Ga naar inhoud

uitgerekend in februari 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik ga niet naar zo'n zwangerschapscursus.

Bij mijn zoontje wel gedaan maar alleen maar allemaal mutsen en was gewoon niet gezellig en van de 10 avonden maar 1 x het puffen oefenen, nou dat kan ik ook zelf en het ging ook vanzelf:)

Ik ga deze keer gewoon niet, vind het wel best zo.

Benbri lucht hier maar lekker je hart hoor, daar is het forum voor.

jee Nofje, geen fijn weekend dus!

ik had haar ook teruggebracht hoor, niet gezellig toch, want vond je vriend/man ervan?

en kalm aan dus doen he? wat een schrik, je maakt je dan toch wel zorgen he?

gisteren met de geboortekaartjes bezig geweest.

alles ingevuld enzo, de uitgerekende datum en gewicht en lengte zo maa wat ingevuld, droomde ik vannacht dat mijn man het zo besteld had, dus met de uitgerekende datum en lengte en gewicht wat niet klopt....ja moest toch een opzetje maken..:)

komt vast wel goed.

Bij onze zoon was ik thuisbevallen en maakten we het kaartje zelf dus na 1 afdruk kwam mijn man bij me en vroeg of het zo goed was...maa ja nu in het ziekenhuis dus als ik moet blijven moet hij bestellen:) zal het hem even haarfijn uitleggen hahahahaha...dat je daar zo raar over kan dromen he?

ik denk nu trouwens aldoor zo moeilijk....terwijl een oplossing elke keer zo simpel en voor de handliggend is.

hebben jullie dat ook?

Morgen naar de gyn voor controle...spannend weer.

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

dank jullie wel lieverds.. ik ga zeker rustig aan doen.. Vandaag even vor 4 uur krijg ik de uitslag van de suikertest. ben benieuwd.

Met de pups gaat alles goed en vandaag krijgen ze ook hun eerste enting en chip. Nog 1 of 2 weekjes en dan mogen ze weg.. pfffffff... Ik zal ze missen maar ik zal ook blij zijn. Oja en manlief stond er achter dat ik dochterlief naar huis heb gebracht. Voor haar gezondheid maar ook die van mij..

Nu zitten we allebei in de lappenmand. Allebei flink verkouden! manlief is nu het huis aan het dweilen en daarna gaan we heel even een nieuwe laptop kopen en een broek voor mij! gek genoeg voel ik me buiten beter dan binnen. Maar de rest vand e dag doen we lekker rustig aan...

Ik was vorige week begonnen met yoga. beviel goed moet ik zeggen. maar deze week ben ik niet kunnen gaan want ik ben ziekjes.. maar volgende week ga ik zeker weer!

Geplaatst

Suikerwaardes zijn gelukkig goed! En met de beeb is ook alles ok! Ik heb gewoon een hele gevoelige baarmoeder en een buik vol verklevingen vanwege de operaties in het verleden. En daar heb ik gewoon extra veel last van als ik veel beweeg. Vandaar dat ik bij een orthopedische winkel een bekkenband ga halen morgen. Eens kijken of dat verlichting biedt.... Maar het is een hele geruststelling dat al mijn klachtjes in ieder geval geen gevaar opleveren voor de beeb.. En ik hou het nog wel 15 weekjes uit zo.. het is uiteindelijk de moeite en de pijn waard dat weet ik zeker!

Alle pups zijn geent en buiten een nieuwe broek heb ik ook nog een heel mooi wiegje meegenomen voor de eerste weekjes naast ons bed! Volgende week gaan we een autostoeltje kopen en een babyfoon en daarna kunnen we de kleine spulletjes gaan halen...

Nu even snel eten! Manlief heeft lekkere kippensoep gemaakt en als toetje hebben we bananen/chocoladeijs! hmmmmmm heb er zin in!

Knuffels van moi!

Geplaatst

Ik start eind november met een yoga cursus. In Amsterdam geeft de gemeente hier subsidie op en is het dus helemaal gratis! Maar goed ook, want heb cursussen gezien van ruim 180 euro! Absurt!Wij hebben afgelopen zaterdag de grote dingen als commode, bedje, wagen , box en maxicosi besteld, maar nu mkoeten we eerst klussen (behangen en schilderen)

Geplaatst

Nofje fijn dat de waarden verder allemaal goed zijn. Misschien toch een teken van je lichaam dat je af en toe een stap terug moet nemen.

Benbri, je site ziet er leuk uit!! Hoop dat het een succes voor je wordt!!

Ik ga geen gym of yoga doen, ik ga elke week naar zwangerschapszwemmen, en daar knap ik heerlijk van op. Hoe het puffen straks komt zie ik dan wel weer. Maak me er niet druk om.

Vandaag vloerbedekking gekregen op de babykamer, en vrijdag komen de meubeltjes. Ben zeer benieuwd!!

Ik heb vrijdag nog ff HB laten prikken, deze is 6.4. Iets aan de lage kant, krijg nu ijzertabeltten en foliumzuur voorgeschreven. Hopelijk helpt het en krijg ik iets meer energie...

Ga nu lekker mijn bedje opzoeken!

Geplaatst

hey meiden!!

vandaag weer voor controle geweest!!!

weer een echo gehad en alles was perfect in orde.

hij wil me nu elke 3 weken controleren..dus ook elke keer een echo vanwege de groei, hij zei vanaf nu extra in de gaten houden want tot deze periode groeien ze volgens het boekje vaak en daarna kan het minderen, mijn zoon was heel klein dus wil ie dat extra in de gaten houden.

mag nu naar de VK, degene die een nieuwe afspraak maakte voor me vroeg

"bij de gyn of de VK ? "

" nou ehh net als altijd bij de gyn"

" ohh je gaat niet om en om? dat doen we hier altijd"

" nee weet ik niks van"

over 3 weken dus naar de VK in het zkh dus de gyn is in de buurt mocht er wat zijn en dan 3 week later weer bij de gyn.

na die tijd boodschappen gedaan en bij de action geweest voor wat spulletjes ,kerstkaartjes alvast maar gekocht:)

en wat knutselspul voor mijn zoon en alvast een nieuwe agenda want al weer een aantal afspraken staan in het nieuwe jaar.

ik zal de lijst even weer opzoeken en hier neerzetten, even weer uptodate maken:)

Geplaatst

zo gevonden op pagina 85:)

Uitgerekend:

Benbri: 1 februari, 3e kindje, 33 jaar (en het is een babygirl :))

Meezie: 1 februari, 1ste kindje, 29 jaar (en het is een babygirl :))

Kiet : 2 februari, 2e kindje

Eef: 6 februari, 1e kindje, 33 jaar (blijft een verrassing :))

Lianne: 6 februari, 1e en 2de kindje, 28 jaar. ( het blijft een verrassing!!! :-) )

Jeanine: 6 februari 2de en 3de! kindje, 34 jaar

Nofje: 10 februari, 1ste kindje, 31 jaar (het is een babyboy :))

Stiertje: 13 februari, 1e kindje, 35 jaar

Bikkel: 14 februari, 1e kindje, 32 jaar (en het is een babyboy :))

Ink : 17 februari, 1e kindje, 29 jaar

Fren: 17 februari, 1e kindje, 32 jaar (en het is een babygirl:))

Marjan77: 17 februari, 2de kindje, 33 jaar (en het is een babyboy :))

Janis: 18 februari, 1e kindje, 34 jaar (en het is een babygirl:))

Cjee: 25 februari, 2e kindje (en het is een babygirl!!)

Jrn: 25 februari, 1ste en 2de kindje, 30 jaar (het is een babyboy en nog een verrassing :))

Eerstvolgende afspraak:

Marjan: 15 November verloskundige + echo

Ink: 5 okt: 20 wkn echo

Bikkel: 10 okt: 21 wkn echo

Benbri : 12 okt: verloskundige

Janis: 19 okt: verloskundige

Eef: 28 okt verloskundige

Cjee; 27 okt:gynaecoloog

Bikkel: 2 nov: gynaecoloog

Bikkel: 21 nov: gynaecoloog

Bikkel: 16 dec: echo en gyn

Geplaatst

Hi meiden, zit in t zh; had wat steken en gedoe bij t plassen dus ze willen blaasontsteking uitsluiten. Wel grappig; hier lig ik over 4 mnd ook. Zit nu nl op verloskunde ipv op gyn zoals normaal. Hen al 2 bakjes urine kn moeten leveren.

Geplaatst

nou, hehe, ik ben weer thuis. Wat een gekkenhuis daar in het zh. Om met de woorden van de gyn te spreken: heel amsterdam ligt te bevallen... Ze heeft direct maar even de check gedaan die ze morgen zou doen (was mn eigen gyn), bloeddruk prima, bij gebrek aan een doptone een hele snelle echo, kindeke zwaaide en was lekker beweeglijk (Vin jaloers...). Vervolgens weer terug naar de wachtkamer om op de uitslag van de urine te wachten. Wordt ik door een andere verpleegkundige uit de wachtkamer gehaald, naar een kamer gebrsacht, wordt er met 3 vrouw sterk een bed naar binnen gereden en moet ik gaan liggen... Toen brak het zweet me toch wel enigszins uit. Toch geen blaasontsteking?? Wat is er aan de hand?? Ik nog gezegd dat ik de gyn al gezien had en moest wachten op de uitslag, maar nee, ik moest rustig gaan liggen...Todat mijn gyn haar hoofd om de hoek steekt en tegen het legertje verpleegkundigen zegt dat ze mij al gezien heeft en dat ze dat al 5 keer gezegd heeft, en dat ik nu naar huis ga en ze mij met de uitslag gaat bellen. Weer een avontuur dus, maar weet nog niet of ik dus wel of geen blaasontsteking heb. Daar belt ze me later vandaag over op. Nou ja, ik zie het allemaal wel, hoef in ieder egval morgen niet te komen, dat scheelt weer!

Geplaatst

nou Fren, wat een toestand zeg, ja dan schrik je als je in een bed word geled en de opdracht krijgt om rustig te blijven liggen, ze hadden je bloeddruk op dat moment maar niet moeten meten denk ik:)

beterschap en sterkte meid

Geplaatst

hahahaha...zo achteraf lijkt het mij wel grappig :) zo ben je in ieder geval goed zwanger :) wel apart dat je niet meteen de uitslag krijgt. tis een kwestie van een stickie in de urine hangen en de waardes aflezen...dan hadden ze het wel heel superdruk. overigens vind ik toch niet zo verantwoord om dan te wachten, maar goed...dat zijn dokters en ik niet, dus het zal wel goed zijn :) fijn dat alles met jou ook oke marjan, nou ja...met de baby dan :). overigens klopt dat volgens mij ook hoor. ik moet nu ook 3x om de 3 weken en dan 2x om de 2 weken geloof ik en dan om de week en dan zou je moeten gaan bevallen zo ongeveer, maar dat het in deze tijd extra groeit wist ik even niet meer....voel me nu al mega...en de (o)(o) worden ook ondraagbaar geloof ik...mag alweer nieuwe bhs kopen. ben inmiddels van cupje b/c naar d/dd gegaan *zucht*, zelfs zoonlief zei...jemig wat een tepels krijg je..en manlief maakte ervan dat ze nog te zien zijn op mars "ha ha ha" met kiespijn, hihi....

oh ja....jeanine, heb de algemene voorwaarden erop gezet hoor, maar de site word zoiezo weer omgegooid, maar duurt nog effies :)en jrn....hoop dat het er nu prof. uitziet? :) maar wat ik al zei, vriendin is andere site aan het maken :)

nou meiden....morgen weer een dag.

veel liefs

ps, ik ben wel benieuwd hoe het met ink is daar in dat natte voeten land, melis zei dat ze de reisadviezen aan het aanpassen zijn, dus vind het wel spannend. hoop dat alles goed gaat met haar en goed blijft gaan iig.

Geplaatst

Marja, hier moet ik ook om de 3weken nu. Ik moet dinsdag ochtend weer. De kleine groeit inderdaad supEr hard, ik geloof dat ik twee keer dikker ben geworden in twee weken tijd.

Fren wat een avontuur, ik zou de zenuwen krijgen en me helemaal druk gaan maken over wat er aan de hand is. Gelukkig waren het gewoon een paar overwerkte verpleegkundige, hihi. Maar dat zal later wel leachen zijn geweest.

Benbri, haha die (o)(o) bij mij worden nu ook ineens nog groter en mijn tepels veranderen ook helemaal, ze wotden ook groter en dikker soms lijkt het net of ze erop liggen, beetje vaag, maar dat zijn ze ook echt. Hier had ik al een d/dd cup voor ik zwanger werd. Ik moet ook hoognodig nieuwe bh's maar heb zo'n vrezelijke hekel aan lingerie zaken, brrr. Zal denk ik toch zaterdag mezelf er maar even naartoe slepen, want loop hele dagen het handeltje er weer netjez in te stoppen. Nog een geluk dat ik zo vaak moet plassen dan kan ik het even ongezien recht leggen.

Begint bij jullie de kleine ook steeds meer te bewegen, hier was het voornamelijk als ik even rustig zat of lag, maar de laatste paar dagen is ze ook vaak tijdens het werk even aan het schoppen en draaien. Heerlijk vind ik dat die bevestiging dat ze het gewoon nog doet, klinkt stom eigenlijk.

Geplaatst

Fren, wat een gezellige middag heb je gehad!! Heb je nu inmiddels de uitslag al? Wel een gelukje dat je een mooie extra echo hebt gehad!! :laugh:

Benbri, heb ook even een kijkje genomen op je site. ziet er leuk uit!!

Haha, leuk he die tepels en hoe het kan veranderen.. wie had dat ooit geacht!!!

Marjan fijn dat ook jou echo goed was. Volgens mij is het inderdaad ook normaal dat je om de drie weken komt en later om de 2. Wel een goed gevoel, zeker omdat je zoontje natuurlijk bij de geboorte klein was.

Meezie, ben wel weer benieuwd naar een buikfoto van je!! Grappig gevoel he wanneer je steeds vaker de kleine gaat voelen. Bij mij gaat het ook ongeveer de hele dag door, en vooral tijdens het werk vind ik het wel ff wennen wanneer ik ze voel. Bij mij gaat de buik nu ook golven...

Geplaatst

Hihi Lianne, we zijn het zondag helemaal vergeten !!!!! Wahhh moet morgen ochtend dan nog maar even een foto maken.

bij bijna 25 weken wel een foto gemaakt deze

[ATTACH=CONFIG]2663[/ATTACH]Voor mij echt enorm hihi, maar dat zal wel niks zijn met jou buik waar er twee in zitten. (nee hoor ik ben heel trots en blij met eindelijk een buik.

oooo en manlief is bezig met de laatste muur behangen. als het klaar is zal ik een foto neerzetten het lichtroze streepje zit erop en nu de laatste muur fuctia roze, haha en ben gewoon jarloers op de mooie roze kamer van mijn kleine meid, Nu maar hopen dat de echoscopiste het goed heeft gezien en er niet over drie maanden een ventje uitkomt

Geplaatst

ja dat is rond deze tijd wel normaal ja elke 3 weken en later idd elke 2 en dan elke week...

maar elke 3 weken ook een echo had ik niet gedacht....

ja voel de kleine ook al vaker, onder het koken, werken, en dergelijke...geeft idd een gerust gevoel.

weltrusten!!!!

Geplaatst

aan de ene kant ben ik harstikke jaloers marjan...elke 3 weken een echo :) maar ja...de reden ben ik niet zo jaloers op hoor...dan maar liever niet :) maar tis en gaat vast goed komen met babyfrummel :)

Hier voel ik haar de hele dag en nacht door, word er zelfs wakker van, vooral omdat het nog steeds een dwarsligger is. ze kan nog wel alle kanten op, maar maak me toch zo af en toe onbewust (of toch bewust) zorgen dat het een dwarsligger blijft. behalve wanneer ik druk ben, dan voel ik haar minder (ze mag ook wel heel even slapen op zo'n dag, hahah) maar ochtend is ze erg actief, de avonden en de nachten, alhoewel ik haar gisterenavond heel druk voelde wezen en vannacht heb ik zowaar doorgeslapen tot 4 uur en normaal word ik wakker rond 1 a 2 uur en is ze ook gewoon druk, maar mss ben ik er ook gewoon niet wakker van geworden, ken ook nog he :)

en lianne, thanx :) word nog eens wat. tis nog niet helemaal naar mijn zin, vind hem vrij saai, maar vriendin van mij die sites maakt is aan de slag voor een andere :)

en meezie....mooi buikje hoor, vind het nog wel meevallen dat mega....maar als ik naar mijn buik kijk vind ik hem ook mega en van de zijkant heb ik m omenten dat ik denk...oooooh, valt nog wel mee, hahaha...zal zo eens kijken of ik een foto kan maken. Wel krijg ik te horen (ouders uiteraard) dat ik een dikkere kont krijg en ik merk ook dat mijn gezicht voller word, vind ik weer minder, maar ja...ik heb dan ook halve anorexia (dat kan echt...trust me) want verder zegt iedereen dat het mij wel goed staat, eindelijk wat dikker, ik vind het echt vreselijk (niet mijn buik hoor, daar ben ik trots op) maar benen enzo, *gruwel* in mijn hoofd :(...nou...ik ga vlug naar boven rennen voor een buikfoto.

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]2666[/ATTACH]oke.....eindelijk gelukt...camera was ook nog eens leeg en ik zit zo naar die foto te kijken en besef mij dat dochterlief volgende week zo ontzettend haar kamer gaat opruimen, wat een troep zeg....grmbl...(ze is het weekend bij haar vader) dus schaam mij wel een beetje nu, maar goed..kijk er maar omheen, hahaha

Geplaatst

ja, errug he :( *schaamschaam* maar ik weiger om er wat aan te doen, ben geen huishoudster voor ze..alhoewel zoonlief zijn kamer netjes houd (als ik het zeg dan, hahaha)

Geplaatst

ja, buik ben ik ook wel trots op, met de rest heb ik wel wat moeite (oke, grootte van de (o)(o) ben ik wel tevreden, tepels iets minder, maar die zie je toch niet als ik iets aan heb, hahha

Geplaatst

Mooie buik benbri!!!! Enne al die mensen die menen dat jij te dik bent............... Echt niet!! je ziet er fantastisch uit! Kom op zeg jou lichaam kon de mijne zijn met mijn 173 en 80 kilo voor de zwangerschap... En ja ok dan heb je officieel wat overgewicht.. maar kom op zeg.. Mannen hebben toch ook iets nodig om je aan vast te houden ;-)))

nee hoor schat! Als ik je zo bekijk mag je er zeker weten zijn!!!

knuffels, Nofje

Geplaatst

goedemorgen chica's! 24 weken al weer vandaag! Gaat hard hoor.

Even een vraagje in de categorie genante vragen: gister ontdekte ik ineens (op mn werk, HORROR!) dat mn borsten dus al lekker!! Had een vlek ter grote van een euromunt op een van mn boobies... Had het in mn slaapshirt ook al wel eens gezien, maar dacht dat t dan kwam doordat ik erop gelegen had ofzo. Maar goed, ook overdag dus al. Hebben jullie dat ook?? Vind het echt zoo vroeg!

Geplaatst

thanx nofje...doet me goed *dikke knuffel*

en fren, whahahahahaha....zoooooo herkenbaar. heb het nu gelukkig niet, maar met dochterlief en zoonlief lekte ik al rond de 20 weken, heb eigenlijk ook al 7 weken of zo van die tepellappen in huis (zo noem ik ze al eeuwen, hihi...maar bedoel dus zoogcompressen) gewoon gebruiken dus...ik heb ze nog niet nodig gelukkig, alhoewel ik het vannacht voor het eerst had dat ik dacht ieuw...tword nat hier...sliep met de andere 2 ook al snel met bh en zoogcompressen in, gelukkig word het me nu bespaard :)

Geplaatst

Oke, omdat we hier toch al geen gene meer kennen, kan ik er ook nog wel een erg genant onderwerp ingooien....

Ik ontdekte van de week een bobbel op mijn schaamlip. Na een nadere inspectie met spiegel aan de onderkant lijkt het wel een spatader te zijn! Ik heb al wel gegoogled en het schijnt wel vaker voor te komen. Maar ik vind het 3x niks. Ten eerste zit het in de weg (gelukkig nog niet echt pijnlijk ofzo) en het ziet er dus echt niet uit!!! En tja, blijkbaar is er dus niks aan te doen. Het schijnt na de bevalling vaak vanzelf weer weg te trekken. Nou, dat hopen we dan maar want dit is dus echt geen gezicht. Ik schaam me dood.....

Laten we hopen dat het hier bij blijft en het er niet nog meer worden of dat het echt zeer gaat doen. Dan duurt het toch opeens nog wel erg lang tot de bevalling....

Straks naar de verloskundige en ondanks dat ik het erg genant vind, zal ik het toch maar even bespreekbaar maken.

Nou ja, zijn jullie ook weer op de hoogte van de meest genante details van mij. Ik ben blij dat ik niemand persoonlijk ken haha.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden