Ga naar inhoud

uitgerekend in februari 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ja tante janis:D

en ja ik ben net zo hoor, hou me dan ook wijzelijk stil tenzij het mij te gek word maar kan nooit zo goed voor mezelf opkomen.

melis, nou wat doe je hier, onee zou me gedragen, nee joh natuurlijk ben je hier welkom, mss hoor ik wel in maart thuis als ik weer 17 dagen te laat ga bevallen:)

maakt niet uit toch? ik kijk daar niet naar hoor.

ik heb nog geen hcg meting gehad, pas met 12 weken bloedprikken zeiden ze in het zkh.

ik voel me al weer wat beter hoor, gewoon weer aan het werk geweest vanmorgen, toen ik van de week ziek was was ik ook vrij dus scheeld weer.

heb wel buikpijn van de obstipatie wat vervelend is, die cyste doet dan zo zeer.

dinsdag weer een echo en dan even kijken of ie groter is geworden, hoop van niet maar dit is wel erg pijnlijk.

groetjes marjan

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ janis, was je spaghetti lekker?

@ marjan77, hahahaha... je bent me er wel eentje he ;-) Gezellig!! Maart 2012 is nog vrij rustig, dus vandaar dat ik hier af en toe (?) ff kom spieken en jullie lastigvallen:P

Manlief gaat zo de nachtdienst in.. Yes, ik kan zonder schuldgevoel om 21.00 uur naar bed, haha :):)

Hebben jullie nog leuke weekendplannen?

Geplaatst

Spagettie was heerlijk haha

humm voor je zelf opkomen heb ik ook wel moeite mee.

Ik ga zo lekker op bed, ben echt gebroken, hoop dat ik wat lekker zal slapen.

Iedereen voor straks welte.

Liefs Janis

Geplaatst

fijn janis dat je lekker gegeten hebt, heel belangrijk!

lekker slapen meid.

melis, haha ja dat zeggen ze wel vaker.

ik ga wel vaker lekker vroeg op bed, maar ook als ik om 23.30 op bed ga blijft manlief nog beneden soms, die kan beter laat op bed en vroeg eruit dan andersom.

ik ga een film kijken met mijn zoontje ( klein stukkie hoor voor hem) en morgen naar de dierentuin.

samen met een vriendinnetje, nog voor zijn verjaardag.

hij kan heel slecht tegen heel veel kindertjes op zijn feestje en elk jaar huilen en brullen, heeft geen overzicht en dus dan ook niet veel plezier, en hij vroeg me voor zijn verjaardag wat ie nu dan toch moest doen, hij wilde wel een feestje maar niet met zoveel kinderen, eigenlijk alleen maar zijn beste vriendinnetje zei hij, en ik kon goedkoop kaarten krijgen voor aquazoo ( 7.50 pp) en daar heb ik er 4 van besteld en dat gaan we dan morgen doen, na die tijd naar de Mac dus een leuke afsluiter en de kids hebben er allebei veel zin in en papa en mama ook hoor:D

goed opgelost zo dacht ik.

liefs marjan

Geplaatst

WAKKER WORDEN MEIDEN!!!!!!!

Marjan, Leuk naar de dierentuin en met een klein groepje is vaak leuker dan een grote groep, en naar die tijd naar de Mac, doet altijd goed bij de kinderen. Hoop alleen voor jullie dat het weer wel wat beter wordt want hier regent het nu en is het behoorlijk grijs. Maar je weet het niet nu, want de ene minuut schijnt de zon en de andere plentst het........

Hier, heb gisteravond nog op bed een film gezien, was wel leuk, en daarna vrij direct in slaap gevallen, enige nadeel is als je vroeg slaapt dat je dan ook weer vroeg wakker bent haha. Voel me iig nu weer een stuk beter, nu ik goed heb uitgerust.

Gaan jullie verder nog wat leuks doen dit weekend?

Liefs Janis

Geplaatst

Goedemorgen haha,

Hier gaat t ook weer een stuk beter. Heb vanaf nu 6 wkn vakantie dus dat komt heeeel goed uit!

Ik woon trouwens in zuid limburg!

Ben wel nog moe en lig ook vroeg in mijn mandje maar ben niet meer de hele dag beroerd!

Bijna 9 wkn, cool he!

Dikke knuffel! Xx

Geplaatst

hey Bikkel !!!

Ook een Limbabwiaan??? leuk! Ik woon in Weert dat is net op het randje, maar gelukkig toch Limburg!

Ben vandaag 9 weken en 1 dag. En ben ook ontzettend moe. Komt denk ik ook door het tripje naar London en de bruiloft van mijn schoonbroer net ervoor. Ik heb echt 3 dagen alleen maar op mijn poten gestaan. Te weinig stoelen op de bruiloft en lange wachtrijen en vertraging op het vliegveld... Heeft me in ieder geval geen goed gedaan. En vrijdag bij het laatste interview moest ik het kantoor verlaten omdat ik dus echt over mijn nek moest.... Was ook een erg lange dag en had weinig gegeten... Je had de sollicitant moeten zien, die dacht dat het iets typisch nederlands was ofzo.. Een soort test hihihi...

ben blij Bikkel dat je niet meer zo beroerd bent! Ik weet nu hoe jij en de andere misselijke dames zich voelen. gelukkig is het bij mij bij 1 keer gebleven..

Zo ik ga nog ff wat in het huishouden doen. Alhoewel het niet opschiet omdat ik elke 20 minuten echt moet gaan zitten... maar ja zo gebeurt er tenminste nog iets. manlief is werken en dat doet hij de komende 2 weken non stop.

We hebben vanaf 25 juli vakantie en op 25 juli gaan wij ook trouwen, dus hij moet even voorwerken om die 3 weken erna op te vangen, aangezien de dochter op bezoek komt voor de vakantie.... En ja als je zelfstandig bent heb je geen vakantiedagen... Ach ja geeft mij tijd om lekker alleen te zijn.. met mijzelf en een goed boek op de bank ofzo.. heerlijk! Vanavond is manlief wel weer thuis, dus ik denk dat we naar Harry Potter gaan ofzo... Of lekker met een filmpje op de bank.. kan ook!

Knuffels,

Nofje!

Geplaatst

Oh Bikkel - 6 weken vakantie! Heerlijk! Ben je lerares? Enneuh Zuid Limburg is geen excuus om niet ff naar t noorden te komen rijden om gezellig te meeten hoor hihihi!

Melis - ja, ik moet eerlijk bekennen dat ik het ook eigenlijk heel erg vind dat je hier schrijft, want je hoort hier niet! Pfff- tuurlijk niet hoor! Ook in dit topic verschillen we een aantal weken van elkaar, dus maakt dat nou uit?!?

Marjan - hoop inderdaad dat de dierentuin niet in t water valt voor je, maar de plannen klinken leuk! Ik zit nu illegaal vanaf m'n werk te tikken - Gisteren van 15.00-23.00 gewerkt, slecht geslapen en nu van 13.30 tot morgenmiddag 14.00 aaneen! Nou ja, wel de slaapdienst hier op t werk er tussen, maar dan slaap ik nooit zo goed helaas... Ivm de zomer iets langere diensten dan anders :-(... Bleh...

Geplaatst

Hey meiden,

Hoe slecht het weer hier vanmorgen was, hoe mooi is het nu hier. Je snapt er niks meer van.

Humm Limburg, wel leuk om nu er achter te komen dat we echt van alle uithoeken van Nederland komen.

Bikkel, 6 weken vakantie heerlijk, zou ik ook wel willen.

Nofje, 25 juli trouwen geweldig, lekker in de zomer hoop dat jullie een prachtige dag zullen hebben.

Liefs Janis

Geplaatst

zo bikkel wat lekker 6 weken vakantie, ik heb ook 3 jaar in het onderwijs gewerkt en o wat mis ik die vakanties nu pfff. Ga je nog weg of blijf je in ons mooie nederland.

Nofje, leuk trouwen wat een mooi vooruitzicht, hoe is het met je trouwjurk?? al helemaal op maat of moet dat nog gebeuren??

Ink pff wat een lange dagen moet je maken zeg. En dan heb je wel slaapdienst maar je slaapt denk ik toch veel lichter als wanneer je thuis slaapt.

Hier ook heel moe, gister de dochter van een vriendin te logeren gehad, ze stond om half 7 al naast mijn bed. Ik ben heerlijk met haar gaan zwemmen en even naar de winkel geweest. Maar ik was om 8 uur niks meer waard. Toch weer iets te laat naar bed gegaan dus wallen van hier tot gunter. Maar vandaag toch nog wel de keuken even een grondige sopbeurt gegeven, inclusief koelkast en vriezer. Nu zit ik half gaar op de bank en kan ik alleen maar denken aan de was in de wasmachine en de drie wassen in de wasmand. Maar ik heb helemaal geen zin meer!!!!

Ook ik vind het leuk om een dagje elkaar te gaan ontmoeten en misschien wat te gaan shoppen voor onze baby(s) lijkt me erg gezellig!!! ik woon in Zuid Holland (rockanje) dus Utrecht is voor mij ook zo'n uurtje a 1.15 min rijden.

Geplaatst

Hoi,

Ik werk als onderwijsassistent, speciaal onderwijs, groep 2! Ik werk er nu 9 jaar! Daarvoor heb ik in de gehandicaptenzorg gewerkt, ook met slaapdiensten maar zou niet meer willen ruilen! Alleen al de 6 wkn vakantie haha

Wij gaan alleen 4 dgn naar het zwarte woud, 13 augustus en voor de rest blijven we thuis! Wij gaan normaal altijd met de kerst weg, dit jaar stond florida op de planning maar helaas mag ik niet meer vliegen dus we weten niet of we dan weggaan!

Ik heb geen moeite met rijden dus ik hoor wel hoe of wat!

Ga mn mandje in, ben kapoetie!

Xxx

Geplaatst

wat leuk bikkel, ik werkte als klassenassistent in het speciaal onderwijs. met jongeren van 12 t/m 20 allemaal met een verstandelijke beperking. omdat ik 120 kilometer verder ging wonen moest ik opzoek naar wat anders, maar ik ging weg met pijn in mijn hart.

Geplaatst

Hihi, was maar grapje hoor Bikkel - kan me voorstellen dat het misschien voor jou wat ver is aan te rijden als we beetje centraal afspreken... Maar zou wel heel gezellig zijn natuurlijk!

Nofje - ik had je berichtje nog niet gelezen voor ik de mijne plaatste - maar leuk joh - trouwen! Hoop dat je je dan goed voelt en je jurk nog prima past ;-)! En dat je een hele mooie dag natuurlijk gaat beleven! Is alles al geregeld of heb je nog last minute stress? Wordt het een grote bruiloft of in kleine sferen? Enneuh, hoe ziet je jurk er uit ;-)... Ohoh, wat een vragen heb ik weer...

Je werk lijkt me erg leuk Bikkel. Ik ben teamleidster in de gehandicaptenzorg van 2 woningen. Denk dat ik na de bevalling echter met 1 woning zal moeten stoppen, want het vergt veel tijd / energie. Ook heb ik geen idee hoe ik het in hemelsnaam moet gaan oplossen met oppas en al die onregelmatige werktijden en een man wiens rooster ook pas 1 week van te voren bekend is (met ook flexibele tijden!)... Denk een oppasouder, maar of die er zijn, zooo flexibel? Want kan ook niet zoveel verlangen van familie zoals de nachten etc!

Dus zit soms ook te kijken naar iets met regelmatige tijden. Je hebt daar zeker een omscholing voor moeten doen, of niet? Hmmm, ik weet het nog niet zo goed allemaal... Zit ook al beetje over het financiële plaatje na te denken: hoeveel gaat een kindje allemaal kosten? Wat krijg je aan kinderbijslag? Hoeveel draagt je werkgever bij aan de kosten die je voor de opvang kwijt bent? Pfff, zoveel vragen! En hoeveel uur moet ik dan minimaal blijven werken om een beetje leuk rond te kunnen komen van onze lonen? CAO gehandicaptenzorg en kok is bij elkaar geen vetpot, maar er zijn mensen die het met veel minder doen, dus hoe gaat het er allemaal dan uit zien?? Haha, zoals jullie horen loop ik weer s te ver vooruit te denken en zit ik wat te mutsen misschien... Blijven jullie straks werken? En hoeveel uur dan?

Geplaatst

Hoi,

Mijn vriendin is ook teamleidster in de gehand.zorg maar die werkt regelmatige tijden, ze hoeft geen slaapdiensten en weekenden te werken!

Die vriendin woont trouwens in weert nofje dus wij komen daar regelmatig! Ik heb daar ook gewerkt voor stichting psw!

Vanwege mijn endometriose ben ik in 2009 partime gaan werken, wo,do en vrijdag 22 uur! Ik ga met de kerstvakantie eruit en door mijn ouderschapsverlof te clusteren hoef ik pas 8 augustus weer te beginnen, daarna ga ik 2 dgn werken do en vrijdag en gaat de kleine naar een kinderopvang naast mijn werk dus ideaal, de woensdag neem ik mijn onbetaald ouderschapsverlof op!

Geplaatst

Marjan, hoe was je dagje in de dierentuin gister? Heeft je zoontje het naar zijn zin gehad? Hoop dat jullie nog wel een beetje mooi weer hebben gehad!

Nofje, wat leuk dat je gaat trouwen!! super zeg. Wordt het een groot feest of houden jullie het lekker intiem?

Nu eerst lekker bijkomen van een zware week!

Bikkel, ben wel een beetje jaloers, 6 weken vakantie! Wat een heerlijkheid zeg. Kun je wel lekker allemaal dingetjes vast een beetje gaan bekijken en klaarmaken! Dan is je vakantie zo voorbij! Geniet er lekker van! ;)

Fren, een hele fijne vakantie, die kan vast al niet meer stuk na de mooie echo! Ben benieuwd hoe je het kamperen gaat vinden nu je zwanger bent!

Ink, je bent gelukkig niet de enigste die al vooruit loopt op de zaken.. ben ik ook al aan het doen. Ik wil ook graag blijven werken, weet alleen nog niet hoeveel uur.

Wij moeten opvang regelen voor 2 kleine frummeltjes, dus dit is ook weer duurder. Oppas oma hebben wij niet, zijn dus echt afhankelijk van opvang. Ik heb ook al zitten denken aan een gastouder ipv ze naar het kdv te doen. Zijn wel dingen die je nu ongeveer moet gaan bedenken en gaan regelen.. maar wel moeilijk hoor!!

Gelukkig werk ik tijdens kantoortijden en heb niet het probleem met onregelmatigheid, kan me voorstellen dat je even niet weet hoe dit in te regelen..

Geplaatst

Uitgerekend:

Benbri: 1 februari, 3e kindje, 33 jaar

Meezie: 1 februari, 1ste kindje, 29 jaar (2 cryo's teruggeplaatst gekregen)

Kiet : 2 februari, 2e kindje

Eef: 6 februari, 1e kindje, 33 jaar

Lianne: 6 februari, 1e kindje, 28 jaar. We krijgen een tweeling!!!

Jeanine: 6 februari 2de en 3de! kindje, 34 jaar (2 embryo's gekregen)

Liminous: 10 februari - helaas bbz - sterkte toegewenst!

Nofje: 10 februari, 1ste kindje + (2 stiefdochters van 8 en 15), 31 jaar

Stiertje: 13 februari, 1e kindje, 35 jaar ( 2 emmys teruggeplaatst gekregen)

Bikkel: 13 februari, 1e kindje, 32 jaar

Do76: 15 februari, 1e kindje, 35 jaar (2 cryo's teruggeplaatst)

Ink : 17 februari, 1e kindje (en 2e?), 29 jaar (2 terug geplaatst)

Fren: 17 februari, 1e kindje, 32 jaar (echo bij 7w5d)

Marjan77: 17 februari, 2de kindje 33 jaar

Janis: 18 februari, 1e kindje 34 jaar

Cjee: 25 februari, 2e kindje spontaan zwanger na eerdere ICSI

Jrn: 27 februari

Eerste echo:

Nofje: 14 juni (ivm bloeding met 5 weken en 4 dagen)

Meezie: 14 juni (1 kindje en het hartje klopt)

Benbri: 15 juni (het is 1 kindje en het hartje klopt)

Eef: 16 juni (het is 1 kindje en het hartje klopt!)

Jeanine: 22 juni (2 kindjes!!!)

Ink: 24 juni

Stiertje: 28 juni ( Tweeling!!)

Do76: 28 juni (1 kindje)

Lianne: 29 juni (Tweeling!)

Marjan77: 30 juni

Janis: 30 juni (hartje klopt)

Bikkel: 1 juli (1 kindje, hartje klopt!!!)

Fren: 6 juli

Cjee: 6 juli

Jrn; 11 juli

Tweede echo:

Nofje: 20 Juni ( 1 kindje en het hartje klopt!)

Meezie: 21 juni

Benbri: 22 juni (heerlijk zon knipperlichtje :))

Eef: 4 juli (zelfs het hartje al even gehoord!)

Ink: 5 juli

Jeanine: 7 juli (lagen mooi te zwaaien en voetballen! Ongelooflijk zo klein al!)

Lianne: 11 juli

Marjan77: 12 juli

Do76: 12 juli

Janis: 14 juli

Stiertje: 19 juli

Fren: 22 juli

Bikkel: 8 augustus, 12 wkn echo, tevens 1e controle nieuwe gyn!

Derde echo:

Meezie: 23 juni 3D (17mm)

Kiet: 23 juni

Nofje: 30 Juni, 8 weken echo, Prachtig gegroeid!!! Bloeding helemaal weg!

Jeanine: 14 juli 10 weken

Eef: 18 juli

benbri: 20 juli, 12 weken echo, laatste in het zh (hoop ik)

Ink: 22 juli

Vierde echo

Meezie: 30 juni 3D (kindje beweegt!!!)

Kiet : 6 juli

Nofje : 15 juli, 10 weken

vijfde echo

Meezie: 6 juli 3D

Geplaatst

Hey allemaal,

Even snel om wat vraagjes te beantwoorden. hihi... Moet zo met mijn jurk nog naar mijn moeder toe. Die moet nog wat verstellen.... MaarIk trouw dus in een jurk. Geen witte meer, want ik ben al eens getrouwd geweest. Maar hij is auberginekleurig met zwart. We gaan voor een alternatieve bruiloft. Ik hou namelijk erg van Gothic en manlief ook! Dus we doen alles net ff wat anders dan normaal. Zo trouwen we niet voor de erk, maar voor de wet en daarna gaan we met een klein gezelschap uit eten in een Turks restaurant.... Wel een sjiek restaurant en niet een of andere shoarmaboer hihihi.... Qua ringen hebben we niks zilver of goud ofzo, maar gewoon Edelstaal en dan 2 ringen die in elkaar passen... We houden het klein maar fijn.. Samen met mijn en zijn ouders, onze beide broers en diens vriendinnen en de kinderen van ons en mijn schoonbroer en natuurlijk mijn oma. Al met al toch 18 man... Daarna gaan we naar een beautyfarm om ons 2 dagen te laten verwennen. En daarna in het weekend gaan we naar Summer Darkness in Utrecht in onze jurk en hij natuurlijk in pak om ons te laten fotograferen bij de Dom en door mensen op straat, terwijl we van de muziek en de marktkraampjes genieten.. Dan blijven we het hele weekend daar... heerlijk! heb er nu al zin in. daarna heb ik nog 2 weken vakantie samen met mijn man's lieve kleine dochter. Dus dat worden een hoop dagtripjes naar dierentuinen en pretparken en misschien ook nog wel naar de Zee... Ik ben dol op de zee, maar kan nooit lang in de zon zitten, want ik ben een Ginger en verbrand heel snel!

Ik zal zeker wat foto's plaatsen als ik ze krijg!

Lieve groetjes,

Nofje

Geplaatst

wat leuk nofje, ik ben as 4 augustus net een jaar getrouwd :) dus ik wens je heel veel plezier en ik hoop dat je buik nog niet zo opgezet is dan :) wel heel speciaal :)

hoop dat iedereen een leuk weekend heeft gehad, heb alles wel bijgehouden, maar ben momenteel nog even te brak om er op te reageren, dus dat houden jullie nog allemaal tegoed. hier viel het weekend mee, zaterdag echt een supermoeilijke dag gehad voor mezelf en ben echt bang dat ik een prenatale depressie ga krijgen :( maar goed...we zullen zien en ik probeer me staande te houden, maar poeioei...die stomme hormonen en dan dat misselijkheid werkt ook niet echt mee, eigenlijk juist tegen :( en vandaag voelde ik mij "geestelijk" wel weer prima eigenlijk, maar lichamelijk weer erg niet lekker, erg moe, bijna de hele dag in bed gelegen, dus denk dat ik donderdag eventjes bloed laat prikken voor mijn ijzer, gezien eten ook niet echt super gaat, word overal misselijk van en die stomme vitaminepillen vergeet ik dan weer te slikken, afgezien van het feit dat ze megagroot zijn en ik daar weer van ga overgeven...en die **&^^&misselijkheid...*zucht* daar kan ik echt van huilen, sterker nog....ik doe het ook...het werkt allemaal niet zo mee iig, dus vergeef me als ik eventjes niet zo vrolijk ben of op iedereen reageer, komt echt helemaal goed :) ik ga iig nu maar weer mijn bedje in, manlief moet er vroeg uit morgen en ik ben ook supermoe en misselijk

heel veel liefs en heel veel knuffels voor al mijn lieve meiden/forumvriendinnetjes

Geplaatst

Nofje, klinkt als een heerlijke en mooie trouwerij, geweldig obergine en zwart. Mochten wij ooit gaan trouwen dan zou ik in het bordeau rood gaan(zal waarschijnlijk nooit gebeuren, mijn vriend is al eens getrouwd geweest en voor mij hoeft het nog niet zo). Succes nog even met de voorbereidingen!!!

Benbri:positive energie:even wat positieve energie van mij. Nog even doorzetten en dan zijn als alles goed is de ergste weekje voorbij.

Hier bekaf van een lange dag werken stond vanaf 11 uur al op mijn benen en we zijn eigenlijk net pas klaar. Zometeen heerlijk mijn bedje in en morgen om half 7 er weer uit om naar mijn eigen werk te gaan.

Dinsdag naar de verloskundige, heb er heel veel zin in en ben benieuwd naar wat we allemaal krijgen te horen.

Nu even hondje uitlaten want die moet heel nodig.

Meiden slaap lekker!!!! voor wie nog niet sliep

Geplaatst

Nofje, wat leuk dat je gaat trouwen binnenkort! En ook leuk dat het een beetje anders dan anders gaat allemaal. Geniet er lekker van zou ik zeggen!

Benbri, meisje toch...... Houd vol hoor! Even een dikke knuffel voor jou:hugs2:

Hier van het weekend lekker een weekendje weg geweest met onze boot. Het was heerlijk, maar erg slecht geslapen aangezien er ergens blijkbaar een stel jongeren een feestje hadden. Keihard hardcore muziek tot half 4 's nachts. Tja, dat trekt deze muts dan toch even niet meer. Dus gisteravond brak op de bank thuis geploft. Gelukkig heb ik vakantie en kon ik vanochtend heerlijk uitslapen.

Geplaatst

Oh oh Benbri, wat voel ik met je mee. Wat een ellende die beginweken van de zwangerschap. Ik was zondag de hele dag weer niks waar. Even geslapen, maar toen werd ik zwetend wakker en was helemaal slap en dacht dat ik ging flauwvallen. Ik moet dan boterhammen eten voor mijn gevoel. toen weer even gaan liggen. Wat een ellende. ik met donderdag terug en zei ook al tegen mijn man: ik laat me op ijzer prikken en op suiker. Ik heb ook zo mega-veel dorst! En die slapte is ook niet normaal. Ik sleep me wel zo vaak mogelijk naar het werk, omdat ik thuis alleen nog maar beroerder lijk te worden. Bovendien heb ik het idee dat mijn man heel moeilijk tegen 'zieke' vrouwen kan. Ik ben normaal nooit ziek, maar hij wordt me een partij chagrijnig ervan!

Ik bid elke dag dat het snel over mag zijn. ik wil hierna echt NOOIT meer zwanger zijn. Ik lijk er ook wel een beetje depressief van te worden. Dat is toch te gek voor woorden!!! En we wilden zo graag zwanger worden!!!

Sorry ook voor mijn gezeik en het niet reageren op ieders verhalen. Zodra ik me beter voel ga ik ook veel beter reageren.

groet,

Jeanine

Geplaatst

hihi...lieve jeanine.....idd weet ik helemaal wat je bedoelt idd! en dat dorst, ik dacht dat dat normaal was? ik drink me ook helemaal gek, maar ik blijf megadorst hebben en houden en eten...pf, daar moet ik dan weer niet aan denken, tis dat ik af en toe wat eet omdat ik toch wat naar binnen moet werken, qua misselijkheid maakt het ook geen donder uit, lijkt wel alsof ik minder misselijk bgen als ik niet eet, maar ja, babyfrummel moet toch voedingswaarden naar binnen krijgen en ik ook, maar ik eet steeds minder :( gelukkig doet mijn man iets minder sjaggie van het feit dat ik niet lekker ben, maar dat hij geen sex "krijgt" dat vind ie wel iets moeilijker....hij mist mijn oude is, maar ja, die mis ik ook en ik mis hem ook :( gelukkig mag ik donderdag naar de vk, dus kan ik lekker van me af blaten, want ik had echt zo'n idee van...dit ga ik echt geen 9 maanden doen, dan laat ik het wel weghalen of zo...toen schrok ik eigenlijk wel weer van mijn gedachten, waar slaat dit op?! manlief zei ook al van dat meen je niet en nee, natuurlijk meen ik dat niet, maar om even aan te geven dat ik dit geen 9 maanden vol hou (zeg ik dapper, maar zal wel moeten als het aanhoud) maar ja...we zullen zien, hopelijk gaat het idd beter na dat eerste trimester....zo...genoeg geklaagd van mij, harstikke bedankt voor jullie knuffels en ik zal nu weer proberen opgewekte ikkes te blijven hier (wat moeten jullie anders niet denken van mij, ben normaal zo vrolijk en opgewekt)

*zucht*....zooooooo blij dat jullie dit niet zo erg hebben als jeanine en ik en hooguit af en toe wat misselijk.....gun het jullie ook echt niet :)

heeeeeeeel veel liefs van ikkes

Geplaatst

Hey meiden,

sorry ben hier maar weinig te vinden. Ben ook continu misselijk, echt vreselijk! Maar het is natuurlijk voor een super goed doel. Vraag me ook wel eens af, waarom dit ook nog? Eerst zit je drie jaar in onzekerheid en dan ben je zwanger en krijg je alle kwalen en ook nog bij! Maar goed, we mogen niet klagen. Desnoods lig ik 9 maanden in bed, we krijgen er iets geweldigs voor terug.

Vanmiddag de 7 weken echo. Super spannend! Hoop zo op een kloppend hartje!

Geplaatst

super jrn dat je zo positief denkt :) zou ik een voorbeeld aan moeten nemen denk ik....alleen dat 9 maanden in bed? zucht...als het niet anders kan dan ja...maar denk dat ik dan wel lichtelijk gek word (ben ik nu al) anyway...tuurlijk heb je een mooi kloppend hartje :) laat je het nog even weten?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden