Ga naar inhoud

Wachtbankje april 2011

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Het is allemaal goed gegaan. Beide cryo's zijn goed ontdooit.

Vanochtend een TP gehad! Dus is het heel lang afwachten! Fijn dat er dan zo'n forum is!

@ mijn baby: testen op dag 10 is redelijk vroeg. Als je een positieve test hebt is dat natuurlijk goed nieuws. Maar een negatieve test op dag 10 zegt nog niet zoveel. Het kan nog best veranderen.Blijf de komende dagen hoop houden. Ik ga voor je duimen!

@ Nes: wat een rot nieuws. Heel veel sterke.

@ Dani: jammer dat er maar 1 is overgebleven, maar wie weet. Het is een kans!

@ Tochikweer... blijven duimen. Een groene dame is welkom op dit veel te rode bankje!

@ Hildever: nog even volhouden. Nog twee uurtjes wachten.

Geplaatst

Noor ik lees dat vandaag een spannende dag voor je is. Heb je een bloedonderzoek? Of ga je zelf testen?

Ik zal voor je duimen. Spannend!

Geplaatst

@ Noor, spannend meid straks ben jij groen meid :):)

@Armada, heb ook tegen mijzelf gezegd dat ik dit keer niet ga testen, maar goed kijken wat er volgende week door mij heen gaat en of ik het kan volhouden :) hehehe

Geplaatst

Testen:

Ruth: 1 april

Femmie80: 1 april

Zara: 1 april

Karin: 5 april

Suuske: 6 april

Twinklestar: 6 april

Francis: 6 april

Esther73: 7 april

Juliaantje: 7 april

Maureen: 8 april

Bloempje80: 8 april

Poezebeest: 9 april

Jessie: 10 april

Hildever: 11 april

Charlotte: 11 april

Nes73: 11 april

Kris74: 12 april

Ellie71: 12 april

Noor: 13 april

Sannetim: 15 april?

Sofia: 16 april?

Tochikweer: 16 april

Mijnbaby: 18 april

Anne6: 18 april

Kinderwens7: 18 april

Elke: 19 april

Armanda: 22 april

Kelebek: 22 april (bloedprikken ziekenhuis)

Marlijnne: 24 april

Esly: 24 april

Dees: 25 april

Dani: 26 april

Jorien: 29 april

Jrn: 29 april

Ik heb jou ook op de lijst nee gezet Jrn!

Liefs Elke

Geplaatst

Stond er al op, maar dan onder mn eigen naam :)

Heb het even aangepast. Bij deze:

Ruth: 1 april

Femmie80: 1 april

Zara: 1 april

Karin: 5 april

Suuske: 6 april

Twinklestar: 6 april

Francis: 6 april

Esther73: 7 april

Juliaantje: 7 april

Maureen: 8 april

Bloempje80: 8 april

Poezebeest: 9 april

Jessie: 10 april

Hildever: 11 april

Charlotte: 11 april

Nes73: 11 april

Kris74: 12 april

Ellie71: 12 april

Noor: 13 april

Sannetim: 15 april?

Sofia: 16 april?

Tochikweer: 16 april

Mijnbaby: 18 april

Anne6: 18 april

Kinderwens7: 18 april

Elke: 19 april

Armanda: 22 april

Kelebek: 22 april (bloedprikken ziekenhuis)

Marlijnne: 24 april

Esly: 24 april

Dees: 25 april

Dani: 26 april

Jrn: 29 april

Geplaatst

WOEHA!!!!!!! Groen is de kleur!!!!!! Ze belden net al uit Brussel!!!! HCG van 640!!! Jeetjemekreetje wat een geweldig nieuws!

Ik kan het niet geloven bijna....

Ga nu even met de kleine man naar buiten, hij snapt er niets van waarom we door de kamer dansen de hele tijd! hihi

Tot laters

Noor

Geplaatst

Nou, hier net gebeld, en het is inderdaad over. De hcg waarde was nu 8,2. Er is dus wel even een zwangerschap geweest, maar deze is niet doorgezet...

Me maar weer op de lijst laten zetten... juni wrs. weer aan de pil, en juli de rest van de molen.

Meiden op het bankje... toitoitoi!

Geplaatst

Gefeliciteerd noor!!! echt super!! Geniet ervan!!

Hildever wat jammer, maar wel zwanger geweest dus het lichaam heeft het in eerste instantie wel geaccepteerd, ook fijn om te weten. Op naar de volgende poging dan maar, er zit niets anders op.

Geplaatst

Hoi Dames

Voor alle negatief testers sterkte en alle positief testers proficiat.

Ik had even een vraagje zitten er onder de testers ook mensen die eerder getset hebben dan de 17e dag zo ja op welke dag hebben jullie dan getest ik zit te twijfelen om nu met dag 15 al te testen maar weet niet of ik daar verstandig aan doe aan de ene kant denk ik ja doen maar aan de andere kant denk ik ook van niet doen kan te vroeg zijn .HELP HELP

Sandra

Geplaatst

Superrrrrr Noor eindelijk weer wat groen daar mag wel een vreugdedans tegen aan !!!!

Wat liggen vreugde en vedriet toch ellendig dicht bij elkaar Hildever wat ontzettend balen ook al was de kans aanwezig ik kan me voorstellen toch weer een teleurstelling terwijl die je van de week ook al voor je kiezen kreeg getv##had zo gehoop op een wonder en dus mooie stijging van je Hcg

liefs Anne

Geplaatst

Hoi allemaal,

Ik hoop binnenkort ook jullie bankje te mogen gaan zitten. Ben nieuw op dit forum. In maart hebben we onze eerste IUI gehad, helaas niet met positief resultaat. Na 16 dagen vandaag pas weer echt gaan menstrueren, terwijl het er al vanaf dag 10 aan leek te komen....wat is het toch allemaal lang wachten he?! Vrijdag weer beginnen met spuiten en dan hoop ik over 2 weekjes jullie hier weer te "zien"....

Voor iedereen die wel een positieve test had, van harte! en alle anderen ... tsja wat valt er te zeggen....ik hoop dat jullie nog een poging mogen wagen en samen met mij op het bankje komen zitten

Geplaatst

@Noor; WAUW.....super meid!! Enorm gefeliciteerd met je positieve test!! Geniet ervan!

@Hilde; voor jou helaas het tegenovergestelde! Wat ontzettend balen meid, veel sterkte gewenst!

Hier gaat het nog steeds goed, nog 11 dagen te gaan! Wel voel ik een wat "kramperig" gevoel onder in mn buik waardoor ik wat ongerust wordt! Ik hoop maar dat het goedgaat........

@Maika; welkom hier en alvast veel succes met je behandeling gewenst!

Liefs Esly!

Geplaatst

Hilde, wat shit zeg! Je voelde al dat het niet goed zat. Maar toch, je houdt natuurlijk altijd hoop!

Ik had graag gewild dat we je konden feliciteren. Je hebt nu wel duidelijkheid, maar deze uitkomst wou je natuurlijk niet. Meis, zet 'm op.

Geplaatst

@Noor, geweldig! Ben jaloeoeoeoers!!

@Hilde, net als eerder werd gezegd...het lichaam wilde wel. Hou moed, net als alle andere negatieve testers, incl mijzelf.

Geplaatst

Noor, wat een geweldig nieuws! En wat een hoog HCG! Op welke wachtdag zit je nu? Echt helemaal super! Dringt het al tot je door?

Denk dat je lijst nu veel navolgers krijgt. Genieten meid!

Hildever, wat een teleurstelling dan voor jou. Je hoopt toch op een wonder. Veel sterkte bij het verwerken. Neem je tijd!

Mijnbaby, je bent veel te vroeg met testen. Het ziekenhuis geeft niet voor niks een termijn

aan. Hoop dat je het vol kan houden tot je testdag. (Bedoel ik niet vervelend hoor.)

Dani, je hebt er maar één nodig en die ene van jou is vast een topper!

Nes, weet jij nu al zeker dat het definitief over is? In dat geval wil ik jullie ontzettend veel sterkte toewensen. Had gehoopt dat het anders zou zijn.

Jrn, fijn dat je twee goede cryo's hebt. Sterkte met de wachtweken.

Maika, welkom hier! Schrijf alles maar lekker van je af.

Esly, kramperig gevoel kan ook positief zijn!

Armanda, volgens mij stuiter jij helemaal! Rustig aan he al die op en neergaande bewegingen zijn niet goed ;-)

Geplaatst

Noor van harte meid.......... ben heel erg blij voor je

Hildever, sterkte meid, het is balen, laat je lekker verwennen door je ventje

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden