Ga naar inhoud

Wachtbankje april 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Als je nog kan wachten zou ik altijd proberen te wachten! Ik probeer het altijd maar helaas lukt het vaak niet maar als ik te vroeg test en het is positief geloof ik het niet en als het negatief is geloof ik het ook niet..kortom ik voel me altijd stom als ik te vroeg test. Na deze keer echt voorgenomen dat nooit meer te doen....nou ja dat ga ik in ieder geval proberen....haha. Mijn ms kwam nu pas na 16 dagen en ziekenhuis zegt ook pas testen na 17 dagen dus daar ga ik me maar aan proberen te houden....

succes!

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Zo he, ik hou het hier altijd goed bij maar nu heb ik vanochtend om 7 uur voor het laatst gelezen en nu zijn er 2,5 pagina’s bij??!! Snel bijlezen hoe het met iedereen is…

Tochikweer

Nee toch? Is het echt mis aan het gaan? Heb je het zhs nog te pakken gekregen?

Kom gerust hier op het forum meis. Xx onwijs dikke digi hug!

Noor

Wat een lieve woorden, thanks girl!

Have fun in het dec topic! Ik durf er nooit te kijken maar ik hoop er ook mee te kunnen doen straks ;-)

Sandra

Tja die wisselende gevoelens he. Je weet het gewoon niet! Maar voor jou komt zaterdag al in de buurt, jeeeeehh!

Oh Nes, wat naar zeg, dat vlies. Ik weet niet of dat het kan zijn, maar kan het me wel voorstellen…

Je gaat vanavond alweer door joh, jeetje, nou wel fijn dat dat kan he! Zet ‘m op meis.

Blijf hier gerust nog even hangen he, we willen weten hoe het met je gaat!

Mijnbaby

Dus je had gelijk… de behandeling is niet gelukt en je bent ook ongi nu. Nu weet je het zeker.

Nou onwijs shit joh!! Hopelijk vrolijken de cryo’s je wat op…

Waar ga je heen op vakantie? Veel plezier iig!

Noekie

Wel fijn dat je een tp hebt overmorgen!! Zet m op meis!

Je mag op Koninginnedag testen! Grappig he.

Dani

Wat fijn dat je je tp hebt gehad! Flink aan de vitamines en groenten ;-)

Kinderwens

Fijn als je geen migraine meer hebt, al is hoofdpijn ook heel vervelend. Ik heb ook veel last van migraine en bij mij is dat ook altijd het voorteken. Op het moment dat mijn ongi er aan komt, worden mijn borsten inderdaad ook weer ontspannen… Ik hoop dat dit bij jou niet hetzelfde betekent meis!

Een vakantie in het vooruitzicht is wel fijn he. Waar ga je heen? En hoe lang?

Nou meiden, veel gebeurt weer.

Hier gaat het goed. Voel op de keiharde meloenen na verder nog niets. Ook geen ongie gevoelens ofzo. Maar morgen zit ik ook pas op de helft. Op het werk denk ik er niet zo veel aan, maar zodra ik op de fiets zit… Ach ja. Ik zou gewoon willen weten hoe het er voor staat daar binnen, maar kan alleen maar hopen en bidden.

Hey fijne avond meiden

Xx

Geplaatst

oei ik heb geen tijd vandaag om alles door te lezen, maar tochikweer, er zijn heel wat vrouwen die toch gewoon een soort omgesteld zijn en toch zwanger blijken te zijn hoor. Zoek anders ff naar topic van toverstafje... Hou je ons op de hoogte meid? Wat zul je geschrokken zijn! Wat zei het zkhs?

groetjes

noor

Geplaatst

Hallo Meiden, wat hebben jullie veel geschreven zeg, kan het niet bijhouden hoor.

maar voor tochikweer en mijnbaby, dames het is echt balen, wens jullie heel veel sterkte

de nieuwe dames die gekomen zijn van harte en de nieuwe op de lijst, heeel veel succes de komen dagen, want het is niet makkelijk de laatste 2 weken

Geplaatst

Sterkte meiden... lees weer trieste verhalen. Zo kl*te

Hier nog steeds moe moe moe

Ga zo weer even bijlezen. Wat een fanatiekelingen hier. Wel gezellig hoor!!!! :-)

Lfs

Geplaatst

Ruth: 1 april

Femmie80: 1 april

Zara: 1 april

Karin: 5 april

Suuske: 6 april

Twinklestar: 6 april

Francis: 6 april

Esther73: 7 april

Juliaantje: 7 april

Maureen: 8 april

Bloempje80: 8 april

Poezebeest: 9 april

Jessie: 10 april

Hildever: 11 april

Charlotte: 11 april

Nes73: 11 april

Kris74: 12 april

Ellie71: 12 april

Noor: 13 april

Sannetim: 15 april?

Sofia: 16 april?

Tochikweer: 16 april

Mijnbaby: 18 april

Anne6: 18 april

Kinderwens7: 18 april

Elke: 19 april

Armanda: 22 april

Kelebek: 22 april (bloedprikken ziekenhuis)

Marlijnne: 24 april

Esly: 24 april

Dees: 25 april

Dani: 26 april

Jrn: 29 april

Noekie1988: 30 april

Mijnbaby,

Ik heb je met veel oijn rood gemaakt...

Noor,

Ik heb je groen gemaakt, de kleur is zó mooi :D

Armanda,

Ik ben 5 kilo afgevallen door middel het dr. Frank dieet. Ik heb me er een paar dagen niet aan gehouden, maar wel op gewicht gebleven :D

Verder vandaag nog steeds kribbig. Ik hoop dat het de hormonen zijn, maar ik denk dat het de spanning is voor as dinsdag...

Dani,

Wat fijn, je hebt je emmy!! Op naar de 26ste :-)

Liefs Elke

Geplaatst

Nou, ik ben ook afgevallen hoor, tijdens deze poging... ruim 2 kg. En dat terwijl ik gewoon doorsnaaide en at. Misschien zelfs meer dan normaal... Heb geen gewichtsverlies nodig... liever niet zelfs... Ben nu onder de 72 en dat begint weer te lijken op ribben kijken....

En kinderwens 7... ik heb mijn menstruatie/vloeien niet als extra heftig gezien, ondanks dat er bij mij wel wat was gebeurd. Normaal heb ik ook stolseltjes... nu was het alleen maar dun.... Ik menstrueer normaal steviger... Maar je moet gewoon zwanger in je bikini joh, niks menstruatie!

Groetjessssssssssssss

Geplaatst

Marlijnne, voel je je al wat beter vandaag? Spanning van de wachtweken is normaal al niet prettig maar zal voor jou misschien nog dubbel zo lastig zijn. Heb je een gevoel welke kant het op gaat of kun je dat niet zeggen?

Heel veel sterkte in ieder geval!

Jessie, bij mij is de angst en het wat als... ook veel groter dan tijdens de wachtweken. Moeilijk he? Probeer zoveel mogelijk hier op te schrijven. Zijn gelukkig een hoop lieve meiden hier die je altijd wel een hart onder de riem willen steken. Kom je ook naar het decembertopic?

Sandra, jij bent waarschijnlijk de enige op dit hele forum die later test dan mag. Knap hoor!

Armanda, weer een dagje dichter bij je testdag. Hoe gaat tie?

Bibi, welkom!

Volgens mij heb je voorspellende gaven. Heb je nog positief nieuws voor mensen hier?

Tochikweer en mijnbaby wat erg! Had zo anders voor jullie gehoopt. Wat een verdriet. Sterkte en neem je tijd!

Noekie, spannende dagen voor jou. Heel veel succes alvast voor zaterdag.

Dani, ik ga duimen dat jouw toppertje weer een toppertje zal zijn.

Hildever, knap dat je hier blijft komen om anderen te steunen. Respect hoor!

Geplaatst

Haha Zara, was het maar zo'n feest.

Vandaag de terugplaatsing gehad. 2 teruggeplaatst.

het laatste ei zat niets in, niet zo goed voor het verhaal haha, maar ze vonden het wel een mooie ervaring.

Nu maar even wachten haha.

pfff 2 weken. Hoop dat ik het redt.

ik moet nog veel terug lezen.

maar iedereen waarvan het mis is gegaan, heel veel succes met die teleurstelling.

en iedereen met een positieve test, johoeoeoeoe. wat fijnn.

tot later.

Bibi

Geplaatst

ohja, en wat betreft vroeg testen, ik ben het eens met Maika.

als je een positieve test hebt, ben ik altijd bang dat het nog komt van de pregnyl (die ik dan nog 4x moet spuiten na de terugplaatsing)

en als ik een negatieve heb, ben ik bang dat mijn hcg gewoon nog niet hoog genoeg is.

al met al kan je het pas echt zekereder weten in de buurt van je officiele testdag.

Dit keer ga ik het ook zeker proberen vol te houden.

ik werd er gek van. (nouja, het is ook niet te harden natuurlijk dat wachten)

Hierbij nog voor iedereen die tegen het einde zitten met wachten...heel veel geduld nog even, zet m op!

Bibi

Geplaatst

Ik heb sinds vanavond ineens onwijse buikpijn. Echt flinke steken. Ook in mijn linker zij (alsof ik hardgelopen heb ofzo).

Zo'n vol gevoel. Ik zit gewoon met mijn broek open op de bank nu ik thuis ben. Nog effe die bollen er in ploppen en dan ga ik snel mijn bed in met een kruikie (want mijn hubbie is er nog niet).

Weltrusten girls

Geplaatst

Goedemorgen dames

Hier was het toch twee keer roze vandaag.(dus positief getest)kan het zelf nog niet helemaal geloven en daarom proberen we zondag nog een keer te testen.

Maar het is zo n mooie streep............ Hopen dat het zo blijft en dan op naar de eerste echo.

Voor iedereen die nog zit te wachten succes en voor de negatief testers strekte.

Sandra

Geplaatst
Goedemorgen dames

Hier was het toch twee keer roze vandaag.(dus positief getest)kan het zelf nog niet helemaal geloven en daarom proberen we zondag nog een keer te testen.

Maar het is zo n mooie streep............ Hopen dat het zo blijft en dan op naar de eerste echo.

Voor iedereen die nog zit te wachten succes en voor de negatief testers strekte.

Sandra

Sandra!!

Geweldig 2x roze!! Gefeliciteerd!!!

Liefs Elke

Geplaatst

@ Hildever, Oh meisje wat ontzettend rot voor jullie!! Na zo heen en weer geslingerd te zijn dit slechte nieuws. Red je het een beetje?

@ Noor, GEWELDIG!!!! Gefeliciteerd!!! Op naar het 12 weken bankje voor jou, wat spannend!!

@ Kinderwens, we gaan voor jullie toch voor de baby...met vakantie! :) Balen zeg die migraine. Die kreeg ik van die laatste spuit waarbij je dat poeder moest opzuigen. Gaat het wat beter nu je gestopt bent met de hellebollen?

@ Sannetim, spannnnnend!! Wat knap dat jullie het volhouden om tot morgen te wachten met testen! ik duim voor jullie!

@ Dani, Wat fijn dat je embryo in elk geval van superkwaliteit was! Nu begint voor jou ook het lange wachten..

@ Noekie, wij hadden ook maar 2 embryo's die teruggeplaatst konden worden. Plaatsen ze ze allebei terug bij je?

@ Dees, wat jij zegt herken ik zo. M'n vriend vindt mij ook een enorme jojo op 't moment..zal vast ook wel met al die hormonen te maken hebben die we krijgen

@ Nes, als het dan toch fout gaat kun je maar zsm ongesteld worden vind je niet? Anders blijf je zo in die mislukte poging hangen..dat vlies klinkt inderdaad als een cryo-restje.

@ Mijnbaby, oh wat ontzettend K..voor jullie!! hele dikke knuffel! Ik hoop dat jullie een hele fijne relaxte vakantie hebben waarin jullie dit allemaal een plekje kunnen geven.

@ Bibi, je had een helderziend moment tijdens de tp! Wat spannend. Wij hadden er ook maar 2 en geen cryo's.

@ jrn, hoe voel jij je na de tp?

@ Sannetim, wat goed dat je echt wacht tot zaterdag! ik heb woensdag al getest :S.

@ Kelebek, hoe voel jij je nu? duurt lang he dat wachten!!

@ Armanda, balen zeg die buikpijn en steken!! is het wat gezakt nu?

Ik heb gisteren gesproken met de fertiliteitsverpleegkundige in het zh. Ze zei dat het nog alle kanten op kon gaan zolang het ongeveer bij 1 maandverbandje per dag bleef. Sommige vrouwen bloeden in het begin van de zwangerschap zei ze. Het kon ook helemaal afgelopen zijn, maar het kon ook zijn dat er 1 embryo afgestoten werd en dat de andere zou blijven zitten. Ze kon verder niks voor me doen. Voor echo was 't veel te vroeg en hoe moeilijk 't ook is we moeten gewoon afwachten en zaterdag opnieuw testen en dan bellen. Ondertussen de hele dag buikpijn, krampen en steken gehad gisteren. Wel heftig hoor dit!

Geplaatst

Tochikweer

Zo he, idd heftig die pijnen, krampen, beetje bloed.

Hopelijk is t idd maar een emmy en is de andere zich lkkr aan t ontwikkelen..!

Bij mij is t helemaal weggezakt.

Nog een dagje werken. Gister alleen maar meetings gehad. Vndg rustig op mijn plek werken.

Fijn weekend vast xxx

Geplaatst

Tochikweer,

Echt wel zenuwslopend voor je. Hopelijk houdt je bloeden snel op en is er inderdaad 1 emmie dat is blijven zitten!

Voor diegenen die buikkrampen en hebben en denken dat ze ongesteld gaan worden: kan natuurlijk zijn, want dat had ik bij de mislukte pogingen ook, maar bij de gelukte poging net zo goed! Ik heb nog steeds dagelijks 'krampen', die eigenlijk het uitrekken van de baarmoeder betekenen. Flink onzeker allemaal, maar het kan dus wél dat je dan toch zwanger bent!

Hou dus vol he meiden!!

Geplaatst

Tjeetje zeg ik moet gewon maar stoppen met werken denk ik ha ha gisteravond gewerkt en toen ik om half 12 thuis kwam geen zin meer om de laptop nog even aan te doen maar ha ha er wordt zo fanatiek geschreven dat het bijna niet meer bij te lezen is ......

@Sandra toch vandaag getest hi hi super hoor twee van die mooie roze strepen heerlijk !!!! op naar de echo super gefiliciteerd !!

@tochikweer wat een ellendige situatie zeg wat een emotionele achtbaan , hoop dat het vloeien snel stopt en het " gewoon" een mooie zwangerschap wordt.

@mijnbaby wat ontzeten kl## hoop dat ook dit vedriet weer een plekje kan krijgen en je in de vakantie wat positiev energie kan opdoen....liefs

@Armanda fijn dat de pijn weer is weg gezakt ,hoop dat het nu ok weg blijft.

Ik ga zo nog even alle echt terug lezen want heb vast nog het een en ander gemist.

Fijne dag allemaal , het zonnetje schijnt gelukkig dat geeft altijd weer wat positieve energie.

liefs Anne

Geplaatst

@ armanda: dank voor de dieet-tips, ik ga straks meteen naar de apotheek. Hoe is het met jou? Heb je nog buikpijn? Wat zou het fijn zijn als we even naar binnen konden kijken hoe het allemaal gaat daar......Wanneer mag je testen? Sterkte met wachten!

@kinderwens: ook dank voor de tips, de selenium/zink had ik al maar zal de dosis verdubbelen! Hoe is het met jou? Lekker dat je even op vakantie gaat, even ontspannen....

Hier gaat het met ups&downs, ben soms nog erg verdrietig en mijn hubby ook. Baal ook echt dat ik pas volgende week vrijdag een vervolggesprek heb met de arts. Weet nu nog niks over of & hoeveel emmy's in de vriezer, wanneer volgende poging etc. Die onzekerheid vind ik moeilijk. Maar goed, als ik zie dat de negatief-testers hier zich ook weer langzaam aan het opladen zijn voor de volgende poging, trek ik me daar aan op.

Sterkte aan iedereen die nog aan het wachten is, ik duim voor jullie!!

Geplaatst

@ De forum chick's

Meiden bedankt voor jullie lieve berichtjes, doet me heel goed dat jullie zo

met iedereen mee leven.... Ik ben op W11 ongesteld geworden....

Ik testen op W10 al negatief en heb toen al wat traantjes laten vallen.. dus toen ik de volgende dag ongesteld werd was de klap niet meer hard.. had me er al een beetje op voorbereid dat het niet meer zou lukken....

Maar gelukkig hebben wij nog 5 eskimootjes in de vriezer en mogen wij direct door... C10 heb ik al weer een echo dus we gaan er voor! we gaan heel positief de volgende ronde in!

Meiden ik wil iedereen heeeel veel suc6 wensen! ik hoop veeeel groen!

Wij gaan lekker naar Barca zondag! heerlijk!

Geplaatst

Wauw, Sandra, gefeliciteerd meid! Dus toch nog heeeeeeeeeeeel vroeg opgestaan?

Tochikweer... sterkte meid... hoop dat je gauw duidelijkheid krijgt!

Groetjessssssssssssss

Geplaatst

@toch ik weer hangt er van af van welke kwaliteit ze zijn, als er een topper bij zit dan waarschijnlijk maar 1 omdat ik te jong ben (vind ik zo nergens op slaan)

als het aan ons ligt plaatsen ze er 2 terug!

Gast Kinderwens7
Geplaatst

Iedereen bedankt voor de berichtjes/reacties!! Pff..wat is iedereen toch aardig... Ik kan het niet eens meer bijhouden.. Gisteravond toch maar gestopt met de bollen, had weer flinke hoofdpijn en zoals ze al zeiden...als het ingesteld is dan zit het er nu ook wel. Toch heb ik met alles het idee dat ik gewoon ga menstrueren. Nog 3 dagen en dan testen...komt steeds dichterbij! Vanmiddag naar mijn vriendin die maandagavond is bevallen van een zoon...even lekker knuffelen! Ik heb er niet echt moeite mee, maar merk wel steeds meer dat ik het zelf ook zo graag zou willen. Straks even het cadeautje ophalen...en oh...wat hebben ze toch leuke spullen in een babywinkel!

@mijnbaby; zat jij nog aan de bollen toen je ongesteld werd? Je bent het al zo vroeg geworden...

Ik lees ook weer positieve berichten; fijn!! EN de zwangeren gefeliciteerd!!

Bedoel het niet onpersoonlijk, maar ik ken dan alle namen nog niet uit mijn hoofd en moet dan steeds terug kijken.. En omdat ik niet zoveel tijd heb doe ik het even zo (sorry!!)

@Armanda hopelijk is de pijn weggetrokken? we gaan 12 dagen...

@charlotte: met mij gaat het nu goed. En idd heerlijk dat we volgende week op vakantie gaan! Heb er enorm veel zin in! We gaan met mijn ouders naar de Spaanse zon...een cadeautje van ze... Vandaag zijn we een half jaar getrouwd en nog niet op huwelijksreis geweest...dus dit is dan onze vorm van honeymoon ;-) Succes!

En @Elke hoe gaat het met jou?

lfs van mij

Geplaatst

ooooooooo kon me niet meer bedwingen zat net op de fiets en weer zo'n vlag van misselijkheid en dacht kan mij het schelen ik doe het gewoon na eerst nog een kwatier welles nietes met mezelf heb ik getest.

Eigenlijk natuurlijk te dom voor woorden 3 dagen te vroeg de hele ochtend aan de rooibosthee gezeten dus niks geconcentreerde urine maar kon me niet meer bedwingen .......

Ben heeeeel voorzichtig positief met een dun tweede roze streep op de test , maar hij staat er echt .....zo het dan toch nog ...onze allerlaatste kans pfffffff ben zo blij maar pas echt als ik een dikke vette streep zie ( heb wel eens eerder eers pos getest en 2 dagen daarna toch mis)

@kinderwens hoop dat je zalig weer hebt en weer op kunt laden voor een nieuwe poging.

Voor alle anderen ik weet het ff niet meer sorry.......

liefs Anne

Geplaatst

Ben aan het stuiteren maar durf nog niet blij te zijn ......

hoe voel jij je hildever ? is zo kl## he eerst positief testen en vervolgens gaan vloeien bah wat is het leven soms oneerlijk. Ook al weten we dat het al super is dat je het zwanger zijn hebt mogen ervaren en een prachtige lieve dochter om je heen hebt maar de wens en het verdriet is zo groot ....

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden