Ga naar inhoud

uitgerekend in februari 2012

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Vandaag veel aan Benbri gedacht, maar niet eerder de tijd gehad om te komen kijken, maar ja hoor, gelukkig lees ik goed nieuws en is de kleine meid er!!!

Van harte gefeliciteerd meid, voor jou en je man! We horen graag alles zodra je wat bijgekomen bent ;-)...

Jeetje wat bijzonder zeg! De eerste van het jaar en de 2e al uit dit forum!

En als ik dan lees dat er volgende week maandag en dinsdag ook weer spannend nieuws komt, vind ik het helemaal zo'n gek idee!

Ik denk echt dat ik hier de laatste ga zijn hoor meiden! Maar goed, dan kan ik al jullie tips alvast lezen terwijl ik met m'n laatste loodjes bezig ben hihi, of juist niet - zijn jullie allemaal zo druk met jullie pasgeborenen en blijft er niemand meer hier achter waar ik m'n ei bij kwijt kan ;-(... Haha, stap denk ik maar over naar het uitgerekend in maart topic ;-)!!!

Vandaag weer een dag werken van m'n lijstje af. Bij de vergadering van een aantal mensen vandaag al afscheid genomen, omdat ik die waarschijnlijk niet meer zie voor mijn verlof. Had cake met slagroom en blauwe muisjes mee genomen om te tracteren en ik vond het eigenlijk stiekem heeeel bijzonder om die blauwe muisjes er over heen te mogen strooien: het symbool dat we toch echt een klein manneke mogen gaan verwachten!!! Gek he, hoe zoiets je ineens kan raken?

Verder net de intake gehad. Stelde inderdaad niets voor. Vond het wel fijn om te horen dat die uren allemaal in overleg gaan, want hoef hier echt niet al iemand om 7:30 op de stoep hebben! Mijn man hoeft pas om 9:30 de deur uit en anders zou ik heel lang alleen zijn. Heb dan liever iemand die er 's middags nog is / m'n avondeten klaar wilt zetten, want ik zal dan tot 23:00 alleen zijn met de kleine man, dus dat is dan wel best lang alleen vind ik...

Waren vrij relax over alles geloof ik. Moet inderdaad wel nog iets met klossen, maar dat wist ik wel al - vind ik ook wel logisch, aangezien ik thuis wil gaan bevallen. Moet alleen nog even kijken wat de meest handige oplossing is, aangezien het maar om 10 cm gaat...

Morgen hopelijk een groeiecho bij de controle van de vk - ben benieuwd!

Nou, ik ga even verder met m'n adressenlijst updaten / vast invoeren en het kaartje verder ontwerpen.

Ook maar ff een afstreepklijstje maken voor hier. Voor op het werk had ik hem al (geeft me een hoop rust om dingen op een rijtje te zetten en af te kunnen kruizen), maar zijn toch nog aardig wat kleine dingetjes voor thuis bedenk ik me, dus daar ga ik het ook maar even voor doen...

Melis - fijn dat je ons trouwens allemaal zo snel op de hoogte hebt gebracht. Je vroeg of het herkenbaar was nu de bevalling dichterbij komt - ik moet eerlijk zeggen dat ik nog helemaal niet het gevoel heb dat het dichterbij is gekomen hihi - ben er echt nog totaal niet mee bezig, dus voor nu heb ik dat nog niet zo en ben ik slechts nieuwsgierig hoe dat dan gaat allemaal, maar misschien als m'n verlof begint dat het allemaal wat "echter" wordt / dichterbij komt en dat ik het dan misschien wel heb hoor...

Geplaatst

Jeeh de eerste baby van 2012! gefeliciteerd Benbri en man!

Wat gaat het hier snel trouwens ineens, volgende week weer twee en wie weet wie nog meer? Dit is toch het februaritopic :-)??

Geplaatst

JOEHOE!! Benbri en gezin gefeliciteerd met jullie dochter en zusje.

wat gave namen heeft ze zeg!!!

nou geniet van jullie meiske.

ben erg benieuwd naar het verhaal!

hier hebben we vanavond nog wat gedaan aan de baby kamer, ben langzaam aan alles in de kasten aan het leggen, de laatste wasjes draaien, vouwen, strijken noem maar op.

kleine man is erg actief nu, hoop dat ie gaat draaien dus ik ga even ontspannen:)

nou kan rustig slapen nu Benbri bevallen is!

trusten meiden

Geplaatst

Jeej! wat een goed nieuws en een leuke eerste naam! De tweede wisten we natuurlij al.

Neem de tijd om elkaar te leren kennen en de bevalling te verwerken en vooral: genieten!!

Geplaatst

Omdat Benbri het de vorige keer zo goed had bijgehouden, zal ik het nu ook maar even doen nu ze het zelf even niet kan......

Uitgerekend:

Benbri: 1 februari, 3e kindje, 33 jaar (en het is een babygirl :))

Meezie: 1 februari, 1ste kindje, 29 jaar (en het is een babygirl :))

Kiet : 2 februari, 2e kindje

Eef: 6 februari, 1e kindje, 33 jaar (blijft een verrassing :))

Lianne: 6 februari, 1e en 2de kindje, 28 jaar. ( het blijft een verrassing!!! :-) )

Jeanine: 6 februari 2de en 3de! kindje, 34 jaar

Nofje: 10 februari, 1ste kindje, 31 jaar (het is een babyboy :))

Stiertje: 13 februari, 1e kindje, 35 jaar

Bikkel: 14 februari, 1e kindje, 32 jaar (en het is een babyboy :))

Ink : 17 februari, 1e kindje, 29 jaar (babyboy :-))

Fren: 17 februari, 1e kindje, 32 jaar (en het is een babygirl:))

Marjan77: 17 februari, 2de kindje, 33 jaar (en het is een babyboy :))

Janis: 18 februari, 1e kindje, 34 jaar (en het is een babygirl:))

Cjee: 25 februari, 2e kindje (en het is een babygirl!!)

Jrn: 25 februari, 1ste en 2de kindje, 30 jaar (het is een babyboy en nog een verrassing :))

BEVALLEN:

Jrn: 26 december van een jochie en een meid :)

Benbri: 9 januari van een meisje (J.enna L.isara)

Geplaatst

Benbri, hoe gaat het met jou en je kleine meisje? Hopelijk gaat alles goed en ben je heerlijk aan het genieten!!

Hier 2 foto's van de fotoshoot van vrijdag.

[ATTACH=CONFIG]3301[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3302[/ATTACH]

Geplaatst

Wauw Lianne, mooie buik!

Nu ik jouw foto's zo zie, zit ik toch weer te twijfelen of ik zelf ook een fotoshoot moet laten doen. En ik ben al zo'n twijfelkont sinds ik zwanger ben, zucht!

Fijne dag meiden!

Geplaatst

Supergaaf Lianne!

Lees dat het volgende week gaat gebeuren ( of eerder ;))...Zet'm op meid, toi, toi, toi....denk aan je en aan je 2 kanjertjes. Ben zoooo benieuwd!

Geplaatst

Ja! Toevallig lees ik net een SMS van haar..

Het gaat goed, J.enna woog bij de geboorte 2900 gram. Als J.enna op temperatuur blijft mogen ze vandaag om 16.00 uur naar huis!

Benbri kennende zal ze dan wel op 't forum komen!

Geplaatst

mooi gewicht voor 3,5 week te vroeg en wat een lekker vooruitzicht naar huis met de kleine

lianne mooie foto's hoor

hier vandaag weer bij de vk geweest, binnen 1 week 1,6 kilo erbij, pfff. maar begin nu wel vocht vast te houden dus misschien heeft het daarmee te maken. bloeddruk was goed en de kleine ligt prima met haar hoofdje. helaas vidn ze het fijn om met haar kont tegen mijn ribben en maag aan te liggen en dat is voor mij weer echt niet fijn.

vanmiddag gaan we het bed naar beneden halen en dan mag ik vanaf morgen thuis bevallen!!!! Maar als vandaag de weeen zouden beginnen dan zou de vk niet moeilijk doen en mocht ik ook al thuis bevallen.

Geplaatst

Valt toch wel mee, melis? Ligt er ook maar net aan wa je aanhebt.

Ik las de discussie in het maart topic over de hoeveelheid kleertjes: ik heb voornamelijk 50, 50/56 en 56 geen 62. Misschien toch handig om te halen? Wat denken jullie?

Geplaatst

Melis, ziet er mooi uit toch!! Wees trots op je mooie buik!

Ik heb in totaal 3 pakjes gekocht, waarvan 2x 50 en 1x 56. Als ze geboren zijn kan ik altijd nog bij laten halen. Vanavond de kraamverzorgster, ben benieuwd wat zij ervan zegt...

@Jose, dank je voor je lieve berichtje. Ben ook erg blij met deze foto's en natuurlijk mijn buik. Nog een weekje geduld hebben en dan zijn ze er hopelijk bijna :-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden