Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Meiden, is er nog plek voor mij?

Met "toestemming" van Bianca1 kom ik gezellig mee-leuten hier. Kan ik me nog aanmelden voor de nieuwe forum-dag?

Fijne avond ! :-)

• Reacties 252
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik kan 20 augustus niet maar goed als de meesten dan wel kunnen moet je het gewoon door laten gaan. Daarna kan ik elke zaterdag wel alleen 3sept liever niet maar als het niet anders is zou ik het feestje wat ik heb ook alleen s´avonds heen kunnen.

Ik vind het goed als jullie het weer regelen het was zaterdag super geregeld.

Raba succes met de punctie morgen

Geplaatst

@tweety,helemaal top ik maakte uit jose haar berichtje op dat ze het weer wilde regelen met mij dus als de andere dat goed vinden gaan we dat doen.

welke datum vond jij goed?

moest zo lachen om je dromen!dat je het kindje even uit je buik mocht halen om te kijken wat het werd hi hi hoebedoel je als je zwanger bent heb je gekke dromen!

@raba,heel erg veel succes morgen!

@melis'tuurlijk is er nog plek!we hebben nog geen definitieve datum enzo dus hou dit topiic in de gaten ;-)

@melis

Geplaatst

Oja ik kan alleen het derde weekend niet.

dus misschien handig om een lijstje te maken met degene die willen komen en daar achter de datums te zetten die je kan dat maakt het voor iedereen overzichtelijk!

Geplaatst

wat een ideeen alweer, boot tochtje is leuk.

In Almere heb je ook zoiets :http://www.almereveertje.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=52&Itemid=78&lang=nl

(is alleen wel op zondag) maar dit zul je ook wel in omgeving Utrecht hebben denk ik?

September heb ik nog niet veel staan, 20 aug kan ik zeker niet.

Groetjes!!

Geplaatst

Raba; suc6 vandaag hoor!!

Bianca; Oow in principe kan ik tot nu toe nog alle data.... die van 20 Aug. is mij ook prima. De enige wat

ws een moeilijke is, is 24 Sept.

haha... die gekke dromen van mij, t is heel bizar... de eerste 12 weken heb ik ook zulke gekke dingen gedroomd....

nu eigenlijk weinig meer, behalve dan de afgelopen nachten....

Vannacht heb ik Judith gezien.... die was hier in de buurt, dus die kwam n bakkie doen....écht met n en-orme buik!!!haha

(sorry Judith)

Geplaatst

Punctie was hel verdoving deed het niet. Ze snapte er niks van. De hele dosis morfine gekregen.9 eicellen eruit gehaald waarvan er vermoedelijk 6 rijp waren nu 2 dagen wachten. Ze had zelf dit nog nooit mee gemaakt en bood aan om te stoppen maar dat wilde ik niet. Ze waren wel super lief. Op het laatst toen we klaar waren voelde ik de verdoving pas en ging ik bijna onderuit ben naar de rustkamer gerold. Sorry dat ik het alleen maar over mezelf heb.

Geplaatst

Daar is dit topic ook voor hoor Raba, hoeft niet alleen over ons uitje en thee te gaan haha...

Maar wat vreselijk dat je punctie zo'n horrorverhaal was. Gelukkig toch 6 mooie eitjes, die hopelijk voro mooie bevruchtingen gaan zorgen.

Nu lekker uitrusten en je laten verwennen hoor!! Toi, toi, toi!!

Geplaatst

Heeey meiden!

Gezellige boel hier :-)

Ik heb geen voorkeur voor een datum, ik plan eigenlijk nooit zover van tevoren, hihi!

Ben heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg zenuwachtig voor de punctie morgenochtend, zeker na het verhaal van Raba...

Zijn er nog meiden die toevallig ook uit Almere komen behalve Raba en ik?

Liefs Melissa

Geplaatst

Ben net wakker heerlijk geslapen voel me stukken beter. Mannetje is lekker pasta aan het koken hij is zo lief voor me. Wat hou ik toch van hem

Geplaatst

Raba jeetje wat naar dat je zo´n hel van een punctie hebt gehad.

maar gelukkig wle 6 eitjes ik ga duimen op 6 bevruchtingen.

Succes en laat je lekker verwennen

Melis heel veel succes voor morgen.

Geplaatst

@ Bianca en Jose, supertof meiden, jullie hebben het afgelopen keer goed geregeld :clap2:dus ik zou zeggen, ga je gang.....

@ Melis, succes morgen:toppie:!!

@ EmvElin, ben benieuwd naar je interview:happy:!

Meiden, ik kan 20.08.11 en 03.09.11 niet, de rest van September is al gereserveerd voor een forummeeting:happydance::happydance:!

Bedrag, tja wat moet je rekenen. Ik vond het afgelopen keer niet duur! Mag wat mij betreft wel wat meer. Max 30 a 40 euro ofzoiets????? Ik weet het echt niet.

Ik hoor wel wat jullie besluiten!

Allemaal fijne avond. Ik ben wat minder op het forum. Druk, druk, druk.

Verjaardagen, zieke paps en schoonpaps. Pffffffffffff.

Allemaal een digi-knuf!!

Geplaatst

Net op digipoli gezien dat er 8 geinjecteerd zijn nu kijken hoeveel er bevrucht worden. Dus toch weer zonneschijn

Geplaatst

Hoe is het mogelijk, 6 eicellen en 8 geïnjecteerd ;) Dat is nog eens een meevaller. Zaten er vast nog wat verrassingseitjes tussen!

Hoor je morgen of ze bevrucht zijn?

Spannend, we gaan voor je duimen hier met z'n allen.

Geplaatst

Ff terugkomen op budget... uhm...ligt er ook een beetje aan wat je gaat doen hè?

Nou we zien wel ff!

Zullen Bianca en ik anders gewoon een datum prikken? Dan laten we het hier weten!

Hoop eigenlijk wel dat iedereen kan :) Wordt vervolgd dus!

Geplaatst

Hey meiden,

Raba meid wat ee verhaal, maar wel een mooi resultaat!

Jose fijn dat je een goede echo hebt gehad!!

Zoals ik al zei, ik kan aleen 17 september....helaas, maar jullie zullen het zonder mij ook best gezellig hebben ;)

Ik ga bakkie doen bij m'n vriendin!!

Liefs!

Geplaatst

@ Raba, laat je lekker verwennen meid, vandaag is jouw dag! :-)

Leuk hoor een nieuwe forumdag, hoop dat er dan veel van ons zwanger mogen zijn! Uiteraard lijkt het mij ook erg leuk om jullie in het echt te leren kennen ;-)

Jose, Goofy, mari-83 thanxx voor jullie lieve berichtjes. Ik ga m'n best doen om een bikkel te zijn, haha!

Fijne avond meiden, ik zal jullie morgen laten weten hoe het was!

Liefs xxx

Geplaatst

Hallo ladies!!

Ik moet ff mijn verhaal kwijt hoor... ik hoop dat dat ook hier mag?

Weer veel geschreven zeg! Moet het echt een beetje bijhouden anders is het bijna niet bij te lezen... zo af en toe tijdens mijn werk even snel via de iphone dus maar. Het kost dan wat meer moeite om te reageren en dat doe ik dus ook wat minder helaas. Door mijn lage bloeddruk heb ik ook erg weinig energie en alles wat ik heb gaat op aan mijn werk, na een drukke dag ben ik geen stuiver meer waard. Gister op de bank liggen slapen en door naar mijn bed daarna. Toen laat nog wakker en ene hele onrustige buik gehad... Ik heb gister voor het eerst twee keer een harde buik gehad, wat is dat raar zeg!! Ik weet nu wel exact hoe groot mijn bm is! Het werd helemaal een harde bal!! En vandaag ook een keer gehad.

Mijn man was pas laat thuis en ik werd pas weer rustiger toen hij bij me kwam liggen met zijn hand op mijn buik en hij tegen me ging praten. Ik had namelijk ook steken in mijn buik en achter mijn schaambeen, volgens mij groeipijnen of iets met het bekken ofzo. Ik werd er helemaal onzeker van!

Morgen ben ik jarig, dus heb net met moeite twee cheesecakes gefabriceerd en in de oven gezet, ik hoop dat ze lukken.

35 alweer... voor het eerst in jaren vind ik het niet erg om jarig te zijn! Mijn man heeft een verrassing voor me en ik dus mocht geen afspraken maken! Ben echt rete-nieuwsgierig!!!!

Ook voel ik nu bijna de hele dag de baby... zo gaaf! Trouwens: de twee cadeauweken aan het begin niet meegerekend... morgen exact op de helft van de zwangerschap! 19 weken en dat op mijn 35ste... hihihi

@Tweety: hahaha... leuke droom hoor! Ik wil alleen niet TE dik worden natuurlijk!!! hihihi Fijn dat alles helemaal in orde was bij de vlos...

@Raba: Wat een verhaal zeg! Maar wel supergoed dat je hebt doorgezet, had een ieder hier wrsch ook gedaan... het is ook ZO belangrijk en je leeft er zo naar toe! Ik duim echt voor een paar mooie bevruchtingen voor jullie.

@ Jose & Bianca: Ik kan op de meeste data wel en qua budget maakt het ook niet heel veel uit. Ik was van plan om vandaag ff op internet naar iets leuks te zoeken, maar het is er niet van gekomen... sorry!

@ Melis: Sterkte morgen meid!! Het komt vast helemaal goed, maar ik duim toch ook heel hard voor jou. (positief denken he? :-))

@ Goofy: sterkte met je drukke weekend!

Verder tel ik hier echt de dagen en de uren af naar a.s. dinsdag 14.00 uur.... Dan weten we of ons kindje gezond is en of het een knul of een meid is!! woohoo....!!!!

Lfs, Judith

Geplaatst

Hey Judith, het is je vergeven hoor dat je hier niet zo actief bent... heb ik ook wel last van ghehe...

Pfff vervelend die harde buiken, logisch dat je onzeker wordt.. het is allemaal nieuw, je voelt weer nieuwe dingen... word jeook onzeker van.

Gelukkig wist manlief je te kalmeren.

Woot, woot, het aftellen is begonnen meid...n og een paarnachtjes, ben ook nieuwsgierig haha!

Alvast een fijne verjaardag morgen, de laatste met z'n twee ;) En laat je nog even weten wat voor leuke verrassing je hebt gekregen?

Geplaatst

Alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag Judith

Maak er een mooie dag van.

Ik ben eigenlijk ook wle heel erg benieuwd wat je man bedacht heeft veel plezier in elk geval.

Oh ja jij had het zaterdag over dat onderzoek hoe heet dat ook al weer want ik ben het even helemaal kwijt ik vond dat namelijk wel een goeie om even te laten onderzoeken.

Dames ik zie echt zo op tegen maandag en dinsdag dan moet ik namelijk laxeren en krijg ik dinsdag een maag en darm scopie. Gelukkig wel onder een roesje maar ik word er zo nerveus van, maar ik hoop dat ze eindelijk een keer kunnen zien wat ik heb omdat ik of last heb van obstipatie of van diarree en dat betekend dus altijd buikpijn.

Fijne avond nog allemaal

Oh ja het budget maakt mij ook niet zo heel veel uit ik hoor het vanzelf wel ik pas me wel aan.

Geplaatst

Jeetje Maris, wat heftig, getsie zeg. Wel goed dat ze je nu even onderzoeken, maar het blijft vervelend. Logisch dat je er tegenop ziet. Alvast heel veel sterkte en succes.

Hopelijk levert die scopie resultaat op zodat er iets meegedaan kan worden en je buikpijn overgaat.

Trusten meiden, ik gan aar bedje toe :)

Geplaatst

@ Judith, Thanx! En jij een fijne verjaardag! Geniet van je echo (ik denk een meisje!) en van je verrassing!

@ Maris, sterkte met je onderzoeken! Hoop dat er wat uitkomt voor je! Eigenlijk hoop ik natuurlijk dat ze niets vinden, maar je moet toch eens van die klachten af! Succes!!!!!!!!!!

@ Raba, goede score toch! Op naar een paar prachtige emmy's!

Ik ga ook mijn bed maar eens opzoeken!

Meiden, weltrusttttttttttteeeeeeeeeeeeeee

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden