Ga naar inhoud

Uitgerekend in November 2011

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wat laat, maar lieve Danaa ook van mij gecondoleerd met het overlijden van je oma. Wat mooi om te lezen dat ze even samen met je opa bij je “langs”is geweest, ik hoop dat je dat goed heeft gedaan. Ik ben niet van het spirituele, maar heb dezelfde ervaring met mijn vader gehad afgelopen jaar, en diep van binnen voelt het zo echt en is het een heel fijn gevoel! Toen ik in maart net zwanger was is hij nog 1 keer bij me geweest en kietelde hij me in mijn zij, eerlijk waar, ik werd giechelend wakker!

Jeetje Tweety wat heb jij een hardnekkige infectie in je blaas, ik hoop dat deze derde kuur hem definitief eruit gooit! Hoop dat je nu weer een aantal heel fijne nachten door kunt slapen. Kun jij trouwens weer goed in slaap komen als je naar de wc bent geweest ’s nachts? Ik was ook mijn “04:00u plasje” gaan doen vannacht maar kwam daarna niet meer in slaap, ben er om 5u maar even uitgegaan en toen mijn vriend om 6u opstond nog even terug naar bed; toen heb ik tot half 9 lekker geslapen… stom hè

Zit nu op mijn werk te balen (ja sorry, het wordt eentonig) heb dit weekend steeds te hoge waardes geprikt. Vrijdag ging het heel goed, ook na avondeten mooie waarde, dus ’s avonds lekker gebakje op op de verjaardag van mijn nichtje… Nu kan ik het maar niet goed krijgen lijkt wel. Ik weet ook nog helemaal niks verder, alleen dat ik moet prikken en dat boven de 7 te hoog is. Wat ik dan verder ermee aan moet is niet duidelijk, dat hoor ik morgen. Heb net een mailtje naar mijn leidinggevende gedaan dat ik gewoon naar het ziekenhuis ga morgen maar de vervanging niet geregeld krijg, pech dan hoor.

Net werd ik zo pissig op die wijven (sorry hoor,…) die het allemaal beter weten… we hadden even een broodbuffetje van een collegaatje die 25jr getrouwd was. Ik had geen pauze maar heb wat op en neer gelopen van de hal naar de afdeling. Durfde ook geen (wit) brood te eten al had ik best honger. Vraagt een lieve collega hoe het nu met me is en dat ze mijn buik zo groot vind. Ik leg uit dat ik me klote voel vanwege de hoge waardes maar dat ik morgen pas meer weet hoe er mee om te gaan. Ze vraagt of ik insuline moet gaan spuiten. Ik antwoord dat dat best zou kunnen omdat ik nu amper eet en nog veel te hoog zit. Gelijk die hittepetitten erboven op dat ik maar moet diëten en dat je nooit mag spuiten bij zwangerschapsdiabetes… stoom kwam uit mijn oren… Toen bleek dat ik geen pauze zou krijgen vanwege dat buffetje waar ik niet aan deelgenomen heb, flikker ff op zeg, ik ga even buiten lopen en ik hou een half uur pauze NU! Het was al kwart over 1 inmiddels. Ik moet eten en over anderhalf uur prikken. Maar ik ben het helemaal zat nu. Zo nu ben ik het ff kwijt……..

Geplaatst

Arme Mutske, dat je zo zit te balen alles op t werk.. Die ´wijven´ weten niet eens

waar ze over praten dus probeer je er niet te veel van aan te trekken!

Maak je niet te druk (makkelijk gezegd, weet ik!) Die kleine in je buik is veeeeeel belangrijker dan

daar over te stressen (maar ik kan het me wel voorstellen hoor)..

Ben benieuwd wat ze morgen in het ziekenhuis zeggen.

En wat mooi dat je ook zo´n bijzondere ervaring hebt gehad met je vader!

Bizar is dat he..

Veel succes voor morgen!

Geplaatst

Mutske; wat balen joh, dat je waardes steeds te hoog zijn, ben wel erg benieuwd wat ze daar morgen over gaan zeggen!!

Enne...wat betreft die wijven; de beste arsten lopen buiten het ziekenhuis!! NOT!!

Laat ze maar ff in d'r sop gaar koken daar, af en toe MOET je toch gewoon ff aan jezelf denken!! ff rondje lopen of iets waar

je weer van kan ontspannen hoor, jij hebt ook recht op pauze!!

Of ik weer in slaap kom; ja gelukkig wel!! Meestal word ik wakker omdat ik moet plassen, maar daarna pit ik gewoon weer door.....

dat was ook m'n 'geluk' denk ik met de blaasontsteking; dat ik wel gewoon in slaap viel steeds, ook al was ik ieder half uur/uur wakker,

in slaap vallen lukt wel. Maar dat heb ik eigenlijk ook pas sinds ik zwanger ben, want ik kwam altijd heel slecht in slaap!!

K weet niet meer wat er nog op de vorige blz. stond, iets over met n tandenborstel m'n dakpannen schrobben....toch Jose?!!

haha...moest er wel om lachen..... maar ik durf ten eerste al niet op dak en ten tweede ook dáár wonen spinnen!!!

Dus ik hou m'n schoonmaakwoede wel gewoon binnen en bewaar m'n tandenborstel wel om m'n tanden te poetsen ;-)

Geplaatst

Mik, nee sorry... moet nog steeds naar de Hema ;)

Mutske, jemig de pemig, wat een zeikwijven zeg! Goed dat je voor jezelf bent opgekomen, krijg nu het heen-en-weer even lekker. Helaas heb je altijd van die zeikers die ALLES beter weten, getver... krijg daar ook altijd stekels van.

Wat betreft je waarde, alles boven de 7 té hoog? Die van mij is 7,8 en mij werd verteld dat het net op het randje van de bovengrens is,d us alles daaronder nog goed is zeg maar.

Hmmmm, lekker weer zo'n verschil tussen ziekenhuizen getver.

Tweety, wat heerlijk dat je ondanks je blaaskwaaltje wel lekker kunt slapen, krijg je toch weer een beetje energie. Gelukkig maar!!!

Geplaatst

Goede morgen meiden,

ik heb wederom heerlijk geslapen !

Merk dat een avondwandelingetje voor t slapengaan heel goed doet!

Ik voel me echt een heel ander mens na een goede nacht.

Sylvia hoe gaat het met jou?

Geplaatst

Jose; Het gemiddelde van de glucose ligt tussen de 5 en de 7

misschien hanteerd jouw ziekenhuis een 8, en n ander ziekenhuis n 7,

zou k niet wakker van liggen als k jouw was, want als hun gezegd hebben

dat het goed is, dan is het toch goed?!!

Het blijven gemiddeldes en het is ook nog eens per persoon verschillend hoor!!

Heerlijk Danaa dat je dit 'uitgevonden' hebt, door eerst even te wandelen!!

Knap je gewoon van op, als je normaal kunt slapen!!

Ja zat het me ook al af te vragen hoe het met Sylvia zou zijn? die moest

toch ook iedere week terug komen voor controle?????

Geplaatst

Oh Danaa, wat heerlijk dat je het 'medicijn' gevonden hebt om lekker te kunnen slapen, dat doet een mens goed!

Sylvia, inderdaad..het is erg rustig vanaf haar kant! Geen bericht, goed bericht?

Hier vanmorgen weer naar de kleine mogen kijken, helemaal goed! Volgens berekening nu 31 w en 6d en een gewicht van 1717 gram. Dus loopt bovengemiddeld haha....

Zou het zo doorgaan, dan wordt het geboortegewicht volgens grafiek 4200 gram.

Maar de gyn verwachtte dat het zo rond de 3800 gram zou zijn, dus dat is een mooi gewicht :)

Urine was nu ook goed, bloeddruk goed, dus weer opgelucht. Vrijdag over 2 weken mogen we weer.

Daarna nog even langs de Hema geweest om eindelijk dat voedingskussen te kopen hihi... en nog wat dingetjes. Volgens mij heb ikn u alles, op pampers en voeding na. Maar dat komt wel!

Dus Mik, ik zal het vannacht gaan uitproberen. Nu even lekker een tosti eten en vanmiddag op pad :)

Geplaatst

Sow Jose dat is een mooi gewicht zeg!

Dat wordt een flinkerd! Fijn dat alles verder goed was.

Ben benieuwd hoe je vannacht slaapt met het voedingskussen!

Is trouwens ook heerlijk voor op de bank!

Dit is een van de foto´s van die fotoshoot laatst.

Die met Daan en alleen mn buik zijn ook super mooi geworden!

[ATTACH=CONFIG]2223[/ATTACH]

Geplaatst

Mooie foto Danaa.....prachtig!!

Heb nu de hoes in de droger, want hij stonk zo uit de verpakking vandaan... maar ik zal het je laten weten ;)

Hier wel erg stilte voor de storm, waar is iedereen gebleven?

Kindje lag trouwens met koppie naar beneden, dat vermoedde ik ook al, want mijn ribben zijn regelmatig aan de beurt. Soms voel ik gewoon heel scherp het voetje.... heeft ook weer z'n charmes ;)

Geplaatst

ff snel want t Blok begint.... Danaa wat een prachtige foto! Dat zijn de mooiste herinneringen voor later.....

Ben vanmorgen op 2 afspr in het zkh geweest, eerst dietiste. Ik had mijn waardes en mijn eten en drinken van de afg week keurig bijgehouden en in een excel sheetje uitgewerkt. We heben een fijn gesprek gehad, maar ze kon weinig voor me doen, zei dat ik al amper genoeg at nu. Ik had vanmorgen 1 geroosterd sneetje brood op en een kop thee en zat al weer te hoog. Toen ik een uur later indelijk bij de internist aan de beurt was (liep 3 kwartier uit en het was ook nog eens de schuld van mensen zoals ik zei hij, ik moest zonodig tussendoor gepland... ja duhuh.... en bedankt) aldus die hield snel zijn praatje en toen hij bij het punt dieet kwam heb ik m snel uit de droom geholpen... oh zei hij, ik liet mijn schema zien. Nou da's dan simpel, dan ga je insuline spuiten... slik.... Ik werd meteen bij de diabetesverpleegkundige binnen gebracht. Die pakte de ons zo bekend pen erbij, ik zeg, oooh da's dezelfde als bij de ivf... Oh dan weet u het al, hup spullen mee, recept etc en wegwezen. Om half 2 was ik op mijn werk, om 6 u thuis helemaal kapot... Morgenvroeg begint het gespuit weer, ik ga (op eigen verzoek) alleen de ochtend spuiten omdat ik dan het meeste moeite heb mijn waardes laag te krijgen. Vooralsnog mocht dat zo. -zucht- en ik was zo blij dat ik niet meer hoefde te spuiten...Nu ga ik gezellig het Blok kijken met mijn mannetje! morgen meer!

Geplaatst

Dus toch Mutske, aan de insulinespuit .... hopelijk is de waarde nu wel goed te krijgen. Alles voor je kleintje :) Maar het is wel even slikken, denk je dat je alles gehad hebt, krijg je dit nog eens op je pad.

Succes meid!

Geplaatst

Tjee Mutske, wat een gedoe toch zeg! Zorg wel dat je altijd wat te eten bij je hebt voor wanneer je ineens te laag dreigt te gaan hoor... zeker in het begin vaak testen tussendoor. Bij mij in de fam een hoop suikerziekte en heb een kat (jaja...!) met suikerziekte gehad welke ik ruim 3 jaar heb gespoten.

Sterkte meid!

Jose: Wat ga je hard met je beeb zeg!!! lekker weer even kunnen kijken en wat kunnen ze een exacte maten en gewichten geven zeg! Ik ben benieuwd hoe dat gemeten wordt. Maandag zal ik het ook allemaal zien...

Vandaag was echt horror op mijn werk... Ik werd helemaal gek! Ik liep helemaal uit mijn programma en ik kon gewoon niet sneller! Met als gevolg dat ik maar 5 min lunchpauze overhad... Dat kan natuurlijk niet, dus ik begon de middag ook al met uitloop. Pffff... Baby helemaal in de knel in mijn buik en kramp in mijn middenrif waar hij klem zat, wat een dag... Ik was blij toen er halverwege de middag 2 patienten niet op kwamen dagen, kon ik ff ademhalen!

Ik zit dan ook te zuchten en naar adem te happen als ik aan het behandelen en aan het praten ben en dat is echt sinds deze week pas.

Naja... Nog ffies volhouden. (ik kon eigenlijk wel janken vanmiddag...)

Mooie foto trouwens Danaa!! Cool om als herinnering te hebben...

xx truste alvast allemaal, ik ga zo plat...

Geplaatst

Zo, volgens mij weer een groeispurt gehad... Ik ben een kilo zwaarder dan gister! Vandaar dat ik me zo voelde... hihihi

Alles goed hier meiden?

Tweety: voel je je al weer beter?

Sylvia: Laat je nog wat van je horen?

Mutske: Hoe voel je je na je eerste prik?

Geplaatst

Ow en ik heb gister de schetsen voor de geboortekaart gezien!! Echt zo cool!!! Het is precies geworden wat ik bedoelde.... Nu nog de teksten enzo verzinnen.

Geplaatst

Ooh Judith ik kan me zo voorstellen hoe jij je opje werk voelde gister, ik denk dat we tegelijk bijna zaten te janken dan want ik voelde me ook zo! Maar ja , het prikken: Heb vanmorgen de pen weer in elkaar gedraaid, naaldje erop, instellen en toen deed ik het dopje eraf... hé, die naald is veeeeel kleiner dan die van de ivf spuiten! Há makkie! Ik voelde 'm er niet eens ingaan joh. Het in de vingerprikken is veel pijnlijker (of irritant moet ik zeggen want pijn is een veel te groot woord, we moeten nog gaan bevallen he dames... ;-} )Maar ja de insuline erin en snel wat eten zodat ik naar mijn werk kon. Heb nu ook gewoon weer eens lekker een beker optimel bij mijn volkorencracker met smeerkaas genomen. En ja hoor om half 11 was mijn waarde voor het eerst niet te hoog! HOERA! Het werkt dus. Ik gelijk een lekker kiwi genomen, en in het uur dat volgde een bakje griekse yoghurt (de magere natuurlijk) met wat honing opgelepeld. Net geprikt, weer netjes, mag over 10 minuten weer eten, hoop dat ik netjes afgelost zo voor mijn pauze. Anders ga ik gewoon lekker hier aan mijn balie zitten eten há!

Geplaatst

Mutske, wat fijn dat je er zo goed op reageert!!! Je moet nu idd op een bepaald tijdstip zeker gaan eten dus moeten je collega's rekening houden met de juiste tijden!

Jammer dat het allemaal zo stroef verloopt bij jou op je werk. Hebben die mensen zelf kinderen? en zijn het mannen of vrouwen? (dat zou misschien wat kunnen verklaren!)

Bij mij op mijn werk niets dan begrip iig... Ik ben niet de eerste met een ICSI kindje. Ik heb een collega met 2 ICSI meiden en er is maar 1 collega die geen kinderen heeft en dan zijn we ook nog allemaal met vrouwen! Ze zijn allemaal zo lief voor me... Heel wat anders dan hoe ik het van jou hoor, dat vind ik echt heel erg voor je. Wat dat betreft is mijn werk nu aan de zware kant voor me doordat het werk sowieso zwaar/intensief is, niet doordat mijn collega's/werkgever stroef doen.

Deze mensen zijn geen vrienden of familie van je, maar je brengt wel heel wat tijd per week met deze mensen door... Dan zou je toch verwachten dat je wel aardig tegen elkaar bent? Het was voor iig een reden geweest om te zeggen: tzt naar een andere job uitkijken...

Dus sterkte meid... Probeer je af te sluiten voor deze mensen en nog even volhouden tot aan je verlof!

Geplaatst

Sow hee, wat is er weer veel geschreven!!

Danaa; Wouw, wat een mooie buikfoto!! Jij draagt het ook wel heel erg naar voren toe he?!!

Super mooi!!

Ga je ze nou ook voor je geboortekaartje gebruiken??

Jose; Fijn dat alle controles weer okay waren... maarre... niet Judith en mij inhalen he?!!

met het aantal weken.....haha...!! Wel bizar dat je zo voor kan lopen op schema!!

Dat geschop met die voetjes voel ik ook heel erg duidelijk, sinds n week of 2... k voel ook echt links

net onder m'n borstbeen en recht gaat helemaal naar de zijkant toe. Soms gaat het zo wild van binnen

dat ik gewoon ff 'auw' roep, niet eens dat het echt pijn doet, maar meer van die steken!!

Mutske; aan de insuline, en wat gaaf dat je gelijk ook zo goed het verschil ziet!!

Heerlijk dat je weer 'normaal' kunt eten, anders word je ook alleen maar slapper en slapper, terwijl je je

energie hard genoeg ken gebruiken in dat consentratiekamp waar je werkt....... sjonge, k word zo nijdig als

ik lees hoe jij behandeld word!!

Judith; hadden we samen n dip dag gisteren!! Ik voelde me zo down en moe en had nergens zin in!!

Opzich als de antibiotica eenmaal weer werkt, heb ik geen last meer van m'n blaas enzo... maar k heb gisteren

de hele dag buikpijn gehad, (menstruatiepijn) niet om de zoveel minuten, maar wel aanhoudend heel de dag, in combi

met heel erg veel harde buiken, die soms gewoon 3 a 4 minuten aanhielden..... heel erg vervelend, want daar krijg je t ook lekker

benauwd van!!

Afain.... t maakte me zoo onzeker dat ik me heel rot voelde, heb heel de middag op de bank gelegen, kon ook wel janken, er was alleen

niemand om tegen aan te janken ;-)

Vandaag gaat het alweer n stuk beter, buikpijn is weg, harde buiken zijn altijd aanwezig!!

k moet zeggen dat ik ook wel heel erg op het weer kan reageren...vooral met die sombere dagen.... baaaaaaaaaaahhhhhhhhh

Gelukkig kan ik me eigen goed vermaken, ben in etappes m'n huis aant poetsen.... vanmorgen de kelder gedaan....

en k werk ook aan de sluier van m'n schoonzusje, die gaat 18 Nov. trouwen... en Jaco z'n zus maakt haar trouwjurk, en om mij

bezig te houden hadden ze bedacht dat ik de sluier wel kon maken.......... zit zo'n 20 uur werk in, dus iedere keer n paar uurtjes!!

Geplaatst

Meiden: wat is het stilletjes hier!!!

Goeie bezigheids therapie weety, die sluier! Kun je wel gebruiken... Je zal wel redelijk wat alleen thuis zijn? (ikke ook hoor!)

Geplaatst

Sodejuu....

Tweety, inderdaad leuke bezigheidstherapie, het houdt je even bezig. Wel een hele eer, is nog maar de vraag of je op de bruiloft aanwezig kunt zijn. Of wie weet, wel een hele kleine bruidsjonker/meisje deze dag :)

Mutske, fijn dat je de waardes nu kunt onderdrukken... goed teken dat het helpt in ieder geval.

Judith, haha.... zei net ook al in het septembertopic dat ik erg om je moet lachen... maar bij deze zeg ik het lekker nog een keer :)

't Is verder rustig hier hoor in dit topic....

Sylvia, hoe is het?

Hier erg moeeee.... pfffff afgelopen werkweek hakte er behoorlijk in. Gisteravond lag ik ook al om 21 uur in mijn mandje, zo moe!

Vanavond wordt het ook niet laat maar in ieder geval lekker weekend. En het belooft morgen mooi weer te worden, dus ben benieuwd. Nog even nazomeren, in hoeverre je kunt zeggen dat we überhaupt zomer gehad hebben.

Inmiddels ook de trotse eigenares van een voedingskussen en het slaapt best lekker moet ik zeggen. Alleen blijf wakker worden als ik mezelf van kant naar kant omdraai, want dat doet nog steeds zeer.

Maar verder... heerlijk zo'n groot lang ding tussen mijn benen whahahahahahaha....

Geplaatst

Hahahhaha.... Jose, ik moet om JOU lachen!!!! Hihihi... Heb je eindelijk een lang ding tussen je benen slaap je nog niet fantastisch... ;-))Nee hoor... Ik snap het. Ik slaap ook beter met dat kussen, maar ik slaap ook steeds slechter! Buik wordt steeds gevoeliger, slaap lichter en word bij iedere keer draaien wakker... En dat zal voorlopig ook zeker niet beter worden vermoed ik zo!!Naja... Hoort er bij...Xx

Geplaatst

haha Jose ik vond m ook ERG goed!

Tja slapen is geen pretje he.. Maar ja nog even volhouden!

Gister begrafenis gehad van mn lieve oma. Was erg mooi maar ook heel verdrietig,

vooral voor mn moeder...

Was wel heel vermoeiend, want moest om 16.00 uur ook nog naar de gyn en echoscopiste!

Eindelijk weer naar mn kindjes kijken!!

Kindje links ligt nu weer in stuit en weegt 1600gr en kindje rechts weegt net geen 2000gr!

Heel mooi dus! Over een paar weken gaan we DE DATUM plannen voor de ks !..

Wordt ergens in de week van 17 oktober.

MIJN HEMEL DAT IS AL OVER MINDER DAN 6 WEKEN !!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden