Ga naar inhoud

uitgerekend in februari 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Haha Melis, zit net de vraag in maart te stellen hoe het met je medicatie gaat ;-)...

M'n zus had ook een clio en die vertelde dat het bij hen gewoon wel paste. We schelen zo'n 8 cm in lengte, dus op zich niet zo heel veel. We hebben nu besloten dat we even wachten tot de kleine er is / mijn buik weg is, want dan zit je toch ook weer heel anders / neem je minder ruimte in beslag. Dan gaan we het nog maar eens passen, maar ik zie het somber in - denk dat we uiteindelijk toch een andere auto moeten, waar ik wel van baal, want deze auto wilden we gewoon lekker op rijden - hij heeft echt noooit wat!

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Oh Fren, miste net je berichtje. Dus nu wachten of de weeën gaan komen? Ik hoop dat ze vanzelf op gang gaan komen voor je!

Anders mooie dag hoor, Valentijnsdag!

Maar vraagje - jouw meiske was toch ook nog niet ingedaald? Of nu inmiddels wel? Omdat ze tegen mij zeiden als je vliezen breken moet je gaan liggen...

Marjan heeft zich na gisteravond trouwens ook nog niet gemeld, dus wie weet wat daar inmiddels gebeurt...

Geplaatst

Marjan, waar hang je uit? Je zou je melden! :-)

Fren, fijn dat ze alles ff nagekeken hebben. Morgen is het iig zover, hoe kijk je er tegenaan? Mooi Valentijnscadeau :D

Ink, bijwerkingen worden gelukkig iets minder, blijf alleen wel suf en moe. Maar ik hoop donderdag iets van ontsluiting te hebben zodat ze me kunnen inleiden. Hoe is het met jou?

Geplaatst

Fren, jeetje spannend beetje afwachten of je weeen gaat krijgen, en anders wete je morgen ingeleid :-) duurt geen dagen meer.

Marjan is inderdaad stil.

Ink, schuif maar door naar Maart hoor, het loopt toch al door elkaar :-D

Geplaatst

Ik heb het idee dat ze in het weekend ingedaald is, weet t eigenlijk niet. Ze hebben in ieder geval nooit gezegd dat ik moest gaan liggen. En verder vandaag, ach ik wacht het gewoon wel af. Ga zo nog maar ff naar bed, m'n vriend gaat even 2 uurtjes naar z'n werk om over te dragen, hij kan de spanning bijna niet aan. Ik moet bellen als m'n temp oploopt, vruchtwater andere kleur krijgt, de weeën beginnen, ik onzeker ben of me algeheel niet goed voel. Denk dat t wel los zal lopen allemaal, ik laat het maar over me heenkomen.

Oja, liever geen opmerkingen op FB plaatsen!

Geplaatst

Oh Fren, wat spannend meid...nog even en je mag je langverwachte droom in je handen nemen. Hopelijk komt het vanzelf op gang en anders een prachtig mooi valentijnscadeau, daar kan geen ander cadeau tegenop! Successsssss!

Geplaatst

Fren - nee, tuurlijk zeggen we niets op fb ofzo! Vind dat altijd aan diegene om wie het gaat om zelf te bepalen wanneer iets elders geplaatst wordt.

Zal dan idd wel dat ze ingedaald is - wel fijn dat je dan niet plat hoeft te blijven liggen lijkt me! Hoe voel je je? Spannend lijkt me, of niet? Het besef dat het nu echt echt gaat gebeuren...

Medusa- thanx ;-)! Is idd ook zo.

Melis- fijn dat de bijwerkingen minder worden, maar rot dat je je wel suf blijft voelen. Gaat dat ook zo blijven, of gaat dat misschien ook nog weg? Haha, spannend, jij dan dus misschien donderdag? Dan beval jij misschien op mijn uitgerekende datum hihi...

Ik voel me verder gewoon goed - alles is super rustig. Kleine beweegt wel nog lekker in z'n bubble, maar ik heb geen lichamelijke klachtjes of iets. Ja m'n darmen rommelen, maar dat heb ik zelf veroorzaakt om het weer op gang te helpen, want het lag een paar dagen stil ;-(... Oh ja, mijn pukkeltjes komen weer wat terug haha, ik heb er iet hele erge last van, maar tijdens de zwangerschap waren ze allemaal weg en nu krijg ik weer wat kleine plekjes, dus er verandert blijkbaar wel wat in m'n hormoonhuishouding geloof ik...

Verveel me verder wel - man is veel aan het werk, lange dagen, en ik moet mezelf soms echt tot dingen aanzetten - geen zin meer in dat geniets...

Kan die beurs niet even wat eerder gehouden worden?!?

Geplaatst

Fren - spannend! Hopelijk zetten de weeen vanzelf door en kan moeder natuur haar gang gaan! Hou je ons op de hoogte indien mogelijk?

Ink - ben benieuwd, geen idee eigenlijk. Ben allang blij dat ze iets minder zijn geworden, voelde me serieus een junkie. De medicatie doet iig zijn/haar werk en m'n bloeddruk is voor nu acceptabel zei de gyn.

Jammer dat die beurs nog zover weg is he, anders hadden we wat te doen. Je woont ook niet heel erg dichtbij, toch? Manlief hier werkt ook nog gewoon (logisch uiteraard) en onregelmatig. Hij ligt nu te slapen na een nachtdienst dus hij is er wel, maar ook weer niet..

Ga zo maar eens een Valentijnskaartje scoren voor mijn liefste!

Geplaatst

jeetje, wat gaat het hard hier ineens :) en melis...heb ik wat gemist? wist wel dat je een hoge bloeddruk hebt, maar niets gelezen over dat je ingeleid zou worden als je ontsluiting had ( of mss wel gelezen, maar niet tot mij doorgedrongen, kan ook hoor), mss wel gestript dan? spannend in ieder geval

fren, jij ook superspannend :) hoop dat het vandaag komt, maar hoeft niet. heb zelf 2 en halve dag met gebroken vliezen rondgehuppeld zonder enige wee, nou ja...het blijft spannend. morgen word het dus druk hier met koekeloeren en idd marjan ook nog...blijft spannend, hahaha

inkie, ik schrijf ook gewoon nog hier mee, ben er helemaal nog niet aan toe om het hier "los" te laten ondanks dat kleine frummel al 5 weken oud is (jeetje, schrik ervan als ik het zo optik) is dat vreemd?

anyway, spannend meiden :) knuffel vast voor het harde werken wat er aan gaat komen :)

Geplaatst

Haha Benbri - nee hoor, klinkt niet gek ;-). Jij hebt dit topic tenslotte geopend, toch ;-P? En sterker nog - je hoeft het ook noooooit los te laten, want je zal altijd een in februari 2012 uitgerekend mama zijn en blijven!!!

Marjan zou zich idd melden, maar na gisteravond niets meer, dus voorzichtige conclusie...???

Melis - nee, woon vlakbij Rotterdam, dus helaas niet om de hoek voor een bakkie ofzo nee... Vervelend he, dat mannen niet ook van te voren wat meer tijd vrij krijgen om hun vrouwen te ondersteunen bij het invullen van hun vrije tijd in de laatste loodjes hihi... Achos, nee, denk dat ze gek zouden worden, net zoals wij dat al hebben...

Geplaatst

Fren hoop dat de weeën vanzelf op gang komen en anders dus ingeleid worden spannend hoor. In ieder geval heb jij je kleintje binnen niet al te veel tijd in je armen (wie weet vandaag nog)

Geplaatst

Uitgerekend:

Benbri: 1 februari, 3e kindje, 33 jaar (en het is een babygirl :))

Meezie: 1 februari, 1ste kindje, 30 jaar (en het is een babygirl :))Kiet : 2 februari, 2e kindje

Jeanine: 4 februari 2de en 3de! kindje, 34 jaar

Eef: 6 februari, 1e kindje, 33 jaar (blijft een verrassing :))

Lianne: 6 februari, 1e en 2de kindje, 28 jaar. ( het blijft een verrassing!!! :-) )

Nofje: 10 februari, 1ste kindje, 31 jaar (het is een babyboy :))

Stiertje: 13 februari, 1e en 2e kindje, 35 jaar

Bikkel: 14 februari, 1e kindje, 32 jaar (en het is een babyboy :))

Fren: 16 februari, 1e kindje, 32 jaar (en het is een babygirl:))

Ink : 17 februari, 1e kindje, 29 jaar (babyboy :-))

Marjan77: 17 februari, 2de kindje, 34 jaar (en het is een babyboy :))

Janis: 18 februari, 1e kindje, 34 jaar (en het is een babygirl:))

Cjee: 25 februari, 2e kindje (en het is een babygirl!!)

Jrn: 25 februari, 1ste en 2de kindje, 30 jaar (het is een babyboy en nog een verrassing :))

BEVALLEN:

Jrn: 26 december van een jongen (P.) en een meisje (A.)

Benbri: 9 januari van een meisje (J.enna L.isara)

Jeanine: 16 januari van een jongen (Siem) en een meisje (Maria)

Lianne: 18 januari van een jongen (S.ven) en een meisje (L.ara)

Kiet: 19 januari van een jongen (M.ason)

Stiertje: 25 januari van 2 meisjes (G_iada en S_ofia)

Bikkel: 1 februari van eenjongen (J.arno)

Eef: 1 februari van eenmeisje (Yente)

Janis: 2 februari van een meisje (S.anne A.ndrea)

Nofje: 6 februari van eenjongen (Joshua)

Meezie: 7 februari van een meisje (Maud)

Zo, daar is tie weer, even omhoog gehaald van 4 dagen terug - dan hoeven we straks niet zo te zoeken als we nieuws horen ;-)...

Zie dat Stiertje eigenlijk vandaag uitgerekend was en Bikkel morgen, maar jeetje meiden, wat lijkt het voor mij al lang geleden dat jullie bevielen! Ben wel erg benieuwd ook hoe het met alle kleintjes gaat - van sommigen al lang niets vernomen, dus hoop dat dat gewoon met de drukte te maken heeft en alles wel goed gaat?

Geplaatst

Ow Fren wat spannend!!! Ik hoop dat het snel op gang komt en dat je je kleine wonder in je armen mag houden!

Geldt natuurlijk ook voor Marjan en Cj'

Geplaatst

Jeetje Fren en Marjan, wat spannend!

Aangezien Marjan zich vandaag nog niet heeft gemeld..... ik denk dat daar nu wel actie zal zijn en hopelijk krijgen we dus snel goed nieuws te horen!

Fren, bij jou dus nog geen weeën. Wat niet is, kan zomaar heel snel komen. En anders word je dus morgen ingeleid. Je hebt de kleine in ieder geval zeer binnenkort in je armen hoor!

Succes allebei!!!

Geplaatst

Hey meiden,

Wat gebeurt er hier toch veel op een dag! Kan het allemaal niet bijhouden bijna. Bizar ook dat er pas 1 van het topic overtijd heeft gelopen en de rest allemaal eerder!

@fren en marjan, succes! Het gaat nu hoop ik voor jullie toch wel echt gebeuren! Fran, kan me voorstellen dat je nu ECHT aan het wachten bent op die eerste echte wee!

@ink, ik zal proberen je gezelschap te houden. Ben hier alleen niet zo vaak te vinden. Zal proberen er wat meer te zijn de komende weken!

Hier nog geen enkel teken van bevallen, net als Caro continue afwisseling tussen misselijk en maagzuur. Kan niet meer bukken zonder echt een zuuraanval te krijgen en dat is erg onhandig met een kleintje van 1.5. Die nu overigens ook nog eens met bijna 41 graden koorts in zijn bedje ligt. Zo zielig hoopje mens, wil alleen maar op schoot en kroelen. En gedragen worden natuurlijk de hele dag. Ik ben dus een beetje gesloopt ;-))

Bevallende dames, hou je taai, je bent het straks zo weer vergeten als je die kleine eenmaal in je armen hebt. Nieuwe mama's geniet van die kleine hummeltjes. Ik kan niet wachten tot ik die kleine op mijn borst heb liggen. Verheug me op die warmte, die geur, die overgave!

Liefs

Cjee

Geplaatst

Dames, ik ben weer op aarde!! Onze G.iada is weer thuis en het gaat goed, wel drinkt ze op aanvraag anders krijg je er niks in en dus zit er totaaaal geen enkel schema of ritme in de dag en ben ik constant bezig met voeden...de een of de anderrrrr!! S.ofia doet het goed maar heeft veel last van krampjes en daar ben ik dus vooral 's nachts mee in de weer...leef ik nog..kweenie!!

Ik weet niet hoe wat waar en wie maar wel dat ik een aantal dames mag feliciteren met de geboorte van hun prachtige spruitjes!!! Ik kom er bij een ieder nog persoonlijk op terug..wanneer ik een momentje vind haha.

de rest van de dames die nog moet bevallen..toitoitoti en zet em op ik denk aan jullie. Mijn bevallingsverhaal bewaar ik voor als iedereen bevallen is.

Veeeeeee liefs Stiertje!!!!

Geplaatst

Hee Stiertje, goed dat je er weer bent en vooral dat jullie compleet zijn... Nog een dagje en dan mag ik ook... Ik stel me er inderdaad op in dat je compleet geleefd word, maar voor een goed doel he, als ze maar groeien.

Sterkte en we horen het nog wel!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden