Ga naar inhoud

uitgerekend in februari 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Aaaarrgghhhhh ik heb een poetsaanvaaaaallllllllll!!!!! Alles maar dan ook alles moet schoon! Wat kan het vies worden in sommige hoekjes en gaatjes.. Niet normaal meer.. Nou ja ik weet niet of mensen achter je tv kijken maar toch! alles moet gewoon schoon...What is happening to me?!?!?!?!

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

ben het met meezie eens.....nesteldrang noemen ze dat ook wel eens, is dus een woord voor. troost je, tis niet gevaarlijk :) hahahahaha...

Geplaatst

Haha, gelukkig geen last van! Zag wel dat m'n ramen nodig gezeemd moeten worden, dus dat wil ik wel ergens volgende week n x gaan doen...

Geplaatst

dubbele motivatie! Want eindelijk is het huis echt van mijn man en mij (en niet meer van mijn ex...)!!! en nu de bovenverdieping is opgeknapt kan beneden niet achterblijven he? Kinderkamer en babykamer zijn klaar en opgeruimd en nu ben ik bezig met de beneden verdieping... Klaar voor de grand finale! Nu alleen nog stofzuigen, dweilen de was wegvouwen en dan ff koken en eten... En daarna ga ik in bad! En als ik uit bad kom dan denk ik dat ik de badkamer ook nog ff doe... denk ik...... Lol... ik voel me nu wel weer een beetje mijn eigen oude zelf.... Op da manische poetsen na dan hahahaha.

Ik hoop dat ik die bui maandag ook weer heb want dan kan ik ook de zolder en de schuur even opruimen en mijn eigen slaapkamer doen hihi

Geplaatst

Nofje en dan hopenlijk niet vanavond met hardebuiken op de bank. Hihi zo fanatiek schoonmaken lukt bij mij niet meer hoor. Denk dat ik dan de avond niet meer kan bewegen omdat ik gelijk weer hardebuiken heb.

Merk nu echt duidelijk verschil met een dag werken en een dag thuis, dan bijna nergens last van, terwijl ik halverwege een dag werken om de zoveel tijd weer een voetbal in mijn buik heb ipv een softbal.

Maar nofje als je klaar bent met jou huis dan heb ik hier nog wel een berg te doen, maar dat ga ik doen vanaf mijn verlof, iedere dag 1 kamer van onder tot boven uitmesten en oppoetsen en de hal boven en beneden sausen

Geplaatst

Ik ben denk ik van plan het ziekenhuistasje en ophogen van bed + zeiltje eronder zo rond 36 weken te doen.

Maar ach, krijg over 2 weken verlof dus misschien krijg ik het dan wel opeens op mijn heupen en staat het op dag 2 van mijn verlof al klaar.... Zou me ook niks verbazen eerlijk gezegd haha.

Ik ga dan ook pas beginnen met wassen en strijken enzo. Dan heb ik tenminste lekker rustig de tijd.

Geplaatst

Goede morgen meiden, wat een rust nog hier!

Iemand nog leuke plannen voor het weekend? Ik heb een extra lange slaapdienst ivm zieken op t werk: moet om 12:45 beginnen tot morgen 13:00 - BLEH!!! HEB GEEN ZIN!!!

Geplaatst

Getsie ink dat is wel een hele lange dienst. Hier ga ik verder met de afscheids cadeautjes voor mijn werk, donderdag mijn laatste dag, snik, snik. Maar wel lekker beginnen met mijn verlof.

Vanavond weer hard werken in het resaurant en hopenlijk tussendoor nog even slaaptijd, mijn verkoudheid/griep is hardnekkig.

Geplaatst

Ink - jeetje, dat is nog eens een dienst zeg, mijn hemel! Respect dat je dat doet/kan, ik word al moe als ik naar de tijden kijk, haha! Heel veel succes komende 24 uur :)

Geplaatst

dames, even advies nodig, want ik weet niet of ik nu zeikerig ben en teveel verwacht of dat ik terecht teleurgesteld ben. Ik had via hyves een luiertas gezien die op de foto er echt heel leuk uit zag (zie foto)

[ATTACH=CONFIG]3065[/ATTACH] en er stond bij dat ze er eerst 26 euro inclusief verzendkosten voor wilde, uiteindelijk heb ik er 20 euro inclusief verzendkosten voor betaald, wat voor mij een hele hap is en ik eigenlijk eerst een nieuwe, maar zo zwart/basis wilde kopen ook voor 20 euro bij babydump, maar deze was leuk en ik dacht...och, voor dezelfde prijs :). ik helemaal happy enzo. netjes direct betaald, krijg ik hem binnen vandaag, onderkant is helemaal bezaaid met zwarte plekken (van het op de grond neerzetten), de groene banden zijn viezig. er zit in het linkervakje (of rechts, hoe je het ook bekijkt) een de binnenkant een vieze rozige vlek (lippenstift, suikerspin?? geen flauw idee, vies iig) de luierverschoongedeelte is wel schoon, maar erg pillig (gewassen dus) en de gehele tas zit een grauwige, viezige kleur omheen EN pillige vlekken (je weet wel..die bolletjes die je krijgt als je bv schuurt met kleding of veel en verkeerd wast)..ik baal echt als een stekker en het huilen staat mij nader dan het lachen eigenlijk. vooral omdat het iets is wat ik zelf nooit tweedehands had durven aan te bieden en als ik het doe, dan had ik er zeker geen 20 euro voor gevraagt, mss 5 euro of zo en ik had wel erbij gezet dat het geen beste staat is....maar nu zit ik te twijfelen of ik nu een zeikerd ben en teveel nieuw had verwacht of dat het hormonen zijn of zo of wat dan ook of mag ik terecht zwaar teleurgesteld zijn?? bahbahbah...kan wel janken, zeker omdat 20 euro best een heel bedrag is voor mij :(

Geplaatst

hey bri,

wat balen zeg. Niet zo netjes dat dat er niet bij stond vermeld. Heb je al contact gehad met de verkoper? En heb je enig idee wat de tas kost als nieuw? Een tas die 120 euro was en nu voor 20 euro wordt weggedaan klinkt logisch, maar als die nieuw 40 euro was, dan is het veel geld. En was het trouwes incl. Verzendkosten? Want dan heb je natuurlijk maar 14 euro betaald.

Maar volgens mij kan je helaas weinig als de verkoper niet meewerkt. Marktplaats is een mooi middel. Vaak gaat het goed, maar soms helaas ook niet.....

Erg balen voor je. Maar niet te lang bij stil staan....

Later reageer ik meer...

Geplaatst

Melis - thanx - ik heb me voorgenomen dat ik t gewoon lekker rustig aan ga doen en de basis goed genoeg is ;-)...

Meezie - wat voor afscheidscadeautjes ga je geven?

Benbri - sja, weet t niet zo goed. Is altijd wel t risico met 2e handsspullen kopen zonder in t echt gezien te hebben, maar leuk is t natuurlijk niet. Kan je geen contact met de verkoper zoeken en kijken of je m terug mag sturen ofzo?

Geplaatst

Benbri ik kan me wel voorstellen dat je teleurgesteld bent hoor! Maar inderdaad: wat heeft ie nieuw gekost? En ook belangrijk: wat stond er precies in de beschrijving? Ik zou toch nog even contact opnemen met de verkoper en vertellen wat je ervan vind (op een nette manier). Kijken hoe ze reageert en dan kun je weer verder. Je kunt geloof ik altijd iets over iemand achterlaten he, dat het een slechte verkoper is ofzo en dat wil niemand. Maar ik zou haar eerst een kans geven... Misschien wil ze wel wat geld terugstorten, kan ie in de wasmachine en heb je voor het begin een leuke tas.

Succes, ben benieuwd hoe dit afloopt.

Geplaatst

hij is ook "maar" 14 euro. en ik weet niet hoe duur hij normaal is, staat geen merk niets in.....overigens, al was ie nieuw 600 euro, als hij er niet meer uit ziet is iets gewoon onverkoopbaar of zeker geen 14 euro. als ik hem op een 2ehands beurs zou zien zou ik er voorbij lopen...heb ng even naar de tas gekeken, maar zit gewoon zelfs melkvlekken aan de binnenkant van vakjes *zucht en vooral ook ieuw* ben eigenlijk nog nooit zo voor mijn gevoel "belazerd" heus wel eens voor een paar euro, kan ik mee leven, maar nu was het in totaal 20 euro, terwijl ik nu spijt heb dat ik hem niet gewoon eentje nieuw heb gehaald bij de babydump, was ook 20 euro, andere stijl, maar toch...of gewoon bij de zeeman een verschoningsmatje los en een leuke rugzak of zo...ik baal echt en mss de hormonen die het versterken hoor...en dan zeg ik tegen manlief dat ik nooit meer wat 2ehands koop, kijkt ie mij aan zo van...heb je gewaarschuwd of zoiets (invullen) en hij ziet dat ik verdrietig ben en hij negeert het gewoon *grom*....ik haat alles vandaag....superverdrietig :( om een boel dingen...:(

Geplaatst

De tas zag er op het plaatje wel leuk uit, maar zoals jij hem omschrijft zou ik hem ook niet kopen, blech. Ik zou contact zoeken met de verkoopster en kijken of ze je geld wil teruggeven.

Ink ik ben roze koffertjes aan het maken met wat snoepjes en stickertjes erin. Voor de tractatie op de dag zelf doe ik soepstengels met aan de topjes roze muisjes

Geplaatst

Balen bri, maar niet druk om maken... dat heeft geen enkele zin en het verpest alleen je dag.

misschien dat een wasbeurtje helpt!

Het is echt balen, heus, maar een tweedehands tas blijft een tweedehands tas.

Kopen via marktplaats is leuk. Ik ken meer mensen die het doen. En die zeggen ook allemaal, meestal gaat het goed en soms heb je pech. Dat is het risico ten opzichte van een nieuw artikel. En als je alles optelt dan levert het al met al toch wat op.

Zelf ben ik niet zo van marktplaats e.d. Zeker niet bij artikelen die je veel gebruikt en dus veel gebruikersporen bevatten. Denk aan dekentjes, matrassen, tassen, luiertassen, etc. Bovendien heb je weinig rechten. Vandaar dat ik ook altijd kijk naar keurmerken bij webwinkels. Het zegt niet alles, maar toch wel iets.

--------------

Hier staat het bed inmiddels op klossen.. poeh wat is dat hoog :) Maar ook wel gemakkelijk. Kwam snachts nog maar moeilijk mn bed uit!

In het ziekenhuis was deze week gelukkig alles goed. Uk en Uk liggen nog altijd op groeischema. Bloeddruk, suiker, ijzer, etc. zag er allemaal erg goed uit. Helaas wel een buikbreukje. Dus dat moeten we even aankijken. Maar verklaard meteen weer wat pijnklachten.

Allemaal een fijn weekend!

Geplaatst

net zoiets als een liesbreuk maar dan in je buikwand... Voor nu heb ik er niet heel veel last van, dus hoop dat dat zo blijft. Na de bevalling moet ik waarschijnlijk een kleine operatie ondergaan.

Geplaatst

he bah jrn...das minder. hopelijk hou je er weinig tot geen last van iig tot de bevalling, kan het met de bevalling geen kwaad dan? ivm druk die je toch op je buik zet?

en ja, jullie hebben gelijk. moet mij er ook niet druk om maken, maar ik was gewoon zo ontzettend blij en enthousiast ermee en dit was dus echt een supergrote teleurstelling. afgezien van dat feit heb ik al een paar weken een flinke discussie over alcohol met manlief, met als volgt dat hij nu al 2 dagen niet tegen mij praat, zegt dat er niets aan de hand is, maar amper wat zegt, hooguit terugpraten en dan echt het hoognodige...raakt me niet aan, kijkt me niet aan en als ik zeg, goh..gaan we nu weer lief doen, ontwijkt hij mijn blik en zegt...ik doe toch niets (nee, dat is het juist) en ik vind de rust wel lekker zo...*zucht*...superverdrietig en erg stressvol de laatste weken dus en dan kwam die tas er nog eens bovenop...ik vind het leven gewoon even niet zo leuk meer op deze manier :(. ik was zo gelukkig en nu...nu lijkt het wel of we zover uit elkaar gaan groeien...en dan ben ik nog niet eens bevallen...*zucht**snik*

Geplaatst

Wat naar Benbri. Hoop echt dat jullie er snel uitkomen.

Ruzies of gewoon een gebrek aan aandacht zijn dingen die je nooit, maar zeker nu niet kan gebruiken.

Je kan zelf steeds minder en dat vraagt natuurlijk meer van je partner, maar als ik het zo lees speelt alcohol een rol.

Hoop dat het niet te erg wordt.

Ik weet niet wta er precies aan de hand is, maar kan me voorstellen dat door relatieproblemen, een issue rondom een tas opeens erg groot wordt.

Het zal de spreekwoordelijke druppel wel zijn. Meis veel sterkte...

-----

Wat betreft mijn bevalling. Ik heb geen idee wat die breuk daarvoor betekent.

Maar zoals het er nu naar uitziet wordt het een keizersnede. 1 ligt met de billen naar beneden en de andere met de voeten. Ze hebben nog max 3 weken om te draaien, maar verwacht er weinig van.

Geplaatst

Ik heb laatst aan de echoscopiste gevraagd hoe ze moeten liggen voor een natuurlijke bevalling en toen zei ze dat de onderste baby in ieder geval moet zijn ingedaald en dus met hoofdje naar beneden, dan maakt het niet veel uit hoe de tweede ligt, die volgt dan bijna altijd vanzelf. En dat hoeft dus niet met het hoofdje eerst omdat het geboortekanaal dan al open is, ze hebben zelf voorkeur voor de beentjes want dat trekt er lekker makkelijk uit...

Bij mij is het nog steeds een stapelbed, vanaf het begin al overdwars boven elkaar dus ben benieuwd...

Geplaatst

Tja Caroline, we moeten het maar afwachten.

Ze mogen niet helpen met draaien, dus kansen worden met de week kleiner voor ons.

Verhaal dat jij hebt vernomen hebben ze mij ook verteld. Al hebben ze bij voorkeur twee goedliggers...

maar ja ik denk dat 1 al lastig gaat worden. Arts begint daar ook steeds meer zn twijfels over te hebben...

20 dec weer een echo. Dan ben ik iets verder dan 30 weken. Wellicht dat we dan toch vast wat opties kunnen gaan bespreken...

Geplaatst

Zo, ff illegaal vanaf m'n werk. Ben genoeg productief geweest tot nog toe en ben er nu wel klaar mee voor de dag - ben moe en wil m'n bed in, maar dat gaat nog niet, aangezien 1 bewoner bezoek heeft die tot 23:30 mag blijven! Pfff...

Benbri - dat klinkt niet leuk zo thuis! Helpt het ook niet als je zegt hoe je je er onder voelt? Getsie - zijn nu niet de leuke dingen zo richting het einde! Heeft tie last van stress voor t nieuwe vaderschap ofzo?

Kan me voorstellen dat zo'n tas dan een druppel is. Ik kon me gisteren ook ontzettend druk om iets maken op m'n werk, terwijl ik eigenlijk vrij was, maar kon het in m'n hoofd gewoon niet los laten! Echt heel vervelend, maar ja, waar zit dan die uitknop? Nu ik op m'n werk ben, kon ik er actie van maken en nu kan ik t pas van me af zetten, maar t is erg vervelend als dat niet zomaar lukt he?

Geplaatst

We schelen maar anderhalve week zie ik nu jrn! Ze zei tegen mij dat ik me nog maar niet druk moet maken om de bevalling dus dat doe ik dan ook maar niet, hoewel ik er af en toe wel aan denk natuurlijk...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden