Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 252
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey Meiden,

Ik kan iedere zaterdag alleen 18 september niet.

En in Augustus eventueel 20 en 27 augustus.

Dus ben benieuwd!!!

Carpoolen lijkt me een strak plan als we zon eind moeten gaan rijden!!

Kunnen we niet gewoon een rijn reisje maken whaha

Geplaatst

Giethoorn is helemaal oke wat mij betreft!

Budget, hoeveel?

Wat zijn de wensen?

Datum?

Wie neemt het voortouw?

Wie rijdt met wie?

Kom maar op met de plannen!

Ik heb nu al heel veel zin!!!!!!!!!!!!:happydance:

Geplaatst

Wauwwww!!Maar als het voor iedereen meer als 2 uur rijden is waarom gaan we dan naar giethoorn??

Kunnen ook met zn alle gaan zeilen of zeg ik nu iets geks haha

Geplaatst

Ik denk dat ik morgen gewoon nog eens ffies uitgebreid op internet ga zoeken naar iets centraler gelegen locaties...

Truste alvast girlzzzzzzz zzzz zz zzzz zzz

Geplaatst

2 uurtjes vliegen vanaf Zestienhoven en we zitten in Barcelona.

Misschien dat een ideetje?

Geplaatst

Rondvaarten in de buurt van Utrecht vind ik eigenlijk wel net zo lekker.....

t is net wat beter aan te rijden voor iedereen, want idd. Giethoorn is voor bijna iedereen n takke eind!!

Ist misschien ook een idee om bijv. dan 'scohtends al af te spreken, en dan eerst lekker varen,

daarna uitgebreid ergens lunchen???? Zodat iedereen met avond eten (of rond die tijd)

weer naar huis kan/ thuis kan zijn????

( kheb in Sept. nl. n hoop verjaardagen 's avonds)

Eind Aug. kan ik ook wel ja!!

Geplaatst

Hey girls....jeetje wat kletsen jullie toch weer veel.

Boottochtje prima, als het overdekt is, heb het niet zocop bootjes ihi.

Maar zit even naar datums te kijken. Ik kan in septemer alleen 17 september. Dan heb ik namelijk geen kinderen. De andere weekenden kan ik ewon niet. Laat niet an mij afhanen wanneer we gaan, tweety en goofy kunnen ook best zonder mij er komen toch meiden ;)

Ook mijn man gaan niet mee, die wil niet tussen de kletsende vrouwen en bevallingsverhalen enz enz enz zitten.

Dan denk ik dat omgeving utrecht wel heel leuk is weer en lekker centraal. En het was echt supermooi waar we zaen, zo zal de rest an de omgeving ook wel zijn...

Biesbosch is trouwens ook prachtig!

Oh en aug ben ik op vakantie.

Liefs

Geplaatst

Het komt mij ook wel beter uit om het overdag te doen en dan maakt het niet uit of we vroeg beginnen maar niet dat we nog heel laat weer terug moeten rijden vanuit Utrecht daar hou ik niet zo van vandaar.

Maar in Utrecht lijkt me een goed idee mijn familie woont dara maar ik heb er nog nooit een rondvaart gehad.

Ik zal wel even vragen of zij nog wat weten waar we leuk kunnen zitten en waar een leuke rondvaart is.

Ze komen toch bijna allemaal deze kant uit volgende week

Geplaatst

Haha Kimmie, dat geloof ik graag :P

Een boottochtje... wel een boottochtje met lekker 'borrelen', tafelen en ouwehoeren toch? Dan vind ik het leuk :)

Als het maar niet zo'n gidstochtje is met...als je links kijkt, zie je rechts niets :P

Omgeving Utrecht is prima. Eind augustus komt mij niet uit, voor de rest ben ik nu nog beschikbaar!

Misschien moeten Bianca en ik het heft weer in handen nemen?

Net weer een mooie echo gehad trouwens, helemaal blij! Word met de dag meer genieten moet ik zeggen. Bijna lang weekend, heel veel zin in..want mijn beste vriendin gaat maandag trouwen en dan mag ik getuige zijn. Vind het een hele eer!!!

Geplaatst

Kimmie tuurlijk ga jij mee gezellig

Jose fijn dat de echo weer goed was en tuurlijk groot gelijk geniet er lekker van.

En wat leuk dat je getuige mag zijn lijkt me inderdaad een hele eer. Veel plezier dit weekend.

Ik wil ook wle wat regelen maar dat is niet heel handig vanuit hier in mijn eentje en er woont ook volgens mij niemand hier in de buurt haha

Geplaatst

whahaha kimmie nou dat valt best wel mee muts!!En je weet wat we gezegd hebben over levi he ;) Nee hoor neem hem maar lekker mee!!!Hij hoort bij jou!!Als hij zich maar net zo gedraagt als anders!!;)

Idd Jose daar heb ik ook niet zo heel veel zin in!!Aangezien ik daar ook niet van hou!!

En vrees dat je toch op veel boten een gids aan boord hebt!!

Vind het prima om het weer te regelen!!Maar alleen als de andere meiden dat niet erg vinden.

Kun 20 augustus ook niet??

Dacht anders kunnen we het misschien toch nog een beetje in de zomer doen.

Zoals ik uit veel berichten op maak zijn er een aantal meiden die er graag bij hadden willen zijn met de high tea.Maar die konden niet vanwege de bevalling of een punctie.

Dus waarschijnlijk zijn we de volgende keer met meer gezellige meiden :clap2:

Geplaatst

Meiden, schrijven jullie 1 pagina per dag!!! Pfff, ben echt even bezig geweest om bij te lezen hoe jullie gezellige ontmoeting was!! ;)

Zo te lezen hebben jullie je prima vermaakt, super zeg!!

Volgende keer wil ik ook zeker mee, september kan ik wel, alleen het eerste en laatste niet....

Augustus heb ik vakantie, en ben dan waarschijnlijk ook wel weg. Wordt hem dus niet.

suggestie bootje varen, echt hartstikke leuk!!! Maakt mij niet veel uit waar, Giethoorn of Utrecht.

Liefs

Geplaatst

Jaaaaa Lianne gaat ook mee, gezellig!!!

Tuurlijk hoe meer gezellige meiden hoe meer vreugd, komt helemaal goed :)

Geplaatst

Oh en, 20 augustus kan ik wel volgens mij!

Is het dan niet alleen al heel snel na de afgelopen high tea?

Maakt mij niet uit hoor, maar straks hebben we 5 à 6 forumdagen in het jaar hihi....:happy7:

Geplaatst

Ik denk dat augustus even te vroeg is voor mij. Ik weet natuurlijk niet wanneer Frummel zich aandient, maar als ik pech heb, is het dan al bijna augustus.

Maar ik lees gewoon mee, en ik zie wel wat de beslissing wordt ;-) En dan beslis ik ook wat ik ga doen....

Geplaatst

Even kort via mijn mobiel 20augustus zouden we wel nog naar volendam kunnen gaan!

vinden jullie t goed dat jose en ik t weer regelen?

dan zoeken we 2 datums en dan maar kijken wie er mee kunnen enzo.

maar wat is het bedrag wat we per persoon doen?dan is het wat makkelijker zoeken!

liefs bianca

Geplaatst

Bianca; Als je er zin in hebt mogen jullie het wat mij betreft best regelen.

Ik zie het heel eerlijk gezegd niet zo zitten.... dus je bent een schat als

je t wil doen ;-) enne... mij best hor, die datum....

Geplaatst

Meiden ik schrijf niet zo veel mee want ik ben op vakantie in de buurt van nijmegen wel zo handig.morgen heb ik de punctie ben benieuwd hoeveel eitjes ze eruit halen. Wilde het even kwijt

Geplaatst
Meiden ik schrijf niet zo veel mee want ik ben op vakantie in de buurt van nijmegen wel zo handig.morgen heb ik de punctie ben benieuwd hoeveel eitjes ze eruit halen. Wilde het even kwijt

Succes morgen!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden