Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goofy; beroerd he?!!Dat ongesteld worden.... dit was de eerste keer weer na je afgebroken behandeling toch??

Sowieso went het nooit om ongi te worden, want het blijft iedere keer weer een grote domper.

Neem er weer ff de tijd voor om het te verwerken he?!!Goed van je dat je lekker vrij hebt genomen, ff tijd voor

jezelf, en voor leuke dingen..... en lekker uitslapen!!!

Wij zijn met het kamertje bezig...dwz... we zijn meubeltjes aant opknappen!! verven enzo.... daarna nog de kozijnen ed verven

en dan behangen....

heel klussie dus....

• Reacties 252
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@Goofy: T is ook wel heel wat bij jou he? Je mag hier gerust klagen he, dat weet je toch wel? Ik heb het idee dat jij redelijk snel van jezelf denkt: Ik heb al te veel geklaagd... Klopt dat? Gooi er nou maar gewoon uit wat je kwijt moet, waar moet het anders beter dan hier??

@ Bianca: Wanneer krijg je de uitslagen van die onderzoeken eigenlijk? Heb je nog met de ivf afd. gebeld?

@ Maris: Ben je al weer een beetje bijgekomen?? Heftig allemaal hoor....

@ Marlijnne:Bijna weer beginnen jij... ik duim voor je!

Lachen he? Bijna iedereen dacht dat wij een meid zouden krijgen... ikzelf ook, maar ik moet zeggen dat ik een jongen ook helemaal geweldig vind! Ik hoop dat hij lekker blond wordt...

@ elke: doe ik ook het meeste van de tijd hoor... alleen meelezen! Ik kan het ook niet altijd bijhouden om te reageren.

Ik ga maar eens even eten koken... bye girls! xx, Juutje

Geplaatst

Hallo allemaal!

Bedankt voor jullie begrip en medeleven! Ik wil inderdaad niet zo veel "klagen", maar goed, soms kan je echt niet anders. Ik zit echt ff stuk. Maar komt goed! Vanochtend heerlijk uitgeslapen en wezen winkelen. De arts belde tijdens het winkelen. Ze moet eens weten waar ik haar te woord heb gestaan. Ik zat met mijn broek op de knieeen op de pot bij V&D. Hahahahha. Ik kon wel met privacy mijn vragen afvuren etc.

Maar we hebben vandaag het supernieuws gehad dat de AMH waarde 6.6 is. De artsen gaan zich pas zorgen maken als deze onder de 2 is. Zij gaf aan dat we waarschijnlijk gewoon dikke pech hebben gehad deze ronde!

Tweety, het was idd de 1ste keer ongi na de afgebroken cyclus. Nu ben ik weer aan de pil dus ik heb gelukkig de stress niet van wel of niet zwanger iedere maand.

In Oktober gaan we weer aanmelden, dus aftellen en wachten maar weer!

Meiden, ik houd het kort vanavond, ik ga lekker een kopje koffie drinken met vriendlief!

Morgenavond ga ik bij mijn vriendin langs. Lekker knuffelen met de kleine man. (5 weekjes oud) Het is de eerste keer dat ik hem kan vasthouden. Hij lag nml op de ic. Hij was veel te vroeg geboren en had een klaplongetje. Maar dit gaat allemaal voortreffelijk nu en hij is al eventjes thuis.

Nou meiden, knutselse, klusse, eetse, slaapse en wat er allemaal op jullie pad komt deze dagen.

Tot de volgende keer!

Een opgeluchte Goofy!

Geplaatst

hoi allemaal,

Hier ook nu pas weer even terug in forumland. Wij zijn er nl onverwachts een paar dagen tussen uit geweest en hierdoor helemaal niet op het forum geweest. heb dus ook nog helaas niets kunnen bijlezen. Ga ik snel doen en dan keer ik weer terug.

Geplaatst

Het is inderdaad erg rustig

Hier gaat het goed ik heb van de week te horen gekregen dat ik een nieuwe baan heb namelijk oppassen als gastouder en aangezien ik niet de diploma's daar voor heb moet ik nu in 2 maanden dus die diploma's gaan halen is even heel erg pittig maar ik heb er zin in.

Hoe is het met de andere dames?

Geplaatst

@ mari-83; gefeliciteerd met je nieuwe baan!! Wens je veel succes net het behalen an de diploma's..Woon je in de omgeving van Almere? Zoek nl. alvast een gasthouder, want.................Ik ben zwanger!! :-) Gisteren positief getest en morgen nog ff een bloedtest.. Kan het amper geloven, maar de streep was er toch echt. En dat bij onze 1e ICSI poging, hoe bijzonder is dat! Hoe is het met jullie? Is er al een datum bekend voor een nieuwe forumdag?

Geplaatst

Melis Gefeliciteerd wat een goed nieuws geniet er lekker van

Wanneer heb je de eerste echo of weet je dat nog niet?

Haha nee Almere is een beetje te ver uit buurt ik woon namelijk in Twente als je hem of haar langs brengt kan het wel hihi

Geplaatst

Mari dat weet ik nog niet. Ik heb vroeger getest dan dat het ziekenhuis heeft aangegeven. Morgen een bloedtest. Volgens mij krijg je rond de 6-7 weken de eerste echo. Vind het allemaal reuze spannend!Hoe is het met jou?

Geplaatst

Met mij gaat het wel goed ben druk aan het leren haha

maar ja dat is wel vaak zo met 6-7 weken ik ben benieuwd dan hoe hoog je hcg is morgen laat jet het even weten?

Geplaatst

Melis: Wow, Gefeliciteerd!!!!!! Geniet er lekker van. Succes met de bloedtest!

Mari, jij ook gefeliciteerd met je nieuwe baan. Wat leuk! Gastouder! Wij maken voor ons zoontje zelf ook gebruik van een gastouder. Wij zijn er zelf superblij mee dat er lieve gastouders bestaan. Kleinschalig en allemaal veel persoonlijker. Een hele leuke en belangrijke baan dus!

Geplaatst

@ Melis, whaauuuww meid, gefeliciteerd!:clap2:

@ Mariska, gefeliciteerd :icon_flower:met je nieuwe baan. Succes met de studie! Ff bikkelen maar wel voor iets heel leuks!

@ Wen, hoe gaat het met jou?

Hier gaat het redelijk, zo mijn dipjes.... Verder wachten, wachten, wachten!

Gisteren een supergezellige date met Bianca gehad! Was weer grandioos gezellie!

Hoop jullie ook allemaal snel weer te zien:happydance:!

@ Marlijnne, jij ben toch gestart vandaag? Of heb ik het mis?

@ Tweety, jij hebt toch 1 deze dagen een echo?

@ Simba, alles nog rustig bij jou? Succes hoor!

Meiden, fijne avond allemaal.

-xxx-

Geplaatst

Maris super!!! En nu aan de studie;-)

Goofy ik ben idd vandaag begonnen!! Yoehoee...... duimen maar!!

Melis: Super meid, gefeliciteerd!!

Truste!!

Geplaatst

Lieve meiden, bedankt voor jullie lieve reacties. Ik kan het zelf amper geloven maar heb net weer een test gedaan en ik ben toch echt zwanger!

Ook de bloedtest is positief, mijn hcg waarde is 175 op dag 11 na de TP. De gyn was tevreden dus we zijn erg blij!! Is er al een datum voor een nieuwe forumdag bekend? Lijkt mij erg leuk om jullie te ontmoeten!Fijne dag! :-)

Geplaatst

Marlijne, je bent weer volop in de race!! Ga hard voor je duimen!! Heeeeeeelllllllll veel succes meid!

Goofy & Bianca, gezelli dat jullie weer een date hebben gehad! Nog concrete plannen gemaakt voor een groepsdate?

Ben benieuwd!!

Liefs Lianne

Geplaatst

@ Lianne, wat zie ik nu.......... een tweeling....... SUPER! Dat wist ik niet, meid wat leuk! Hoe gaat het met jou?

@ Marlijnne, tuurlijk duim ik voor jou! Doe niet anders. Wordt de hele tijd gevraagd of ik wat wil gaan doen ipv duimen te draaien, hahahahaha.

@ Melis, super hoor meis, geniet maar flink!!

Fijn weekend allemaal.

-x-

Geplaatst

Maris, Wanneer krijg je de eerste echo? Nogmaals gefeliciteerd! Geniet er van!!!

Marlijnne: Jij ook ontzettend veel succes met deze behandeling. Op naar een positief resultaat!! (en dat wij allemaal maar het voorbeeld van Maris mogen volgend!)

Lianne: Een tweeling! Wow wat leuk! Mijn collegaatje is 3 maanden geleden bevallen van 2 heerlijke meiden vanuit icsi. Dubbel genieten!

Ik sluit mij overigens aan bij de rest en heb ook wel weer zin in een herhaling van de vorige forumdag. Alhoewel ik pas later kon komen, vond ik het wel reuzegezellig en leuk om iedereen eens te ontmoeten.

Goofy, je vroeg waar ik nu sta. Wij zijn (helaas) met verplichte pauze. Wij waren van plan om afgelopen maand te gaan starten . Echter, de week voorafgaand kreeg mijn man griep en had hij koorts. Er werd ons afgeraden om dan te starten vanwege het effect wat koorts kan hebben op de spermakwaliteit. Aangezien die jammergenoeg al erg slecht is, hebben wij moeten besluiten om alles even stil te leggen. Moeten nu minimaal drie maanden wachten. Ik hoop dus in september weer te kunnen gaan starten met onze vierde behandeling.

Ik lees trouwens in je handtekening dat jullie helaas ook al (teveel) ervaring hebben met koorts en behandelingen. Ik begrijp dat jullie ook even in een soort wachtstand staan? Kan soms zo frusterend zijn!

Geplaatst

Heee Meiden,

Wauw melis eindelijk is het geluk met jullie!!Al de ellende word goed gemaakt met jullie zwangerschap!!

Wanneer heb je de eerste echo?

@Lianne,Ik had jou ook al gefeliciteerd maar nogmaals ik ben zo happy voor je!!

@Maris,gefeliciteerd met je nieuwe baan wanneer ga je beginnen en hoe is het afgelopen met de onderzoeken??Kon dit ook een zwangerschap belemmeren?

@Wen,Hoe is het met jou??Wanneer kon jij ook al weer beginnen augustus of september toch?

Vond het erg jammer dat ik je zo weinig gesproken had maar dat kon ook niet anders he je kwam ook zo laat aanschuiven ;)

Hier gaat alles goed.Ik heb volgende week woensdag eindelijk het gesprek in het ziekenhuis.

Hopelijk maakt ze dan ook even een echo want ben benieuwd of de cyste weg is of dat hij gegroeid is en ofdat het een poliep of een slijm/bloedpropje was.

Dus ga er van uit dat ik in augustus weer kan starten maar niks is zeker in het leven!

Even over een nieuwe forumdag.Ik heb Jose nog niet echt gesproken en aangezien wij het geloof ik weer zouden regelen moeten jullie nog eventjes wachten.

Ik zal snel even met Jose gaan brainstormen en dan horen jullie het!

Liefs Bianca

Geplaatst

Jaaaaa Jose is de laatste tijd wat op de achtergrond haha... maar ik denk wel aan jullie allemaal hoor!!!

Heb het ff heel druk op moment... maar het eind is in zicht!

Wil jullie allemaal even een hart onder de riem steken en heel veel succes wensen met alles. In het bijzonder ook marlijn die weer gestart is, oh meid... wat hoop ik van harte....

Geplaatst

Jose, Hoe was je echo?

Bij een volgende forumdag neem ik desnoods gewoon verlof. Kan ik gewoon ook even op het gemak met iedereen kletsen. leuk, leuk, leuk.

Dus kom maar op met een nieuw voorstel! (ben altijd ook bereid om te ondersteunen in het organiseren, hoor)

Geplaatst

Oh en een idee...... een kookstudio in omgeving Utrecht?

Lekker gezellig koken en daarna heerlijk tafelen, mutsen en theeleuten?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden