Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Fren - mooi zo. Op naar een mooie TP morgen! Weet jij al hoeveel er bevrucht zijn of hoor je dat ook morgen pas? Hihi, had je misschien al geschreven hoor, maar ben een beetje een vergiet momenteel! Vraag me af of t door de hormonen komt of doordat er zoveel door m'n hoofd spookt...

Mijnbaby - inderdaad, morgen is voor ons de spannende dag ja!

• Reacties 797
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Veer dank je! Suzz ook vandaag, dus met z'n drietjes gaan we hopelijk mooie plakkers op halen!!!

De eerste "testweek" is aangebroken in deze topic- spannend meiden - ik hoop echt op heel veel mooie testresultaten!!!

Geplaatst

Heb een vraagje normaal zou ik morgen mijn nod hebben maar in t zkh gaven ze aan dat je pas 14dagen na tp mag testen (5 juni) is dan deze maand m'n cycles langer? Eerste keer dat we een cryo tp hebben dus weet niet precies hoe het werkt

Geplaatst

hoi, ik meld me hier ook weer... Nu maar hopen dat dit het laatse wachtbankje gaat worden. Morgen hebben wij de 2de follikelmeting (dag 8). Gisteren zaten er 9 van ong 13mm en nog 8 wat kleinere. Ik verwacht ergens aakomend weekend de punctie. Kan dan rond 20 juni testen!

Veel succes allemaak!

Geplaatst

Hey allemaal,

Ink en Suus; heel veel succes vandaag!!! De duimen draaien voor een mooi resultaat!

Aan alle testers deze week::goodluck1:

Hier verder weinig te vertellen... Eigenlijk nog allemaal dezelfde dingen als een paar dagen geleden. Wel heerlijk uitgeslapen dit weekend. maar jammer genoeg nog steeds erg moe.

Sinds gister wel pijnlijke borsten en erg veel pijn aan mijn rug.

En sinds vandaag lijkt het wel alsof de verkoudheid is doorgezet. Ik heb een snotneus en keelpijn....

Ik weet het niet meer... Mijn gevoel zegt dat het wel gelukt is. En manlief is er echt heel heel zeker van... Maar mijn verstand zegt: doe normaal. dadelijk ben je weer teleurgesteld. Het zullen wel bijwerkingen zijn van de medicijnen...

Maar ik moet zeggen dat het anders is als de vorige keren. Toen had ik duidelijk veel meer last van allerlei klachtjes. Vooral kramp in mijn buik.. En dat heb ik nu amper... En ik heb het idee dat de bolletjes beter opgenomen worden...

Zit niks anders op als nog een weekje geduld hebben hea?

Fijne dag allemaal!!!!

Liefs,

Nofjehamerslag:whistling_girl:

Gast Kinderwens7
Geplaatst

Hoi Suzz,

Inderdaad bijzonder dat we allebei op de 10e mogen testen. Volgens mij heeft elk ziekenhuis/behandelcentrum zijn eigen protocol...

Het duurt alleen nog wel even.

Groetjes!

Geplaatst

Goedemorgen meiden,

Morgen is het d-day...Heb gelijk als eerste de punctie dus hoef me niet heel de ochtend op te vreten.

Ga deze prikloze dag even rustig aan doen.

Ik meld me morgen wel weer even.

Gr. J

Geplaatst

terugplaatsing van een A gehad! Heel blij mee. Helaas is de rest van ons elftal niet goed genoeg om in te vriezen, dus die zijn verloren gegaan...

Maar we gaan gewoon voor deze. Moet goedkomen! Ik mag pas 15 juni testen, zal wel door pinksteren komen.

Geplaatst

Wij zijn weer terug van een heerlijk weekendje centerparcs!

Ik voel me best goed, soms wel nog last van mijn rechter eierstok en dan met name als ik naar de wc moet, helaas zal dat toch altijd gevoelig blijven...mijn darmen worden heel erg geprikkeld als er iets met mijn baarmoeder of eierstokken gebeurt.

Voor de rest wel wat moe maar ik heb deze week lekker vrij dus gaan we 's middags gewoon even lekker met een boek plat....

Ik heb mij voorgenomen om de wachtweken positief te bewandelen en te genieten van het idee dat het raak kan zijn, treuren kan dan altijd nog!

Ik moet trouwens niet 7 maar 8 juni voor een bloedtest, ook als ik een bloeding heb/gehad willen ze mijn bloed checken, op zich wel fijn, dan heb je tenminste meteen duidelijkheid!

voor de rest iedereen weer veel succes in welke fase dan ook van de behandeling....en het kaarsje brandt voor ons allen!

Geplaatst

Punctie:

Jeanine: 16 mei

Lianne: 17 mei

Monika 18 mei

Wendy: 20-5

Bikkel: 24 mei

Neel: 26 mei

Ink: 27 mei

Fren: 27 mei

Joleasa: ? (28 mei 2e fm)

Terugplaatsing:

Jeanine: 19 mei

Lianne: 20 mei

Eef: 20 mei

Monika: 22 mei

Veer: 22 mei

Liminous: 25-05-2011

Bikkel: 27 mei

Suzz: 30 mei

Ink: 30 mei

Fren: 30 mei

Mijnbaby: 31 mei

Joleasa: ?

Testen

Eef: 1 juni (1 cryo)

Jeanine: 1 juni (bloedtest 2 embryo's)

Lianne: 4 juni (2 embryo's)

Monika: 5 juni (2 embryo's)

Veer: 5 juni (2 embryo's)

Nofje: 6 juni (1 embryo)

Liminous: 06-06-2011 bloedtest

Wendy: 7 juni (2 embryo's)

Bikkel: 8 juni bloedtest (1 (9)cellige embryo)

Kinderwens: 10 juni (1 embryo)

Suzz: 10 juni (1 embryo)

Neel: 13 juni (denk ik)

Ink: 13 juni?

Fren 13 juni

Mijnbaby: 14 juni?

Geplaatst

Meiden, we hebben 2 embryootjes van 6 cellen aan boord...

Gemengde gevoelens: van de 10 waren er 6 bevrucht, maar geen toppers helaas... Dus niets in de vriezer en we hadden gekozen voor de optie afhankelijk van de kwaliteit 1 of 2 TP, dus dat zijn er nu 2 geworden...

Even mezelf bij elkaar rapen en positieve energie verzamelen voor de wachtweken (weet dat ik niet mag klagen, maar had stiekem hoop op een topper en het liefst nog wat voor de vriezer... Sorry voor de klaagzang, maar voel me gewoon ff wat emo...)

Mag trouwens ook pas 1 dag later testen dan ik dacht - 14 juni. Wel raar dat het dan toch nog 1 dag eerder is dan bij jou Fren! Jij hebt wel een topper lees ik? Super joh!

En Suzz - hoe gaat het bij jou?

Joleasa: succes voor morgen met de punctie!

Mijnbaby- succes morgen met de TP!

Bikkel - welkom terug van je vakantie! Leuk dat je zo'n echootje hebt! Wij konden niet eens mee kijken naar de TP niets (vond het zelf eerlijk gezegd allaal even snel, klinisch en afstandelijk gaan i.t.t. de punctie, maar ja, kan ook aan mijn gemoedstoestand liggen...)

Nofje - mijn man is er ook zo heilig van overtuigd dat het gewoon helemaal goed zit met in ieder geval 1 van de 2. Vind ik wel extra spannend, want als mijn lijf niet goed doet wat het moet doen, dan is tie dalijk zo ontzettend teleurgesteld...

Jrn - welkom hier op dit wachtbankje!

Veer - geen idee waarom de wachttijd nu zo lang is. Als ik deze maand niet begonnen was met iets, zou ik gewoon de 10e of de 11e ongesteld worden, maar nu dus pas de 14e testen? Misschien door de hormonen ofzo? Zeiden tegen mij 18 dagen na de punctie, dus 15 dagen na onze TP...

Alle andere meiden: succes met het wachten! Testdata komen in zicht!!!

Even weer bijgewerkt lijstje:

Punctie:

Jeanine: 16 mei

Lianne: 17 mei

Monika 18 mei

Wendy: 20-5

Bikkel: 24 mei

Neel: 26 mei

Ink: 27 mei

Fren: 27 mei

Joleasa: 31 mei

Terugplaatsing:

Jeanine: 19 mei

Lianne: 20 mei

Eef: 20 mei

Monika: 22 mei

Veer: 22 mei

Liminous: 25-05-2011

Bikkel: 27 mei

Suzz: 30 mei

Ink: 30 mei

Fren: 30 mei

Mijnbaby: 31 mei

Joleasa: 3 juni?

T
e
s
t
e
n

Eef: 1 juni
(1 cryo)

Jeanine: 1 juni (bloedtest 2 embryo's)

Lianne: 4 juni (2 embryo's)

Monika: 5 juni (
2 embryo's)

Veer: 5 juni (2 embryo's)

Nofje: 6 juni (1 embryo)

Liminous: 06-06-2011 bloedtest

Wendy: 7 juni
(
2 embryo's)

Bikkel: 8 juni bloedtest (1 (9)cellige embryo)

Kinderwens: 10 juni (1 embryo)

Suzz: 10 juni (1 embryo)

Neel: 13 juni (denk ik)

Ink: 14 juni (2 embryo's)

Mijnbaby: 14 juni?

Fren: 15 juni

Geplaatst

Hi ink, wij hadden precies hetzelfde. Toch wel even een domper op de dag dat er niks overbleef. Dus vd 11 emmies heeft slechts 1 het gehaald. Maar die zit wel lekker in mn buik nu!

Geplaatst

Ja, inderdaad een domper, maar heb besloten dat vandaag nog even toe te laten en wil morgen het weer van de zonnige kant bekijken, namelijk dat er 2 kleine klompjes cellen in m'n buik zitten die hopelijk in gaan nestelen! Aah, hihi, als ik het zeg zo bijna stress: dalijk een tweeling ;-)!!!

Geplaatst

Ink jammer dag ze niet goed genoeg waren voor invriezen maar de 2 die je nu in je buik hebt zijn gewoon blijvertjes

Fren jij ook een mooie terug gekregen ennook jammer genoeg geen cryo's

Joleasa succes morgen met de punctie

Nofje succes komende week dat hij maar lekker snel voorbij mag gaan en inderdaad de teleurstelling komt toch wel als het niet gelukgbis of je nu in de ww positief bent of niet

Bikkel lekker hè z'n weekendje weg wij zitten nu in Vlissingen even bijtanken en dan nu nov een weekje vrij heerlijk zeg geniet en rust lekker uit leuk z'n foto kun je later zeggen van kijk hier zit je

Geplaatst

Ink en Fren, lekker broeden!!!

Fren wat raar dat je pas de 15e mag testen. Ik zit ook in Nijmegen en mag na twee week en 1 dag testen...... 15e is ook woensdag... Maar ja, als ze de 15e zeggen zal het wel zo zijn. Jammer dat er geen cryo's zijn uit zoveel bevruchtingen.

Suuz, jij hebt ook de TP gehad, broedze :)

Hier begint een kleine twijfel hoor, zo positief ik vorige week was, nu enorm zenuwachtig en moet nog wachten tot het weekend...

Vorige week was ik ervan overtuigd dat ik zwanger ben, maar nu komt het zenuwverstand. Als ik woensdag maar gehad heb, misschien dat het dan wat beter gaat.

Aan de andere kant, heb dikke buik en een grotere en gevoelige voorgevel. dus als ik daar naar kijk....

Iemand nog goede raad?

Geplaatst

hey lianne,

dat herken ik ! ik ook vorige week heel positief (dit keer gaat het lukken) maar ook bij begint de twijfel toe te slaan !! ook ik moet nog tot het weekend wachten met testen !

de zwangerschapsklachten herken ik ook maar helaas zijn dit ook allemaal bijwerkingen van de progestan !

sterkte om deze week door te komen !!

x monika

Geplaatst

Hey Lianne en koeka.. Ik ken het gevoel.. De eerste week dus tot het weekend was ik eigenlijk alleen maar positief.. Maar nu.. Ik weet het niet meer.. Ik heb allerlei klachtjes die ik ook zo op de progestan kan gooien... Behalve dan verkouden en keelpijn..

manlief is nog steeds heel overtuigd. Hij zegt eigenlijk de hele tijd: Het zit erin tot het eruit komt... En gelijk heeft ie. laten we maar hopen dat het er pas over een dikke 8 maanden uit komt hihihi.

Als het nou niet lukt omdat mijn lichaam niet meewerkt, dan zal hij ook wel teleurgesteld zijn.. Maar dit is dan ook zijn eerste keer dat hij dit van zo dichtbij meemaakt. Hiervoor heb ik met mijn expartner al 3 keer IVF gedaan... En toch voelt het nu beter, anders.. Inclusief misselijk vanochtend.. Ik had mega honger terwijl ik toch ewat gegeten had dus ik pakte wat yoghurt op mijn werk en na 2 happen ben ik naar de wc moeten rennen... Soort wagenziek zeg maar.. En dat is iets dat ik nog nooit heb gehad..

Ach ja.. Ik schrijf ook maar een end weg.. Beter dat al die gevoelens en die emoties eruit zijn, dan dat ze in me blijven zitten...

Sorry voor het lange verhaal...

We gaan er gewoon voor dames... Allemaal!

Knuffels

Nofje

Gast Kinderwens7
Geplaatst

Nou Nofje...het klinkt voor mij alsof je toch echt zwanger bent! Ik hoop het voor je!!!!

Succes!

Lieve groetjes

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden