Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ja, dan doen we gewoon september of zo! Dan schuiven we Volendam op naar volgend jaar zomer, want alleen met mooi weer is het daar eigenlijk heel leuk. Ach en er zijn genoeg dingen te doen in dit koude kikkerlandje onder het genot van een chocomel met slagroom :)

Raba, wat fijn, 12 follikels is een mooie score, wie weet komt er nog iets bij. Succes voor dinsdag alvast, uhm morgen al dus ;)

• Reacties 252
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Raba succes met je 2e fm... Spannend hoor!

September klinkt helemaal super... Komt mij denk ik ook wel goed uit.

Net een wiegje en een box gekocht! Ben er helemaal blij mee... We zijn bij burghout (?) geweest in sliedrecht, best groot!! En ook behoorlijk druk!

Ook een mooi kamertje gezien, maar daar wachten we nog heel ffies mee.

Fijne dag allemaal!

Xx

Geplaatst

Oh wat leuk Judith :) Ben benieuwd, maar tegen die tijd plaats je vast wel wat foto's... hihi!!

Hier net een heerlijk snicker ice-cream opgegeten, oh wat had ik zin in chocola....

Dus we houden het eerst op september? Mogen we wel even naar een ander idee gaan vogelen, want Volendam schuift op... Heb er nu alweer zin in :)

Geplaatst

Raba wat fijn 12 stuks mooi hoor

Zjoediezzz wat mooi dat je geslaagd bent volgens mij was ook alles wel geopend vandaag.

September komt mij ook wel uit alleen de 3de niet.

Maar hier in de buurt zit ook een heel leuk theehuisje, maar ik weet ook niet of jullie wat anders willen

Geplaatst

Van mij mag het wel iets anders worden, vond het heel gezellig hoor. En een high tea vind ik echt leuk, maar dan misschien combineren met iets anders leuks?

Zodat het ook meer een soort van 'teambuilding' wordt?

Evt. afsluiten met een lekker etentje ergens? Ik roep maar wat hoor, maar ik vond die 3 uurtjes wel heeeeel snel voorbij gaan haha...

Geplaatst

Alweer 3 pagina's!! Wat een ouwe hoeren zeg, hahaha.

Ik vind het best leuk om iets "actiefs" te gaan doen, maar dan ben ik alwel ruim 6 maanden zwanger, dus niet al te actief aub :-D

En de 4de september is mijn dochter jarig, dan ga ik ook niet kunnen. Oh ja en de 2de is het dochterje van mijn zus jarig. Heb geen idee wat voor dagen dit zijn, maar ja.

Ik vind alles goed, als we maar gezellig kunnen kletsen!!

Liefs Elke

Geplaatst

Nou tegen die tijd ben ik ook een waggeleend hoor... dus doe mij maar één en al gezelligheid :)

Geplaatst

whahaha dat is helemaal Jose haar ding!!punniken en boeren golf!! Whahaha.

Kunnen natuurlijk ook oud hollandse spelletjes gaan doen ;)!!

Volgens mij heb je zoiets als datum prikker toch??Wellicht dat we daar gebruik van kunnen maken dan kunnen we in iedergeval een datum prikken!!

Liefs Bianca

Geplaatst

Paintballen... das niet eerlijk voor de zwangeren.... die steken uit, en zijn op die manier veel makkelijker te raken..

Geplaatst

Soooow dan, wat is er al weer bij gekletst hier.

Leuk idee om in September weer wat leuks te doen.

K heb écht dubbel gelegen om Goofy's verhaal over de herten....

haha... k zie je al lopen.... Wij allemaal stil in de bosjes te kijken,

en Goofy maar rennen achter zo'n beest an....haha....

Tegen die tijd ben ik ws ook wel n waggelende gans, dus

niet heeeel actief please.... nu ben ik sowieso meer voor de relaxte

fun dingen.... ergens gaan lunchen, eten, wokken of iets is natuurlijk

altijd leuk, en idd. iets erbij doen ofzo.

Bijv. eerst ergens gaan varen (Biesbos?? die hebben rondvaarten)

en daarna ergens gaan eten??

t maak mij allemaal niet zoveel uit eigenlijk!!

BTW k las ergens iets over mannen meenemen....

ik krijg de mijne dus écht niet mee voor dit soort dingen hoor,

daar houd hij helemaal niet van..... hoeft van mij eerlijk gezegd ook niet zo!!

Geplaatst

Een rondvaart is ook wel een goed idee giethoorn is ook erg mooi en daar kun je erg lekker eten

Een huifkar zou ook nog een idee zijn

Ik krijg trouwens mijn vriend ook absoluut niet mee naar zoiets hij vind het mooi voor mij maar zelf niet

Geplaatst

Idd dan liever een rondvaart hihi!!

Ben benieuwd!!Of lekker gaan brunchen ergens!!??

Weet niet of iedereen op zondag kan??

Maar op zondag heb je bij veel van der valk hotels een brunch!

Tegenwoordig is het hip uitgebreid en niet heel erg duur!!En ze hebben vast en zeker ronde tafels ;)

En mijn vriend gaat ook niet mee hoor!!Die houd er niet van!En die vind het leuk voor mij maar daar blijft het bij!

Wij hebben zo beiden onze eigen dingen.

Geplaatst

Hier nog iemand die absoluut alleen moet. Mijn partner gaat echt niet mee.

Ik vind het ook makkelijker praten over zwangerschapsperikelen e.d. zonder de mannen.

Sorry, Jwleurs ik wil je niet voor de hoofd stoten hoor!

We zijn je heel dankbaar dat je Simba hebt gebracht!!!!!!!!!!

Die herten in de bronstijd op de Veluwe, dat is een aanrader! Je hoeft niet veel te lopen, fietsen e.d. Je kan ook heel de dag in een uitkijkpost gaan zitten. Hahahaha, praten zit er alleen niet in dan. Anders zie je die herten niet!!!!!!!!

Ik zal dat dan wel met vriendlief doen, hahahahaha

Meiden, ik vind alles best, Biesbosch ben ik nog nooit geweest, Staat hoog op het verlanglijstje!!

Giethoorn is ook erg leuk. We een heel eind rijden voor mij . Maar goed, anders heeft iemand anders dat......

Brunchen vind ik ook wel een leuk idee!

Ik kan vanaf de 2de week in september elk weekend tot nu toe. Dus kom maar op met die datum!

Moeten we anders een ijstje maken ofzoiets en waar de meeste namen op staan kiezen?

Bv:

Goofy: 3, 4, 10, 11, 17, 18, 24, 25 september (met rood kan niet en groen kan wel?)

Bianca: .......

Even copieren en je hebt zo een lijst!

Of gelijk een datum bv, 24.09?

Ik zie wel wat jullie kunnen en willen.

Nou meiden, ik ga ff bankhangen.

Tot laters!!!!!!!!!!

Geplaatst

Liever niet op zondag, dan ga ik altijd naar de kerk, en vinden we het fijn

om lekker samen, of met onze fam./vrienden te zijn. dus dan ga ik niet mee!!

Maar als jullie het liever wel op zondag doen, dan moe je met mij geen rekening

houden hoor!!!!!

Nee, mijn man doe ik er ook écht geen plezier mee, dit vind dit soort dingen

sowieso vrouwen-dingen, en hij gunt het mij van harte hoor, maar idd. ieder z'n

eigen ding!!

Geplaatst

We zaten tegelijk te typen Goofy :happy:

Maar in September zou ik iedere zaterdag kunnen (overdag dan.... 'savonds verjaardagen)

Dussss..... roep maar wat!!

Geplaatst

Meiden,

Ik ben ook van mening dat zondag geen geschikte dag is om iets te ondernemen met een hele groep. Denk ook dat we gewoon een datum moeten plannen, je hebt toch altijd mensen ertussen die niet kunnen.

Giethoorn vind ik erg leuk, kun je een hoop dingen doen. Bootje varen prima! Als het maar overdekt is, want ja... in september schijnt niet altijd de zon meer.

Misschien moeten we een budget afspreken? En dat we van dat geld pp iets leuks verzinnen, plannen incl. een etentje?

Wat betreft de mannen, Ron blijft ook thuis hoor! Niks voor hem, we hebben zo onze eigen dingen. Gewoon lekker meiden onder elkaar :)

Geplaatst

Ik kan alleen 3 en 11 september niet verder maakt het mij niet uit of het op zaterdag of zondag is.

Alleen de Biesbos is nog verder als afgelopen zaterdag voor mij en ik vond eigenlijk 2 uur rijden wel genoeg haha

Giethoorn is voor mij iets dichterbij ongeveer 1 tot 1,5 uur rijden

Geplaatst

giethoorn is errug leuk ja!!En daar kan je ook een overdekte rondvaart doen volgens mij??

Is bij ons vandaag ook ongeveer 1,5 uur rijden..... maar dat betekend wel dat het voor de brabanders onder ons 2 tot 3 uur rijden is....

Geplaatst

Ja, of gezellig punteren, ga ik wel op het voordek zitten haha....

Misschien moet er dan nog meer gecarpoold worden? Dat de Z-Hollanders zelf rijden en de mensen van Brabant/België daar naartoe rijden?

Geplaatst

2 tot 3 uur rijden?? Sorry, maar dan pas ik.

Ik hou totaal niet van autorijden (door een ongeluk) en als ik dan alleen moet, dat trek ik niet, daar ben ik dan te bang voor.

Dat ik vorige week een uur heb gereden is al een wonder voor mij!! En dat alles om jullie te zien :-D

Volgens mij kan ik alle weekenden nog in september, behalve het eerste weekend, dan is mijn dochter jarig :D

Liefs Elke

Geplaatst

Halleluja meiden wat gaat het schrijven hier hard!!

Voor mij ook liever op zaterdag hoor en ook liever zonder mannen... niet om een bepaalde reden, maar ik vind gewoon dat we niet alles hoeven te delen! Ik wil dit lekker voor mijzelf houden.

Het lijk me ook wel handig om het een beetje centraal in nederland te zoeken... enneh.... ik ben zo zwaar geografisch onderlegd dat ik Giethoorn ff moet opzoeken om te zien waar t ligt! Ooit wel eens vaag van gehoord, maar geen idee waar t ligt.... Shame on me??

Geplaatst

Hee meiden,

Wat een mooie plannen allemaal. Leuk om te lezen dat jullie het zo gezellig hebben gehad samen op de eerste echte forumdag!!

Groetjes,

Ivfsh

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden