Ga naar inhoud

uitgerekend in februari 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

jee, wat is ineens iedereen snel hier, zo duurt het "eeuwen" voordat iemand reageert en nu....nu loop ik achter de feiten aan, doen jullie expres he? als ik online ben dan zijn jullie druk en als ik even denk...oke, ik doe het nu even niet (stiekem dus toch wel, anders typ ik hier niet, hahaha) dan gaan jullie masaal typen hier :) grapje hoor meiden :) moest er gewoon om lachen...en ink, moest net zoals marjan ook heel hard om jou lachen, want ik dacht eerst "huh?? hoe kan je nou tante van je schoonzus worden" maar daarna viel die hele zware euro...oooooooh, schoonzus was bevallen, hahahaha...je schreef het echt supergrappig. en oh ja, wat meezie al zegt, je kan gewoon op je rug liggen en dan het beste boven je schaambot voelen en dan zo langzaam richting je navel, je voelt vanzelf wel het einde van iets "hards". ik voel het altijd wel, savonds of in de morgen maakt niet zo heel veel uit...merk wel dat als ik een volle blaas heb, dat ik meer harde buiken krijg, goeie voor tegen de blaasontsteking, hahaha....had ik nou overigens al verteld dat het toch een ziekenhuisbevallng gaat worden?? geloof het wel he, kweet niet meer wat ik heb geschreven, heb mijn hyvesvriendjes en facebookvriendjes ook op de hoogte gebracht, dus weet niet meer wat ik waar typ (vast zwangerschapsdementie, handig excuus iig) en agossie marjan, wel fijn dat het niet ernstiger was dan....bah, de schrik zal wel hoog zitten dan.

melis, als ik de pretecho krijg dan ben ik 18 weken en 3 dagen, de 20 weken echo ben ik 21 weken en 6 dagen (of 20 weken en 6 dagen, nu weet ik het even niet meer)

en dat van stiertje las ik bij icsi in eigen cyclus topic (of zoiets) las dat ze door omstandigheden even ging stoppen met forummen en dat wel alles goed ging met hun drieeen, dus ik weet het verder ook niet, want hier is nog niets gezegt, mss is ze ons vergeten :( anyway, hoop dat het goed met haar gaat en ze zal haar redenen wel hebben, al vind ik het wel jammer, had graag op de hoogte gebleven, maar kan niet alles willen he.....kan er nog vanuit gaan dat ze mss alleen op dat topic afscheid nam, maar ze zei duidelijk forummen...vallen wij ook onder toch? nou ja, hoop dat ze iig dan nog even afscheid komt nemen...

vergeet ik nu nog meer?? ik weet het even niet meer...oh ja...kosten, sja, heb er 2 dus ik weet wat de kosten zijn, maar tegenwoordig is het bijna niet meer lonend om te willen werken en zoiezo hou je parttime meer over dan dat je fulltime werkt, maar ik ga toch proberen om thuis te werken (gastouderopvang) of zoiets en anders iets anders, komt vast wel goed...

nou, nu weet ik het echt allemaal niet meer, ik zie jullie morgen wel weer :) heeeeeeeeeele dikke knuffel van ikkes (ben nou toch niets meer vergeten toch?)

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Benbri - ja doen we expres hahaha ;-)... Enneuh, sja, een euro is stukkie groter dan t kwartje, dus kan me voostellen datt ie harder viel haha - flauw dan weer van me... Had overigens wel gekund, maar dan was ze wel n erge laatkomer ;-)...

Sja, ik denk dat ik 28 uur ga werken (ipv nu 32). Zit nog wat te denken aan ouderschapsverlof in t begin, maar daar wil ik me eerst beter over in laten lichten.

Dus dan ben ik opzoek naar n gastouder - ff verhuizen dan voor je Benbri?

Geplaatst

Lieve meiden,

Nou daar was ik dan.

We hebben een lekkere vakantie gehad, we hebben gevaren, gefietst en gewandeld. Alleen dat laatste wilde niet al te best want ik kreeg vaak last van mijn buik, dus moest ik weer ff rusten.

Ben ook een aantal keren goed misselijk geweest en over gegeven, na het overgeven was de misselijkheid gelukkig wel weg en konden we wat ondernemen.

We hebben er echt een relax vakantie van gemaakt.

Het weer was opzich redelijk, we hebben maar een dag gehad waar het de hele dag regende, dus opzich viel dat mee.

Ben toch wel blij dat we weer thuis zijn, gister wezen shoppen en we hebben babyspulletjes gekocht, wel heel raar maar ook wel weer heel mooi om te doen, morgen gaan we een kinderwagen kopen.

Mijn vriend heeft al helemaal zin om de babykamer klaar te maken, wel leuk. oja ook zo grappig we waren voor de vakantie ook bij een babyzaak en we zagen daar dus ook babyfoons staan, mijn viend is opzich totaal niet van technische snufjes maar toen hij een babyfoon met webcam zag wilde hij die persee hebben, ik stond met mijn mond open naar hem te kijken hihi. Wat betreft de kinderwagen zijn we het gelukkig over eens.

Volgende week weer werken, zal wel weer enorm wennen zijn want het is echt zooooo lang geleden dat we drie weken vrij hebben gehad. Het heeft ons wel goed gedaan.

Oja toen we zaterdag thuis waren en ik me na twee weken weer in de spiegel zag schrok ik best wel, hoe dik mijn buik is geworden, en de weegschaal geeft nu ook twee kilo meer aan. Zal snel een foto maken en plaatsen.

Heb niet alles terug gelezen, want in twee weken is er best veel bijgeklept haha.

Maar heb wel het iedee dat het goed gaat met iedereen.

Nou meiden fijne dag,

Liefs Janis

Geplaatst

uhm...ink...die euro was zeker zwaarder, whahahaha en laatkomer??? volgens mij had ze dan beter niet kunnen komen als je tante was van je schoonzus nu...kweet niet of het gezond is om als heeeeel klein net geboren babytje een vriendje had hahaha..,.nou ja, laat maar, want nu ga ik allemaal onzin uitkramen, fantasie te ver enzo...blablabla...:) en je hoeft niet te verhuizen voor me hoor, alleen dan moet je wel die kleine elke dag komen brengen, of jij daar nou anderhalf uur voor wilt rijden per keer, hahahahaha...dat moet jij weten mop :)

janis...wat fijn dat je het fijn hebt gehad en dat je weer wat dikker bent geworden, leuk is dat dan ineens he :) hier gaat het bij laatste berichten goed met iedereen hoor...we hebben het nu over de kosten na de bevalling en gastouderopvang en kinderopvang enzo....wat heb je gemist? uhm...wat buikfoto's en gewoon lekkere geklets, dus op zich weer niet zo heel veel, hahaha....iedereen groeit gestaag door iig en das altijd fijn om te horen :)

Geplaatst

Leuk he dat iedereen lekker groeit, das de bedoeling ook, dan voelt het nog werkelijker.

Over na de bevalling heb ik nog niet zo erg over nagedacht, wel over erkennen e.d. want wij zijn niet getrouwd. Zal dat van de week nog ff uitzoeken. wat het beste is.

Heb me gister nog wel aangemeld voor de kraamhulp.

Liefs Janis

Geplaatst

Uitgerekend:

Benbri: 1 februari, 3e kindje, 33 jaar

Meezie: 1 februari, 1ste kindje, 29 jaar

Kiet : 2 februari, 2e kindje

Eef: 6 februari, 1e kindje, 33 jaar

Lianne: 6 februari, 1e en 2de kindje, 28 jaar.

Jeanine: 6 februari 2de en 3de! kindje, 34 jaar

Nofje: 10 februari, 1ste kindje, 31 jaar

Stiertje: 13 februari, 1e kindje, 35 jaar

Bikkel: 13 februari, 1e kindje, 32 jaar

Ink : 17 februari, 1e kindje, 29 jaar

Fren: 17 februari, 1e kindje, 32 jaar

Marjan77: 17 februari, 2de kindje, 33 jaar

Janis: 18 februari, 1e kindje, 34 jaar

Cjee: 25 februari, 2e kindje

Jrn: 25 februari, 1ste en 2de kindje, 30 jaar

Eerstvolgende afspraak:

Jrn: 16 aug: echo, controle en twin studie

Marjan: 6 sept: gyn + 5e echo

Fren: 17 aug: 3e echo

Ink: 23 aug 2e afspr verloskundige en echo nr 5.

Janis: 24 aug afspraak verloskundige

Eef: 25 aug 5e echo. Beslissing of ik over mag naar verloskundige

Benbri: 3 sept: geslachtsbepaling

Meezie: 13 sept verloskundige

Meezie 16 sept 20 weken echo

Benbri: 20 sept: 20 weken echo

Geplaatst

als je niet getrouwd bent moet je het laten erkennen idd en als het geboren is, dan kan je via de rechter/notaris en dergelijke de rechten laten vastleggen. in het heel kort en heel simpel, met alleen erkennen heeft de man wel plichten, maar weinig rechten, dus tis wel belangrijk dat de man ook wel wat rechten krijgt, is wel makkelijk met bepaalde dingen, haha...overigens als je getrouwd bent hoef je niets te doen en hebben jullie automatisch gelijke ouderlijke rechten...

Geplaatst

Pff, wij hadden een domper vandaag: moesten voor controle naar gyn, maar die deed geen echo. Grrr! Alleen hartje gehoord, that 's it. Over 4 weken terug, ook weer zonder echo en pas bij 20 weken weer een echo. Gaan dus maa voor een geslachtsbepaling, heb geen zin om nog ruim 7 weken te wachten op de volgende echo! Nu alleen kijken of dat voor of na de vakantie wordt, ervoor ben ik precies 15 weken, en dat zo net te vroeg kunnen zijn...

Wbt erkennen, móeten wij ook nog doen. Kijken wel ff wannneer en dan daarna inderdaad een testament waarin alles vastgelegd wordt. Maa dat kan altijd nog.

Geplaatst

ja, las al zoiets bij de dik en dun meisjes...balen voor je joh, maar troost je, over het algemeen gebeurd dat ook niet altijd. meestal rond de 12 weken je termijn echo en dan toch echt pas de 20 echo weer (kan je nagaan dat bij mijn eerste 2 kiddies alleen een termijn echo was), ik kon idd ook niet wachten, dus hebben een geslachtsbepalingsecho ingepland over 2 weken en dan over 5 weken de 20 weken echo...balen dat er zon tijd tussen zit he :) had vandaag overigens dat ik ineens dacht "oh, ik ben niet dik dik, maar ik ben harstikke zwanger met een kleine frummel in de buik die beweegt en waarvan het hartje klopt enzo...was even een hele aparte gewaarwording, natuurlijk roep ik het ook wel, maar vandaag "voelde" ik het ook echt zo voor het eerst :) was een bijzonder momentje met mezelf, hahaha.

ik ben getrouwd, dus ik hoef niets te erkennen :)

Geplaatst

hey meiden.

ik ben ook getrouwd, dit jaar alweer 10 jaar, dus hoef ook niks te regelen.

toen we trouwden was ik 12 weken zwanger van onze zoon.

hij vroeg al " mama als je een baby krijgt he? ga je dan ook weer trouwen met papa?"

haha nou nee schat dat kost wel heel veel geld:)

wel leuk om weer een feestje te hebben natuurlijk!!

met ons hondje gaat het beter, gelukkig heeft ze er niet veel aan overgehouden, ja ze gebruikt haar pootje iets minder maar niet dat ze hem helemaal

niet gebruikt!!

nou meiden ik ga nog ff tv kijken en dan op bedje, trusten en tot morgen mss

groetjes marjan

Geplaatst

goedemorgen dames, hier even niet zo heel veel te vertellen geloof ik (nu op dit moment dan he :)) hoop dat het vandaag mooi weer word, maar volgens mij schuiven ze het gewoon iedere keer een dagje op, hihi...we hadden ons wel bedacht (manlief en ik) dat het supersnel gaat....nog 4 weken, dan zit ik alweer op de helft, ik bedoel...halllooooowwwww hoe snel moet het gaan, hahahaha....ach ja...gelukkig maar :)

Geplaatst

Bikkel, hebben jullie een goede vakantie gehad?

Benbri, ik hoop ook dat het nog mooi weer zal worden, het is hier nog best bewolkt, terwijl ze mooi zomer weer voorspeld hadden, ach er is niets zo veranderlijk dan het weer. Zie dat je alweer 16 weken bent, de tijd gaat echt mega snel.

Ik ben alweer bijna 14 weken, weet nog als de dag van gister dat we gingen testen....... Manlief zei van de week nog van ik wou dat de baby er al was, toen zei ik van even wachten nog hihi.

Marjan, wat was er met je hondje dan? Heb dat gemist geloof ik. Heel veel sterkte met hem/haar

Iedereen een fijne dag,

Liefs Janis

Geplaatst

ooooh ja...dat zei zoonlief ook gisteren...hij was in de speeltuin en er was een lief klein meisje...hij vond haar zooooo schattig (dat zei hij echt..een kerel van 12 die een klein meisje van anderhalf of zo schattig vind, haha) en of de baby niet vast geboren kon worden, nooooouuuuu dat gaan we maar ffies niet doen he :) en gaat idd snel...iedere keer wanneer ik het forum open hier (topic bedoel ik dus) dan zie ik de eerste boodschap staan van mezelf....toen wist ik net krap een uur dat ik zwanger was, zooooo grappig om terug te lezen :)

het zou mooi weer worden, maar nu weet ik het niet meer, 5 verschillende weerberichten en temps....wel warm/geen zon, geen warmte/regen, etc..etc..

veel liefs

Geplaatst

Hoi,

Wij hebben heerlijke dagen gehad in Munstertal, het was heerlijk weer en we hebben van alles ondernomen met af en toe wel pauze haha want zoveel activiteit is mams nog niet gewend....

Heb me best goed gevoelt op de moeheid 's avonds na....verder merk ik dat ik alleen niet zoveel eetlust heb, ik moet mezelf echt verplichten om te eten!

Morgen heb ik vergadering op mijn werk, daarna de klas in orde maken en dan nog even vrij tot woensdag en dan begint het regelmatige leven weer....6 wkn vakantie zijn zo snel om!!!

Ik werkte al partime vanwege de endometriose dus bij ons veranderd er qua salaris weinig, alleen komt daar 2 dgn opvang bij....ach we zien wel!

Wel ben ik nu met de cz bezig voor de controles en echo's en keizersnede want als ik die naar nederlandse tarieven vergoedt ga krijgen dan verwacht ik nog wel een fikse rekening....cz geeft aan dat ik voor de bevalling ook naar nederland kan gaan dus de gyn is nu bezig met een brief waarin staat dat het noodzakelijk is dat ik in Leuven blijft vanwege een risocozwangerschap! Ik hoop dat ze dan een e112 formulier geven dan worden alle kosten gedekt!!! Manlief was niet zo blij dat we 2500 euro moeten betalen voor de ivf maar ik denk maar zo, het is gelukt! We kunnen blij zijn dat we niet 3 pogingen nodig hebben gehad! Jammer geld maar helaas......

Heb het lijstje weer aangevuld!

Uitgerekend:

Benbri
: 1 februari, 3e kindje, 33 jaar

Meezie
: 1 februari, 1ste kindje, 29 jaar

Kiet : 2 februari, 2e kindje

Eef: 6 februari, 1e kindje, 33 jaar

Lianne: 6 februari, 1e en 2de kindje, 28 jaar.

Jea
nine
: 6 februari 2de en 3de! kindje, 34 jaar

Nofje: 10 februari, 1ste kindje, 31 jaar

Stiertje: 13 februari, 1e kindje, 35 jaar

Bikkel
: 14 februari, 1e kindje, 32 jaar

Ink : 17 februari, 1e kindje, 29 jaar

Fren
:
17 februari, 1e kindje, 32 jaar

Marjan77
: 17 februari, 2de kindje, 33 jaar

Janis: 18 februari, 1e kindje, 34 jaar

Cjee: 25 februari, 2e kindje

Jrn: 25 februari, 1ste en 2de kindje, 30 jaar

Eerstvolgende afspraak:

Jrn: 16 aug: echo, controle en twin studie

Marjan: 6 sept: gyn + 5e echo

Fren: 17 aug: 3e echo

Ink: 23 aug 2e afspr verloskundige en echo nr 5.

Janis: 24 aug afspraak verloskundige

Eef: 25 aug 5e echo. Beslissing of ik over mag naar verloskundige

Benbri: 3 sept: geslachtsbepaling

Bikkel: 7 sept: gynaecoloog

Meezie: 13 sept verloskundige

Bikkel: 14 sept: geslachtsbepaling

Meezie 16 sept 20 weken echo

Benbri: 20 sept: 20 weken echo

Bikkel: 10 okt: 21 wkn echo

Bikkel: 2 nov: gynaecoloog

Bikkel: 21 nov: gynaecoloog

Bikkel: 16 dec: echo en gyn

Geplaatst

Janis, heb het even gekopieerd, tis een zij:) Quincy.

vlak voordat we weg wilden naar de gyn is ons hondje onder een auto gekomen.

ze was in de tuin en nog nooit nooit nooit is ze buiten het hekje geweest, zelfs niet als wij buiten het hek zijn, dan nog blijft zij achter, waarom ze dat nu wel deed is ons een raadsel maar ik was in de keuken, en de achterdeur stond open en ineens hoorde ik haar even piepen dus ik loop naar buiten en daar komt ze ook direct aan, haar ene pootje hinkelde ze op maar ze rende naar binnen, dacht dat ze ergens op was gaan staan of verkeerde stapje gemaakt, dus loop naar haar toe en mits hoor ik iemand " hallo" roepen, en ik draai me om en komt een vrouw aan en zegt ik heb je hondje tegen de auto aan gehad.

wij zo van " huh?" het hekje was dus niet dicht wat normaal wel dicht is ook al kwam ze er nooit buiten.

alleen haar achterpootje bij de nagel is wat kapot en haar andere pootje wat schaafplekjes, ze is verder allert, drinkt goed en eet goed, doet haar behoeftes gewoon, maar ze heeft heel lang liggen trillen in haar mandje, maar ja we moesten een half uur nadat het gebeurd was weg dus moest ze wel even alleen zijn.

als het niet goed was waren we wel naar de dierenarts gegaan hoor ipv naar de gyn.

hou haar verder wel in de gaten, ze is niet suffig ofzo.

wel een schrik hoor!!!

mijn zoon helemaal in tranen.

die vrouw stond binnen toen hij beneden kwam.

--------------------------------------------------------

gaat nu veel beter met haar.

aankomend weekend gaan we een nachtje bij mijn broer en schoonzus slapen, die wonen vlak bij de weerribben dus gaan we ons daat vermaken als het zulks mooi weer word:) even een weekendje ertussenuit.

heb aldoor wat last van lage rugpijn en menstruatieklachten, van mijn man moet ik heel rustig aan doen, zit nu verplicht op de bank en ik slaap ook zo slecht, hele nacht wakker gelegen tot half 5 ofzo en toen in slaap gevallen, hele nacht last van buik en rug gehad.

tot overmaat van ramp is onze ketel ook nog wat stuk, mijn zoon ontdekte allemaal water onde de ketel vanmorgen, mijn man is cv monteur dus is het zo weer geklaard, even een nieuw onderdeel gehaald (gelukkig vielen de kosten mee) en dar is ie nu mee bezig, alles wat in de ketelruimte stond staat nu in de keuken dus kan niks beginnen daar:) ach we eten toch patatjes dus veel ruimte heb ik niet nodig:)

nou meiden ik kijk vanavond wel weer even hier.

morgen alweer 14 weken, gaat zo snel!!

groetjes marjan

Geplaatst

jeetje marjan...lijkt mij wel, hahaha...wilde net even van me af klagen dat ik zo'n last van de rug enzo had dat uitstraalt naar stuitje, billen en been (bekkenklachten, kweet het :() en ik heb sinds 2 dagen of zo last van bandenpijn, althans..ik denk dat het bandenpijn is, maar manoman wat doet dat zeer, echt steken onderin de buik (zijkant) dat ik echt even krom trek en heel hard au en huilen enzo wil doen, maar dan is het alweer over om dan later weer op te komen zetten (nee, zijn geen weeen gelukkig :)) maar idd errug vervelend....:( misselijkheid gaat wel wat meer weg gelukkig, zou ik er dan nu toch echt vanaf zijn? of zou dit weer zo'n blijmakertje zijn voor een weekje? we will see...en oh ja harde buiken heb ik er ook nog eens bij...*zucht* word iig een zwangerschap waarbij ik weer helemaal niets tot heel rustig aan moet doen, helaas is het niet anders...

verder aan het orienteren voor een kinderkleding winkel online, heb het eerder gedaan, vond het superleuk om te doen, maar het kostte mij teveel tijd naast mijn werk en kleine baby, nou is kleine baby inmiddels een groot kind en zelfs nog een kind bijgekomen en dan nu de derde, maar ben toch maar weer aan het orienteren, blijft trekken die kinderkleding, hahahaha :) ik wil gewoon lekker wat thuis werken, dus mochten jullie nog een idee hebben om te doen, altijd welkom :) taarten enzo wilde ik eerst doen, maar ik heb het geduld niet om veel te oefenen met allerlei stijlen enzo...bovendien weet ik ook niet wat ik ermee aan moet, want anders word ik weer veelste dik, hahaha...dus dat idee heb ik mijzelf maar uit mijn hoofd gepraat en hou het maar bij taarten maken voor familie en zo...en trust me, die is heeeeeel klein, dus tis ook niet zo dat ik elke maand een taart kan maken, maar zo'n 6x in het jaar of zo...te weinig dus :(...heb zoiezo kaarten verpakken thuis, maar tis rustig en het verdient heel weinig voor heel veel, dus das leuk voor erbij of zo...kinderopvang/gastvrouwopvang wil ik graag doen, maar volgens mij is mijn huis daar niet geschikt voor (met de huidige regels, valt me nog mee dat ik uberhaupt mijn kinderen mag opvoeden, hahahahaha)....ik ben nogal goed in typen enzo, maar helaas is data entry niet thuis te doen en moet je ergens naar een kantoor....en vertalingen doe ik ook wel, maar das gratis en vrijwillig, schiet ook niet op qua inkomen dus....ben dus eigenlijk heel druk, maar met niets nog, hahahaha en verder weet ik niet wat je allemaal nog meer voor werk thuis kan doen, dus ideeen?

Geplaatst

Zo de ene dag reageerd iedereen super snel en de andere dag duurt schrijft niemand iets,

Oef die werk vragen, het houdt mij ook al weken bezig. Ik wil denk ik 2 dagen gaan werken, omdat het werk in het restaurant van mijn vriend er ook nog bij komt. Maar dan zal ik van de groep moeten en als invaller aan de slag moeten, dus zit ik te dubben over ouderschaps verlof, maar dan moet je na een jaar ook weer 3 dagen gaan werken. Of ik ga vier dagen in het restaurant van mijn vriend werken en we nemen nog iemand in dienst voor twee dagen, maar dan moet ik vier avonden oppas hebben. Dan ben ik wel altijd thuis want het restaurant zit aan huis vast en dan wil mijn schoonmoeder vast wel 4 avonden oppassen of minder en dan af en toe een oppas. Mijn schoonmoeder woont namelijk naast ons. Maar ik weet het nog niet.

Vandaag trouwens 2 zwangerschapspiercings besteld, die van mij is een beetje aan het iriteren, wat ook niet gek is want ineens is mijn naveltje van ovaal naar rond gegaan en lang niet meer zo diep als hij was. ik ben nu ook maar druk aan het smeren met bio-oil 3x per dag en hoop zo striemen tegen te gaan. maar je weet maar nooit.

Benbri heerlijk taarten bakken, ik heb daar echt geen geduld voor, maar zo'n online winkeltje voor kinder kleren is ook wel heel leuk, heerlijk van huis uit werken.

marjan wat een dagje voor je gister, en dan ook nog zo slecht slapen. Hebben jullie ook last van opvliegers snachts, ik zweet soms ineens mijn bed uit en de andere keer heb ik het koud.

Geplaatst

hahaha...ja, was al bang dat ik iedereen had weggejaagd met mijn hele verhaal....ik weet het ook nog niet, ben nu wel aan het orienteren weer voor een webwinkeltje of iets dergelijks, toch kijken of ik weer zoiets kan oppakken, ben met wat dingen bezig, waarvan ik hoop dat ik niet zo heel veel startgeld nodig heb, maar het langzaam kan opbouwen (gewoon een kwestie van kijken of je van 100 euro 200 euro kan maken, hahaha....maar ik zie het wel :)

mijn navelpiercing had ik er eigenlijk direct al uitgehaald, had zo'n idee met die eerste 2 puilde mijn navel echt heel erg uit, dus dan lijkt het mij toch niets (als het er niet uitgroeit dan ineens) en ik bedacht me dat ik mijzelf net weer even te oud vond als 33 jarige mama en ik heb hem gevoelsmatig niet meer nodig (had hem laten zetten omdat ik mij ongelofelijk dik voelde en toen ik zo afviel (van 42/44 naar 34) heb ik hem als beloning gezet, maar vind dat ik voldoende gegroeid ben nu (geestelijk, niet lichamelijk, alhoewel, hahahaha)

veel liefs iig

Geplaatst

hey meiden.

rustig dagje vandaag, beetje thuis aanrommelen.

morgen een weekendje weg met het gezin.

nachtje bij broer en schoonzus logeren en lekker uitwaaien bij de weerribben, ze wonen daar vlak bij.

verder geen nieuws eigenlijk.

ja ben 14 weken vandaag en mijn buikie groeit lekker, krijg echt al vragen "goh ben je zwanger?" bv in de vaste supermarkt de meiden achter de kassa:D

fijn weekend meiden!!

lig nu lekker op de bank met mijn zoontje hollands got talent kijken

groetjes marjan

Geplaatst

Hier eigenlijk ook weinig nieuws. Hebben inderdaad ook nagedacht over het werk, hoeveel dagen gaan we werken? En uitgerekend wat dat financieel betekent. Nou, toen kreeg ik het wel even benauwd.... Veel minder inkomsten en veel meer uitgaven. Hoe gaan we dat doen? Het zal vast wel goed komen, maar het geeft wat hoofdpijn af en toe haha.

Eerste week werken na de vakantie zit er weer op. Nu lekker van het weekend genieten!

Geplaatst

ach ja...uit ervaring weet ik dat alles wel in orde komt :)......fijn weekend...hoop dat iedereen het erg naar haar zin heeft, want hier is het maar saai, hahahaha....hoop dat het na de vakantie weer wat drukker word hier :) maar dat zal wel...want dan nadert iedereen de 20 weken wel zo'n beetje en onze "date" en de eerste bewegingen enzo....dus allemaal spannende dingen : overigens voelde ik voor het eerst gisteren morgen ipv vlindertjes de eerste plokjes in de buik :) erg apart,,,, :) voelen julie al wat?

Geplaatst

Nee, hier voel ik nog niks helaas. Het is ook mijn eerste kindje, dan schijnt het iets later te zijn toch? Ik ga uit van rond de 20 weken.

Lijkt me wel leuk hoor, kan niet wachten hihi.

Van de week weer even naar het ziekenhuis voor een echo. Hopelijk mag ik daarna door naar een verloskundige en dan komt inderdaad de 20-weken echo al aardig in zicht! Spannend!

Geplaatst

Hey februari-chicks ;-)

Hoe is het met jullie? Kom maar ff gluren bij jullie, maart is zo stil :(

Hebben jullie al een zwangere-date met de overige meiden in de planning?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden