Ga naar inhoud

Uitgerekend in November 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Uitgerekend:

2 november - Angel :boy:

3 november - Tonka VERRASSING (juni 2011 voor het laatst geschreven)

4 november - Nathalie VERRASSING (mei 2011 voor het laatst geschreven)

7 november - Danaa (tweeling!) VERRASSING

7 november - Debbie 79:girl:

7 november - Poohbeer (Tweeling!) :boy: & :boy: (juni 2011 voor het laatst geschreven)

11 november - Zjoediezzz :boy:

11 november- Tweety83 VERRASSING

14 november - Ang3l :boy:

19 november - Nella VERRASSING (april 2011 voor het laatst geschreven)

20 november - Jose VERRASSING

21 november - Ilon@ :girl:

24 november - lisa VERRASSING (Schrijft actief in een ander topic, Tese + Dusseldorf)

26 november - mutske:boy:

25 november - Sammy VERRASSING

29 november - Mees VERRASSING

ECHO en Controles ziekenhuis/Verloskundige:

25 oktober: Mutske controle VK

25 Oktober: Tweety controle vlos

27 oktober: Jose, bloedprikken glucose

27 oktober: Zjoediezzz controle VK

28 oktober: Jose, groeiecho vk

Bevallen/geboren:

Maandag 17 oktober 2001: Sammy73 (34,3 weken) :boy: Bodhi

Dinsdag 18 oktober 2011: Danaa (geplande KS) :girl: en :girl:: Liv en Amy

Ma 14 of di 15 nov 2011: Mutske (geplande KS)

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja, dan liggen we allemaal tegelijk....volle maan... het oude, bekende bakerpraatje :)

Ennuh....geen plinten in huis? Haha, dan kan ik jou wel om een plintladder naar de Gamma sturen zeker? :P:P

Wel balen dat je je zo sloom voelde vandaag, gelukkig heeft de yogales een hoop goed gemaakt. Hopelijk morgen een betere dag voor jou!

Geplaatst

Hahaha, ik krijg hele rare beelden voor me...met die moederkoek bij de koffie :-)

Ja hoor josé. Gezellig wordt het bij de Ikea! En dan Judith bij jou in de kar en scheuren we rond. Wel opletten dat we mutske's zoon niet vd sokken rijden ;-)

José , wat zielig voor je man! Zal zeker pijn doen. Die staat de hele nacht onder de koude douche.

En mutske, knap dat je toch naar yoga ging. Morgen weer fitter hoop ik.

Nou, morgen maar verder opruimen. Laar het lekker liggen...

Geplaatst
En misschien even een moederkoek halen bij de bakker...gezellig voor bij de koffie ;)
Ik begin toch te twijfelen of ik wel voor een bakkie koffie naar je toe zal komen hoor!!!! HihihiEnneh... Mees: yoga was ikke!!Truste alvast allemaal...
Geplaatst

mmm...gezellig...High tea bij de IKEA, met moederkoek, koffie, eispronglikeur, zaadkoekjes.....

ehm...ik kan geloof ik niet!!! ;-))))))

Juut; heerlijk toch?!!Zo'n slome dag!! bij mij komen die ook steeds vaker voor moet ik zeggen!!

k ben ook gewoon té moe om dan al ergens aan te beginnen!!

k merk datik 's ochtends ook meer moeite krijg om uit bed te komen!! altijd al gehad, maar sinds

ik zwanger ben, ben ik wel redelijk snel en makkelijk wakker 'sochtends.... nu zet ik steeds m'n wekker

rond 8 uur/half 9 (hoe laat gaan jullie er uit???) maar ik kom haast niet wakker, en vanmorgen ook

gewoon m'n wekkertje maar weer uitgezet, en lekker geslapen tot half 10......

zo ff naar de vlos. mmm k mag trouwens ook niet meer in tunnels rijden.......

Dit is té gek voor woorden, maar dit heb ik dus gedroomd....haha.....

dat behalve het bordje op m'n kont 'kijk uit, zwenkt uit' ik nu ook niet meer door tunnels mag,

i.v.m.explosie gevaar!!!

haha...

hoe zal het trouwens met Sylvia zijn??

Geplaatst

Jeetje Mees! Wat was jij nog laat wakker! Heb je wel een beetje kunnen slapen?

Hihihi... Tweety kan dr ook wat van zeg.... Viezerik!!!

Ik ben toch wel om 8 uur uit bed, dan ff een bakkie koffie met Pat en dan ontbijten (want ik word echt wel wakker met honger) en dan rond tienen ga ik nog even liggen als het kan en dan slaap ik nog twee uurtjes! (doe ik sinds vorige week, erg toch?)

Lekker dan dat je niet meer door tunnels mag! hahaha.... Ik hoop niet dat je die op weg naar het ziekenhuis hebt?! hihihi

Succes bij de vlos zometeen, ik mag donderdag weer.

Ik merk trouwens wel dat de baby echt sterk aan het worden is! Ik voelde toch elke keer zo weinig door die voorliggende moederkoek? Nou, ik merk het nu echt goed.... Lijkt soms wel op die film met sigourney weaver (alien ofzo?) Ik voel echt mijnn hele binnenkant tekeer gaan, hij zet zich lekker af en ligt onwijs te duwen en te woelen! hahaha... zo raar!

Geplaatst

Hahaha Tweet, lijkt me heerlijk, zo n high tea. Ik zal het voorstellen aan het management van Ikea.

Judith, ik ga altijd laat naar bed. Vandaar. Val dan als n blok in slaap, haha. Ik neem me altijd voor om eerder te gaan maar vindt het altijd te gezellig s avonds. En hoef er pas laat uit, dus slaap ruim 8 uur achter elkaar. Zo lekker.

En daarna slaap ik niet meer tot het weer 1 of 2 uur 's nachts is en ik naar bed ga. Erg hè? Ben echt n avondmens.

Jeetje tweety, geen tunnels meer. Hahaha! Zo grappig!

Succes vandaag bij de vlos; jij morgen Judith en ik vrijdag.

En wat n getrappel bij jou ook! N voetballer/ster...

Geplaatst

He Medusa; Ja, t komt steeds dichter en dichter bij!!Vind t best spannend hoor!!

Juut; Ow ja, ik ben n ster in vieze dingen verzinnen ;-)

Ik ga meestal s middags (zometeen dus) ff n half uurtje liggen!! en slaap meestal

ook wel in dat half uur!!

En 'savonds lig k er meestal rond n uur of 23 in!! Ik ben ook wel écht n avond mens hoor!!!

Zelfs nu ik zwanger ben!!

Nee, als k naar t ziekenhuis moet hoef ik niet door de tunnel ;-)

Mees; jij bent dan wel écht n nachtbraker!! maar ik vind het s avonds ook altijd gezellig!!

Wel super dat je 8 uur achter elkaar kan slapen...das voor mij écht al niet meer voor te stellen

zo lang geleden!!

Bij de vlos alles okay. Bloeddruk ietsje hoger 120/80 (voor mijn doen wel hoger zeg maar)

die hoofdpijn en de combi van het vocht vast houden is wel iets om in de gaten te houden!!

k heb n lijstje mee met klachten, als die erbij komen, moet ik gelijk aan de bel trekken!! (zwangerschaps

vergiftiging) zaten geen eiwitten in urine.... k moest ff over n teststripje pissen.... man.... hoe doe je dat??

ik zag glad niet waar ik pieste!!haha.... volgende keer ff potje urine meenemen!! checken ze het gelijk nog n x.

k dacht trouwens net bijna dat m'n vliezen braken!! gebroken waren....k voelde ineens m'n inlegkruisje vollopen,

maar ik moest ook wel errug nodig plassen.... dus t zal wel pies geweest zijn.....

t rook niet naar vruchtwater in ieder geval (voor zover ik kan ruiken dan....met m'n snotneusje)

k hou t wel ff in de gaten.... alst vruchtwater is, zullen er nog wel meer plonsjes komen!!

k denk toch écht dat ik ook n jongen krijg hoor!! ;-)

harstlag was 128 dusssssssssssssss.............

Geplaatst

Hallo meiden, daar ben ik weer !!

Eindelijk even tijd !! Wat hebben we een prachtige dochters gekregen!

We zijn echt apetrots op Liv & Amy.

Sinds zaterdag zijn we weer thuis.

Het is behoorlijk druk, ik geef ze volledig borstvoeding, om de 3 a 4 uur.

Als de kraamhulp weg is zijn we er een dik uur mee bezig dus reken maar uit

hoeveel rust ik tussendoor heb.. Maar ik doe het heel graag voor ze !

Helaas was de bevalling heel heftig. De ruggenprik werkte niet goed waardoor ik

veel heb gevoeld van de operatie. Ik kreeg tot 3 toe een flinke dosis extra morfine

en weet ik veel wat allemaal maar niets werkte. Uiteindelijk besloot de anesthesist

de operatie stil te leggen, nadat de meiden geboren waren, en me volledige narcose

te geven.

Mijn god wat was dat een enge ervaring. Ik heb dus letterlijk gevoeld hoe er in me gesneden

werd en hoe de meisjes uit me getrokken werden...

Heb een paar dagen later nog een gesprek gehad met de anesthesist en hij zei dat als ze hem

alleen de helft van de extra medicatie zouden geven die ze mij hebben toegediend, ze een

reanimatieteam voor hem zouden moeten bellen. Op slechts 2% komt het voor dat een ruggeprik

niet (volledig) werkt.

Het is heerlijk om thuis te zijn maar ook erg pittig.. Ben al 2 uur bezig met dit berichtje!

´Heb nog veel pijn aan de wond dus lig nog veel op bed.

Hoe is het met jullie allemaal ? BEn zo beniewud!

Sammy ik las snel dat jij een zoon hebt gekregen!!! Wat leuk! Van harte gefeliciteerd !!!

Geniet lekker van jullie lieve zoon!

Geplaatst

Och lieve help Danaa, horrorrrrrr.... bij jullie was het echt Halloween. Nee zonder gekheid, vreselijk om zoiets te moeten doorstaan. Petje af hoor!

Fijn dat het allemaal goed gaat, ook met je prachtige meiden....binnenkort fotootje? Ben heel nieuwsgierig ;)

Geniet maar lekker van je meiden en hopelijk gaat het met je wond gauw de betere kant weer op.

Tweety, ik moest zooooooo lachen om jouw berichtje, GEWELDIG!! Ron vroeg al, wat is er? Dus ik het verhaal doen... zie het al helemaal voor me.

Nu ik verlof heb, lig ik 's ochtends heerlijk tot 9-10 uur in mijn bedje :) 's Avonds rond 23 uur lig ik nu! Dus een heerlijk nachtje, maarrrrr ben wel heel vaak wakker, want ben een echte piesdoos.

Tweety, spannend...hou het maar goed in de gaten.... en ik denk ook dat je een jongetje krijgt, had laatst een visioen. En als je de fabelpraatjes mag geloven komt de hartslag overeen met een babyboy.

Nou meden, ik ga ervan tussen....badkamer en wc doen!!!

Geplaatst

Hoi Danaa,

Wat fijn dat je thuis bent, en dat alles goed met je is!!

(je kaart ligt hier nog steeds klaar hor, ik moet hem nog posten....)

Wat een bizar verhaal joh!!dat de ruggeprik niet goed werkte!! lijkt me

vreselijk om mee te moeten maken!!

Goed zeg!dat je Borstvoeding geeft!!heel knap met n tweeling, zeker omdat

het dubbel zoveel tijd en energie kost!!

Hoe vind kleine, grote broer Daan het??

Meid, lekker je eigen laten verwennen hoor, veel rust nemen en voorlopig

geen zware dingen voor jouw!!

Tot donderdag kraamzorg?? 2 dagen extra??

Jammer dat de eerste dagen er afgaan he?!

doe rustig aan.

Geplaatst

Hallo Danaa!!! Wat leuk dat je weer van de partij bent!!! Maar wat een horror verhaal over de ruggeprik..... brrrr moet er niet aan denken. En wat vind ik de namen die je gekozen hebt geweldig leuk! Ik hoop dat je heel erg kunt genieten van je kraamtijd, ondanks alle drukte zo met drie kids!

vanmiddag naar het zkh geweest, pff lange middag zo moest uiteindelijk ook nog eens het maximale betalen voor de parkeergarage, maar ja , goed gesprek bij anast. gehad (maar goed dat ik Danaa's verhaal erna zag, anders had ik daar zeker over begonnen) Toen we het over de datum van de ks kregen bleek dat eerst de internist, heb ik morgen afspraak, nog goedkeuring moet geven, maar ik begreep dat het voor de 14e staat ingepland. Morgen maar weer een paar afdelingen langs, hopen dat ik dan meer weet zoals bijv tijdstip en zo. Bij de gyn had ik weer een andere arts, dit keer een vrouw... wat een verschil hey, hier kon ik ff lekker mee beppen. Heb alle vragen en onzekerheden kunnen uiten, en ze nam echt de tijd voor me om te praten. Dat miste ik wel hoor bij die kerels, hoe aardig ze ook allemaal zijn... kreeg een compliment van haar dat ik mijn suiker zo netjes onder controle hield, ze liet me in een schema zien wat de buikomvang van de baby was bij de laatste 6 controles. Daaraan zien ze nl bij zwangerschapsdiabetes of de baby te hard groeit. En hij was wel wat bovengemiddeld maar niet tè groot. En dat had ik aan mezelf te danken zei ze, da's toch bemoedigend want het is best een gedoe die suiker. En oh ja, hij is inderdaad nog niet ingedaald, dacht ik al, hij is zo aan het draaien. Hij kan echt dwars liggen, ziet er grappig uit, voelt iets minder haaha. Hij lag nu mooi met zijn knieen gekruist, zagen we op de echo.

Zal eens aan het eten beginnen.... later!!

Geplaatst

Tweety, even nav jouw geopende topic!

Heb mijn boek 'veilig bevallen' er even bijgepakt en voor je opgezocht;

De geur is het belangrijkste kenmerk om vruchtwater te herkennen, het ruikt zoet, een weeë geur die te vergelijken is met sperma.

Urine ruikt scherp en afscheiding ruikt beetje zuur.

De kleur is ook belangrijk. Vruchtwater is heel lichtroze of ziet eruit als water met een druppeltje melk erin. Ook kunnen er witte vlokjes in drijven; losgekomen huidsmeer van de baby.

Bij twijfel kun je de vk bellen, vruchtwater blijft aangemaakt worden. Bij sommige voelt het als een plons, bij anderen is het steeds een beetje. Ligt ook aan waar de vliezen gebroken zijn; hoog of laag.

Daarom wordt het vaak verward met urine. Vrouwen die echt een plons verliezen, zijn vrijwel zeker dat het vruchtwater is.

Bij jou is dat dus anders...

Hoe is het nu meid?

Geplaatst

Mutske, van mij krijg je ook een pluim dat je je suiker zo netjes onder controle houdt. Was een hele rit vandaag dus.... maar goed het is het waard geweest; goed gesprek en een compliment :)

Spannend wanneer de ks gepland gaat worden zeg en zeker maar goed dat je het verhaal van Danaa later gelezen hebt. Ik vraag me altijd af: hoe is het mogelijk?

Ik slikte al diabetespillen, dus mijn suiker was daardoor 7,8, op het randje en niet zorgwekkend. Maar onze baby is ook vrij groot en loopti edere keer behoorlijk voor ( 3 weken).

Nu moet ik a.s. donderdag weer voor een dagcurve, kijken naar mijn suikers. Omdat ik afgelopen zondag de laatste in moest nemen, dus nu zit ik niet meer aan die medicijnen.

Ben ook erg benieuwd wat nu de waardes zullen zijn.

Dat jouw kleintje niet is ingedaald, is natuurlijk niet zo erg nu je toch een geplande ks krijgt? Tenzij de vliezen eerder breken, dan moet je natuurlij kmeteen gaan liggen.

Hopelijk gaat dat niet gebeuren.

Oh en Tweety, misschien wist je het al... maar bij 10% van de vrouwen begint de bevalling met het breken van de vliezen. De overige 90% dus niet. Maar dat wist je vast al als ervaringsdeskundige ;)

Geplaatst

Jose; Thanx nog voor de uitleg n.a.v. het boek!!!! Gek he?Dat het me ineens zo onzeker maakte.

Bij mij was het écht wel gewoon urine hoor, vanmiddag, maar ik begon ineens zo te twijfelen...

wat áls....en stel dat ik het niet door hebt en het blijkt dat je al heel lang met gebroken vliezen loopt!!

maar zoals je het omschreef, je lichaam blijft het ook weer aanmaken, dus als je het met zulke kleine

beetjes zou verliezen is dat niet zo erg....heb ik dan geleerd van jullie ;-)

De geur zou ik denk ik wel herkennen.... zo rook ik als kraamverzorgster altijd of iemand thuis bevallen was

of in het ziekenhuis....heel apart, maar die lucht blijft best wel ff 'hangen' zeg maar!!

Dat is meer door m'n ervaring dat ik dat rook hor, n ander zou dat heel niet ruiken ofzo!!

10% is ook maar heel weinig natuurlijk. Ik ga dan ook allemaal van die 'enge' dingen denken;

stel dat het in de kerk gebeurt, en je zit nét vooraan....zitten we nooit....maar toch!!

Of k sta in de Spar, en k voel het wel, maar k doe net alsof ik het niet voel, en er staat

écht zo'n enorme rij achter me (er is nooit een rij bij onze spar) die dan naar m'n legging

staan te kijken...omdat het water zo naar beneden sijpelt!!

hihi.... hoe bedoel je enge verhalen??

Mutske; wat super dat het allemaal zo positief was joh!!heerlijk gevoel lijkt me dat, dat je

dankzij je eigen zorgvuldigheid, dit zo goed onder controle hebt!!

Alhoewel je er misschien niet eens altijd wat aan kan doen als het niet zo zou zijn?!

Voor jouw in ieder geval n compliment!!

Leuk he? n vrouwelijke arts? tuurlijk kunnen mannen goed zijn, maar over t algemeen zijn

ze gewoon wat zakelijker!!

Geplaatst

Ja, dat is het meid, wat áls...... we zijn allemaal zulke controlfreaks en dit is nu iets waar we echt geen controle over hebben. Het gaat zoals het gaat, maar kan het me levendig voorstellen.... ik had er nog niet zo bij stil gestaan. Wel als ik ook urine zou verliezen, zou ik het me ook afvragen...

Geplaatst

Dana, wat goed om wat van je te horen!! Van harte gefeliciteerd en wat een leuke namen en een schattig kaartje! Wel een super horrorverhaal vwb die ruggeprik zeg.... bbbrrr.... Ik hoop dat je dat snel een beetje kwijt zal raken. Nu lekker genieten van je meiden! Ik hoop dat je snel eens een foto zal plaatsen, we zijn allemaal natuurlijk rete-nieuwsgierig!!!!

Mutske: Wat fijn dat het nu allemaal een beetje meezit! Niet zoals toen met je werk teleurstelling op teleurstelling... Goed dat die suiker onder controle is.

Tweety: Ik heb een tijd geleden gedroomd dat mijn vliezen braken en er was iemand die in jouw topic daarover beschreef hoe dat bij haar aanvoelde: Zo voelde dat bij mij in mijn droom ook! Als een ballon wat knapt maar dan minder hard.... Ik ben benieuwd hoe het bij ons zal gaan! Soms denk ik: Het zou nu gewoon kunnen! Zeker als ik snachts weer eens naar de plee strompel.... Ik word dan toch met een behoorlijk gevoelige buik wakker. dan voel ik aan mijn bed of het nog droog is! hahaha

Dan nog denk ik dat je het echt wel weet als het zo is... of als het begint! Als ik twijfel dan neem ik gewoon aan dat het niet begonnen is.

Jose: wat een leuke schermafbeelding heb jij!

Ik hoop niet dat ik iemand vergeten ben...

Geplaatst

Tnx, vanmiddag even foto laten maken :P

Vliezen breken, weeën, het wordt nu spannend hier! Heb steeds van die rare harde buiken, tenminste dat vind ik...nl. aan beide kant van mijn buik een keiharde bult, maar mijn onderbuik is dan zacht. Nou ja, zacht....zachter haha....

Het zal wel denk ik dan!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden