Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Meiden, bedankt voor de lieve reacties! Ik heb vannacht een partij geslapen - wel 12 uur achter elkaar, echt niet normaal zeg! Heerlijk! En vandaag en morgen kan ik ook nog lekker rustig aan doen, dus dat kom allemaal wel goed...

Jeanine- we krijgen afhankelijk van de kwaliteit er 1 of 2 terug - als het een topper is, krijgen we er 1, als er alleen maar mindere kwaliteit tussen zit, krijgen we er dus 2... Ben benieuwd maandag!

Jeetje Fren, dan valt mijn score weg hihi! Dat zijn er een hoop!

Ik gebruik trouwens ook tarwekiemolie en de capsules van etos "zwanger worden". Of het effect heeft gaan we mee maken...

• Reacties 797
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

ink en fran mooi aantal hebben ze gevonden nu snel naar maandag toe en dan een mooie terugplaatsing krijgen

jeanine jij bent er al vroeg bij met testen super alvast van harte en dat je woensdag ook maar een mooie hoge uitslag mag hebben met je bloedtest.

hier worden de zenuwen steeds groter voor me gevoel sluipen de dagen voorbij kan het ook maar niet uit mn hoofd zetten.

echt last van iest heb ik niet alleen een beetje steken af en toe maar weet echt niet of dat nu een goed of slecht teken in

succes iedereen

Geplaatst

Fren en Ink, wat super zeg!

Ik moet zeggen dat ik het heel raar vind, om in een wachtweek te zitten terwijl er nog geen terugplaatsing is geweest.

Het is alweer bijna juni, kunnen we weer met z'n alle over stikkies en in potjes plassen.

Ik zie dat sommigen een bloedtest krijgen, waarom is dat?

Geplaatst

Hoi allemaal,

ik ben weer een beetje boven jan. Pff, nare week geweest, maar de 1ste ww zit er bijna al weer op.

@jeanine: van deze kant al een voorzichtige felecitatie!

@Ink en @Fren: succes voor morgen.

Hier voel ik nog niks, wel steekjes maar dat kan ook nog van de overstimulatie zijn.

Nog 2 dagen en dan begint de eerste testweek voor deze bank, spannend.....!

@Suzz: In sommige ziekenhuizen willen ze dat je de test doet via een bloedtest ipv een thuistest. Dit verschilt heel erg per ziekenhuis, ik zit in Zwolle en moet het gewoon thuis doen.

Geplaatst

Lieve allemaal,

Heb net mij aangemeld op de site en dit forum gelezen, ik hoop dat ik mij bij jullie mag aansluiten?

Ik zit nu in de wachtweken: 23/5 punctie en 27/5 tp gehad. wordt nu toch wel erg spannend..!!

Zou het fijn vinden de ww samen met jullie door te komen en natuurlijk hoop ik op een heleboel positieve testen de komende periode voor jullie allemaal (en gefeliciteerd voor diegene die net zwanger zijn!!).

Weet niet hoe het precies werkt hier, dus zal mij nog even voorstellen:

Ik ben Evelyn, 35 en wij hebben al 1 gezonde dochter na een ICSI behandeling in juli 2009 (na eerst lang oefenen en vervolgens IUI zonder succes was de 1e ICSI poging raak! Wel een flinke hyperstimulatie gehad waarvoor 2,5 wk opname in het ziekenhuis, maar goed wel zwanger en dus nu een prachtig meisje van 16 mnd).

In januari hebben wij ook een ICSI poging gehad (wat eerder dan gepland maar het IVF-lab in Rdam ging voor een paar maanden dicht) en in april 1 cryo tp, helaas.

En nu dus een nieuwe ICSI-poging. Heb een goed voorgevoel itt januari, maar ja je weet het gewoon niet en ik vind het zooo spannend!

Zal ook heel verdrietig zijn als het niet lukt (uiteraard wel anders dan de allereerste keer omdat we al een dochter hebben), dus blijf nu maar positief!

Succes allemaal,

Liefs

Evelyn

Geplaatst

ink en fren, wat een geweldige oogst ! succes morgen met de tp !!

jeanine, ook van mij alvast een voorzichte felicitatie !

evelyn, welkom ! en jij ook veel succes !

bij mij beginnen de zenuwen nu ook wel te komen hoor ! vooral omdat ik normaal gesproken maagtabletten gebruik en ik ook niet zonder kan, vanaf de punctie mocht ik deze niet meer gebruiken en heb ik een week lang mijn maag behoorlijk op de kop gehad !! en ineens vanaf afgelopen donderdag GEEN last meer van de maag ?? hopenlijk is dit een goed teken ?! verder voel ik me gewoon, niet anders dan anders ! we zullen moeten afwachten en dan zien !!

succes meiden

x monika

Geplaatst

zo nog even een keer het lijstje !

Punctie:

Jeanine: 16 mei

Lianne: 17 mei

Monika 18 mei

Wendy: 20-5

Bikkel: 24 mei

Neel: 26 mei

Ink: 27 mei

Joleasa: ? (28 mei 2e fm)

Terugplaatsing:

Jeanine: 19 mei

Lianne: 20 mei

Eef: 20 mei

Monika: 22 mei

Veer: 22 mei

Liminous: 25-05-2011

Bikkel: 27 mei

Suzz: 30 mei

Ink: 30 mei???

Mijnbaby: 31 mei

Joleasa: ?

Testen

Eef: 1 juni (1 cryo)

Jeanine: 1 juni (bloedtest 2 embryo's)

Lianne: 4 juni (2 embryo's)

Monika: 5 juni (2 embryo's)

Veer: 5 juni (2 embryo's)

Nofje: 6 juni (1 embryo)

Liminous: 06-06-2011 bloedtest

Wendy: 7 juni (2 embryo's)

Bikkel: 7 juni bloedtest (1 embryo)

Kinderwens: 10 juni (1 embryo)

Suzz: 10 juni (1 embryo)

Neel: 13 juni (denk ik)

Ink: 13 juni?

Mijnbaby: 14 juni?

Geplaatst

Wil iemand mij in het lijstje zetten? Vandaag gehoord dat er 11 goede embryo's zijn, morgen dus terugplaatsing!!

Ink, lopen wij gelijk op?

Las iets over bloedtest; dit is de keuze van het ziekenhuis. In het vu hadden we bij onze vorige poging een bloedtest, in nijmegen doen ze dat niet. Aangezien ik de vorige keer 2 positieve thuistesten had, maar een negatieve bloedtest, wil ik mn huisarts vragen om een bloedtest

Gast Kinderwens7
Geplaatst

Hallo Evelyn,

Welkom hier op het wachtbankje! Wij gaan aardig gelijk op...ik heb op 26/5 een tp gehad. Spannend dus!

Hoe voel je je? Ik heb steeds wat een zeurderig gevoel in mijn onderbuik. Voor mijn gevoel had ik dat niet constant bij mijn vorige poging.

Fijn dat jullie al een dochter hebben, dan lijkt me het toch heeeeel ietsje minder beladen. Je weet dat het moet kunnen en je geniet al iedere dag van het wondertje wat al lekker rondloopt.

Nou succes met de wachtweken!

Lieve groetjes,

Karin

Gast Kinderwens7
Geplaatst

Hey Wendy,

Fijn dat je er weer bent! Ik heb het zelf nog nooit gehad maar het lijkt me geen pretje.

Nog een weekje meid...spannend!! Zet 'm op.

Liefs,

Karin

Geplaatst

Ink en suus veel succes morgen met de tp dat die maar lekker 9maanden mag blijven plakken

Eef zie dat je al bijna mag testen hoe gaat t met de spanningen ga je nog eerder testen of wacht je echt tot woensdag

Hoe voelen de andere wachtende zich al kwaaltjes die jullie niet kunnen plaatsen wordt weer een spannende tijd

Geplaatst

Hoi evelyn welkom hier lees dat jij ook in Rotterdam loopt balen hè dat ze zo een tijd dicht waren wij waren daardoor ook eerder begonnen dan gepland

Wanneer mag je testen kan geen handtekeningen lezen via de tel in ieder geval succes en dat je je verhaal lekker kwijt kunt hier

Gast Kinderwens7
Geplaatst

w.b kwaaltjes; ik heb een onbestemd gevoel in mijn buik links ongeveer bij mijn eierstok...zou het nog van de punctie een week geleden kunnen zijn?

Geplaatst

Dames, ik wil jullie eens iets vragen.

Ik heb woensdag te punctie gehad, maandag krijgen we de TP.

Ik heb zo'n raar gevoel in mijn buik!

Alsof er een eisprong aan zit te komen of zo.

Of een doorbrekende menstruatie.

Ik kan het niet op 'ik hoop op een zwangerschap' kwaaltjes gooien, want er zit niets in mijn buik!

Sjeetje zeg, hier word ik dan weer zo nerveus en onzeker van (het zal toch allemaal wel goed gaan vraag ik me af)

Of zou het net als bij Kinderwens, van de punctie kunnen komen?

Vullen de follikels zich weer met vocht en heb ik daar last van?

Hoi Evelyn, welkom hier! Gezellig bankje hier hoor! ;)

Koekka, misschien is het wel een voortegen dat je nu zonder medicijnen geen last van je maag hebt! Spannend hoor!!

Gast Kinderwens7
Geplaatst

@Suzz; waarschijnlijk is het ook van de punctie. Omdat ik maar aan een kant aangeprikt ben voel ik het daar waarschijnlijk ook alleen maar, maar het voelt ook een beetje als ongi gevoel. Sterkte! Wat zit er trouwens veel tijd tussen punctie en tp bij jou...

Zijn er nog meer hier die in Leiderdorp lopen (MCK)? Hoor het graag

Geplaatst

Hoi Kinderwens, dank je voor je reactie.

Ik vind ook dat het lang duurt, want maandag is officieel wachtdag 5...

vorige keer kreeg ik hem na 2 dagen al terug, de rest had het niet overleeft,

die in mijn buik ook niet.

Geen idee waarom dat zo lang duren moet, ik vraag me af wat de reden is.

Gast Kinderwens7
Geplaatst

Hoi Suzz,

Morgen gelijk maar vragen. Maar dan is het zich al flink aan het delen waarschijnlijk (groter rietje?haha) Tenminste dan is het niet meer 8 cellig of zo denk ik...misschien 16. Maar 2 is ook weer vroeg volgens mij.

Welk ziekenhuis loop je?

Succes morgen!

Geplaatst

Ik ben in behandeling bij Geertgen, die besteden het ICSI gedoe uit aan Genk (B)

Och ja, na alle prikken, hormonen en punctie, kan ik een dikkere naald wel aan :D

wat apart dat we ondanks de verschillende data toch dezelfde testdatum hebben (10/6)

(toch? ik meende dat jij ook 10 juni mocht testen)

Geplaatst

Evelyn - welkom hier!

Fren - ja, we lopen inderdaad gelijk op. Gezellig hoor! Staat je info op het lijstje hieronder zo goed?

Wij konden kiezen tussen Rotterdam en Utrecht en ivm sluiting van Rotterdam tijdens de verbouwing, hebben we voor Utrecht gekozen.

Heb ook wat steken links, met name 's avonds of nadat ik wat gedaan heb.

Ben wat zenuwachtig voor morgen - hoop zo op goede bevruchtingen en een mooie TP!!! Bedankt voor het mee duimen vast in ieder geval meiden!!!

Punctie:

Jeanine: 16 mei

Lianne: 17 mei

Monika 18 mei

Wendy: 20-5

Bikkel: 24 mei

Neel: 26 mei

Ink: 27 mei

Fren: 27 mei

Joleasa: ? (28 mei 2e fm)

Terugplaatsing:

Jeanine: 19 mei

Lianne: 20 mei

Eef: 20 mei

Monika: 22 mei

Veer: 22 mei

Liminous: 25-05-2011

Bikkel: 27 mei

Suzz: 30 mei

Ink: 30 mei

Fren: 30 mei

Mijnbaby: 31 mei

Testen

Eef: 1 juni (1 cryo)

Jeanine: 1 juni (bloedtest 2 embryo's)

Lianne: 4 juni (2 embryo's)

Monika: 5 juni (2 embryo's)

Veer: 5 juni (2 embryo's)

Nofje: 6 juni (1 embryo)

Liminous: 06-06-2011 bloedtest

Wendy: 7 juni (2 embryo's)

Bikkel: 7 juni bloedtest (1 embryo)

Kinderwens: 10 juni (1 embryo)

Suzz: 10 juni (1 embryo)

Neel: 13 juni (denk ik)

Ink: 13 juni?

Fren 13 juni

Mijnbaby: 14 juni?

Geplaatst

Dinsdag hebben we een TP... nog een paar nachtjes slapen! ik ga deze poging mee doen met de hype van granaatappel sap drinken wie weet helpt het..

Geplaatst

Hi ink, ja, helemaal goed zo! Dank je wel.

Suzz: de follikels vullen zich inderdaad weer met vocht. Bij mij voelt het ook alsof ik nrt ongesteld ben geworden, maar ze heeben bij mij ook 35 follikels leeggezogen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden