Ga naar inhoud

Wachtbankje april 2011

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi meiden,

Hier gaat 't mis. Ben gisteravond begonnen met bruine afscheiding, kreeg vannacht enorme buikkrampen en nu verlies ik al bloed. Heb de hele nacht niet geslapen. Ben er echt kapot van. Heb vanmorgen nog wel getest en het 2e streepje was er nu direkt. Maar goed ik verlies ook bloed. Steeds meer. Ik wil er nog niet aan dat het over is :(. We hebben geen cryo's dus de poging is over.

Sorry, maar heb even de energie niet om op de andere postings te reageren. Succes voor iedereen die vandaag gaat testen/tp heeft enz. Hoop dat het allemaal goed gaat!

Geplaatst

Elke, ik dacht ook e ht dat het mislukt was! Maar ik wilde het niet opschrijven want dat vond ik zo zielig voor mijn emmies die misschien wel hartstikke hun best zaten te doen.. haha. Maar serieus, ik dacht als ik het opschrijf dan wordt het zo echt.Ik ben trouwens ook afgevallen alleen geen 5 kg. 0,5 kg om precies te zijn.

Jessie join the club... hier ook bang voor de 1e echo.. kan m niet eens met 7weken doen want dan ben ik in het buitenland. Dus dat wordt 8 weken. Het is denk ik best normaal hoor om er een beetje ongerust over te zijn. Na de blijdschap van gisteren lag ik vannacht toch ook al weer te springen in mijn bed. pffff.

Armanda ja ik heb het mijn ouders verteld want die weten precies waar we mee bezig zijn. Hebben de testdag ook in de agenda staan. Ze waren stikblij. Het is ook zo'n wonder. Normaal al, maar voor ons helemaal. Meisje ik hoop dat t jullie ook gegeven is. Ik gun het je zo, volgens mij ben je een schat van een meid. Ik duim keihard voor je!

Bibi, van harte welkom!! Als je wilt teruglezen moet je wel een vrije dag nemen zo veel wordt er hier geschreven! Zet m op en veel succes!!

Zara, ik ga me vandaag in het dec topic aanmelden hoor!

Anne het lijkt goed te gaan. Keep that thought!!!

Groetjes

Noor

Geplaatst

Hoi Anne

Nou zo n uitzondering op de regel ben ik ook niet hoor maar wil gewoon niet te vroeg testen maak je je zelf helemaal gek.

Het is wel moeilijk om het niet te doen maar gelukkig weerhoudt mijn man me er nog steeds van.

Ook hier geen idee wat ik wel en of niet voel in de buik.Al een ruime week continu een zeurderend gevoel in de onderbuik ,s avonds het ergst,maar kom dan ook tot rust na een dag werken (werk in de huishouding).De ene keer denk je nou daar gaat de menstruatie beginnen en het volgende ogenblik denk je idd zwanger te zijn wij proberen gewoon te wachten tot zaterdag en hopen dan op Goed nieuws .

Iedereen succes en sterkte zou voor jullie allemaal een kaarsje aan steken vandaag .

Gr Sandra

Geplaatst

toch ik weer, wat verschrikkelijk! Ik hoop voor je dat het wat anderx is en dat je gewoon zwanger bent en blijft. Ik zou meteen even het ziekenhuis bellen. Ik ga vooor je duimen.

Geplaatst
Hoi meiden,

Hier gaat 't mis. Ben gisteravond begonnen met bruine afscheiding, kreeg vannacht enorme buikkrampen en nu verlies ik al bloed. Heb de hele nacht niet geslapen. Ben er echt kapot van. Heb vanmorgen nog wel getest en het 2e streepje was er nu direkt. Maar goed ik verlies ook bloed. Steeds meer. Ik wil er nog niet aan dat het over is :(. We hebben geen cryo's dus de poging is over.

Sorry, maar heb even de energie niet om op de andere postings te reageren. Succes voor iedereen die vandaag gaat testen/tp heeft enz. Hoop dat het allemaal goed gaat!

@ tochikweer, gewoon heel erg balen in het kwadraat. We lopen zo'n beetje gelijk op want ook ik ben vanmorgen vroeg wakker geworden toen mijn menstruatie echt doorbrak. Sjee, wat een krampen. Ik heb mijn pijnstillers er maar weer bijgepakt. Gelukkig even uit kunnen slapen. Bij het afvegen vanmorgen, sorry voor dit smeuiige detail, zag ik een vlies van ong. 10 cm op mijn papiertje. Dit heb ik nog nooit gehad! Zou er toch iets gezeten hebben??? Omdat ik een week overtijd was.

Vanavond weer aan de deca...

Geplaatst

Hoi meiden,

Vandaag ben ik ineens ongesteld geworden.... helaas mogen jullie mij rood kleuren!

We hebben gelukkig nog 5 eskimootjes dus hoop hebben we nog steeds!

Ik mag meteen door voor mijn 2e cryo Tp... maar eerst lekker op vakantie!!!

Suc6 meiden!

Geplaatst

Lieve mensen, wat een rood....

Tochikweer, wat enorm balen... je bent er zo dicht bij geweest....

En mijnbaby jij ook al rood. Balen meid! Maar wel lekker dat je meteen weer verder kan! Geniet van je vakantie!

En Nes, fijn dat ie dan eindelijk is gekomen, die ongesteldheid, vervelend dat het zo zeer doet... Kan je nu nog door voor je vakantie?

En andere meiden...hold on!

Bibi, welkom! Wat een bijzonder verhaal!

Groetjesssssssssss

Geplaatst
Lieve mensen, wat een rood....

Tochikweer, wat enorm balen... je bent er zo dicht bij geweest....

En mijnbaby jij ook al rood. Balen meid! Maar wel lekker dat je meteen weer verder kan! Geniet van je vakantie!

En Nes, fijn dat ie dan eindelijk is gekomen, die ongesteldheid, vervelend dat het zo zeer doet... Kan je nu nog door voor je vakantie?

En andere meiden...hold on!

Bibi, welkom! Wat een bijzonder verhaal!

Groetjesssssssssss

Ik heb volgende week donderdag weer de gebruikelijke uitgangsecho. We zullen het zien of het allemaal voor de 7e mei te realiseren valt. Ik ga het bespreken met mijn fert. arts.

Grtz Nes

Geplaatst

ow hilde nu lees ik pas dat je hcg niet gestegen is.. balen !!

ik zit op dag 3.. spannend .. ik voel menstuatie achtig iets.. maar dat kan ook een goed teken zijn.. waarom worden we ook zo heen en weer geslingerd door emoties.. pfff!

nou ik moet snel aant werk, moet invallen, collega van mij haar dochter woont in het huis waar gister het meisje is vermoord in Baflo... te triest voor woorden! (mijn halve familie woont daar)

toi toi toi dames!!

Geplaatst

Zkh heeft gebeld, van de 7 eicellen die bevrucht zijn zijn er maar 2 zich gaan delen (had meer gehoopt maar we hebben tenminste een tp)

Er is een 2 cellige en een 4 cellige die zich aan het delen is maar lichte fragmentatie toont dus hopen dat ie daar mee op gaat houden :S

Maar het belangrijkste we zaterdag 1230 tp :D:D:D

Geplaatst

Lief dat je nog weer even komt kijken, Hermien. En dank... We gaan gewoon weer verder voor de volgende ronde!

En Noekie, gaaf.... er komt weer een inwonertje aan!

Groetjessssssss

Geplaatst

Ehm, sorry, dat zinnetje voor hermien is op een verkeerd plekkie....

Dees... raar werken zo, met je hoofd bij alles wat er in Baflo is gebeurd... Succes vandaag. En pas goed op die kleine inwonertjes!

Groetjessssssssssss

Geplaatst

Zojuist de terugplaatsing in Leiden gehad. We hadden maar één embryo van onze punctie afgelopen maandag, dus maar één kans.

Volgens de arts was het wel een erg goeie, net zo een als degene die uiteindelijk ons zoontje werd! Die was in één keer raak en ook toen hadden we maar één embryo om terug te plaatsen. We zien het maar als een goed voorteken dat deze van precies dezelfde kwaliteit is.

Wat een hoop rood ondertussen! Hoogste tijd voor wat meet groen!

Bedankt voor alle opbeurende berichtjes!

Iedereen die nog moet gaan testen: héél veel geluk!!! Ik duim voor iedereen!

Liefs Dani

Gast Kinderwens7
Geplaatst

@Armanda; idd fijn dat ik mag minderen, want ik heb nog steeds lichte hoofdpijn (gelukkig geen migraine meer) en ben wat misselijk...normaal zou je denken dat dit voortekenen zijn, maar dit ligt volgens mij echt aan die bollen. En om nu al misselijk te zijn van een zwangerschap lijkt me sterk. Mijn borsten deden tot een paar dagen geleden veel pijn, maar die druk is er nu zo goed als af...denk dat dat wel eens een slecht teken kan zijn...en dat de menstruatie nadert. Ik ga woensdag op vakantie en zie me de eerste dagen al rondlopen...ze zeggen dat het na een tp vaak veel erger is qua bloedverlies...dus dat is fijn als je in je bikini in de zon wilt liggen ;-)

Hoe gaat het met jou? Hopelijk goed! Ik gun het jullie zo!!!! Duimen...

Hier vindt iedereen dat ik er pips en smalletjes uit ben gaan zien...hmm...tot een paar dagen geleden vond ik dat ik een bol hoofd had gekregen van alle hormonen...

@Charlotte; ook mijn man is aan de selenium-zink tabletten gegaan (dubbele dosis dan op het potje staat) en de kwaliteit is echt omhoog gegaan qua aantallen ook. Geen cola en koffie. Tomaten en watermeloen schijnen ook goed te zijn.

@Noor; alles goed? Kan me voorstellen dat je met je hoofd in de wolken loopt...zou ik denk ik we doen..haha! En nu op naar de eerste echo's...spannend!

@Bibi; wat een ervaring...zou wat zijn als daaruit jullie kindje komt... Succes!

Gast Kinderwens7
Geplaatst

@Zara; nog bedankt voor je berichtje...ik hoop het ook, maar ik weet het echt niet meer...de hormonen van de Utrogestan gaan blijkbaar behoorlijk met mij op de loop...en ik neem aan dat dat nu nog niet zo kan. Maandag/dinsdag(wacht misschien wel tot di met testen..weet het niet) weten we meer Hoe gaat het met jou? Al kwaaltjes?

Gast Kinderwens7
Geplaatst

@Anne6; ik zie dat we tegelijk mogen testen...maar ook aardig dezelfde klachten hebben...pff..wat zou het zijn???? Sterkte en succes!!!

@mijnbaby; wat balen zeg!! Nu al....?? Moest je ook nog die bollen inbrengen? veel te vroeg...want je zou ook tegelijk met Anne6 en mij mogen testen zie ik in de lijst. Sterkte!!

Geplaatst

Ruth: 1 april

Femmie80: 1 april

Zara: 1 april

Karin: 5 april

Suuske: 6 april

Twinklestar: 6 april

Francis: 6 april

Esther73: 7 april

Juliaantje: 7 april

Maureen: 8 april

Bloempje80: 8 april

Poezebeest: 9 april

Jessie: 10 april

Hildever: 11 april

Charlotte: 11 april

Nes73: 11 april

Kris74: 12 april

Ellie71: 12 april

Noor: 13 april

Sannetim: 15 april?

Sofia: 16 april?

Tochikweer: 16 april

Mijnbaby: 18 april

Anne6: 18 april

Kinderwens7: 18 april

Elke: 19 april

Armanda: 22 april

Kelebek: 22 april (bloedprikken ziekenhuis)

Marlijnne: 24 april

Esly: 24 april

Dees: 25 april

Dani: 26 april

Jrn: 29 april

Noekie1988: 30 april

Heb mijzelf ook even toegevoegd aan het lijstje, zo te zien word ik de afsluiter van april

Gast Kinderwens7
Geplaatst

@Noekie1988; als je maar niet meedoet aan de oranje (rode) kleur op die dag (koninginnedag)!! ;-)

Geplaatst

Hallo Dames

Even een vraagje.

Wanneer testen jullie als je mag/gaat testen s morgens of willekeurig in de loop van de dag.Mag zaterdag testen maar wil eigenlijk nu al wel testen.Of is het verstandiger om te wachten tot morgen.

Gr Sandra

Geplaatst

Ochtendurine is idd het meest geconcentreerd, maar volgens mij maakt het met de testen van tegenwoordig niet meer zoveel uit!

Ga voor je duimen dat er 2 streepjes verschijnen! Succes

Geplaatst
Zojuist de terugplaatsing in Leiden gehad. We hadden maar één embryo van onze punctie afgelopen maandag, dus maar één kans.

Volgens de arts was het wel een erg goeie, net zo een als degene die uiteindelijk ons zoontje werd! Die was in één keer raak en ook toen hadden we maar één embryo om terug te plaatsen. We zien het maar als een goed voorteken dat deze van precies dezelfde kwaliteit is.

Wat een hoop rood ondertussen! Hoogste tijd voor wat meet groen!

Bedankt voor alle opbeurende berichtjes!

Iedereen die nog moet gaan testen: héél veel geluk!!! Ik duim voor iedereen!

Liefs Dani

Spannend! Veel succes! Je mag trouwens wel snel testen zeg. Heb je een bloedtest? Bij ons in het ziekenhuis houden ze 16 dagen aan!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden