Ga naar inhoud

Uitgerekend in November 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Briljant, die wilde haren/jaren heb ik ook gehad.... geweldig!!! Alleen zat ik er wel naast, ik reed niet ;)

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Jose; Dank u, dank u!! jij zit ook al op hyves en hier tegelijk of nie? ;-)

Judith; Nou dat is zo, op de 1 of andere manier heb je écht alles nodig ;-) maar wil je t voor jezelf ook perfect hebben ofzo!!

Suc6 met je keel!! 2 paracetamolletjes en dan onder de wol jij!!

Geplaatst

Ja joh heb niks beters te doen, houd de wacht hier... voor STRONTvlieg nummer 16!

Judith, je kunt ook de Tweetymanier proberen, is meer gecensureerd hahahaha... Trusten meid!

Hier ga ik ff lekker douchen en dan maar eens kijken of er nog iets op de tv komt...en anders zit ik op de lap :)

Geplaatst

haha.... k zit eigenlijk ook uit pure verveling te laptoppen :-p

Dat heb je als je man n eigen zaak heeft, en daardoor 's avonds

nog wel eens weg is......sssssssssssssaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.......... zo dat moest ff!!

k zou t idd. bij de paracetamolletjes houden.......veiliger.....

Alhoewel...toen ik zo'n keel had, en ant hoesten was deed ik nog wel eens gorchelen met jágermeister (smerig)

maar t verlichte wel!!

Suc6 met STROND vlieg nummer 16.........hahaha..... k moet er (heel stiekum) wel om lachen.....

tot dat ze bij mij binnen zitten, want als ik ergens heeeeeeeeeel nijdig om kan worden dan is het wel van vliegen...

net de ramen gezeemd.....zit er weer zo'n kreng binnen........

Geplaatst

@ Tweety – Super dat het met de kleine zo goed gaat én prachtige buik hoor!!

Ook fijn dat je lekker geslaagd bent met shoppen; nu voeten omhoog en genieten maar!!

@ Zjoediezzz – Wat een bijzonder verhaal over je ‘lekkende’ borsten zeg. Gelukkig is het uiteindelijk toch over gegaan!! En nu is het voor een goed doel natuurlijk!!

Fijn te horen dat alles goed is met jullie kleine man!! En idd superleuk dat je vader mee is geweest!!

Wel balen van je verkoudheid zeg; beterschap!

@ Danaa – Mijn schoonzus heeft met haar tweelingzwangerschap ook met 37 weken een keizersnede gehad.

Was net op het randje, want ze kon de laatste dagen/weken echt bijna niets meer!! Zelf een wandelingetje van 50m was al te ver!

Enne, wat een superlieve man heb jij zeg!! J

@ Mutske – Wat enorm kl#te dat ze niet willen meewerken op je werk en dat de test opnieuw moet zeg!!

Ik kan me voorstellen dat je er doorheen zit!! Ik hoop echt dat er snel een goede oplossing komt, want dit kan gewoon niet langer zo!!

Dikke knuffel van mij meid!!!

Enne, ik ben zeker aangekomen hoor! Ik ben nu 27 weken en ben in totaal 8,5 kg aangekomen.

Mijn buik is best beschaafd, maar mijn billen en vooral mijn borsten zijn behoorlijk gegroeid!!

Ik heb van mezelf al een grote cupmaat (F) en heb er nu al 2 cupmaten(!) bij….. ECHT VRESELIJK!!!

Ik hoop echt van harte dat het niet nog erger wordt!!!

@ Jose – Heerlijk zo’n dagje tutten met een vriendin en super dat je zo geslaagd bent!

En die koopverslaving is herkenbaar hoor!! Ik heb van Lau al een koopverbod; haha!!

Wel balen van je slechte nacht! Ik hoop dat je weer lekker bent bijgekomen vandaag!! Het was er idd wel het weer voor!!

Hier verder weinig nieuws. Lau is vandaag weer vertrokken, dus ik ben home alone….

Het is idd niet leuk, maar het hoort erbij! En bovendien heb ik zelf ook bij de marine gezeten, dus ik weet hoe het is..

En wat een rotweer vandaag zeg!!

Hadden we ook nog eens tot 18.00 uur een internetstoring, dus ik heb me pittig verveeld vandaag!!

Hoe bedoel je internetverslaafd!! Hahaaaa!

Enne, ik kan 1 oktober ook hoor!!!

DBB:

Jose: 10 en 24 september/ 1 oktober

Tweety: 10 September / 1 Oktober

Zjoediezzz: 24 september/ 1 oktober

Ilona: 3 september/ 1 oktober

Geplaatst

Goede morgen meiden,

Tweety, wat een mooie buik zeg, staat je goed :icon_smile:

Juut, nu al lekkende borsten? Wow....Ik denk ik heb wel nog geluk met mijn borsten. Heb nooit echt grote gehad en ben nu ook nog niet zooooo ver aangekomen *hahahaha* :happy7:

Danaa, ja is verveelend als je niet meer zo goed kan bewegen en alles pijn doet hè? Ik hoop je houdt het nog goed vol. Weet je al wanneer je gaat bevallen? Wordt een Keizersnede toch?

Mutske, jeetje, ze gaan nog niet met je mee op je werk. Dat is echt ongeloofelijk. Het spijt me echt zo erg voor je. Vooral omdat je ook altijd (zo als ik) nog zo misselijk bent...Echt nie leuk zeg. Ik heb overigens t/m 20 weken de zetpillen gehad en ook als pillen zelfs geprobeert maar toen zijn we gestoppt omdat ze helemaal niet meer geholpen hebben. Dus de laatste weken nog ff volhouden ook al is het zooooooooo zwar en hebben wij er genoeg van het overgeven pffffff

Jose, ik hoop je kon nu beter slapen. Ik herken dat. Ik kan ook niet meer goed slapen. Zo verveelend als je erg moe bent en je komt maar niet aan slaap.

Ilona, jammer dat je weer alleen thuis bent. Maar als je het gewend bent dan gaat het wel . Ik zou het echter niet kunnen....Ben geen mens die alleen kan zijn...:happy3:

Bij mij, nou ja, voel me nog steeds rot en heb de laatste dagen vooral 's avonds het ergst altijd maar een harde buik na de andere ook overdags heb ik het maar 's avonds is het heel erg. Ben al beetje bang omdat ik vindt dat kunnen toch niet zo veel oefeningsweeën zijn toch? Wat denken jullie? Mijn man zei al, misschien toch beter eens de Vlos te bellen en te vragen....

Baby heeft zijn voetje enorm in me ribben zitten dat ik er zo pijn van heb. Kan al niet meer rechtop zitten, ook niet echt liggen ik weet helemaal niet wat ik hoe dan ook moet doen .....

Ook mijn bekken doet weer zeer en de inkontinenz heb ik het gevoel, wordt ook erger. Als ik nu moet hoesten of soms lachen, dan komt het al ....

Vandaag het Kraampakket binngen gekreegen.

Verder niets nieuws. Hopelijk ben ik niemand vergeten meiden. Als het zo is, sorry dan.

Fijne dag nog lieve meiden

Oh ik kan helaas niet komen...Spijt me maar door de misselijkheid ben ik niet meer in stat (staat?) hoe schrijf je dat haha, om zo ver te rijden ...Ben altijd blij als ik thuis ben. Hoop dat jullie er begrip voor hebben.

Liefs

Sylvia

Geplaatst

wow Ilona, dat zijn flinke memmen hahaha, ik heb normaal ook cup F, had een mooie zwangerschapsbh cupG gekocht in het begin, maar daar hangen ze nu een beetje in. Denk niet dat er bij mij iets op gang gaat komen, maar dat was te verwachten. Wel een keurig gewicht qua aankomen! enne thanxxx voor de knuffel, zat er echt ff doorheen na dat bericht van het zkh.... Heb de papieren nog niet gehad, hoop wel dat ik het morgen kan regelen en het onderzoek weer achter de rug heb.... trouwens mijn waarde was 8.5, dat zegt mij verder niet veel .

He angel, ik weet wat je voelt hoor, ik hou door de misselijkheid en het afvallen geen energie over. Ben ook zo moe en dan wil je lijf niet meewerken, zeker als je wil gaan slapen. Duw je je baby niet een beetje in de goede richting als hij in je ribben aan het voetballen is? Ik probeer dat steeds wel hoor, alleen zit die van mij graag op mijn blaas te dansen, krijg ik van die zenuwstootjes zeg maar... de kleine grapjas!

Oh ja en Tweety wat een mooi buikje!! Ik schaam me wel, heb nog steeds geen foto geplaatst van mijn toeter. Ik maak al mijn foto's met mijn mobiel en ben het stekkertje kwijt om naar mijn pc over te zetten, lekker handig! Ga wel mijn schoonzus over paar weken foto's laten maken van mijn buik, die heeft een goede camera! Had haar dochter van 11 al gevraagd of ze mijn buik dan wil schmincken, nou dat zag ze al helemaal zitten hahaha, wordt een kunstwerk! Dus er komt nog ooit eens iets!

Goh en die strontvliegen dan.... ben zo blij dat ik 2 poezels heb die alles met vleugels vangen en opvreten! Behalve muggen dat is dan wel weer jammer... Maar de vliegen verdwijnen mooi, ze had van de week een grote libelle gevangen en kwam ermee op mijn slaapkamer binnenlopen om haar buit te showen...brrrr griezel.... ik gauw de tv harder gezet toen ze het beest krakend en wel opat....

zit nu weer op mijn werk aan de telefooncentrale, met een heerlijk kussen onder mijn voeten op een doos A4papier, zag op mijn been wat aders dik worden, ben als de dood voor spataders, dus met de pootjes omhoog nu!

grtzzz allemaal!

Geplaatst

Hey Mutske, mooie buik hoor ;) Ennuh dat behang, enig..... hihi...hebben precies hetzelfde, hangt bij ons ook op de babykamer!

Kom jij ook 1 oktober?

Sylvia, begrijpelijk hoor dat je het niet zitten om naar Tweety te komen, maar als ik het goed heb, woon je er toch niet zover vandaan ( Den Haag)???

En harde buiken zijn heel normaal, vooral rond deze weken. Maar als ze voor je gevoel té vaak komen, zou ik inderdaad even naar de vk bellen.

En vooral rustig aan doen....

Geplaatst

Hoi Jose, het zijn na Tweety toe 144 km....Dus als er nog file is op de weg zit ik meer dan 2 uur te rijden. Dat zie ik echt niet zitten in mijn toestand. Ik rij niet eens meer na mijn duitse vriendin toe, en zij woont maar 1 uurtje van hier. Maar omdat ik altijd inderdaad te veel harde buiken heb, misselijk ben, en bekken en buikpijn heb, ga ik echt alleen nog weg als het moet. Ja tuurlijk ik ga wel boodschappen doen of met mijn dochtertje ff iedere dag door de park wandelen heel rustig maar dan ben ik ook weer blij als ik thuis ben.

Okay meiden, ben weer weg ...LaterZ

Liefs

Sylvia

Geplaatst

Nee joh, je moet het helemaal zelf weten. Ik begrijp je heeeeeeeeeeel goed, begrijp me niet verkeerd. Alleen dacht ik dat je best wel dichtbij Tweety woont, vandaar... ;)

Geplaatst

Hallo meiden! (na deze drukke dag... pppfff.....)

@ Mutske: meid, wat een mooie foto! Ziet er goed uit hoor...

Ik weet wel dat een bloedsuiker van 8,5 te hoog is... Maar daar kunnen ze je morgen ook in het lab toch wel meer over vertellen?

Relaxed dat jouw katten allerlei vliegende beesten vangen... die van mij nemen eerder een liefst levende muis voor me mee naar huis!!! ieuw ieuw ieuw!!!

@ Ang3l: Ik denk dat je mijn verhaal verkeerd hebt begrepen... die lekkende borsten waren een aantal jaren geleden. Heb ik nu geen last van op 1 duppeltje na

Ik zou trouwens voor de zekerheid even aan de verloskundige vragen of je niet te veel harde buiken hebt... dat heb ik niet hoor! Misschien moet je nog rustiger aan doen?

Ik dacht ook dat jij dichterbij woonde? Bij woonplaats staat toch den haag bij jou? Tweety woont iets voorbij Rotterdam, das nie zo ver.

Ben ik nou nog wat vergeten?

.... nou ja... Hier iig weer lekker sushi gegeten, ik ben weer eens alleen thuis. Pat heeft een eigen bedrijf en die heeft het op t moment heeeeeeel druk....

Wel een kicken idee voor de geboortekaart trouwens! Dat wordt op dit moment uitgewerkt, ik vond het echt hilarisch... hihihi

xx

Geplaatst

Ow jah...

@ tweety: gorgelen met jagermeister???? HHHMMMMM....!!!! LEKKERRRR!!! hihihihihihi

Mijn keel is wel weer bijgetrokken hoor, heb vandaag zoveel gepraat ik ben er denk ik doorheen gekletst! (of het komt vanavond terug?)

Ik heb door de jaren heen in de tandartspraktijk zo'n enorme weerstand opgebouwd, dat ik eigenlijk nooit ziek of verkouden ben... of als ik het wel ben is het heel snel over.

@ Jose: hihihi... dat van dat zelf rijden wat een grappie hoor! hahahahahahahahahaha.... geintjuh! (maarruh... Ik weet genoeg! ik ben niet de enige wilde.... (en ik ben echt best heel braaf hoor tegenwoordig!))

Hihihihihihih.... funny!

Geplaatst

Hoi Juut, maar ze hebt toch staan Alblasserwaard en dat is wel 144 km van hier....

Hmz raar...Maar goed. Plan me liefer niet mee. Wat ik al zei, ik ga niet eens meer na mijn vriendin.

Weet echt niet hoe ik me moet bewegen en moet zitten enzo....Ook nu weer, ligt ie lekker weer in me ribben ....Wordt er

helemaal gek van. Doet echt zeer. En zelfs als ik probeer hem om te draaien, nee hoor. Hij blijft maar zo liggen. Lekker dan.

Hahahaha

Ja dan had ik de post van je niet goed gelezen...Haha sorry meid :)

Liefs

Sylvia

Geplaatst

Hey sylia,Wat balen dat het zo rot gaat... En als je lekker languit gaat liggen? Dat scheelt bij mij wel. Als ik lang rechtop zit gaan mijn ribben pijn doen, alsof ze uit elkaar gedrukt worden. Maar als ik ga liggen gaat het weg... Dat doe ik dan ook wanneer het kan.Volgens mij woont tweety niet daar hoor... Volgens mij was het heel dichtbij sliedrecht.Maar dan nog moet je je goed genoeg voelen natuurlijk!Sterkte...

Geplaatst

Sylvia; Ik woon in de Alblasserwaard, maar dat is (maar) 45/50min. rijden hor, naar den Haag,

dus jouw 144km. klopt niet!! k heb het toevallig pas nog gereden, toen k m'n box op ging halen.....

Je bent nix verplicht hor meid!!

k typ morgen wel ff verders....

ben versleten!! heb eten gekookt bij m'n ouders, m'n moeder heb gisteren d'r pootje

gebroken.... dus die mag voorlopig nix doen....

Fijne avond

Geplaatst

Haha Judith, je zorgt ervoor dat er allerlei oude herinneringen naar boven komen. Maar ze zeggen toch: wijsheid komt met de jaren?

Sylvia, balen dat je je zo rot voelt, misschien de tip van Judith opvolgen?

Tweety, wees maar lief voor moeders, doe je goed... maar blijf aan jezelf denken hè?

Hier vandaag erg last van mijn bekken ( liezen bij mijn doos zeg maar) auuuu, heel vervelend. Hopelijk is het het weekend over, heb dan een feestje.

Zostraks even mijn jurkje gepast... kreeg meteen complimenten van mijn man... zoo van oh wat een mooi jurkje. Megapumps eronder, dus ja...

Hij heeft mijn dag weer goed gemaakt hihi.

Eens kijken hoelang ik het volhoud op die dingen, is ook alweer erg lang geleden dat ik op hakken liep. Voor mijn bekken niet heel erg fijn, maar ja... t is een themafeest en dan wil je ook niet als plumppudding aankomen. Dus ik doe lekker mee :)

Geplaatst

Trouwens wel cool dat ze nu met je kaartje bezig zijn Judith :) Erg leuk!

Hier maar een afspraak gemaakt, ik blijf heen en weer mailen met aanpassingen. Ze kunnen wel gek worden daar!

Geplaatst

Net teennagels wezen knippen, zo dat viel ff tegen zeg haha....

In het kader van het feest moet ik mooie, verzorgde nageltjes hebben. Dussss...Ron gaat ze morgenavond lakken, haha...Hij zei al, mag ik ze wel gaan afplakken.

Ben benieuwd, wordt vast een hilarisch moment ;)

Geplaatst

*lees soms even mee met wat jullie schrijven omdat ik niet zoveel met jullie verschil aangezien ik eind okt. ben uitgerekend*

José,

Moet wel lachen om wat je schrijft mbt teennagels knippen.

Dit heb ik vorige week ook gedaan. Zei tegen mijn man dat dit de allerlaatste keer was dat ik dit zelf heb gedaan.

Wat was dit een vermoeiende klus.

Ik ga de volgende keer naar mijn vriendin, die is pedicure.

*ga ervan tussen.....*

Geplaatst

Ook ik breek even in!! Haha het word steeds grappiger met Ron!!

Dat moment moet je natuurlijk wel even vast leggen!

Benieuwd of hij vrijdag nog een showtje weg geeft ;)

xxx

Geplaatst

Jose; Dat willen wij ook zien... dat Ron ze gaat lakken...... stiekum foto maken natuurlijk!!

haha... geweldig!!

Rustig aan doen met je bekken he?!! De beentjes bij mekaar zeg maar!!

(en vooral heel veel gaan zitten dan, als je pumps aan hebt)

Ehm...

O ja, mutske, wat een leuke foto, en wat zie jij er nog jong uit, want jij hebt

toch al n 'grote' zoon?!!

mooie buik hoor!!

k las geloof ik nogiets over suikerwaardes.... die horen tussen de 5 en de 7 te zijn.

Sylvia; dat vergat ik nog te zeggen; de Alblasserwaard is een gebied!! geen woonplaats.... mijn woonplaats is dus IN de Alblasserwaard,

maar i.v.m. privacy zet ik die niet op het forum.

Judith; las ik nou iets over kaartjes?? gelukt??

Sorry, ik heb gisteren alles gelezen, en zit het nu te beantwoorden, heeeeeeeeeel dom natuurlijk als je denk dat je alles kunt

onthouden!!haha

Geplaatst

Mooie buiken Mutske en Tweety!

Zal mijn buikje ook even showen:

[ATTACH=CONFIG]2110[/ATTACH]

Ben nu 12 kg aangekomen.

Goh Mutske dat ze zo moeilijk doen op je werk. Erg vervelend hoor.

Ik hoop maar dat er snel een oplossing komt.

hihi Jose ik wil ook wel een foto zien als je man je teennagels lakt!

Straks echo en op controle bij de gyn. !

Geplaatst

Goede morgen.

Tweety, sorry dan had ik het mis. Ik had het met google maps berekend, en daar zegt ie 144 km *hahahahaha*

Nou, 'k heb net in mijn agenda gekeken en kan nog steeds niet komen. Mijn dochter heeft Korfball zaterdags. Dus ik ben zaterdags nooit thuis.

Woooow Danaa, dat is maar een buik *hihi*... Red je het wel nog om je eigen schoenen aan te trekken?

Ik kan me voorstellen, dat het heel erg zwar is met zo' n buik rond te loopen toch?

Boah ik ben de laatste dagen altijd zo stom, ik vergeet altijd iets wat ik wilde of wat iemand zei. Niet normaal ....

Groetjes

Geplaatst

Hey meiden!

Zou wel een giller zijn als we allemaal onze mannen zouden strikken om de teennagels te lakken en dan allemaal stiekum een foto maken.... om hier dan even te posten!!! hahhahaha.... Ik ga iig kijken of ik Pat zo ver kan krijgen dat ie het gaat doen!

Net de uitslag van het bloedprikken: suiker 4.6 en HB 7.0 helemaal goed volgens de VK!! Beterrrrrrrrrrrrr....

Danaa: Wat een prachtige buik!!! Ik kan me voorstellen dat het er af en toe wild aan toe gaat met die twee kleintjes... Je ziet er super uit!

Fijna dag allemaal!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden