Ga naar inhoud

uitgerekend in februari 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nou, mijn man leest niet mee, maar soms vertel ik hem wel wat. Zo ook dit verhaal met gelijk de vraag of hij het dan bij mij wilde doen. Maar er is geen haar op welk lichaamsdeel dan ook die daaraan zou denken. Dus toch maar naar een scheerwinkel ;-) benbri, hoe heet je site? Ik wil ook kijken! Verder geen moeilijke vragen meer denk ik. Ik ga die crème ook maar eens halen denk ik...

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hihihi.. wat een onderwerp om zo in de ochtend even bij te lezen.... ik lig dubbel... en zo herkenbaar!! Hier ook geen kans meer om het oerwoud weg te krijgen hoor ;-) Dus die tip met creme ga ik ook eens proberen...

Ben er al ff niet meer geweest las ik.... erg druk met de puppies... Pffffff.. heel leuk! Maar ik zal blij zijn als ze weg mogen! Ben al voor de zoveelste keer vroeg wakker omdat ze honger hebben. Ze eten nu al zelfstandig en mamma-hond wil geen melk meer geven. Zijn ook al bijna 6 weken dus mag ook wel. Ze is een supermoeder maar tijd is tijd! Helaas hebben we er nog 1 niet kunnen verkopen. Nota bene de mooiste van het hele nest! maarja we zien wel wat er gebeurt. 1 is nog wel te overzien....

Verder ook een druk weekend voor de boeg want zowel de jongste als de oudste dochter komen op bezoek... Over de jongste maak ik me geen zorgen... Maar de oudste is bijna 16 en meent zich al heel wat.... Ze is ontzettend negatief op alles.. En ik weet niet of ik dat wel ga trekken..

We zien haar hooguit een keer per 3-6 maanden ofzo, dus opzich.. tja.... Maar elke keer als ze hier is dan is het ruzie met haar vader... En vaderlief laat zich gewoon meppen door haar... Echt te erg gewoon! Nu moet ik zeggen dat hij er nu wel een beetje klaar mee is... Maar toch.. Als ik vroeger mijn vader durfde te slaan dan had ik echt een probleem! Ze is gewoon nog steeds pissed over het feit dat hij nu met mij samen is en ze naar haar moeder is gegaan... let wel dit was haar eigen keuze. Maar ze neemt het haar vader en mij nu na 2 jaar nog steeds erg kwalijk! En ze weet dat wij strenger zijn dan haar eigen moeder. Van mij mag een meid van 15 nl niet uitgaan of doordeweeks tot 12 uur op straat rondhangen... En ze heeft nu een vriendje. En ze wilde er meteen de eerste week bij blijven slapen in hartje Amsterdam... Nou dat had van mij dus niet gemogen en van vaderlief ook niet. Maar haar moeder vind het allemaal wel prima, want dan heeft ze zelf tenminste ook tijd om uit te gaan...

Nou ja en als we dus grenzen stellen hier dan lopen de conflicten hoog op en zijn de verwijten van haar kant uit niet van de poes.... (je kent het wel.. jij bent mijn moeder niet en mijn vader is een klootzak en dat soort dingen...)

Dus ja... ik zie wel een beetje op tegen het weekend... Kan ik er eigenlijk allemaal niet bij hebben nu. Ben al emotioneel gezien zo labiel als een vaatdoek... Maar het is en blijft zijn dochter he... Dus hou ik mijn mond en deel mijn mening over zaken met vaderlief en niet rechtstreeks met haar. Dat is de enige manier om haar een beetje in het gareel te houden...

Word vervolgd zal ik zeggen...

xxx

Nofje

Geplaatst

Meiden, hier is Spuit 11 vanuit Turkije, haha..Ik hars de hele mikmak eens in de zes weken, een echte aanrader! Alsof er nooit haar gegroeid heeft en dat blijft zo gedurende 4-5 weken. Daarna een weekje laten groeien en dan weer opnieuw. Eerlijk is eerlijk, hete hars op/tussen je schaamlippen is geen pretje, maar het resultaat mag er zijn!Scheerse ;) Ik ga weer verder shoppen!

Geplaatst

uhm...ik moet er niet aan denken, harsen, whahahaha...ga toch niet met mijn doos open en bloot liggen, doe ik alleen tijdens de bevalling *grijns* en mijn man vragen om harsen...denk dat ik dan nog liever mijn schaamlip eraf laat scheren door hem dan waxen door hem, hahahahaha....zo errug :) ik ga er nog eens over nadenken, want creme is denk ik bij mij ook echt geen optie...heb ook best ruwe haartjes en krijg mijn beenhaar er niet van weg manlief niet zijn borsthaar, dus ga ik ook niet het risico nemen met onderop. ik ga die scheermesjes met creme eens proberen, die gebruik ik eigenlijk altijd (al moet ik zeggen dat ik het vergeet te halen, dus die van mijn man gebruik (niet dezelfde, duh) ik momenteel...maar weet dat die met die blokken erop goed werken, mss gaat dat makkelijker als ik het dan toch niet zie en laat ik manlief maar controleren (vind ie toch niet erg, zeker niet in het weekend, doorde weeks kan hij nog wel eens piepen, hahaha, terwijl ik denk...hallooooow...je kijkt alleen en verder is het "af" :)

jeanine...mijn link is www.brimee-kinderkleding.nl geen flauw idee overigens of er linken geplaatst mogen worden, maar goed...dat hoor ik dan wel weer :)

have fun daar in turkey melis...alhoewel ze dit waarschijnlijk toch niet meer leest tot volgende week, hihi...enne...zij heeft ook drastische last van zwangerschapsdementie, nog eentje, hihi

Geplaatst

Lees 'stiekem' mee aangezien ik op het wifi van het naastgelegen hotel zit.. Het is hier enorm koud :-( Loop gewoon met een winterjas. Wel veel leuke dingen voor de baby; we hebben Uggs en een luiertas gekocht.

Geplaatst

AAAAHHHHHH harsen ik moet er niet aan denken, knap dat je durft, weg laseren is nog het beste :-)

Jeetje Melis, zit in Turkeye loop in je winterjas.

wel leuk shoppen dan :-)

Benbri je mag wel websites neerzetten hoor :-)

Geplaatst

meliiiiiis zijn die uggs duur? voor jezelf? neem voor mij ook een paar mee (als je eerst de prijs even doorstuurt, haha) en hebben ze ook maat 34/35? neem die dan ook mee voor dochterlief :)

zwart of camelkleurig :)

enne...heb heeeeeeeele stoere schoentjes van adidas gekocht voor mijn babygirl, echt zoooo lief, maatje 16 hahaha :) en wibra heeft sokjes in de aanbieding...ook leuk :) en maillotjes, helaas die pas vanaf 62/68, dus die kan ze niet meteen aan helaas...en winterjas?? die pas ik al maanden niet (gelukkig had ik hemook niet nodig haha) maar ik draag de warme vest van manlief, ben benieuwd hoe ik dat de winter wil gaan doen....

maaruh...melis, laat even weten hoeduur die uggs zijn en voor dochterlief ook :)

en oke....nou ja, die had ik al geplaatst dus dat scheelt weer :) hebben jullie al gekeken (geloof dat er wat spellingsfouten instaan, dus daar even niet opletten, hahaha

Geplaatst

jaaaaaaaa, maar nu weet ik nog geen prijzen en of je ze voor mij kan meenemen? hahaha...ik wil er 3 dan, lol.....maatje 38, maatje 35 en maatje heel klein :) en de luiertas ook in roze?? en de prijzen??? kan je ze uberhaupt meenemen? (weet natuurlijk niet je budget daar, hihi) en als ik het overmaak weet ik ook niet of het er op tijd is bij je :)

Geplaatst

nou de bel ging vanmiddag, pakketdienst, brachten nog een zwangerdoos van felecitas, dus weer een blauwe knuffel en ditmaal een tube buikbalsem.

de blauwe knuffel zat ook in die ik zelf gehaald had en mijn zoon vond die heel mooi, nou dan mag hij die en zijn broertje de andere:)

verder viel het mijn zoon op dat er geen speen inzat:)

wel weer tijdschriften en kortingsbonnen.

denk dat iemand mij heeft opgegeven ofzo.

nu even lekker bankhangen na het eten.

Benbri leuke site hoor:) heb even gekeken en bestel vast wel eens iets bij je:)

Geplaatst

Ik was helemaal in shock toen ik las over harsen daar beneden. Ik moet er niet aan denken! Alles wordt uit elkaar getrokken dan! Nee, ga ik maar niet proberen!

Benbri, leuke site! Als ik weet wat voor geslachten mijn baby'tjes zijn, ga ik vast iets bestellen. Voor mijn zoontje heb je nog niks. Die heeft 86.

groet,

Jeanine

Geplaatst

Hihi ikvind harsen wel een goed idee eigenlijk, even tandjes op elkaar en dan is alles eg voor een paar weken. Geen ge### met mesjes. Ik gebruik de ladyshave, ook daaronder want ik krijg met een mesje altijd van die bultjes en ingegroeide haartjes en ik ben een kluns dus snij vast de boel eraf, brrrrr.

Maar eh, dat harsen doe je dat zelf of laat je dat doen. Na de hele behandeling is mijn gene wel een beetje weg om zo open en bloot met mijn doos te liggen (bloos)

Dinsdag matrasje en maxi cosi gekocht en het behang. Hopenlijk komt het morgen binnen en dan kunnen we het kametje mooi gaan maken!!

Benbri heb nog gekeken op je site, ziet er heel leuk uit en overzichtelijk. Maar inderdaad misschien je teksten nog even laten nalezen zodat ze wat vloeiender lopen. Ik hou hem in de gaten voor leuke pakjes

Geplaatst

Oh, en benbri, ik zit een beetje in het consumentenrecht en je algemene voorwaarden moeten wel erop staan. Alleen een verwijzing is niet genoeg omdat er meerdere voorwaarden voor webwinkels zijn. Waarschijnlijk gebruik jij die van thuiswinkel.org, maar daar ben je niet bij aangesloten. Dan wijk je vervolgens af van die voorwaarden mbt het verzenden. Hè hoeft er niks mee hoor, maar ik heb een tik om naar alle voorwaarden te kijken omdat ik daar veel mee werk. Juridisch gezien zou je er ooit heel heel heel misschien mee in de knel kunnen komen. Groet, Jeanine .

Geplaatst

nee jeanine...dat vind ik juist fijn...was er nog mee bezig, maar idd zijn er zoveel voorwaarden dat ik door het bomen het bos niet meer zie, dus als je mij juridisch gezien kan vertellen waar ik aan moet voldoen, hahahaha...ik ben niet zo heel moeilijk en wil juist een goede service geven (ook retoursturen en dergelijke, zit alleen met verzendkosten...moet ik die eenmalig betalen of komt dat op de klant, etc..etc..) was er nog mee bezig :) en 86 heb ik idd niet zo heel veel van nog (jongens uberhaupt minder) maar als je mij verteld wat ongeveer je smaak is en ongeveer je prijsklasse, dan kijk ik wel bij mijn groothandel, want die hebben superleuke dingen, alleen ik heb al zoooooooveeeeeeeel, (meisjes dan, haha) maar fijn dat je juridisch aangelegt bent, kan hulp wel gebruiken :)

en meezie...thanx, maar hoe bedoel je vloeiender overlopen (ben echt nog een leekje op webwinkeltaal, haha)

en jrn...ik voel me echt superdom, maar ik zie de spelfouten niet :( en ik betwijfel of het spelfouten zijn die de spellingscontrole in word bv ziet, zullen wel meer grammaticafouten zijn?

en meiden...ben zo blij met jullie steun en hulp :)

en waxen...neuh....ik gebruik normaal die met dat blokje erop...die scheert prima, omdat je dan niet werkt met scheerschuim, dus die kan ik vast blind gebruiken. ga het straks proberen en ik laat manlief gewoon controleren dat alles goed is en niet ergens op de schaamlip nog een dot haar hangt of zo, hahahahaha....(heerlijk dat ik zo lekker prive kan wezen hier :))

ga weer druk wezen met van alles en nogwat, maar even niet met internet :) hebben jullie ook zo'n last van de hormonen? ik kan heel weinig hebben en heb het idee dat ik de hele dag met een sjaggie gezicht rondloop en dat ik mijn andere 2 kiddies alleen maar kan afblaffen, vind het zo erg :(

Geplaatst

nee hebt eigenlijk helemaal nergens last van, ben vrolijk, lekker bezig, af en toe wat moe dus dan rust ik even...

alleen s' nachts om de haverklap wakker en om elk geluidje...sinds ik zwanger ben heb ik dat..das wel iritant.

vanmorgen gewerkt, daarna met zoon en hond een lekker eind gewandelt in de kou en daarna poffertjes gebakken en opgesmuld en nu even de was ophangen buiten en dan even op de bank een uurtje oogjes dicht...zoon speelt op de wii dus die vermaakt zich wel:) hij is 9 en das al groot toch?:) das wel makkelijk dat ie wat ouder is, kan gewoon even ogen dichtdoen, als er wat is maakt ie me wel wakker..:)

Geplaatst

Hoi Bebri,

Ik zit zelf in de marketing.

Voer ook regelmatig onderzoek uit naar het gebruik van websites.

Je kan dan o.a. denken aan usabilitytesten.

Schrijven is weer een vak apart. Ik zal je even een PB sturen met wat tips.

Misschien heb je er wat aan.

Groejtes

Geplaatst

Hoi hoi,

Wat een gezellige onderwerpen weer!! Hahaha, die van mij leest ook nooit mee.

Harsen daaronder lijkt mij ook niet echt wat, dan maar een beetje op de tast. :)

Benbri, ik heb vast een keer de link naar je site gemist, ben wel benieuwd wat je allemaal verkoopt...

Vanmiddag weer een controle gehad in het zh. Beide kids doen het goed. Ze zijn nu ongeveer 835 gram, dit is iets boven het gemiddelde van goed 24 zwangerschap. Gelukkig groeien ze dus goed.

Bij de 20wk echo was er bij 1 kindje te zien dat die een cysteniertje heeft, en het andere kindje had 1 niertje iets vergroot. Nu blijkt dat beide kindjes een cystenier hebben, allebei de linker. Op zich geen groot probleem omdat ze prima met 1 nier kunnen leven. Gelukkig hebben ze allebei voldoende vruchtwater dus de goede nier werkt goed.

Geplaatst

fijn dat alles verder oke is lianne...lijkt me toch schrikken weer :) en apart he...die groei, dat ze dat kunnen zien en opmeten vind ik ook al zo knap :)

link is overigens www.brimee-kinderkleding.nl of facebook www.facebook.nl/brimeekinderkleding of hyves http://brimee-kinderkleding.hyves.nl (kan zijn zonder streepje) hahaha...maar op alles staat hetzelfde :)

ga ff de kiddies bij mijn ex halen (lullo, grmbl)

Geplaatst

Hoi Benbri,

Je hoeft in feite geen voorwaarden te hebben. Dan schrijf je gewoon dat je je houdt aan de wet koop op afstand. Je moet dan wel op je site los vermelden dat de daarin aangehouden zeven dagen bedenktijd die genoemd staan in de wet ook voor kopen bij jou geldt. 7 dagen mogen mensen kosteloos spullen terugsturen. Er is zelfs een uitspraak gedaan dat op dat moment de verzendkosten van het heensturen door jou teruggestort moeten worden. Het terugsturen komt voor kosten van de klant zelf. Bovendien moet je adresgegevens op je site hebben staan, anders wordt de termijn verlengt naar drie maanden. Je kunt meer vinden op de site http://www.consuwijzer.nl/Consumententhema_s/Kopen_op_afstand.

Jij noemt ergens op je site dat het verzenden voor risico van de koper is. En dat is niet zo. Als ik bij jou bestel en het komt niet aan, dan mag jijzelf gaan bakkelijen met de post, maar ik heb dan recht op mijn geld terug. Maar als het goed is heb jij van de post een verzendcode gekregen en kom jij er met de post wel uit (alhoewel de ervaring leert dat dat wel even kan duren. De wet koop op afstand is echt een consumentenwet. Goede dingen voor de consument, vanuit de verkoper gezien niet heel handig. Maar ja, het is nou eenmaal een wet. Hetzelfde geldt voor garantie die je moet geven op je artikelen. Het eerst half jaar gaat dat heel ver. Dan moet de winkelier (jij dus) bewijzen dat het product goed was. En uit uitspraken blijkt dat dat een bijna onmogelijk opgave is. Maar die garantie geldt voor wasmachines, schoenen, tv's, kleren tot aan levende dieren aan toe!

Ik hoop dat je er wat aan hebt. Als je meer wilt weten hoor ik het wel.

groet,

Jeanine

Geplaatst

jeetje, wat een regelgeving zeg :) maar is niet erg. wil me er gewoon aanhouden en zorgen dat het goed is, dat schept vertrouwen toch? :) ik zal er volgende week eens naar kijken. heb mijn gezin belooft dat ik weekenden niets ga doen en ik ga ook proberen dat als mijn kinderen thuis zijn ook wat minder achter de laptop te zitten, gevaar van thuiswerken he, hahahaha....lijk wel een verslaafde :) maar weer bedankt voor de tips, die ga ik zeker gebruiken :)

Geplaatst

sorry benbri, late reactie. wat ik bedoelde was dat de zinnen dan wat makkelijker te lezen zijn door misschien wat Komma's te zetten. Nu moest ik soms nog een keer lezen voor het voor mij duidelijk werd. Maar misschien ligt dat aan mij :)))))

ik begin hier nu ook last te krijgen van harde buiken. Het voelt als darmkramp bij mij en dan maar even en ik voel ook echt dat mijn baarmoeder dan harder is.

De lange dagen staan en lopen beginnen me nu ook op te gaan breken en ik moet echt mijn energie gaan verdelen, wat niet echt mijn sterkste punt is, zeker niet nu ik het kamertje klaar wil hebben. Dinsdag gaan we naar babypark in gouda om de laatste dingetjes aan te schaffen. Wippertje, badje, verschoonkussen etc en we willen ook gaan behangen dan. dus dat wordt weer een druk dagje, pff.

Het is rustog hier, zijn jullie allemaal druk aan het klussen geslagen dit weekend??

Zijn er trouwens al meiden begonnen met gym of yoga?? Hoe vinden jullie dat?? Ik heb 5 november de eerste les yoga de cursus is ingekort ivm te kort aan aanmeldingen, ik heb nu maar 6 lessen ipv 12 en daarvan maar 1 partner les ipv 3. Vind mijn vriend wel fijn, hihi die zag er nogal tegenop.

Geplaatst

denk dat het eerder aan mij ligt meezie, ben meer informeel en zo schrijf ik meestal ook. Heb altijd wat moeite met netjes schrijven (lees: typen, haha). Ik ga het binnenkort veranderen. heb ook al de Algemene voorwaarden klaar liggen, maar ik ga waarschijnlijk over naar een andere site weer, dus wacht nog heeeeeeeel even af :). Melis zit momenteel vast in Turkije met een doodzieke man, heeft gelukkig geen last van de aardbeving, maar het is de vraag of ze morgen terug kan vliegen met een doodzieke manlief, heb zooooo'n medelijden met haar. Ben wel benieuwd hoe het met INK is, volgens mij zit ze nu al in verweggistan toch? ik zou momenteel helemaal niet naar het buitenland willen met al die dingen die aan de gang zijn daar. *zucht*

overigens staat het kamertje in onze slaapkamer (tis niet anders vanwege ruimtegebrek) en eigenlijk wil ik nog het kozijn verven, want die is nog blauw (zoon heeft als eerste in die kamer geslapen, daarna zijn we geruild van kamer) maar dan moet ik alles verwijderen en alles komt onder de stof, dus weet niet of dat nou handig is :(. Ook omdat we daar ook slapen *dubbelzucht* gisteren onder de douche zowat flauw gevallen, weet nog steeds niet waardoor. Leek wel alsof mijn hart uit mijn borstkas kwam en zo ontzettend snel, maar was na 10 minuten weer over. mss hyperventilatie? of bloeddruk die heel snel zakte? geen flauw idee.

ik ga verder niet doen aan gym, yoga of wat dan ook. ten eerste vind ik de prijzen uit de pan rijzen voor mij en ten tweede, heb het met de anderen ook nog nooit gehad en het puffen en zuchten en steunen komt toch vanzelf wel, dus daarvoor hoef ik het niet te doen. bovendien beginnen mijn bekken meer pijn te doen. vooral met staan krijg ik last van mijn bilbotten en schaambot :( en oh ja, voel me lekker eenzaam momenteel, manlief staat op, gaat werken, komt thuis, eten, even zitten en dan tussen 8 en 9 uur naar bed en dat de hele week. weekend gaat ie bij een vriend biertje drinken (zaterdagavond) niet altijd overigens, maar zo voelt het eventjes wel en zondag voetbal (met diezelfde vriend) kijken. Vrienden die ik niet zoveel heb, dus daar kan ik ook niet bij langs en degene die ik heb die laten niets horen of zeggen dat ze langskomen en komen niet en...en...en...*zucht*...wat een klaagzang weer hahahaha. Oh ja en een dochterlief van 8 die ontzettend klierig is en vervelend en allemaal rare dingen doet die ze normaal niet doet. waarschijnlijk jaloers of bang. ze zegt dat ze bang is dat manlief (haar stiefvader) niet meer van haar houdt als babygirl geboren is, dus dat werkt ook niet mee, erg vermoeiend *driedubbelzucht*. maar toch voel ik me niet depressief, klinkt dat raar? zit ook niet lekker in mijn vel, maar heb niet het idee dat het een prenatale depressie is (ben er erg alert op, omdat ik daar wel gevoelig voor ben en het ook heb gehad met dochterlief)

nou, weer genoeg geklaagd hier...fijne dag meiden :)

Geplaatst

Hallo allemaal!

Nou het is geen klagen Benbri, je mag je hart toch gewoon luchten?

Afgelopen weekend weer een helle weekend achter de rug. Zo druk gehad! Pffff. En de oudste dochter is uiteindelijk maar 1 dag gebleven... Ze had een hersenschudding en is flink allergies voor honden en katten. Dus die zat na 10 minuten met haar ellendige hoofd op de bank te chagerijnen. Ik heb haar aangegeven dat ik het niet verstandig vind als ze zou blijven. Maar de treinen reden ook niet goed... waardoor ze 2 uur meer reistijd zou hebben... Dus heb ik haar met de auto naar Utrecht gebracht. Even 3 uur op en neer.. Maar goed... Zaterdag het hele huis vol onverwacht bezoek ineens. terwijl manlief en ik allebei ontzettend verkouden zijn....

En zondag ben ik naar het ziekenhiis gegaan omdat ik ontzettende buikkrampen had.. Nu blijkt dat ik teveel vruchtwater heb en in combinatie met mijn verklevingen zou dat inderdaad harde buiken en krampen op kunnen leveren.

Dus vandaag suikerwaardes aan het laten meten en morgen terugkomen voor de uitslag. Pfffff. al met al een druk weekend dus...

xxx

Nofje

Geplaatst

Nofje jeetje, doe je een beetje rustig aan meid? Hoop dat alles weer goed gaat en uitslag oke is.....

Benbri, je hart luchten mag altijd hoor. Daar is dit forum toch voor!

Jeetje, Melis vast in Turkije met een zieke man? Dat is wel heeel rot! Ik hoop dat ze wel gewoon in haar hotel kon blijven en niet vast zitten op het vliegveld ofzo. Of ligt haar man zelfs in het ziekenhuis?

Ik doe wel een cursus: zwangerfit. Dat is meer een soort sporten voor zwangeren, dus weinig puffen enzo. We krijgen wel af en toe wat info over de bevalling enzo en er komt nog een partneravond, dus daar zullen we ook nog wel het een en ander horen. Ik denk dat je toch niet weet wat je overkomt als het eenmaal zover is.... dus doe waarschijnlijk maar wat in de hoop dat hij/zij er een beetje vlot uit wil komen haha. Ik krijg overigens een groot daal vergoed van de verzekering, dus zo'n cursus kost mij zelf niet zoveel.

Verder zijn we druk bezig met de verbouwing van de badkamer. Het is dus nu even een grote bende thuis en het babykamertje staat even stil. Komt daarna wel weer.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden