Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lieve meiden,

Kom jullie nog ff weltrusten wensen voor straks!

Ik duik mijn bed in, morgenochtend vroeg naar het VU voor de punctie! :-S

Liefs xxx

• Reacties 252
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Even heel snel,

Melis ik wil je morgen heel erg veel succes wensen met de punctie!!Ga duimen voor je!!!!!En ik hou het forum in de gaten!!

Morgen reageer ik even wat uitgebreider op iedereen!!

Sweet dreams!!

Geplaatst

Melis super dat je mee wil. Je mag dan wel met mij meerijden je woont toch zo dichtbij mij , emvlin komt ook uit almere die rijd dan ook gezellie mee in de auto. Hopelijk zijn we dan alle drie zwanger. We gaan ook alle drie bijna gelijk op zo leuk en spannend.

Geplaatst

Heeey meiden!

Lig weer veilig in mijn eigen bedje, ga zo ff het roesje uitslapen..

Punctie is me echt 100% meegevallen want echt pijn heb ik niet gehad door de fantastische mecdicijnen, ik was ff helemaal de weg kwijt, haha. Er zijn 10 eicellen gevonden, een prima oogst dacht ik zo, toch?

Zondag bellen om te kijken hoeveel er bevrucht zijn en of we dan maandag de terugplaating hebben. Ben benieuwd! :-)

Net ook al gelijk begonnen met de Utrogestan balletjes.. Ga ff een tukke doen, tot later!

Geplaatst

Joehoe Melis, het zit erop en wat fijn dat het je meegevallen is. Mooie oogst hoor, 2 handen vol, op naar mooie bevruchtingen. Rust maar lekker uit!

Hopelijk krijg je zondag goedn ieuws!

Geplaatst

@melis,

ik woon in stad. Maar alledrie zwanger moet lukken... Raba zondag tp, jij maandag, en ik word vandaag gebeld of mijn cryo's het hebben overleefd, dus morgen een tp hopelijk.

Fijn dat je punctie is meegevallen!

Geplaatst

Wat is er weer n lading geschreven zeg!! kant amper bijhouden. Moet wel zeggen dat ik soms ook té moe ben om te reageren,

maar ik lees wel mee hoor, en ik leef ook mee.... punctie dames; heel veel suc6 weer de komende spannende dagen, met natuurlijk

n mooie TP en dat je ons maar goed mag naápen met zwanger zijn!!! zou toch super zijn?!!Met het volgende uitje nog meer zwangere

dames erbij!!!

Sterkte Maris met het onderzoek volgende week, lijkt me erg heftig!! Maar t zou wel fijn zijn als er iets gevonden word waar het door

komt, zodat je er wat mee kunt!!

k hoop niet dat het ernstig is!!

Judith krijgt een meisje, daar hoef je heus geen echo voor te doen hoor, dat weet ik zo ook wel ;-) haha.... telepatie....

Nog 2 wekies werken.....dan VAKANTIE!! Heerlijk!!

Geplaatst

Dank je dames ik zie er wel heel erg tegen op maar goed moet gebeuren.

Melis wat een goede score 10 stuks hoe voel je je nu?

Ik zal duimen voor je morgen.

Jeetje we hebben gisteren het eerste feestje gehad van komende week (we hebben alleen maandag en dinsdag geen feest t/m volgende week zondag) maar ik hoop niet dat ik me bij allemaal zo slecht voel als vanmorgen haha krijgen we toch echt een probleem het was wel erg gezellig gisteren haha.

Welterusten allemaal morgen hebben we familiedag dus ik ga maar eens naar mijn bedje.

Geplaatst

Hey Mari83,

Wonderbaarlijk wasde punctie vrijwel pijnloos ( op een dof/stomp gevoel na bij het aanprikken van de follikels ) maar heb nu wel continu een zeurende buikpijn. Ze hebben rechts 12 follikels aangeprikt en flink in mijn buik lopen duwen, dus daar heb ik nu last van.

Lig nu wakker in bed, manlief ligt nog heerlijk te slapen. Om 9.30 uur bellen of er bevruchtigen zijn, spannend!

Hoe is het verder met jou meis?

Liefs xxx

Geplaatst

Vervelend dat je er nu last van hebt hopelijk heb je mooi veel bevruchtingen dan is het ook nog ergens goed voor.

Ik ben benieuwd.

Met mij gaat het goed ben vanmorgen ongi geworden en dan ben ik vaak een beetje down ondanks dat ik weet dat het zo nooit zou gaan lukken maar ach komt goed ik ga zo even lekker sporten en vanmiddag familiedag dus dat komt goed.

Fijne dag allemaal

Geplaatst

Hey meiden,

Melis: Heb je al wat gehoord?? Spannend blijft het allemaal hoor...

raba: Succes vandaag, fijn om een tp te hebben... en dan hard aan t broeden natuurlijk!

Mari: Het blijft een domper, ik begrijp je... je blijft toch altijd stiekumpies hoop houden op een wonder!

Tweety: Hihihihi... grappig jouw stukje! Ik ben benieuwd en ik leef zooooo gigantisch naar dinsdag toe! We zullen zien of je gelijk hebt...

Fijne dag allemaal!

Lfs, Juut

Geplaatst

Joooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeepppppppppppppppppppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....

Er zijn bevruchtingen, morgen om 14.45 uur de terugplaatsing...

Morgen horen we hoeveel eicellen er bevrucht zijn, we zijn zo blij!

Fijne dag allemaal! :-0

Geplaatst

Yes, goede berichten hier.

Raba, super meid, deze 2 moeten het gaan doen succes!

Melis, toppie... op naar morgen. Ben benieuwd hoeveel embryo's er ontstaan zijn, succes!

Maris, gelukkig heb je wat afleiding voor vandaag, die rode duivels beïvloeden zo je leven, iedere keer weer..... dat stukje hoop blijf je toch in je achterhoofd houden.

Het blijft hoe dan ook een teleurstelling, iedere keer weer.... sterkte meid!

Geplaatst

Dank je meiden het gaat wel weer ben er alleen chagi van haha maar dat ben ik altijd de eerste dag.

Melis wat een goed nieuws op naar morgen en hopen op een heel mooi resultaat.

Ik zal duimen.

Rarba succes de komende weken

Geplaatst

Wauw Jose wat een mooie ticker heb je!!!Hoe gaat het meis?

@Raba succes deze wachtweken!!

@Melis,Wat een goed nieuws!!!Op naar morgen en dan maar lekker 9 maanden broeden hoor!!

@Maris,Gaat al opschieten he zenuwachtig?

@Judith,Spannend dinsdag weet je het dus!!Benieuwd of dat Tweety haar dromen uitkomen ;)

Hier alles goed!Als het bloed verlies eindelijk eens stopt morgen een hsg.

Benieuwd of het echt zon drama is als de meeste zeggen.

13 juli een gesprek met de ivf arts en dan krijgen we alle uitslagen van alle onderzoeken.

Dat zal dan precies rond mijn ongi zijn.Hopelijk vinden ze geen gekke dingen en wacht mijn ongi dan even tot na het gesprek en mag ik van start gaan.

Anders word het pas half augustus!

Dus ben benieuwd!

Ik mag van half 4 tot 8 gaan werken bleh ik heb geen zin!!Maar goed als je naar buiten kijkt is het niet zo erg om te werken anders hang ik ook maar een beetje op de bank haha.

Liefs

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden