Ga naar inhoud

Uitgerekend in November 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lisa, Geweldig! Gefeliciteerd met jullie dochter!!!!!

En josé, lang wachten meid. Valt vast niet mee. Nou, hoop dat je n beetje bij kan komen thuis.

En alle moeders; heerlijk verder genieten van jullie beebje(s).

Xxx

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lisa proficiat met jullie dochter !! Wat gaaf !

Arme Jose, al zo lang aan t wachten... Heel veel sterkte meis..

Hoe zou t met Mutske zijn? Zo benieuwd hoe t gegaan is !!!!

Geplaatst

--- breekt weer even in ------

Jose, ik kom hier af en toe spieken om te kijken hoe het met jullie gaat. Helaas loopt het nog niet zoals je had gehoopt. Probeer maar lekker even uit te rusten, zodat je straks vol energie je bevalling tegemoed kan. Jullie kleine (eigenwijze) meiske, komt er vast nu heel snel aan, hoor. Hou nog even vol!

---- breekt weer uit --------

Geplaatst

Ah nee Jose, niet WEER!!!

Ik heb heel de dag zitten wachten op goed nieuws en nu dit.....

Echt onwijs klote voor je meid!!! Dikke knuffel van mij!!!

Lisa, van harte gefeliciteerd met jullie dochter!

Ik ben erg benieuwd wanneer je precies bevallen bent én naar de naam van jullie kleine meid natuurlijk!!!

En Mutske, hoe is het met/bij jullie gegaan? Ik hoop goed!!!!

Geplaatst

He meiden bedankt voor jullie berichtjes! Even kijken of ik de tijd krijg om wat te schrijven ;) borstvoeding is nl nog niet op gang en ze lust wel wat, je kan je voorstellen hoe de 2 nachtjes tot nu toe waren haha. Komt goed hoor.

De naam laat ik helaas maar achterwege, het is een naam die weinig voorkomt en ik wil eigenlijk niet voor altijd op die manier terug te zijn te vinden op het internet. De bevalling ging heel erg voorspoedig en goed. De aanleiding was wel helaas dat de vliezen gebroken waren en zij er in had gepoept, maar gelukkig ging het allemaal goed.

Jose ik hoop echt zo dat het nu toch echt snel op gang komt en voor ilona natuurlijk ook dat er op het juiste moment wat gebeurt. En nu maar afwachten hoe het met mutske is gegaan.

Geplaatst

Fijn dat de bevalling goed is gegaan Lisa!!

Lekker genieten nu!

Sterkte José met wachten en mutske; hoe gaat het ?

Geplaatst

Hoi meiden,

Zojuist zijn Jose en Ron de trotse ouders geworden van een gezonde dochter!!

Details volgen nog, zal ze zelf vertellen, maar wou jullie zo snel mogelijk op de hoogte brengen van dit prachtige nieuws!

liefs

Geplaatst

Jose & Ron, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!

Ik hoop dat alles goed is gegaan en jullie nu kunnen genieten met z'n 3en.

Ik wens jullie alle geluk, liefde en gezondheid toe!

Liefs Melissa

Geplaatst

Gefeliciteerd José!!!

En ook aan de anderen natuurlijk, heftig he! Genieten maar, en zelfs als het even niet genieten is: mag ook hoor! Genieten van het niet-genieten dan maar haha. Nee, geintje. Eindelijk is het zover: een kleintje in jullie armen en een droom die uitkomt.

liefs,

Ellen

Geplaatst

Lieve Jose en ron; Van harte gefeliciteerd met jullie meisje. Wat bijzonder he?!En wat een groot wonder

om mee te mogen maken!!

We zijn benieuwd hoe het gegaan is, en hoe het nu gaat....

Lisa jij ook gefeliciteerd met jullie dochter! Fijn he?Dat het achter de rug is?!!

k hoop dat je BV inmiddels op gang komt.... bij ons waren de eerste 2 nachten ook niet veel soeps,

Aron was erg misselijk, waardoor hij toen niet wilde drinken....wel om de 3 uur aangelegd, maar nee hoor....

hij deed het wanneer hij het wilde ;-) en dat is uiteindelijk ook goed gekomen!! (Campina is er niks bij zeg maar ;-) )

Mutske; k ben ontzettend benieuwd hoe het met je gaat!!En hoe alles verlopen is?!!

K hoop dat je heerlijk ligt te genieten van je kleine?!!

We horen het wel....

Goed omschreven Ellen ;-) Zelfs bij het niet-genieten....(midden in de nacht... als k zoooooo moe ben, dan geniet ik toch

nog van m'n kleine man, zelfs als ik dan stiekum n beetje mopper, omdat ik wil slapen.....hoe bedoel je dubbel??? )

Geplaatst

Daar is ze dan eindelijk!!

José en Ron, van harte gefeliciteerd en ik kijk uit naar foto's en de naam natuurlijk!

Geniet van elkaar en heel veel geluk!!

Geplaatst

Yeeeeaaaahhhh Jose!! Daar is ze dan!! Gefeliciteeeeeerd met jullie prachtige wonder!! En nu maar lekker genieten!

Geplaatst

@tweety: ja meid, ik heb dat ook hoor snachts... Dan zit ik echt te knikkebollen onder het voeden of ik probeer wordfeud te spelen op mijn telefoon... Ff langs het forum! HahahaTot vannacht: meneertje is wat groter en sterker aan t worden en zat ineens mijn tepel als een trekdrop te gebruiken!!!! Waaahhh... Toen was ik wel wakker hoor!!! Pffjoew!!

Geplaatst

JAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Wat een GEWELDIG nieuws Jose!!!! Daar is ze dan eindelijk!!!

Van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid!!!

Ik hoop dat alles goed met jullie gaat en ook ik ben erg benieuwd naar je verhaal én DE naam!!!

Enne, als ik dit had geweten, was ik wel even langs gekomen vanmiddag!! ;-)

Liefs Ilona

Geplaatst

Wij zijn vanmiddag weer op controle geweest en de kleine ligt vast in mn bekken, dus dat is goed nieuws!

Voor zover mogelijk, is alles weer opgemeten en ze gaan uit van een 8 ponder.

Verder was alles meer dan 42(!!) weken (meer geeft de computer niet aan) en we kregen te horen dat ze echt hele lange bovenbenen heeft...

Het schijnt namelijk dat ze bijna nooit langer dan 7 cm meten en onze uk d'r bovenbeen was 7,4 cm!! Hihi!!!

Ik zeg: ze is er klaar voor!! EN WIJ OOK!!!!! ;-)

Geplaatst

poging 2, geen internet op zkh en mobiel werkt ook niet altijd.... Gisteren om 9:40u is Gijs, Barend Jan geboren. 3360gr en een kop zwart haar! En sorry meiden, de allermooiste baby ooit! Wij zijn smoorverliefd! Hij is kerngezond, zelfs de suiker heeft geen complicaties gebracht. Ks ging voorspoedig, beetje napijn. Donderdag naar huis, dan meer. Jose eindelijk! Van harte meid met de geboorte van je dochter

Geplaatst

Ja Mutske!!! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Gijs Barend Jan!!!!

Fijn te horen dat alles goed is gegaan en dat de suiker geen invloed heeft gehad!!!

En nu lekker genieten van deze bijzondere tijd!!! Hebben jullie wel verdiend!!!

Liefs Ilona

Geplaatst

mutske-van harte meid met jullie zoon!haha..tuurlyk is je eigen kind de mooiste (maar dat vind ik ook ;-))fyn dat alles goed is,en dan nu genieten!!

Ilona-fyn datde controles goed waren!gaan ze je nog eerder laten bevallen?omdat t al zo'n flinkerd is?wel spannend he,nu iedereen byna bevallen is,dan wil je toch ook graag?!suc6 nog met de laatste loodjes.

Judith-nou dat 'ge voel'kennen we..haha... Of wat denk je van ff byten?brr...en dan ook goed vast blyven houden als k los wil koppelen...auwauw.maar goed....verder gaat t goed hoor met de BV.Morgn.ga k m weer wegen!!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden