Ga naar inhoud

uitgerekend in februari 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Benbri, wat een prachtige buik heb je, wauw! Hoop dat alles goed met je gaat.

Ben net terug van de termijnecho en alles was prima! Bibi loopt precies op schema met 10w3d en is 3.73 cm groot!

Bij binnenkomst van de inwendige echo begon hij/zij met 2 handjes naar ons te zwaaien, ben zo verliefd op ons wondertje.

Fijne dag meiden, ik ga weer aan het werk :(:(

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

jemig melis, heb jij pas bij 19 weken je volgende echo?? Dat is lang wachten!

Ik mag woensdag voor de volgende, ben dan 13w5d. Dan 3 weken op vakantie en dan waarsch al snel de 20 w echo!

Geplaatst

Fren, moet i.d.d. lang wachten.. :(:( dat is helaas het nadeel dat de termijnecho zo kort was op de laatste echo in het zkh..

Gelukkig kan ik in Almere (tegen betaling) vanaf 15 weken geslachtsbepaling laten doen, dus dat breekt de wachtweken wel weer..

Hoe voel je je verder?

Geplaatst

hier doen ze de 20 weken echo het liefst met 21 of 22 weken :s.....vandaar dat ik idd ook maar een echo ertussendoor gooi en die heb ik dan 3 september :) en thanx melis :) vandaag heb ik eigenlijk een hele goede dag...:)

veel knuffels

Geplaatst

Hier is die weer:

Heb het lijstje weer even aangepast...

Heb het tevens iets korter gemaakt, zodat het ook op de telefoon overzichtelijk overkomt. En alles op datum gezet. Wel zo overzichtelijk!

Uitegerekend:

Benbri: 1 februari, 3e kindje, 33 jaar

Meezie: 1 februari, 1ste kindje, 29 jaar

Kiet : 2 februari, 2e kindje

Eef: 6 februari, 1e kindje, 33 jaar

Lianne: 6 februari, 1e en 2de kindje, 28 jaar.

Jeanine: 6 februari 2de en 3de! kindje, 34 jaar

Nofje: 10 februari, 1ste kindje, 31 jaar

Stiertje: 13 februari, 1e kindje, 35 jaar

Bikkel: 13 februari, 1e kindje, 32 jaar

Ink : 17 februari, 1e kindje, 29 jaar

Fren: 17 februari, 1e kindje, 32 jaar

Marjan77: 17 februari, 2de kindje, 33 jaar

Janis: 18 februari, 1e kindje, 34 jaar

Cjee: 25 februari, 2e kindje

Jrn: 25 februari, 1ste en 2de kindje, 30 jaar

Eerstvolgende afspraak:

Jrn: 16 aug: echo, controle en twin studie

Marjan: 16 aug: gyn + echo

Fren: 17 aug: 3e echo

Ink: 23 aug 2e afspr verloskundige en echo nr 5.

Eef: 25 aug 5e echo. Beslissing of ik over mag naar verloskundige

Benbri: 3 sept: geslachtsbepaling

Benbri: 20 sept: 20 weken echo

Geplaatst

Jrn, je bent me voor! Ik wilde vanavond het lijstje ook op datum zetten, stuk overzichtelijker.

Ik voel me goed hoor, hoewel ik gister en vandaag ineens erg misselijk was. Dach dat dat wel voorbij was nu. Heb ook het idee dat m'n buik echt overnight enorm gegroeid is. Nou ja, nog 3,5 dag werken en dan 3 weken vakantie!! Moeheid wordt gelukkig nu wel wat minder, hoef nie meer om 9 uur naar bed, 10 uur haal ik ook :-)

Geplaatst

hey meiden.

morgen weer op controle, man en zoon gaan ook mee, zoontje voor het eerst dus ben erg benieuwd wat hij er van vind.

ik moet mijn verzekering nog bellen maar ben aanvullend verzekerd dus komt vast goed, maar ga dat morgen even regelen, idem als kraamzorg.

even een fotootje van mijn buukje bijgevoegd, hopelijk lukt het!

toen was ik 12,4 weken . nu 13,3

groetjes marjan

[ATTACH=CONFIG]2009[/ATTACH]

Geplaatst

whaaaaaaaa, ook echt een zwangerschapsbuikje :) wat leuk he...al die buiken :) als we straks afspreken met zijn allen, dan lopen we daar....allemaal dames met bolle buiken hihi :) kraamzorg had ik al met 8 weken geregeld...stond overal dat je zo vroeg moest wezen, dus dat heb ik maar gedaan. ergens in september krijg ik telefonische intake, maar ik weet het nog steeds niet wat we willen, errug he? en ja, we hebben idd ook die eigen bijdrage van 3,90 geloof ik, we zullen het wel zien, heb nog heel even en ik kan het per direct nog veranderen als ik meer wil, was dat soort geregel helemaal vergeten hoor, hihi

Geplaatst

hee lieve stiertje, ik las dat je ging stoppen met het forumpje?? jammer hoor, wel blij dat het goed gaat met jullie, das toch het belangrijkste en weet dat je altijd welkom terug bent hier op het forumpje he :) heel veel liefs en knuffels van brigit

Geplaatst

jippie alles was goed! Kindjes waren nu 6,5 cm van hoofd tot stuitje. Hartjes kloppen goed, de niertjes werken al en de hersentjes zagen er goed uit. Over 3 weken hebben we weer de volgende echo....

Gr jrn

Geplaatst

goed zo :) wat gaat het hard he :) hier ging het ook goed...vandaag voor het eerst vk (de echte afspraak dan, geen intake), buik gevoeld, zit op schema...hartje gehoord voor het eerst, frummel voelt zich prima in de buik...gaf nog even een trapje, wat apart was, want je hoorde het wel, maar ik voelde het dus mooi niet, maar dan kan komen doordat de placenta ervoor zit of zo, maar dat horen we allemaal met de 20 weken echo (hoop toch echt dat ik het dan tegen die tijd goed voel hoor, tssk...beetje lang wachten met voelen, haha), uhm...bloeduitslagen waren helemaal perfect. bloeddruk is wel aan de lage kant, maar wel acceptabel, dus niets aan doen (behalve dat ik gewoon ongevoelig ben voor veel zout en drop enzo, dus dat mag ik lekker allemaal eten :)) en oh ja...ze wist me met zekerheid te vertellen dat het wel een zkh bevalling word op medische basis....dus ben weer benieuwd :)

jrn...blijf het apart vinden hoor...die tweelingen in 1 buik :)

Geplaatst

@ Jrn, gefeliciteerd met de goede echo! Fijn dat je wondertjes zo goed groeien en dat alles naar behoren werkt. Ben heel blij voor je!!

@ Benbri, goed te lezen dat je 1e 'echte' afspraak helemaal goed is gegaan, lekker genieten nu. Nog 1,5 week en dan ben ik 12 weken, ik zeg; H-O-T-T-U-B! Hahahaha....

Fijne dag meiden!

Geplaatst

Uitgerekend:

Eerstvolgende afspraak:

Marjan: 6 sept: gyn + 5e echo

Geplaatst

hey meiden.

zo even het lijstje weer aangepast. heb mijn naam ook in kleur gezet in wat ik denk/hoop.

vandaag controle bij de gyn gehad.

alles was prima, frummeltje was druk aan het gymnastieken en liet alles mooi zien.

mooi op schema en hij heeft ook een soort nekplooimeting gedaan en hij zei dat als hij dat zo kon zien heel goed was, we doen de officiele test niet , hij zei in 1 x wat ie gemeten had en dat dat goed was..ehh ohh!!:)

mijn zoon was ook mee en die vroeg of hij kon zien of ie een broertje of een zusje ging krijgen maa nee dat was nog niet te zien, dat hadden we hem ook al gezegd maar toch eigenwijs he?:)

de placenta ligt nu voor dus nu duurt het nog wel even voordat ik het kan voelen, bij mijn zoon voelde ik het rond 13,14 weken al maar ja even langer geduld.

over 3 weken moet ik weer komen, normaal pas met 4 weken maar omdat het bij mij vaak is misgrgaan en om mij gerust te stellen over 3 weken, maar heb er nu wel veel meer vertrouwen in.

ben wel af en toe wat licht in mijn hoofd, dan doe ik wat rustiger en dan gaat het wel weer, maar soms ook als ik niks doe, drink goed en eet goed.

heb vandaag bij het middageten een zure harig gehad, lekker!!!!

heb zo'n zin in een warm afbakbroodje met filet american maar helaas mag niet !!!! nou tis voor een heel goed doel:)

heb net gebelt met de kraamzorg en de verzekering dus ook geregeld.

fijn al die goede echo's, Jrn gefeliciteerd.

en benbri wat leuk he? hartje horen voor het eerst.

wij vandaag voor de 2de keer.

mijn bloeddruk was ook goed 118/67

groetjes marjan

Geplaatst

nou, ik had van de week zo'n trek in een bakkerbart broodje met filet americain...en saus enzo..heb het mooi gedaan....je mag in principe alles wel eten, alleen niet te vaak en je moet goed oppassen, maar dacht...de kans dat ik ziek word van 1 broodje is zoooooooo klein en toxoplasmose heb ik vast wel gehad en nou ja...nog meer excuses...ik MOEST gewoon het broodje hebben :) was mjammie overigens, hahaha...

en melis...hottub, sauna, oooooooveral in :)

Geplaatst

Benbri, zeker te weten... Lekker ff een dutje doen in de salounge ;-)

Pfffff, heb zo'n trek in een pistoletje met een kroket erop voorzien van een lading mosterd. Maar dan voel ik me meteen schuldig aangezien ik een soort afkeer heb gekregen tegen gezonde voeding :-( Eet wel regelmatig fruit, drink melk, en vooral veel verse sapjes, maar toch...

Ga 15 september naar drs. Papa in Amsterdam voor geslachtsbepaling en een pretecho, ben zoooo blij!

Geplaatst

Hihi allemaal goede berichten hier!!!! Ow en dat broodje filet herken ik wel hoor, pfff had het van het weekend ook staan maar dat heeft mijn mannetje opgegeten. Wel een keer een carpaccio gegeten ( mannetje zelf gemaakt, handig zo'n restaurant aan huis) en een biefstukje of entrecot eet ik ook gewoon op de normale manier, het is inderdaad wat benbri schrijft als je het maar met mate eet.

Benbri we lopen wel een beetje geljk met verloskundige bezoeken, ook ik moest vandaag en heb ook het hartje weer gehoord. Bloedruk was 98/58 dus ik mag ook gewoon lekker dropjes en andere dinen eten. De assistent zei nog je moet zeker nog ontbijten, ehhhh nee dat heb ik al lang gedaan en vlak voor het bezoek had ik nog een krentebol naar binnen gewerkt.

De verloskundige ging ook nog even voelen hoever mijn baarmoeder zat, hihi had ik die ochtend al gedaan wilde het aan mijn vriend laten voelen maar die arme schat vind het maar eng dat er zo'n hard balletjen mijn buik zit. Ik heb echt zijn hand er even op moeten leggen maar hij was er heeel snel klaar mee, haha.

Jrn en marjan fin dat de echo's goed waren!!!!! Ooo en marjan jij hebt ook al echt een mooi buikje!! Wauw.

Vandaag ook de afspraak gemaakt voor de 20 weken echo en we mogen 16 september, nu maar hopen dat de kleine zich even tussen de benen laat begluren, want we zijn toch wel heel nieuwschierig.

Geplaatst

jeetje meezie....wat leuk he zo'n balletje? en handig zo'n restaurant...als we een date hebben met zijn allen, komen we bij jou eten ipv bij mij, whahahaha....en ik moest om 12 uur, maar had idd ook al ontbeten, die van mij was 105/52, maar jij zat ook errug laag, ach...het was goed zeiden ze...denk altijd nog beter dan hoge bloeddruk toch? :) jij hebt wel eerder de 20 weken echo, wij pas 20 september :( maar we gaan wel een geslachtsbepaling doen, die hebben we 3 september in almere :)

melis....hoeveel weken ben je dan met die geslachtsbepaling? volgens mij dan krap net 15 weken of niet, hahaha...hoezo nog ongeduldiger dan ik :) waarom in adam eigenlijk? almere is toch veel dichterbij, of is dat met het werk van manlief?

Geplaatst

Benbri, ik zou dan met de geslachtsbepaling i.d.d. 15 weken zwanger zijn. Men is erg over drs. Papa te bespreken dus ik ben heel benieuwd. Babyfocus in Almere is i.d.d. stukken dichterbij, maar manlief en ik vinden de vrouw die de echo's maakt niet zo'n vrolijk figuur, beetje nors.

Maar manlief belde net al dat hij 15 september niet kan, dus het hele drs. Papa-feest gaat niet door en zal dus wel naar Babyfocus moeten.

Hoe ver ben jij bij de geslachtsbepaling?

Geplaatst

Ha meiden, wij morgen weer een echo. Ben benieuwd.

Krijgen jullie ook af en toe de zenuwen als je denkt aan de financiële gevolgen a een kindje? Heb toevallig vandaag met onze administratie eens uitgerekend wa hè me netto scheelt als ik 4 dagen ga werken en móet zeggen da ik daar toch wel van schrok! Zeker met de extra kosten van kinderopvan en dergelijke moeten we toch echt even kijken hoe we alles gaan regelen. Krijg er echt een beetje de kriebels van...

Ik denk dat wij na onze vakantie (zijn medio sep terug) de 20weken echo hebben, maar door de vakantie ertussen schiet het lekker op!

Geplaatst

Leuk leuk leuk allemaal goede berichten. Enneuh, hebben jullie ook het idee dat je rug wat holler wordt? Ik ga volgens mij mijn houding al automatisch wat aanpassen ofzo. Toen ik gister door de stad liep, voelde ik me zo bijzonder hahaha, had het idee dat het nu echt te zien was en dat ik liep te glunderen van hier tot tokyo ;-). Vraag ook telkens aan familie etc - "nu zie je toch wel echt dat t een zwangerbuikje is en niet een vetrol?". Helaas krijg ik tot nog toe nog steeds het antwoord dat dat voor mezelf misschien wel erg duidelijk is, maar voor anderen toch nog een twijfel geval... Hmmm...

Heb wel nog een jurkje in de uitverkoop gehaald die strak it - zou ik normaal eigenlijk nooit doen, maar vond het nu zooo leuk om met m'n buik te pronken haha, terwijl ik m normaal dus graag verbegr ;-)...

Zal mij niets verbazen dat m'n bloeddruk wel weer wat hoger is - beetje stress op t werk - ik moet iemand's traject negatief gaan beoordelen en diegene dus ontslaan, nou ja, mijn manager doet dat officieel, maar het is op basis van mijn bevindingen dus voel me toch wel wat bezwaard ondanks dat ik er achter sta...

Gister tante geworden van m'n schoonzus, dus hopelijk kunnen we dit weekend daar langs. Gister ook nog op kraamvisite geweest - met een frummeltje van 1wk oud gekroeld - ooohhhh wat heeeeerlijk!!! Verder nog 1 dagje werken en dan 4 (!!!) dagen vrij - 2 hotelnachtjes in Zwolle: vr lekker uit eten en za sauna!!! Joepie - is nu al bijna 1 jaar geleden dat we samen geweest zijn!!!

En dinsdag op controle incl weer een echo - toch weer erg benieuwd en fijn weer te kijken of alles nogsteeds oké is daar van binnen. Wist niet dat je zelf je baarmoeder kon voelen en dat het dan aanvoelt als een balletje ;-). Moet zeggen dat ik t ook wel wat eng vind om hard te gaan duwen ofzo. Misschien domme vraag, maar waar ergens moet ik dan voelen? Recht in t midden van je buik net onder je navel ofzo? Of kan t ook wat meer naar links of rechts? Haha, dat ik t dus niet verwar met harde darmen ofzo ;-)...

Geplaatst

@ Fren - ja, absoluut! Dat gevoel beklemt me soms best ja! Heb nog geen precieze berekeningen gemaakt, maar idd - minder werken terwijl er meer kosten aankomen incl opvang etc is wel een beetje een eng idee! Ben er ook echt nog niet uit hoeveel uur ik dan moet gaan werken / hoeveel uur oppas we nodig gaan hebben, dus vind het daardoor ook extra lastig in te schatten hoe we er dan straks voor zullen staan...

Fijn, jij morgen weer je echo ;-)!

@ Bren - jij schreef dat Stiertje stopt op t forum? Alleen hier of helemaal op de site? Maar alles ging wel goed zei je? Gelukkig maar!

Geplaatst

hey meiden,:)

moest even lachen, gefeliciteerd Ink dat je tante bent geworden van je schoonzus:D

ohh die heeft een baby gekregen nu snap ik het hahaha, sorry vond het wel grappig:D

nee hoor van harte Tante Ink.

leuk he? dat babykroelen, onze buren hebben een kinderopvang en daar ben ik ook wel eens en krijg ook altijd een baby in mijn handen geduwd:)

of de kleintjes lopen op me af en willen spelen of geduwd worden met schommelen.

was helemaal vergeten zonet te vertellen,

vlak voordat we weg wilden naar de gyn is ons hondje onder een auto gekomen.

ze was in de tuin en nog nooit nooit nooit is ze buiten het hekje geweest, zelfs niet als wij buiten het hek zijn, dan nog blijft zij achter, waarom ze dat nu wel deed is ons een raadsel maar ik was in de keuken, en de achterdeur stond open en ineens hoorde ik haar even piepen dus ik loop naar buiten en daar komt ze ook direct aan, haar ene pootje hinkelde ze op maar ze rende naar binnen, dacht dat ze ergens op was gaan staan of verkeerde stapje gemaakt, dus loop naar haar toe en mits hoor ik iemand " hallo" roepen, en ik draai me om en komt een vrouw aan en zegt ik heb je hondje tegen de auto aan gehad.

wij zo van " huh?" het hekje was dus niet dicht wat normaal wel dicht is ook al kwam ze er nooit buiten.

alleen haar achterpootje bij de nagel is wat kapot en haar andere pootje wat schaafplekjes, ze is verder allert, drinkt goed en eet goed, doet haar behoeftes gewoon, maar ze heeft heel lang liggen trillen in haar mandje, maar ja we moesten een half uur nadat het gebeurd was weg dus moest ze wel even alleen zijn.

als het niet goed was waren we wel naar de dierenarts gegaan hoor ipv naar de gyn.

hou haar verder wel in de gaten, ze is niet suffig ofzo.

wel een schrik hoor!!!

mijn zoon helemaal in tranen.

die vrouw stond binnen toen hij beneden kwam.

ga nu lekker op de bankhangen en niks meer doen :)

liefs marjan

Geplaatst

He Ink, fijn vooruitzicht 4 dagen vrij en lekker weg met je mannetje.

Als je op je rug ligt dan kun je met je handen een beetje op je buik duwen, midden op een stuk onder je navel. Met jou termijn zal het een beetje onder je onderbroek rand zitten bij mij zit het al iets hoger. "s morgen als ik net wakker wordt kan ik het niet voelen maar dat komt omdat mijn darmen dan vol zitten maar als die leeg zijn dan voel ik echt de bovenkant van een bal zitten. Volgens de veloskundige kan het geen kwaad om het zo te voelen, zolang je er maar niet op ging stompen (alsof we dat zouden doen) de kleine zit goed verpakt en heeft genoeg vruchtwater. Tegen mijn vriend zei ze nog dat hij er echt een beetje aan moest gaan wennen want zometeen zou die bult groter worden en ook nog eens gaan bewegen, hihi.

Uitgerekend:

Eerstvolgende afspraak:

Marjan: 6 sept: gyn + 5e echo

Meezie: 13 sept verloskundige

Meezie 16 sept 20 weken echo

Geplaatst

Haha, ja, heb ik lekker vreemd opgeschreven hihi ;-)..

Echt heerlijk ja, dat kroelen. Ik moet zeggen dat ik het nu extra bijzonder vind met het besef dat zo'n frummeltje ook in je eigen buik groeit!

Maar geloof best dat t schrikken geweest is van je hondje ja, zowel voor jullie allemaal als het beessie zelf! Gelukkig lijkt alles in orde verder - beter einde dan met mijn poes 2 weken geleden gelukkig!

Meezie - ben benieuwd - zal s gaan voelen vanavond op bed. Net op de bank ff geprobeerd, maar toen kon ik niet helemaal languit plat liggen, dus toen voelde ik nog niets... Bedankt ;-)...

Qua kleur was ik eerst overtuigd dat ik m'n naam blauw moest maken. Noemde frummel al "hem" en droomde ook van een jongetje. Manlief is echter vanaf t begin al overtuigd van n meisje en nu merk ik dat ik de laatste weken erg ben gaan twijfelen, dus weet het niet meer! Nog paar weekjes :-)...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden