Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik bedoelde jou man, stond er verkeerd.

Lunch al 2 dagen rumbonen :-)

IPad zonder 3G met 16gb, ik werk dan via wifi/ hotspot bijna 500,-.

Jeroen heeft 64gb met internet abb was bijna 900,-.

Ik gebruik hem ook zakelijk en kan hem echt niet mussen.

• Replies 2.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Dag meiden, ik denk dat we onze titel te pakken hebben: "AA-meisjes, sla, wortel en radijsjes", met dank aan Henne! Fijn dat er vandaag weer zo veel geschreven is, ik dacht dat iedereen met een kater van van gisteren in bed lag ;-)

Ik heb me keurig gedragen vandaag. Oké, een patatje gehad maar koolhydraten voor 5 uur is prima en ik had al twee weken geen patat meer gegeten. Hmmmm. Ach, ik heb ervan genoten en laat dat ook onze lijfspreuk zijn: Zondigen mag, maar dan moet je er wel zonder schuldgevoel lekker van genieten.

Tijdens het avondeten wel op het rechte pad: Een groenteprutje met tomatenpuree (courgette, paprika, rode ui, knoflook en champignons) met kipfilet en bloemkool.

Hahaha Zara: Ik wil heul veul afvallen met snoep en chips. Ik hoor het je zeggen. Ik was vandaag nog in Utrecht, je kunt daar echt heel goed winkelen, maar ik mag van mezelf geen kleren meer kopen tot ik een maatje kleiner pas. Tuniekjes en leggings, ik herken het. Ik koop ook alleen maar op de groei want stel dat ik zwanger word...

Ik heb vandaag ook lijnzaad gekocht. Ik ga het over de muesli gooien maar volgens mij kun je het ook in zelfgebakken brood verwerken. Yeah, right, alsof we daar tijd voor hebben ;-)

Maandag beginnen vind ik ook goed, hoor. Dan maar een lijstje maken met streefgewichten en bijhouden?

Posted

Mijn man moest er ook aan wennen Noor, die was gewend aan een knor smaakje;-) Als ik niet thuis eet, gaat hij ook gelijk voor een piza of zoiets kant en klaars haha. Ik ben zelf niet André gewend, mijn moeder gebruikt ook nooit pakjes ofzo. We hebben een goed gevulde kruidenkast :-)

Posted

Ik ben ook niet zo aan André gewend ;-)

Noor: Wrangtakken? Hahahaha, wat is dat? Als je rode wijn meestal niet zo lekker vindt, heb ik nog wel wat tips voor je voor rode wijn die wel lekker is. O nee, verkeerde topic. Maar zoals ik gisteren ook zei tegen Wen: Rode wijn bevat heel veel anti-oxydanten. Zag ik ooit toen ik een fles POM kocht, zat er een labeltje omheen met wat nou de meeste anti-ox bevatte. POM natuurlijk met stip op 1 maar meteen daarna kwam rode wijn. Ik zei nog tegen m'n vriend: Daar sta je dan met je goeie gedrag. Hmpf.

Posted

Zelfgebakken brood is lekker!! En werk valt best mee. Zal ik iets geks vertellen? Mijn zus viel af van zelfgebakken brood. Kennelijk waren al die broodverbeteraars ed niet goed voor haar en haar spijsvertering :-) Heb ook vaak gelezen dat je van speltbrood afvalt, ipv tarwe dus.

Zara die kont is nou ook weer niet zo enorm haha. Maar bij maat 34/36 denken veel mensen aan een spijker en vormen heb ik wel degelijk. En ja, dat vindt j zeker leuk hihi.

Volgens mij is het codewoord in dit topic trouwne MAAR, echt lachen. Maar (heb je m weer) groot gelijk meiden, t moet wel leuk blijven. Sjaggie lijnmeisjes is geen goed idee.

Posted

Noor, zit ik weer in mijn eentje hardop te lachen. Nee, ik zit niet in mijn up af te vallen! Maar met al die lekkere dingen die jullie aan het eten/drinken zijn, leek het me beter om zaterdag nog heel hard te genieten, zondag te starten met langzaam afkicken en dan maandag het startschot.

Zit je kurk er nog steeds op?

Henne, mag jij ook echt geen tompouce meer eten of kies je bewust om ze niet meer te eten?

Simba, je verklapt ons nog steeds je geheim niet hoe je zo weinig kan wegen.

Elliebellie, die titel van Henne is helemaal top. Moet ik hem al aanpassen?

En zo ja, hoe doe je dat eigenlijk?

Is het echt zo dat je wel koolhydraten voor 5 uur mag eten? Had voor morgen namelijk mijn zinnen op "iets" met frietjes gezet maar eet normaal eigenlijk nooit zo vroeg. Voor frietjes maak ik echter graag een uitzondering.

Heb Pom trouwens ook gelijk even voorgelegd aan de diëtiste maar volgens haar was er geen relatie tussen voeding en de kans op een zwangerschap. Ze zou het wel gaan navragen en uitzoeken, heeft ze beloofd.

Sylvie, wat een geld voor die ipad. Kan je heel veel frietjes en rumbonen van kopen ;-)

Weet je dat ik nu zin in rumbonen krijg? Kreeg ik altijd van mijn omaatje. Jeugdsentiment en mooie herinneringen.

Posted

Ik heb geen kruk maar schroefdop, gaat sneller.

Tsja die rumbonen hier ook van vroeger, een van de weinige dingen die ik lekker vindt om te snoepen.

Posted

Ik heb geen wijn in huis, damn. Zara, ik denk dat je Jheroen of een andere moderator moet vragen om de titel aan te passen. En zullen we verhuizen vanuit de Oproepjes? Het dieet, ahem, dat ik volg heet 'no carbs after 5 pm', google maar. Koolhydraten zijn wel goed en belangrijk, maar met mate. Hee, daar was weer een maar. Atkins is helemaal zonder, maar dat gaat mij veel te ver. Dit is een goed compromis, je valt geleidelijk af dus minder kans op het jojo-effect.

Posted

Je kan ook de kurk eraf laten. Dat gaat helemaal snel!

Elliebellie, ga je no carbs zeker een keer googlen maar manlief krijg steeds smekender ogen omdat hij de laptop weer wil.

Zal ik nog even wachten of de andere dames het hier eens zijn met de nieuwe naam? En waar vind jij dat we nu horen?

Kan het toch weer niet laten om naar hondjes te kijken. Ook goed voor het afvallen. Die moet je steeds uitlaten en dan krijg je weer beweging. Rondje langs de snackbar en weer terug. Haha...

Posted

He meiden wel erg gezellig hier! Het is eigenlijk een soort afgeleide van de pauze meisjes aan het worden, met dito grappen en grollen door de iPad en iPhones... Ook veel pauze meiden zitten hier natuurlijk, gek, we zijn toch allemaal slanke dennen? :-)

Effe serieus nu.

Wat dachten jullie van zoiets:

Naam

Gewicht (optioneel)

Aantal kilo's dat ik kwijt wil

Resultaat

Week 1

Of zoiets, wie is er van de schema's? Henne volgens mij, die doet hier mee als coach, dus: leef je uit!

Posted

Ja schroefdoppen........ echt de beste uitvinding sinds antibiotica..... maar deze had een kurk. Gelukkig heb ik wel zo'n hele snelle opener. Plop plop klaar.

Elliebellie..... wrangtakken.... ik krijg het toevallig ook van Pom. Weet je dan wat ik bedoel..... hihi. Goede tips voor een lekker wijntje altijd welkom. Nog een paar weekjes dan he want ik hoop begin juli weer te gaan beginnen. Oh nee we gaan maandag beginnen. Laat maar dan.. ik ben zonder ruggegraat geboren dus de enige manier is niet in huis halen. Saai hoor, de muizen liggen nu al dood voor de koelkast. Mijn man zette laatst van ellende het pakje hagelslag aan zijn mond omdat ik niets in huis had gehaald...

Zara.... ik weet niet hoe het kwam maar ik had je berichtje nog niet gezien voor ik ging typen. Gek maar ben blij dat je weer boven water bent. Leuk zo'n dietiste die voor je gaat rekenen wat je mag. Alleen wel jammer dat ze daar 2 weken voor nodig heeft he. Maar hier staan ook wel goede tips om mee te beginnen toch?! Heel veel plezier in Utrecht. Ik hoop dat je lekker slaagt.

Nou nogmaals fijne avond

groetjes

Noor

Posted

Haha in afval schema's heb ik me nooit zo verdiept. Wat is belangrijk? Gewicht of BMI? Zou het lekker overzichelijk houden in ieder geval. Gewoon wat wil je kwijt en hoe staat het ervoor. Enne....ik was cheerleader hè, geen coach haha, van afvallen heb ik de ballen verstand.

Die tompouce....het mag wel. Maar (hebbie me weer) dan ben is daarna drie dagen misselijk en beroerd. En dat is het me toch niet waard. Soms eet ik iets dat niet 'mag' maar alleen als het t ook waard is en ik de volgende dag niet hoef te werken. En dan heeeeel er genieten en de volgende dag geen spijt krijgen. Hmmm, dat klinkt best wel coacherig!

Posted

Die wrangtakken van de Pom kreeg ik ook. Als ik er alleen aan denk al....

Had je man trouwens geen zin in gebakken muis? Lijkt me dan nog beter vullen dan hagelslag. Hoewel, die laatste heb ik ook al eens aan mijn mond gezet. Je moet toch wat als er anders niks te snaaien is.

Caroline, heel goed voorstel! Misschien nog aangevuld met lengte?

Poe Henne, lijkt me echt lastig!

Posted

Hmpf, volgens de bmi index ben ik te zwaar maar ik zit net boven de 25. Dat valt toch wel mee, dan?

Noor, moet zo om je lachen... Ik ben ook zo'n ruggengraatloze levensgenieter. Oké , ik geef je toch nog een tip tegen het wrangtakken: een Chileense Merlot-wijn. Niets aan de hand slobberwijntje, kost niets en rond en vol van smaak. Wrange wijn bevat te veel tannine en dat is vies.

Zara, jij vroeg waar we moesten staan. Eh, onder de pauzemeisjes, dan hoeven we niet steeds heen en weer te springen.

Caroline: prima voorstel, gewicht optioneel.

Posted

Noor hagelslag arme man. En schroefdoppen de beste uitvinding sinds antibiotica, haha, hoe kom jr er op.

Wel wat Caroline zegt schrijven hier een aantal pauze meiden en dat is te merken.

Leuk!!!

Posted

Denk net volgens onderzoek is bewezen dat mensen due slecht slepen meer kans op overgewicht hebben of dat je daar dikker van wordt. Aangezien dat ik de laatste maanden geel slecht heb geslapen vraag ik mij af of daar een kern van waarheid in zit. Eens nazoeken.

Posted

Goed voorstel Elliebellie! Spring jij ook steeds heen en weer?

Moet jullie nu echt verlaten. Geniet morgen van al dat lekkers. Nu mag het nog ;-)

Syl, ik word s nachts ook steeds wakker dus weet wel zeker dat er een verband is. Hoeft niet meer verder onderzocht te worden.

Moet trouwens weer lachen want zie dat je smilie op hongerig staat.

Posted

Kom alleen ff kort gedag zeggen. ga zo mijn mandje in. De hele middag en avond druk bezig geweest met huis, winkelen en boodschappen. Nu ff bijkomen met een wijntje en een zakje pinda's. Ik lees morgen ff wat bij.

Posted

Haha meiden, leuk om hier mee te lezen. Ik ga alle tips goed opslaan, ik hoop nog 7 maanden zwanger te zijn en daarna zijn er vast veeeeel kilo's die eraf moeten. Vrees dat ik bij de categorie zwangeren zal behoren waar niet alleen de buik dik wordt :-) ben normaal niet heel dik, maar heb wel hele ronde vormen Zeg maar. Stuk ronder dan die van henne trouwens!

Zag dat jullie het hadden over brood bakken: gewoon een fijne brood bakmachine kopen voor een paar tientjes. Werkt als een tierelier en is super lekker! Zelf brood kneden verbrand je natuurlijk wel meer calorien mee :-)

Nu allemaal slapen en al dromend afvallen :-)

Posted

Help! Ben t.o.v gistermorgen 2 ons aangekomen... En ik heb echt helemaal niks gedaan ;-( Gisteren zelfs nog hard gefietst. Terugweg nog met tegenwind en in de zeikende regen. Zou je van denken aan lekkere dingen ook zwaarder kunnen worden? Vrees dan voor vandaag. Wilde op mijn shopdagje toch echt wel een paar lekkere dingen eten nu het nog mag. Maandag dan echt het officiële startschot.

We, hoe groot is dat zakje pinda's van jou?

Ivfsh, alle vormen zijn hier welkom hoor!

Posted

Zara maak je niet druk.. bij mij scheelt het soms in eens een kilo. Soms heb je gewoon een lichte dag of een wat zwaardere dag.

Ga alsjeblieft gewoon heeel erg genieten van je leuke dag! En zondig zo eens een keer zonder te denken aan je gewicht. Dat kan je morgen dan weer doen of maandag.

Van zo'n fijne dag met leuke en lekkere dingen word je meestal heel gelukkig, en dat is ook wat waard toch!

Vanaf maandag gaan we er tegen aan. Promise.

Groetjes en enjoy!!

Noor