Ga naar inhoud

Uitgerekend in maart 2012

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Moontje, meisjesnamen vind ik ook gemakkelijker, maar ik vind het wel heel erg leuk om zowel een jongens- als een meisjesnaam te mogen verzinnen.

Melis, een goede reis terug gewenst.

Ik voel mijn baby's zo af en toe volgens mij ook. Als ik mijn darmen voel, dan hoor ik toch echt meer geluid (gerommel) en de plopjes zijn veel zachter.

Vandaag een gesprek gehad met de bedrijfsarts, en dat verliep goed. Hij gaat het advies geven om 2 uur per dag minder te werken en dat ik minder mag tillen, bukken e.d. Omdat deze bedrijfsarts nieuw was en nog weinig wist over ons werk, heb ik hem vanalles kunnen uitleggen, dus ook over de zware koffers. Dus ik ben blij.

Geplaatst

Chris wat fijn dat het gesprek zo lekker ging en dat je nu 2 uur per dag minder kan gaan werken en leuk dat je de baby's nu ook voelt

Hier verschrikkelijk last van m'n buik en voornamelijk rug kan jammer genoeg pas over 2wk naar de fysio. Deze week ook extra druk manlief geeft 3dgn cursus is sochtends vroeg weg en komt tegen 7uur pas weer thuis, en donderdag krijgt hij een operatie voor z'n navelbreuk. Kleine ingreep maar betekend wel dat hij een paar dagen

niet teveel mag rillen enzo dus komt er weer een hoop op

mij neer. We zullen zien hoop dat ik t vol ga houden weltruste allemaal

Sissy jij moet toch morgen naar de gyn kan op mn tel niet terug lezen maar dacht dat jij t was veel succes weer in ieder geval en ben jij het niet dan geldt dit natuurlijk voor degene die wel morgen moet

Geplaatst

Hè melis volgens mij ben je nu geland zo niet dan zal t niet meer lang duren hoop dat alles goed is gegaan wanneer moet je weer werken. Kan me voorstellen dat je niet echt uitgerust zult zijn

Hier onrustig geslapen en ben dan ook nog kei moe gelukkig komt m'n moeder vandaag om te helpen met poetsen

Fijne dag allemaal

Geplaatst

Goedemorgen dames, Melis jij bent weer terug als het goed is, lekker in je eigen bedje.

Crish, fijn dat je gesprek zo goed was in 2 uurtjes minder werken.

Meiden met rug/bekken pijn, kan jullie echt adviseren om naar een osteopaat te gaan.

Ik ben daar nu 2 keer geweest, je gaat een uurtje liggen ik hoef geen oefeningen thuis te doen en een wereld van verschil in pijn.

ben met 14 weken en 16 weken geweest nu nog met 22 weken en 34 weken.

Veer, ja het is een kleine ingreep maar het komt dan inderdaad op jou neer is wel pittig.

hoe oud is jullie dochtertje???

Geplaatst

Na een ellendige nachtvlucht waarbij ik ruzie had aan boord met een of ander suf wijf die vond dat zwanger vliegen verboden moest worden, ben ik EINDELIJK weer op Nederlandse bodem, heerlijk! Ondanks de grijze wolken en de temperatuur helemaal mijn ding. Nogmaals bedankt voor jullie steun en lieve berichtjes, heeft me goed gedaan!! Klopt het dat Caro al een paa dagen niets geschreven heeft? Hoe is het met jullie?

Geplaatst

Medusa, jammer dat je placenta voor ligt, dan moet je dus helaas nog wat langer geduld hebben. Maar des te meer geniet je er straks dan van:laugh:

Chris fijn dat je twee uur per dag minder kan werken. Dat scheelt al een heleboel en ook fijn dat je geen zware dingen meer hoeft te tillen.

Melis weer veilig geland op Nederlandse bodem?

Hier gaat het redelijk, ik heb me nu ziek gemeld voor twee dagen omdat ik merk dat mijn lichaam steeds meer aan het 'opraken' is. Vrijdag is al mijn vrije dag en ik hoop dat ik door rust weer wat opknap. Ik loop wel bij de fysio en zij zegt ook al dat ik de zwaarte van mijn werk niet moet onderschatten.(kinderopvang)

Het tillen, bukken en vele lopen wat je op een dag doet wordt steeds zwaarder en zeker na een lange werkdag ben ik 's avonds gesloopt. Heb ik pijn in rug, benen en voelt het of ik de marathon heb gelopen.

Soms baal ik wel want ik ben nog maar net op de helft van mijn zwangerschap maar ik heb nu niet alleen mezelf om voor te zorgen maar ook het wondertje in mijn buik.

Geplaatst

Ik probeer maar het voordeel erin te zien, mn kleine man kan mij straks als hij groter is niet beurs schoppen, en dat gaat wel als de placenta niet voor ligt.

meiden, jullie vinden mijn een zeur misschien, maar neem je rust ( ga naar fysio/ ostepoaat ) maar ik heb bij Ilona zo'n zware zwangerschap gehad met mn bekken en zo, heb nog een jaar revalidatie gehad.

Dat gevoel wat jij zegt Ansje, s avonds erdoor heen zitten stuk zijn alsof je marathon gelopen heb, dat had ik ook alweer voor de 12 weken zwanger, en nu ik 2 keer osteopathie gehad heb is dat over, kan gewoon koken en blijfen staan zonder een stoel erbij te hebben, boodschapjes doen gaat ook weer, wel op mn gemak maar zonder tranen in mn ogen.

Heb nog wel last van mn bekken maar op een dragelijker manier dan ervoor.

Meiden echt echt luister naar je lichaam en doe er wat mee.

Zal er nu over ophouden. :-)

Geplaatst

Melsi?? Hahaha, coole bijnaam Meduus ;-) Ik denk niet dat je berichtjes als zeurderig ervaren worden, ik vind het juist er lief van je! Hoe is het met je? Bijna 18 weken toch?

Geplaatst

Oeps tikfoutje :-) hahaha ja morgen 18 weken joepie, het gaat goed met me. baal alleen echt giga dat ik niets voel, wel dat mn baarmoeder een hardebal wordt, ff geduldig zijn.

Hoe gaat het met manlief??? en jou uiteraard?

Heb net wel een site met mooie geboortekaartjes gevonden gupje.nl

Geplaatst

Hahaha, ik vond hem wel leuk verzonnen hoor ;-) Wij zijn vanmorgen om 6.30 uur thuis gekomen na een helse vlucht. Een of ander mokkel naast ons (ik zat aan het raam en manlief in het midden) die aan het gangpad zat vond het nodig om ff te klagen over zwangere die vliegen, ben me toch een partij uit m'n stekker gegaan, whahaha. Vroeg haar netjes of zij misschien bij het raam wilde zitten, omdat ik elk half uur plas ongeveer en veel mijn benen wil strekken. Nee was haar antwoord, want haar man zat aan de andere kant van het gangpad. Prima mevrouwtje, dan maakt deze hormonale zwangere je toch lekker elke 20 min wakker. Zo gezegd zo gedaan, mevrouw was niet blij met me. Uiteindelijk support van de stewardess gekregen en zat ik met m'n dikke pens aan het gangpad. Eind goed, al goed!

Manlief is helemaal opgeknapt, gelukkig. Wat een drama was het zeg, maar jullie hebben me er wel doorheen gesleept met jullie lieve berichtjes. Alleen ben ik nu strontverkouden, helaas. Ach, we overleven het wel..

Jammer idd dat je nog niks voelt, ik word de hele dag door geschopt. Erg gezellig! Komt vanzelf hoor mop, geen zorgen!

Geplaatst

Volgende echo/afspraak:

26 oktober : Pjessie (20 weken echo)

31 oktober : Moontje (controle + echo gyn)

1 November : Medusa ( vk )

4 november : Ansje (controle vk)

7 November : Medusa (vk in zh)

7 november : Veer (vk)

9 november : Melis25 (controle vk)

10 November : Medusa ( 20 weken echo )

17 november : Vlinder 1976 ( controle VK)

18 November: Simonja (controle VK)

18 November: ChrisH(controle gyn)

22 November : Medusa ( gyn echo + suikertest )

25 november : Melis25 4D-echo (dr. Papa)

16 december : Melis25 (echo ivm ligging placenta)

22 december: ChrisH (GUO, uitgebreide echo)

Uitgerekend op...

4 Maart :
Moontje (verrassing)

6 Maart :
Ansje20 (een babyBOY!)

6 Maart :
Caroline
2ling
(verrassing)

7 Maart :
Veer
(verrassing)

7 Maart : Lynn

9 Maart :
Melis25
(een babyBOY!)

9 Maart :
Simonja (een babyGIRL!)

11 Maart :
CrisH
2ling
(een babyGirl en
een babyBoy)

11 Maart :
Sissy 2ling
(twee babyGIRLS!)

14 Maart :
Silvia83
(helaas geen hartje meer met 16 weken; vroeggeboorte van ons mannetje)

15 Maart : Pjessie (2ling)

21 Maart :
Sharon
(een babyBOY!)

26 Maart : Disi

28 Maart : Vlinder_1976

29 Maart :
Medusa (een babyBOY!)

31 maart : Rican

31 maart : Wen78

Geplaatst

Meiden ik ben er weer hoor! Melis, lief dat je me miste was er inderdaad een tijdje niet: eerst hele weekend Thermae en daarna tot gisteravond bij mijn ouders gelogeerd, dochterlief heeft vakantie.

Vanochtend naar de gyn en bloeddruk is heel mooi gedaald! Moet natuurlijk wel die meds blijven slikken maar ja, ze helpen dus goed, gyn was tevreden, hoef pas over 3 weken terug ipv over 2... En 2 weken daarna naar de echoscopiste voor de groeiecho, jammer voor mijn dochter, die moet weer wachten, ze wil zo graag de baby's in mijn buik zien.

Sinds een paar dagen voel ik ook de bovenste baby goed bewegen! Ben ik wel blij mee want tot nu toe was het bijna altijd de onderste. Zo zie je wat die placenta voor of achter echt wel invloed heeft (Meduus, jouw tijd komt echt binnenkort!)

Hier wordt druk verbouwd: voor de nieuwe kamer voor mijn dochter is de muur doorgebroken en de deur zit er in, de vloer is dicht en geisoleerd en binnenkort wordt er geschilderd en dan nog een nieuwe laminaatvloer. Dan kunnen we een kledingkast en bed gaan kopen voor haar en zoetjes aan verhuizen, zodat haar kamer kan worden omgetoverd tot babykamer. Maar dan zijn we wel weer een paar weken verder...

Wat leuk dat er eindelijk meiden bij zijn gekomen! 4 maar liefst, een inhaalslag! Gefeliciteerd Chris, Sissy en Simonja, allemaal leuk!

Melis, wat een verhaal, gelukkig met goede afloop. Wel jammer dat je vakantie in het water is gevallen... maar volgens mij heb je er in ieder geval wat leuke spullen aan over gehouden!

Geplaatst

Je heb een lekker weekend gehad dus heerlijk thermen en bij je ouders geweest.

Fijn dat je bloeddruk gedaald is en nu wat langer weg mag blijven.

En wat leuk dat je de bovenste baby nu ook goed voelt, lijkt me echt gek om 2 baby's te voelen wel heel bijzonder.

Ik voelde net in de auto een soort klein knappend gevoel, het was er ff en snel weer weg, heb dus geen idee of dit mn kleine man geweest kan zijn.

Echt ik ben miss ongeduld, dit had ik bij Ilona niet maar komt misschien omdat dit mn laatste zwangerschap zal zijn.

fijne dag dames

Geplaatst

Medusa, gefeliciteerd met je 18 weken mijlpaal, tijd vliegt hé?!

Caroline, fijn om weer een berichtje van je te lezen. Zo te lezen heb je een paar leuke dag achter de rug, altijd leuk. Helemaal top om te lezen dat je bloeddruk mooi gedaald is, hopen dat dit zo blijft natuurlijk.

Zag in het lijstje dat Pjessie gisteren de 20 weken echo had, maar we hebben echt al heel lang niets van haar gehoord.

Ben nog steeds strontverkouden, zit helemaal verstopt. Heb gisteravond voordat ik ging slapen mijn borst en tussen mijn schouderbladen ingesmeerd met Damp verkoudheidsbalsem, maar heeft weinig geholpen. Doordat ik met m'n mond open heb geslapen, heb ik nu een keel als een scheermes, auw! Ach ja, waait wel over. Ben allang blij dat ik niet meer in Turkije ben, haha...

Fijne dag meiden!

P.S. Weer buikfoto's maken?

Geplaatst

Michel zou vanavond thuis komen, gaat niet door de heli is stuk, hij kan vanavond wel van boord en dan moet hij overnachten en Aberdeen, en morgenochtend met KLM weer naar nederland, heb er de pest over in.

Ik zal als hij thuis is van het weekend weer ff om buik foto vragen

Balen dat je zo verkouden bent Melsi.

Geplaatst

Nog meer balen... ik had een samsung jet telefoon maar vorig jaar ging hij stuk, wel netjes bewaard compleet, laats nog een keer geprobeerd maar deed het nog niet, ik weer weg gelegd, heb ik hem vanmiddag naar zo'n gsm reparatie shop gebracht kost het me 20 euro, das niet veel en als hij het dan nog niet doet kost het me niets meer, kan hem maandag weer ophalen.

Kan ik nergens meer het achterkantje vinden, snap er geen reet van, met die telefoon als hij het doet kan ik goede fotoos maken nu niet.

Geplaatst

Mijn weekend is begonnen, gelukkig. Morgen naar de autodealer om winterbanden onder onze auto te laten zetten.

Dinsdag nog naar de acupunctuur (ik ga er nu ongeveer 1 keer per maand naar toe) geweest. Mijn acupuncturiste heeft mij chinese kruiden (in de vorm van een pillen) voorgeschreven. Ik zei dinsdag nog ja, maar toen de pillen er gisteren lagen, ben ik toch gaan twijfelen. Ik slik liever eigen niets in mijn zwangerschap (behalve mijn thyrax en de vitaminepillen voor zwangeren). Ze zei dat dit Chinese kruiden zijn, die niet schadelijk zijn. Maar ik weet het niet... Ik kan het moeilijk controleren. Haar leverancier ken ik niet (dragon herbs uit Nijmegen). Ze zegt dat het nodig is voor mijn energie. Dat ik weinig energie heb, verbaast me natuurlijk niets. Zelf denk ik dat ik die pillen niet nodig heb om de zwangerschap door te komen. Vlak voor het spuiten van de gonal f heb ik ook Chinese kruiden gebruikt, maar toen had natuurlijk mijn twee kindjes nog niet bij mij.

Gisteren hebben wij de Philips Avent mogen ontvangen, een cadeautje van mijn schoonouders, zwager en en zijn vriendin. Mijn zwager werkt bij Philips en kon hem via de personeelswinkel wat goedkoper krijgen. Nu kunnen we straks onze baby's bekijken en horen, terwijl ze liggen te slapen in hun kamer.

Geplaatst

he meiden ben echt helemaal op. Mijnlief is vandaag geopereerd aan zn navelbreuk. Alls is gelukkig goed gegaan was ook maar een kleine ingreep alleen hij heeft wel echt veel pijn en dat had hij niet verwacht. Nu zal het de komende dagen wel op mij aankomen om onze dochter bezig te houden. Moet alleen morgen nog werken en zie er nogal tegen op heb weer zo een last van mn rug en buik. M'n buik lijkt wel een steen weet gewoon dat ik teveel gedaan heb maar ja dat is nu even niet anders.

Wat betreft namen zijn wij er bijna uit vind het altijd zo moeilijk en het maakt deze keer niet uit of het nu een jongsnaam is of meisjesnaam we vinden het deze keer allebei moeilijk

meduda onze dochter is van maart 2010 dus als de volgende er is is ze bijna 2 of ze is 2. En je bent zeker geen zeur wat betrreft waarschuwen om goed te luisteren naar je eigen lichaam. Kan me voorstellen met jouw achtergrond dat je dat andere wilt besparen. Weet dat ik ook meer naar mn lichaam meot luisteren alleen vind ik dat niet altijd even makkelijk. Ook de hulp inschakelen van andere doe ik niet zo snel.

Volgens mij kan het bij jouw ook niet lang meer duren voordat je de kleine gaat voelen. Kan me voorstellen dat je hier nu meer naar verlangt als je nu al weet dat dit hoogstwaarschijnlijk je laatste zwangerschap is. Dus ga er maar lekker van genieten. Balen dat je man/vriend niet thuis kan komen kan me voorstellen dat je hem weer graag wilt zien nadat hij weer een paar weken weg is geweest. Hopelijk is hij morgen lekker thuis.

ansje goed van je dat je je ziek hebt gemeld, dan kun je weer even op krachten komen en inderdaad het is ook geen ligt werk werken bij de opvang als ik dat zo zie bij mn dochter hoe druk dat wel niet af en toe kan zijn. Hopelijk helpt het om even weer op krachten te komen

melis lekker dat je weer terug bent in het eigen vertrouwde landje wel minder dat je nu zo verkouden bent hopelijk ben je er snel van af. Wanneer moet je eigenlijk weer gaan werken? Lekker jo dat je de kleine de hele dag door wel voelt. Ik voel hem of haar nu ook echt heel goed de laatste 2 weken zo leuk is dat. Zelf mn man voelt het nu ook

Caroline mooi dat je bloeddruk verlaagt is, hopelijk blijft dat zo de rest van de zwangerschap en is er dan ook nog een mogelijkheid dat je met de medicijnen mag stoppen of meot je die gewoon nu de hele zwangerschap door blijven gebruiken. Ook lekker genoten van je weekend thermen heerlijk even weer helemaal tot jezelf komen. En dan ook nog even een paar daagjes naar je ouders kun je lekker nog wat meer uitrusten helemaal gelijk heb je. Vooral omdat je nu ook aan het verbouwen bent dat geeft toch altijd meer stres vind ik zelf. Hopelijk verloopt alles vlot en kun je snel de babykamer af gaan maken. Leuk dat je nu ook eindelijk de bovenste baby voelt, lijkt me zo appart om 2 baby's te kunnen voelen geniet er maar lekker van.

Moontje alles ook goed met jouw

Chris geniet dan maar lekker van je weekend en leuk dat je die philips avent kado hebt gekregen. Wat betreft die chineese kruiden tabletten ik zou niet weten of die kwaad kunnen en als je echt trijfeld kun je toch ook nog altijd even je gyn bellen en navraag doen. Snap dat je liever niets inneemt tijdens je zwangerschap en sta je er niet 100% achter dan zou ik ze gewoon laten liggen

Vlinder heb nog niet op de sites gekeken die je door gaf van de geboorte kaartjes, zijn wij ook nog niet echt mee bezig hopelijk zit je juiste erbij als je ze binnen krijgt en je kunt het maar beter allemaal al geregeld hebben.

Simonja al aan het idee gewend dat jullie een dochter krijgen en lukt het nu al een beetje met de namen?

Hopelijk heb ik iedereen gehad

Geplaatst

Zo Veer wat een reakties op iedereen netjes hoor :-)

Gelukkig wordt het niet opgevat als gezeur want dat is niet mn bedoeling.

Wat naar dat je zo'n last heb van harde buiken en je rug, en ook dat je man toch zo'n pijn heeft na de operatie, misschien toch de stoute schoenen aantrekken en om hulp vragen....

Zo dat lijkt me wel pittig met zo'n kleintje nog en dan zwanger zijn.

Ilona is bijna 3 praktisch zindelijk en die hoef ik niet meer te tillen en zo, dat scheelt wel.

Hopelijk geneest je man snel.

Michel belde net hij is in Aberdeen geland dus is het zeker dat hij morgen thuis is, gelukkig.

Geplaatst

Goedemorgen,

Veer, veel beterschap voor je man. Pas wel goed op jezelf.

Medusa, dat wordt vast een fijn weekend nu je man thuiskomt.

Gisteravond toen ik op bed zat, sprong mijn kat even snel op mijn buik. Daar werd ik niet zo blij van. Het deed niet echt pijn, maar ik denk dat de baby's wel even zijn geschrokken. Zou het verder kwaad kunnen? Ik zal er op moeten letten dat ze dit niet meer doet.

Vanochtend een paar klusjes doen (winterbanden halen en boodschappen doen) en daarna ga ik lekker uitrusten.

Geplaatst

Nee hoor Chrish dat kan geen kwaad, het is alleen ff schrikken dat de kat op je buik springt en misschien niet prettig.

Fijn dat je weekend heb en maar weinig hoeft te doen, lekker op je gemak.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden