Ga naar inhoud

Uitgerekend in November 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey Sylvia, balen toch, dat je zo slecht slaapt! En dan nog wel met allerlei kussens. (Ik durf haast niet te zeggen dat ik heerlijk slaap, net als anders...)

Dan ben je 's morgens ook nog zo moe. En gaat het nu verder wat beter met jullie? Ik hoop van wel. Wat een ellende heb jij opeens. Maar nu gaat het de goede kant op.

Ja, gaan 3d echo doen. Lijkt me super tof. Gewoon zoeken op internet?

Hey Tweet, ja, heel leuk, dat wit met zilver kroontje ;-) Dat is toch van jouw label? Echt gaaf hoor.

Wat grappig dat jullie het ook niet willen weten. En ik heb precies hetzelfde. Dan kijk ik tenminste uit naar de bevalling (ipv 'eng') omdat we graag willen weten wat het wordt. Dat was juist mijn motivatie ook! Grappig!

Haha, die naam. Slaat inderdaad nergens op. Ik vind Laurens ook een mooie naam, maar dan moet het wel een beetje lijken op 1 vd doopnamen of een combi ervan. Anders is het zo vreemd. (Voor ons dan he; iedereen zijn eigen mening.)

Hier hangt ook de was. Nog geen babywas, want wacht met de 'grote' aankopen tot de kamer klaar is. Heerlijk he, dat mooie witte. Ja, wie weet, over een jaar met allemaal schattige babyvlekjes ;-)

Nou, moet snel naar de kapper, want ik zit bijna op mijn haar. Mijn haar heeft een extra groeispurt gekregen geloof ik. Moet nodig wat af en vanaf morgen 11 dagen heel druk met werk dus no time.

Groetjes, mees

O ja, mijn uk ligt ook (meestal) met koppie naar beneden en dan rug/billetjes links en de uitstekende/bewegende onderdelen rechts. Dus alleen maar prettig getrappel en gelukkig niet in mijn ribben.

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Goh Mees, lekker naar de kapper, doe ik ook zo graag! Alleen ben ik afg maandag halsoverkop de zaak uit moeten gaan; ik verf mijn haar (ben grijze duif denk ik onderhand) en had flink stuk uitgroei. Ze was nog geen half uur bezig toen ik helemaal misselijk werd en het zwart voor mijn ogen werd door de verflucht... paniek in de tent hahaha. Snel alles uitgespoeld en half geverfd met zeiknat haar naar huis! Ziet er niet uit hahaha, ik was net een paar tinten donkerder gegaan, dus heb nu rare uitgroei, maar da's dan jammer hoor, ik kom in december wel weer een keertje terug....hihihi ik zet wel een pruik op als het moet!

Ben op Tweety wel een beetje jaloers op je dat je zonder drankje de glucose kon testen! Maar voor jou alleen blij!

Ik heb afg dinsdag maar gebeld zelf voor de uitslag van mijn test afg vrjdag, en die was weer niet goed. Ik zou meteen bij de diabetesverpleegkundige aangemeld worden. Vandaag vond ik het toch tijd om nog eens te bellen wanneer ik iets zou horen, dus ik bel.. "Nou mevrouw, wij hebben gisteren een brief gestuurd dat u morgen om 12u hier moet zijn" Ja duhuh! Die brief zie ik als ik vanavond uit mijn werk kom, en dan moet ik maar zien te regelen dat ik morgen onder werktijd weg kan?!!? Is goed over nagedacht.... Ik weer in de stress want er moet iemand geregeld om op mijn werkplek te zitten (telefooncentrale, die zet je niet ff uit he) maar dat is inmiddels gelukt! Leidinggevende had geen tijd dus moest het zelf maar zien te regelen, ook zo lekker. Maar ja, ik hoor dus morgen wat er gebeuren gaat en wat ik niet meer mag eten denk ik dan...

Lieve Sylvia, wat balen dat je 's nachts zo slecht slaapt, ik weet hoe je je voelt, hier ook veel wakker en dan slecht in slaap komen. Had de hele week pijn in mijn heupen ook als ik opstond. Hoop dat je overdag nog wat hazeslaapjes kunt doen, alle beetjes zijn meegenomen natuurlijk.

Ga weer eens wat werken, laat morgenmiddag even weten hoe het was op het ziekenhuis!

Geplaatst

@ Tweety, ik moest de Antibiotika 5 dagen nemen en het was ook amoxiciline. Ik ben door met de pillen. Maar de bakterien waren er al uit toen ik dinsdag weer naar huis mocht van het ziekenhuis. Gelukkig maar. Ja alleen kunnen ze niets geven voor de eiwit in de urine. Dat moet er maar door rust beter worden.

@ mees, ik wens je heel veel plezier met de 3D Echo. Is echt graaf zoiets. Wij hadden die al bij de 20 weken echo. Maar het was medisch, dus ik denk niet dat we er nog een keer voor gaan, wat wel jammer is. *hihi*

@ mutske, ja ik heb net ligen te slapen een uurtje. Nu komt mijn dochter van school, dus geen tijd meer om te slapen *haha*.

Wel balen dat de uitslag weer niet goed was. Ik hoop echt voor jou dat het niet te ernstig is. En dat ze vandaag een brief na je stuuren en jij er zelfs nog iemand voor je werk moest regelen lijkt me ook echt stress.

Maar zoals ik het lees is het je gelukt.

Als alles goed gaat met mij, gaan wij zaterdag naar de Babywinkel. Want we hebben nog steeds geen Babybed. Maar de kamer wordt er ook niet af zijn denk ik. Dus het beb moet voorloopig nog in onse kamer slapen.

Nouja, is niet anders. Ik kan er ook niets aan doen. Ligt daar aan omdat mijn man, zoals jullie toch weten, een akute hernia heeft . En hij kan niet veel doen en ik sowieso ook niet. Dus ja....doe je niets aan ....

Wat de naam betreeft. Wij hebben ook een dubbele naam gekozen voor ons jongetje, maar om eerlijk te zijn zijn het ook heel verschillende namen *haha*

Maar ik zou ze niet meer willen veranderen ...Mijn man heeft de erste en ik de tweede gekozen.

Fijn dag nog

Liefs

Geplaatst

Vervelend he Sylvia als je niet goed kunt slapen... Die pijn in mn ribben had ik ook heel erg maar is nu een stuk minder

sinds ukkie (rechts) gedraaid is.

Ik heb ook wel eens een paracetamol genomen voor t naar bed gaan, zodat ik toch een beetje kon slapen!

Tja en het is idd niet anders als jullie kindje de eerste tijd bij jullie op de kamer moet slapen.

Is ook wel gezelig toch!

Handig hoor Mutske, van die brief (not!). Gelukkig heb je zelf wat kunnen regelen.

Ben benieuwd wat ze gaan zeggen morgen.

Ja je hoort soms wel eens vreemde combinaties van namen.

Wij hebben Daan als doopnamen de namen van onze moeders gegeven.

Misschien ook een beetje vreemd maar Tims moeder was toen ernstig ziek

en we vonden het een mooi idee als hij de (doop)namen van zijn oma´s zou dragen.

Eindelijk weer een keer mooi weer vandaag. En t weekend wordt ook lekker warm!!

Geplaatst

Sylvia; bij ons gaat de kleine ook nog ff op onze kamer slapen hoor, k heb zo'n mooie wieg!!haha...

vind het altijd wel wat hebben, die eerste tijd rooming-in... maar we zien wel of t in de praktijk ook werkt!!

Dat bedoelden we ook niet Sylvia, dat de dubbele namen op elkaar moeten lijken ofzo. dat hoeft helemaal niet!!

Vervelend hoor, dat je man n hernia heeft!! kan zo lang duren voor het weer afzakt, en dan nog krijg je n lange

periode dat je rustig aan moet doen, omdat het anders zo weer terug komt.

Wat een stom iets joh!Mutske, van die brief, lekker handig bezig!!

Alvast heel veel suc6 voor morgen, ben heel benieuwd wat ze gaan doen/zeggen!!

Mees; opgeknapt bij de kapper?Heerlijk, ik wil ook binnenkort ff. Weet iemand of je je haar mag verven?

k heb het nl. wel laten permanenten toen ik 13 weken was ofzo. omdat dát tegenwoordig gewoon mag,

t enig is dat het kan zijn dat het door de hormonen niet 'pakt' of snel weer uitzakt..... nou dat is gelukkig niet

gebeurd. Maar ik wil graag blonde plukjes doen....iemand enig idee??

Danaa; wat mooi juist om de moeders te vernoemen!! Heel erg bijzonder om te doen!!

Wij gaan, alst n meisje is mijn moeder vernmoemen, en als t n jongen is m'n schoonvader....

soort van traditie in deze regio/fam. om dat zo te doen!!En wij vinden het wel leuk om het ook zo te doen!!

Al kan ik het ook heel goed begrijpen als mensen er niet voor kiezen!!

k ben overheerlijke lasagne aant maken.... eetse alvast voor iedereen.....

Geplaatst

Hoi meiden,

Hier ben ik weer!! Ik ben van de week druk bezig geweest voor school.

Ik heb mijn klas ingericht en alvast van alles geregeld voor mijn invaller, want over 6 weken ga ik lekker met verlof!!!

Maandag was ik 28 weken (JIPPIE!!) en dinsdag moest ik weer op controle.

Alles was goed met onze kleine uk en ze loopt precies op schema.

En ik voel haar niet zo vaak omdat mijn placenta aan de voorkant ligt, dus dat was een hele geruststelling.

Want soms werd ik toch best wel onzeker van de ‘rust’ in mijn buik.

Ik moest vanochtend trouwens bloed laten prikken (om 8 uur nuchter en na het ontbijt om 10 uur weer) voor mijn suiker.

Was geen aanleiding voor ofzo, maar volgens mij doen ze het standaard in het Gemini ziekenhuis.

En gelukkig hoefde ik geen vies drankje o.i.d. te drinken!!

V.w.b. de naam van onze kleine uk: ik heb DE NAAM als sinds mijn 14e. Dus ik heb het ook echt wel eens genoemd.

Sommige mensen weten het dus al, maar zijn het in de loop van de jaren hopelijk/gelukkig vergeten!! J

Enne, ik ben ook erg benieuwd naar jullie namen hoor!! En of iemand dezelfde naam heeft......

Wel grappig trouwens dat jullie Laurens als voorbeeld gebruiken; zo heet mijn man!! Hihi!!

@ Ang3l – Jeetje meid, wat schrikken allemaal zeg!!

Ik ben blij te horen dat het iets beter lijkt te gaan. En gelukkig houden ze jou en je kleine uk goed in de gaten!!

Rustig aan en denk goed aan jezelf en de kleine!!

Sterkte en dikke knuffel van mij!! Ook voor je man met zijn hernia!!

@ Mutske – Wow, mooie buikfoto hoor!!

Wel kl#te dat de uitslag niet goed was en idd lekker nagedacht over die brief.

En wat een vervelende reactie van je leidinggevende zeg!! Gelukkig is het toch allemaal opgelost!!

@ Tweety – Wat vervelend dat je moeder haar voet heeft gebroken! Beterschap voor haar!

En super dat de blaasontsteking over is en dat de babykamer is ingericht!

Nu kan je elke dag even binnenlopen en wegdromen!!

En wat gaaf dat je je eigen babylijn hebt ontworpen; ik ben erg benieuwd!

@ Jose – Wat geweldig dat Ron je teennagels heeft gelakt!! En het resultaat mag er wezen hoor!! Complimenten!!

En het gevoel ‘wat ben ik blij dat ik zwanger ben’ herken ik heel goed hoor!!

Is precies wat ik zei, toen 2 collega’s (2 en 5 dagen na ons uitgerekend) en 3 vriendinnen (2, 4 en 12 weken na ons uitgerekend) met hun babynieuws kwamen!!

En wat Judith zegt: ik denk dat de therapeuten anders overuren zouden draaien!! J

@ Danaa – Ook al zo’n mooie buikfoto!! Mag je zeker trots op zijn!!

En super dat de ukkies het zo goed doen!!

Wat leuk dat je een fotoshoot hebt gedaan! Ik ben erg benieuwd naar de foto’s !

@ Zjoediezzz/SUSHIverslaafde J – Fijn dat je suiker en HB goed was!!

@ Mees – Wat heerlijk dat alles zo goed gaat en je lekker aan het genieten bent!! En nu op naar de 3D!!

Ik ga weer verder, want de lasagna is klaar.

Morgen ga ik, na de 1e vergadering van het schooljaar, gezellig een weekendje naar mijn familie in Gorinchem.

Zondag weer naar huis en maandag dan 1e schooldag; spannend!!

Fijne avond nog!!

Geplaatst

Hee Ilona fijn te horen dat alles goed met jou en ukkie gaat!

Goh sinds je 14e al DE naam?.. Ben heel benieuwd !!

Fijn weekend alvast en succes op de 1e schooldag!

Herkent iemand het dat je smorgens in bed hele zware benen hebt?

Echt een heel onaangenaam gevoel. Zijn geen ´rusteloze benen´, die heb ik s´avonds al!

Fijne dag meiden xx

Geplaatst

Jeej, wat is er veel geschreven...heb het gisteren nog wel gelezen. Maar na een lange werkdag was ik helemaal afgepeigerd, lag al vroeg in mijn bedje :)

Tweety, heerlijk die babywas.... ruikt zoooo lekker :)

Danaa, die zware benen herken ik niet...wel alsof je geen benen meer hebt.

Mutske, balen dat de waarde weer niet goed was en dat je er zelf achteraan moet hobbelen. Hopelijk kunnen ze het met een dieet of iets onderdrukken.

Ilona, alvast heel veel succes maandag ;)

Ang3l, gaat je niet echt voor de wind.... hopelijk trek je de laatste weken nog een beetje.

Heb ik nu iedereen gehad? Dit is wat ik nog wist en dat is heel wat voor een zwangere gnagna...

En de namen kwamen ook weer voorbij hihi....ben zo benieuwd.

Over namen gesproken, gisteren kwam het mutsje binnen met de naam, zo leuk. Heb heb het nu in het bedje gelegd waar straks zijn/haar hoofdje ligt, zo cute! Net echt haha.... fantasie sloeg weer op hol.

Vannacht gedroomd dat het was geboren, echt een supervlotte, geen pijnlijke bevalling...echt zo'n floepbevalling.

Hier gepost, maar geen reactie, kwam ook niemand op visite. Dat was wel weer heel raar. Maar ik baalde wel dat de wekker van manlief om 5 uur ging, want toen was mijn droom voorbij.

Fijne dag, the sun is shining:)

Geplaatst

Oh en als ik het goed heb, hebben Judith en Tweety vandaag de 30 weken gehaald...joehoe tijd voor een feestje:happy1:

Er staat nu een 3 voor... dus nu gaat het spannnend worden :happy:

Geplaatst

:happydance::happydance::happydance::happydance: JOEHOE 30 weken!!:happydance::happydance::happydance::happydance::happydance:

heerlijk he?!!Jose, dat fantaseren!!!

hahaha....een floepbevalling!! k moet gewoon lachen in m'n uppie hier....

'en Jose, hoe was jouw bevalling?'

'nou, t was een floepbevalling'

of wat denk je van de vrouw van de gyn. die vraagt aant einde

van z'n werkdag

'hoe was jouw dag vandaag?'

'ja k heb n paar floepbevallingen gedaan, verder ging het goed'

lijkt me overigens wel gunstig zo'n bevalling, alleen vrees ik dat dát er niet

in zit!!

Danaa; dat gevoel herken ik niet over je benen!!

wel soms na n dag druk bezig zijn (voor zover dat lukt dan bij mij ;-) )

dat ik hele moeie benen heb!!

Fijn Ilona dat je controles weer goed waren!!

Nu toeleven naar je verlof, die weekjes vliegen ook zo weer voorbij!!

Wat grappig dat jij dé naam al zo lang hebt!! ik heb al zoveel soorten namen

gehad voor m'n kinderen... ;-)

m'n baby was gisteren ook allemaal nog weggestreken, dat was echt een groot

werk!!

maar heerlijk dat het gebeurt is!!

Zo leuk om dat kleine spul in je handen te hebben, en er over te fantaseren!!

Geplaatst

he meiden,

ik heb nog ff niets gelezen, zou laten weten hoe het op het zkh gegaan was, maar is druk op werk dus de alleen ff verslag: het wasnamelijk weer pet! Met een hoop gehaast mooi op tijd op het zkh, met de aanwijzingen die ik gisteren door de telefoon kreeg de afdeling gevonden (vleugel A bla bla bla) had om 12u de afspraak. Om 12:10u ging mijn mobiel, ik nam op en kreeg de (ja hoor) diabetesverpleegkundige aan de lijn, waar ik was. Ik zeg ja hallo, ik zit gewoon in de wachtkamer hoor. (ik mocht me nergens melden stond er op een groot bord, u wordt geroepen..) Zegt ze dat ik Barneveld de afspraak heb ipv in het zkh in Ede. Ja daahag, hebben jullie daar dan ook een poli in vleugel A? nee toch? Het is me duidelijk verteld aan de telefoon gisteren, en nee, ik heb nog steeds de brief niet ontvangen!!!!! Ik heb hemel en aarde bewogen hier te kunnen zijn en je helpt me hier maar.

Ik was echt pissig! Pissig genoeg dat ik even later keurig werd opgehaald en geholpen door een ander. Ik ging zitten en de dame begon in kasten achter me te rommelen en er kwamen allerlei apparaatjes en naalden ed op tafel voor me. Ik zeg, oh moet ik gaan prikken of zo? Zei: Oh weet je dat niet, ben je nog niet bij de internist en de diëtiste geweest? *&^&$^#% NEE. Ik vraag of ze me niet eerst even wat wil uitleggen wat er nu met me aan de hand is, ik ben nog helemaal blanco. Ja dat deed ze zo, eerste even uitleggen hoe ik moet prikken enzo. -zucht- Nou ja kort gezegd, ik moet dus mijn waardes gaan meten, en heb volgende week weer 2 afspraken op het zkh (dubbel gecheckt!) onder werktijd. Ik moet nu hier weer vanalles gaan regelen dus om daar heen te kunnen, jullie begrijpen dat mijn humeur beneden 0 is nu inmiddels...

Overigens was mijn waarde 1,5u na mijn lunch gewoon 5.6, heb net lekker een roomijsje aangenomen! lekker puh hahahahaha

Geplaatst

jemig mutske, dat klinkt weer (I&*^*^&(*)((*&^%%$$. Gelukkig is het allemaal goed gekomen, maar man, man.... wat een gedoe weer!

Je waarde is overigens nu prachtig! Het KAN ook een momentopname zijn, waarschijnlijk ben je gewoon heel gevoelig voor heel veel suikers. Maar ja, welke idioot drinkt er nu pure limonade? Na een gewone lunch haal je het aantal suiker nooit wat er in dat smerige drankje zit... dus die roomijs...smullen...heerlijk...genieten.

Maar blijf wel oppassen meis!

Tweety, nu moet ik weer om jou lachen.... heb een paar zinnen een paar keer moeten lezen haha...staan op de vorige pagina, dus zal zo even kijken.

Geplaatst

Danaa; dat gevoel herken ik niet over je benen!!

wel soms na n dag druk bezig zijn (voor zover dat lukt dan bij mij ;-) )

dat ik hele moeie benen heb!!

Oh ja het benenverhaal.... ik las 'dat ik hele mooie benen heb'.... Ik zozo, die barst van de zelfvertrouwen. Waar niks mis mee is ;)

m'n baby was gisteren ook allemaal nog weggestreken, dat was echt een groot

werk!!

maar heerlijk dat het gebeurt is!!

En deze dan, moest ik ook even een paar keer lezen.... 'mijn baby was gisteren ook allemaal weggestreken' zo las ik het dus. Wat ze daar nu mee bedoelt dacht ik? Maar het kwartje viel hoor, je bedoelde je heerlijke was die je gisteren aan de lijn had hangen.

En dan nog je anekdotes... van de vk/gyn... geweldig... best posting off the day!!!

Geplaatst

Ow Mutske; wat een stom verhaal!!! kan me voorstellen dat je enorm pissig was!!

Haha...geniet van je ijsje, lekker hoor!!

Jose; nou wat is er mis met m'n benen, die zijn toch gewoon mooi ;-)??whaha...... geweldig hoe anders je dingen soms leest

als wat je bedoeld.......

Fijn dat het kwartje alsnog viel, jij dacht natuurlijk dat tie beeb van mij de hort op was....... (was hij was ergens anders neer

gestreken.....mmm zoiets?) die blijft maar mooi nog ff bij mij zitten hoor!!

maarre.... k heb de was van de baby gestreken....je weet wel...met n strijkplank, n stoel ervoor, strijkijzertje warm en hoppa..........

gaan met die banaan..... snapje m??

haha...moet altijd om jouw lachen......lekker wijf......

Geplaatst

Jaja ik snap m heel goed :P

Als je het de volgende keer ( 1 oktober) ook nog even voordoet, ben ik helemaal blij :)

Heb er zo'n hekel aan, dus als ik het nu vast opspaar....dan moet het goedkomen!

Geplaatst

k doe het tegen inruil van ramen zemen :-p

m'n schone zus is vanmorgen ramen komen zemen (buiten)

en heb ik voor haar gestreken!!

k zal je voorbereiden, k heb n voordeur (ja duhuh) daarnaast m'n keukenraam,

dan m'n zijraam in de keuken (met roedeverdeling) dan krijg ik in m'n kamer nog eens

4 ramen met roedeverdeling... dan 2 tuindeuren, en m'n schuurdeur.... snap je dat ik dáár

weer een schijthekel aan heb?!!!! (gelukkig) mag ik dat nu niet meer doen (krijg heel erg

harde buiken van ramen zemen)

Geplaatst

Jeetje Mutske wat een verhaal. Echt té schandalig voor woorden !

Die waardes zeggen me niet zoveel. Is dat goed dan, 5,6?

Geplaatst

Wat een heerlijk weertje vandaag he?!!Iedereen lekker buiten aant genieten zeker?!!

Ik heb sinds n aantal dagen een wat zeurderige, zware onderbuik met bandenpijn, en soms

dagen dat ik menstruatiepijn voel En vanmorgen dus ook van die gemene steken erbij,

ws in m'n beeb al aan het indalen!!

m'n buik zit vandaag ineens ook n stuk lager dan gisteren, juist omdat ik het heel hoog droeg,

zie je dat verschil nu heel duidelijk!!

k heb ff ge-googled wanneer dat het kan.... maar t schijnt al vanaf n week of 30 te kunnen beginnen,

het indalen!!

Geplaatst

Tweety, ben blij dat je dat heb opgezocht want ik had gisteravond plotseling zo´n hevige pijn

links onderin mn buik, kon gewoon niet meer bewegen of praten!

Moest ook denken aan bandenpijn maar zo hevig had ik het nog niet gehad!

Kan dus goed dat ze aan t indalen zijn, zoals jij zegt.

Lopen gaat de laatste tijd niet meer zo goed, echt voetje voor voetje en dan krijg ik meteen kei harde buiken.

Slapen is de laatste paar nachten ook weer een ramp, door die rare oververmoeide benen, pijn in mn ribben en rug.

pfff.. vanavond maar weer aan de paracetamol voor t slapen gaan.

Ja wat een weertje! Daan zit lekker in t badje en ik met mn voetjes in een bak met water.

Oh die kleintjes zijn zo druk, ze trappen gewoon in mn blaas en darmen!

Nog een week of 6 - 7 ... !!!!! SpAnNeNd !

Geplaatst

Hallo meiden!

Vandaag ietsje te warm voor mij... heb totaal geen fut en heb alleen de boodschappen gedaan om vervolgens weer neer te ploffen.

Jeetje tweety, ik wist niet dat het nu al kan gaan indalen! ik heb ook al twee keer een menstruatie achtige pijn gehad van de week maar nog geen gemene steken. Jose had het laatst over pijn in haar liezen volgens mij tijdens het lopen en dat heb ik gister en vandaag wel gehad... ik weet niet of je dat bedoelt, maar dat is volgens mij het bekken. Ik ben te druk geweest van de week denk ik.

Ik weet wel dat mijn baby sowieso niet heel hoog heeft gezeten, maar hij zal nog wel een stukkie dalen. Ik weet ook niet of hij al definitief in 1 positie ligt. hoe hebben jullie dat?

Ow, als glucose tussen 5 en 7 moet zitten is ie bij mij wel laag... 1e keer 4.2 en laatste keer 4.6 en ik krijg toch echt wel genoeg suiker binnen, want ik ben een enorme zoetekauw geworden!! Dat wist ik niet... Ik heb wel echt bizarre trek in zoetigheid, dan MOET ik het gewoon eten anders word ik helemaal flauw!

Mutske: Ik blijf me afvragen hoe betrouwbaar je test is geweest hoor, als jij dat suikerdrankje al binnen had voordat ze de eerste keer gingen prikken, dan is ie al direct hoger dan dat ie nuchter zou zijn geweest... en daar gaat het tenslotte toch om? of je uberhaupt de suikers wel afbreekt?

Jose: hoe jij tweety haar stukje had gelezen, zo had ik het ook gelezen!!! hahaha.... ik moest echt even goed de zinnen lezen en niet speed-readend! hahaha

Dat heb ik trouwens helemaal met sylvia haar stukjes (sorry meid) dat is door de spelling helemaal moeilijk te lezen... No offence!

Meiden: het verlof gaat trouwens dichterbij komen!!! nog 4 weekjes voor mij!!!

Ik weet niet of ik wat vergeten ben... sorry dan en een fijne dag allemaal!

Geplaatst

Danaa: jij zal het wel zwaar hebben zeg!

sowieso al een kindje rondlopenden dan ook nog een tweeling die flink groeien... Pijn in mijn ribben heb ik wel even gehad, maar dat is bij mij wel weg nu als ik maar zo veel mogelijk ga liggen.

Ik waggel trouwens ook sinds twee dagen, erg charmant!

Geplaatst

Danaa; ja het kan goed hor, dat het bij jouw ook al aan het indalen is!!

Kan me voorstellen dat het zwaar voor je is, ik vind het al zwaar met 1 beebje, het lopen,

krijg ook onmiddelijk harde buiken van lopen, en n zwaar gevoel onder in m'n buik, alsof ik m vast

moet houden!!

K hoop dat je afgekoeld bent van het 'pootje baden' .... heerlijk hoor!!

Judith; haha....leg gewoon aan jullie; jullie kennen niet lezen!!!

nee hor, grapje, ik schrijf meestal zoals ik praat!!

Ik heb idd. ook wel n 'zwaar' gevoel in m'n liezen, maar niet dat het écht pijn doet,

wel m'n schaambeen wat erg kan steken.... volgens mij heeft dát ook alles met dat

indalen te maken!!

En ook als je je lichaam té veel belast misschien???!!!

Mijn beebje ligt al n tijdje (al zeker wel n week of 3/4) in dezelfde positie, soms ff

anders, maar meestal 'kruipt' hij/zij weer terug!! koppie naar beneden, kont in de lucht

Indalen kan trouwens ook pas gebeuren met n week of 34/35/36/37 en soms zelfs pas tijdens

de bevalling, heb ik gelezen!!

Mijn glucose was ook zo laag, maar ze hebben liever dattie té laag is, dan té hoog!!

dus hun zeggen gewoon dat het prima is, ook als het zo laag is!!

Heb ik ook, dat ik dan moet eten, of iets (zoets) drinken, omdat ik anders heel flauw word!!

Fijne avond allemaal.

Geplaatst

Jeej, de tijd heeft hier vandaag niet stil gestaan.... hele dag op pad geweest, een verjaardag van mijn grote vriend aan de andere kant van het land.

Tweety, zou heel goed kunnen dat het al aan het indalen is, heb het ook gehoord dat het inderdaad rond de 30e week al kan beginnen.

Judith, haha...stel mutsen zijn we ook... maar ik ben het met je eens hoor... het ligt aan Tweety, niet aan ons :P

En die waarde is super hoor, nuchter is die van mij 3,7 en ook dat was prima! Alleen na het eten was hij 7,8... hoger mag nietin ieder geval.

Danaa, pffff voor jou petje af hoor, wat Tweety ook zegt. Kan heel goed de indaling zijn, je hebt 2 van die kanjers in je buik zitten, de ruimte wordt ook veeeeel beperkter dan bij een eenling.

Mijn buik voelt heel erg gespannen aan als ik opsta... niet altijd, maar wel als ik een tijdje heb gezeten. Weet nu niet zo goed of dit een harde buik is, maar het voelt zwaar aan en heel gespannen. Herkennen jullie dit? Buik is wel hard dan, alleen niet als een voetbal zeg maar. Volgen jullie me nog?

Wat een weertje vandaag he, beetje te, ben ik met je eens Judith... ik stond vanmorgen misselijk op. Ik denk dit wordt nog wat... nu gaat het beter, maar ik lig niet laat. Wil een beetje in mijn ritme komen, vond afgelopen week best zwaar te werken hoor. Ook vanwege mijn bekken, had ik weer van die waggeldagen. Een ander vindt het komisch, ik baal ervan ;)

We worden hier zo'n beetje met elkaar zo'n Donald Duck club, dat is dan wel weer leuk hahah....Fijne avondn og even, ik zit voor my name is...... Jose :P:P

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden