Ga naar inhoud

uitgerekend in februari 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

tis wel allemaal goed verdeeld hier qua geslachten zeg :) das wel leuk....bij de maartmeiden beginnen ze met een hoeveelheid mannen, hahaha...:) blaasontsteking hoef je idd geen last van te hebben, soms kan je het merken aan de harde buiken (het veroorzaakt harde buiken nl) en verder idd druppels plassen, maar wel de aandrang hebben of bloed plassen...maar heb er zelf gelukkig nog geen last van bij deze zwangerschap...dachten het eerst van wel (bloed plassen) maar toch niet...denk dat het de baby was die ergens iets had verwond...(misschien heeft ze wel al ontzettende meidennagels en heeft ze mij gekrabt, hahaha) namen weten we gelukkig al, normaal zou ik wel willen delen, maar dit is natuurlijk niet zo heel prive (alleen voor ons) dus ik doe het wel op de meidendate :)

gelukkig zit ik in de kledingbusiness, dus voor mij is de kleding uberhaupt supergoedkoop :)

fijne dag vandaag meiden...met al die regen en wind, blehg...echt herfst :( vind de tijd trouwens echt heeeeeeeeeel snel gaan, echt abnormaal, ligt dat aan mij of hebben jullie dat ook? vind het overigens niet zo heel erg aan de andere kant, want ik heb echt last van mijn hormonen, kan gewoon veel minder hebben helaas :(

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

wij hadden een fijn moment gisteravond; mijn vriend voelde voor het eerst ons meiske! Doordat de placenta nog steeds vooraan ligt, voelt hij alleen de echte schoppen. Was wel grappig, want opm te testen zeiden we telkens allebei als we iets voelden: 'ja' en dat klopte inderdaad.

Geplaatst

Hier zag mijn man voor t eerst de kleine ipv voelen! Nu voelt hij de kleine vent ook maar hij beweegt zo dat mijn buik op en neer gaat, onze man is vroeg want volgens mij hoor je dit pas rond de 30 wkn te zien haha...

Geplaatst

nou, heb het met die van mij ook...af en toe een complete buikverschuiving, maar geen flauw idee wanneer dat normaal is eigenlijk. en soms heb ik echt het idee dat ze heel hard schopt, maar dan voelt manlief het net niet, terwijl het echt heel hard is...of ze schopt net naast zijn handen, doet ze ook vaak...of net alsof ze haar uitrekt...voel ik aan beide kanten van de buik en dan ineens boven...ze heeft het er maar druk mee :) ben allang blij dat ze meer beweegt, want ik was echt bang voor een dwarsligger, maar gelukkig beweegt ze goed. ze heeft vaak de hik, de slokop :) verder fijn dat jullie hetook allemaal goed en beter voelen nu :)

knuffel...ik ga lekker mijn bedje in....

Geplaatst

Jnr wat leuk dat jullie een jonge en een meisje krijgen!! Kun je lekker gericht gaan shoppen nu! En natuurlijk super dat het allemaal goed lijkt op de 20 wkn echo!

Wel balen van je blaasontsteking. Schoonzusje heeft dit ook vaak tijdens de zwangerschap, weet van haar dat ze dit niet prettig vind. Succes!

Fren super dat jullie nu eindelijk samen de kleine hebben gevoeld. Zeker een bijzonder en mooi moment!! Hoop dat jullie dit nu vaker zullen gaan zien..

Ik zie ook al uitstulpinkjes in mijn buik hoor, beide kids zijn zeer actief. Weet ook niet wanneer het normaal is dat je dit ziet, lijkt mij nu toch wel een goed moment?

Wat ze allemaal doen, weet ik niet maar vindt het wel grappig.

Geplaatst

Bedankt voor jullie leuke reacties. Mijn man heeft 1 van de kids gisteren ook voor het eerst gevoeld. Toch wel erg speciaal. Ik voel ze de ene dag beter als de andere, maar moet dan wel even echt stil gaan liggen. Verder groeit buik nu goed. Mn navel komt steeds meer naar buiten. Ben benieuwd wanneer die echt omhoog floept. Hebben jullie dat ook?

@benbri: leuk dat je al zover bent met je webshop. Zal er van de week eens naar kijken.

@fren: achteraf had ik de blaasontsteking kunnen herkennen aan het volgende: erge steken in mn buik en wat stoterig plassen. Dus zeg maar niet 1 soepele straal maar wat meer in schokjes... Kuurtje zit erop. Dus hoop dat het geholpen heeft....

Geplaatst

stom he...dat je eigenlijk niets voelt met blaasontsteking....het eerste is toch altijd pijn met plassen, maar heb met de 1e 2 zwangerschappen blaasontstekingen gehad (elke maand wel eentje) en die deden nooit pijn en met dochterlief zelfs zo dat ik bloed plaste en niets voelen....normaal wel altijd pijn, behalve tijdens de zwangerschap...en met deze heb ik het nog niet gehad, wel een kuurtje vanwege het bloedplassen, maar denk echt niet dat het een blaasontsteking is...je kan het idd wel daaraan ook herkennen jrn, stoterig plassen, maar ook veel moeten plassen en er komen maar een paar druppels uit iedere keer en harde buiken (onderbuik) want blaasontstekingen kunnen voortijdige weeen opwekken, daarom erg belangrijk om te laten testen, beter teveel dan teweinig fren! :)

ben ook wel benieuwd wanneer mijn navel eruit gaat puilen, voorlopig nog niet geloof ik, alhoewel wel bijna....en wat ik erger vind en is mss een schaamteloze vraag waar ik me eigenlijk wel voor schaam, maar toch nieuwsgierig of jullie daar ook last van hebben of hoe jullie dat oplossen, maar ik scheer daar beneden altijd mijn haren weg, ik vind dat lekkerder en frisser en...nou ja...zoveel redenen en toen ik zwanger was van de andere 2 zat ik niet lekker in mijn vel en het boeide mij allemaal niet, vriend was slecht voor me, etc...dus dit was een ideale manier om ook niet te hoeven vrijen enzo...kortom...boeide mij echt niet of ik eruit zag als een " zwerver" qua kleding/lichaam, etc...maar nu zit ik echt supergoed in mijn velletje, superhuwelijk, supermannetje, etc..etc..dus ik wil me gewoon graag vrouw blijven voelen op alle fronten...voelen jullie hem al hangen?? ik krijg mijn haartjes daaronder niet weg omdat mijn buik in de weg zit en ik niets zie :(

zo...schaam me verder niet voor die vraag hoor, hahahaha....maar help....

en jrn..thanx :) ik ben er ook superblij mee, maar omdat je zoveel geduld moet hebben snak ik naar complimentjes of commentaar of wat er mist of wat leuk zou zijn of..of..of...en die krijg ik nog niet, doordat er geduld geoefend moet worden, hahaha :)

maar ben benieuwd naar jullie antwoorden/oplossingen, want begint echt een probleem te worden nu...ik vind het vies en het jeukt en vooral vind ik het vies die haren daar :(

ps..niet doorvertellen he?

Geplaatst

Haha benbri! Ook met kleine letters geschreven. Haha! Maar goed, zelfde probleem hier. Ik heb zo'n klein zitbadje en probeer af en toe zittend op de tast een en ander weg te halen, maar dat ia wel lastig. Plus dat ik zo breed en dik ben dat het badje te smal is om benen wijd genoeg uit elkaar te doen. Tja, iets minder glad dan maar. Schijnt dat er ook speciale 'scheerwinkels' zijn die het voor je doen ;-) ..... Ik was de laatste x helemaal uitgeput van over mijn buik heenhangen haha..

Geplaatst

WHAHAHAHAHA,....juist jeanine...je begrijpt me :) maar ik heb dan geen bad, dus ik maar been op de wc zetten, en idd op de tast en dan keihard manlief naar boven roepen of hij even wil inspecteren, maar hij vind het vreemd om te doen, begrijp ik ook wel, maar ja.....ik zie het niet...spiegel zou een optie kunnen zijn, maar ben meer bang dat ik dan de boel eraf scheer omdat spiegelbeeld het niet helemaal doet voor mij, hihi....enne...scheerwinkels...wat moet ik me daarbij voorstellen dan, whahahahaha....je wilt ook niet weten hoe ik dat voor me zie momenteel :) maar het is idd erg vermoeiend en manlief laat ik het ook niet doen, anders heb ik ineens vast geen schaamlippen meer of zo...of nog erger, hihi....gelukkig ben ik dus niet de enige *pfoei*

Geplaatst

haha ik was er vanmorgen ook zat van.

doe dat altijd onder de douche, spiegeltje op de grond eronder hahahaha, en scheerschuim erop en scheren maar...

heerlijk weer fris:D

je kan het ook je man laten doen op bed ofzo, handdoek eronder, hij is wel wat gewent toch:)

daarna wel goed afspoelen natuurlijk.

ben je wel van het oerwoud verlost:D

Geplaatst

whahahahaha...ja, zei ik ook al tegen manlief, maar die durft niet...die is bang dat hij mijn schaamlippen eraf scheert, dus dat doen we dan maar niet, hahaha...en wat ik al zei...spiegel durf ik ook niet, ik zie het niet goed dan, spiegelbeeld is niet mijn favo beeld, hahaha...met haren doen is het ook al crisis in de spiegel...ene kant gaat altijd goed, de andere kant dus eigenlijk nooit :)

Geplaatst

**breek ff in **

ontharingscreme smeren meiden ff 5 minuten op bed liggen met je kont op een handdoek en beentjes wijd en daarna douchen.

Niet gevaarlijk hoef niet bang te zijn dat je ineens een schaamlip mist ;-)

**breek weer uit**

Geplaatst

ja hallo, benbri jij weer he? had je dit eerder niet kunnen vragen? dan had ik vandaag niet zoveel moeite gedaan:)

ok ontharingscreme aanschaft...nog tips waarvandaan?:)

ben sowieso aldoor heel blont bezig.

moest wat vrije dagen van mijn man doorgeven aan zijn chef, ik doe dat altijd via de mail dan hebben we gelijk een bevstiging op papier en kan de chef dat makkelijker terugvinden, als mijn man het zo zegt dan vergeet de chef dat wel eens op te schrijven, effin, ik gister gemaild.

dus mijn man komt thuis en ik zeg zo, "schat ik heb ook gevraagd of je in de kerstvakantie een paar dagen vrij kan."

" lieverd ik heb dan toch al een week vrij, altijd...ene week heb ik dienst de andere week ben ik toch altijd vrij"

nou ik zo van duhhh natuurlijk:D voelde me zo dom.

en zo heb ik meer van dat soort dingen, die kleine slokt mijn inteligentie op:)

Geplaatst

Ik gebruik feet bij het kruidvat gekocht, alleen wel opletten dat je goed smeert en niet er tussen :-) dat voelt niet prettig

Je heb excuus zwangerschapsdementie :-D

Geplaatst

heb daar idd ook erg last van, of dingen in de koelkast leggen (autosleutels of zo) en ja, halllloooowwwww...ik moet ook weer drastisch, en ik kom er niet meer bij, dus daarom dacht ik ineens....waarom niet hier, hahahahaha....zo erg ben ik toch weer niet :) maaruh...ontharingscreme...gaat dat ook goed op de lipjes?? (stom woord, hihi), ik ben nogal supergevoelig daaronder en gewoon scheerschuim speciaal voor vrouwen is al crisis daaronder....durf het ontharing niet zo, afgezien van dat feit werkt het op de benen ook niet, zou het daar dan wel werken (en nee, zo ontzettend dikbehaard ben ik ook niet op de benen hahaha) maar het idee is wel goed idd...:)

ik voel me ook af en toe blonT hoor marjan....is idd zwangerschapsdementie, al gelooft niet iedereen dat, hihi

Geplaatst

Haha, wat een discussie over scheren! Heb het me ook al af gevraagd. Gelukkig kan ik het nog steeds redelijk zien allemaal, maar dat wordt over een paar weken inderdaad wel een probleem. Ik denk dat ik het maar op de tast ga doen en anders inderdaad ontharingscreme ofzo. Want om nou met een heel oerwoud te lopen.... Ik zou me dood schamen bij de bevalling! Niet dat je je daar dan druk over maakt maar toch.....

Geplaatst

hahahaha lachuh he , om het daarover te hebben :-)

Ik ben ook errrrg gevoelig daar benee, maar juist met ontharingscreme heb ik het minst last.

Ik heb gelukkig nog geen zwangerschapsdementie...... denk ik, tenzij ik dingen vergeten ben maar nog niet ontdekt heb dat ik ze vergeten ben, spullen op rare plekken heb gelegd die ik nog niet nodig heb :-D

Geplaatst

ik zit op meerdere fora maar daar zet ik dit echt niet neer hoor:)

hier allemaal lotgenoten met dezelfde "probleempjes"

ik gebruik normaal altijd gewoon goedkope scheerschuim voor mannen, na die tijd nog een keer wassen met vrouwendouchegel en klaar, heb mijn man nooit horen klagen:D

vandaag alle babyspeelgoed op zolder bij langs geweest en alvast wat uitgezocht voor in het begin, mobiele boven de box en wat knuffeltjes, maxicosi hanger( hangt ik de eerste weken echt nog niet op hoor) leuk om het allemaal weerin handen te hebben en straks weer in de box te hebben, nou ja voordat ie er mee speelt....

alvast een lijstje aan het maken voor wat ik nog moet hebben en ik op mijn verjaardag kan vragen of aan sinterklaas:D

Geplaatst

Haha, het is opeens weer druk op het topic...

Maar even dan misschien nog een hele domme vraag... Maar ik dacht altijd dat ontharingscreme daar beneden niet mocht. En ik las dat iemand zei: let op dat het niet naar binnen gaat. Maar ben ik de enige die aan de binnenkant van de schaamlippen ook haar heeft? Misschien ben ik wel een freak....? Maar ik moet 'ze' echt wel een beetje opzij drukken om daar ook met het scheermesje te komen. Maar daar mag dus geen ontharingscreme...?

Pff... lekker allemaal. Geluk voor de dames die nog alles kunnen zien en er goed bijkomen!

Groet,

Jeanine

Geplaatst

Ik heb geen probleem met de ontharingscreme, heb een beetje aan de rand binnen maar dat doe ik ook met de creme, maar je moet het niet helemaal tussen je schaamlippen doen en natuurlijk niet inwendig, verder heb ik er totaaal geen last van, het voelt iets branderig als je toch iets te ver gedaan heb maar zodra ik afgespoeld heb is het ook over.

Ik heb heel erg last van bultjes na het scheren en zo, maar met creme heb ik het minst last.

Zo ben ook ff open geweest over mn hebben en houwe :-)

Geplaatst

haha wat een discussie... Iemand nog wat anders te melden... Ik merk vooral dat het lakken van mn teennagels lastig is :)

verder is mn buik denk nog niet dik als bij jullie.

@benbri: heb je site even bekeken. Leuke kleertjes heb je er al op staan. Heb je de eerste spulletjes al verkocht? 1 tip: lees de teksten nog een keer goed door. Er staan wat veel typefoutjes/werkwoordfoutjes tussen. Kan me voorstellen dat dat wat afschrikt. Succes!

Fijne avond allemaal...

Geplaatst

is dat zo? ben niet zo heel slim geloof ik dan, hahahaha....zal het nog eens bekijken en anders moet je mij maar helpen hoor, hahahaa...en nee...nog niet echt iets verkocht, zal te maken hebben met veel geduld hebben en nou ja, dat voornamelijk ook, hahaha...

enne...teennagels lak ik niet in de winter jrn :-) en jeanine...je bent niet de enige freak hoor, hihi. maar ik durf het niet te gebruiken daaronder ontharingscreme en idd mag je het niet gebruiken daaronder (volgens de gebruiksaanwijzing) en wat een genante vraag allemaal kan doen op een topic he :) en caroline....mijn man leest nooit mee, maar hij was wel nieuwsgierig naar het antwoord, hihi. hij durft het niet te doen, veelste bang dat hij wat raakt daaronder (en eerlijk gezegt vind ik met angst scheren niet de juiste oplossing daar, benen kan ik wel hebben dan, maar uhm....intieme plekken, neuh, als hij dat niet durft, dan maar niet doen he, hahaha

jullie ook fijne avond. ik ga lekker in mijn bedje criminal minds kijken en hopen dat ik niet in slaap val

xxx

Geplaatst

hahahaha wat een gesprekken :-) mijn man kijkt nooit hier.

Als ik mn teennnagels nu lak zet ik mn voet tegen een stoel zodat ik niet hoeft te bukken, gaat wat beter.

Zo nog meer probleempjes :-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden