Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

net terug, liep het weer is behoorlijk uit...anyway, er is maar 1 mooie folikel van 18mm en twee kleinere van 11/12. Nu willen ze niet wachten op die 2, want dan is de kans groot dat de grote van 18mm knapt...dus as zaterdag om 12.00 uur heb ik de punctie. Heb in de auto terug wel een traantje gelaten hoor....tjezus maar 1 folikel dan word ik toch mooi weer ff met mijn 42 geconfronteerd.

Maar we zouden de goede vibe hier houden en die luidt: JE HEBT MAAR EEN GOEIE PLAKKER NODIG , dus daar voldoe ik dan ook pcies aan:happy:

Nou meiden vanavond nog éénmaal orgalutran en vannacht om 01.00 de ovitrelle er nog in, dan maar hopen op een bevruchting anders word ik echt gek !! TP zal wel dinsdag zijn (als er bevruchting heeft plaatsgevonden)

weer genoeg over mij....hoe is het met de hoofdpijn meiden ?

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

oh Eer wat een domper zeg, kan me voorstellen dat je je tranen niet kon bedwingen, je spuit tenslotte liever voor wat meer. Maar idd, die gaat t gewoon geweldig doen en natuurlijk wordt ie bevrucht! Kunnen ze geen icsi doen, voor t geval dat....?

Hier best oke, nu ff naar buiten met de kids anders voel ik me zo schuldig, is t eindelijk goed weer ;-)

En jeesus wat een tijd joh, om 1 uur snachts! pfew, jij liever dan ik!

Ik ga duimen voor je meisje!

Geplaatst

Poeh eer, nou dan moeten we voor jou extra hard duimen dat dit een kanjer van een eitje is!

Ik ben al begonnen.

En alle andere meiden, nog veel succes met spuiten en het broeden op de eitjes!

Geplaatst

Ahhhh lieve Eer toch

Ik kan mij de teleurstelling heel goed voorstellen hoor.

Je hoopt toch op meer.

Maar ja er is maar 1 plakkertje nodig om mama te worden dus ik duim voor je meis.

Geplaatst

ik heb even de lijst aangevuld en weer naar voren gehaald.

Hij lag alweer 3 pagina's terug :-)

Start Prikken::icon_flower:

30 juni (deca)marlijnne

3 juli Hildever

3 juli Dee

6 juli Essieislief (deca)

11 juli Eer

12 juli Tineke1983

13 juli Daisydoo

14 juli Hildever gonal erbij

14 juli Marlijnne Puregon

15 juli Sab start deca

19 juli Sab menopur erbij

20 juli Zomerzotheid echovoor start

21 juli essieislief start menopu bij deca

25 juli Tineke echo daarna start puregon

1e echo voor terugplaatsing ::icon_sunny:

13 juli(om te kijken of alles rustig)marlijnne

16 juli Essieislief echo

17 juli Sab uitgangsecho

18 juli Eer 1e FM

19 juli Sab uitgangsecho nr. 2

Rond 20 juli (kijken of alles 'plat' ligt): Daisydoo

21 juli Hildever 1e FM

24 juli San 1e FM

27 juli Essieislief 1e FM

27 Juli Mariek 1e FM

30 Juli Essieislief 2e FM

1 aug Tineke 1e FM

Half augustus: Breden (cryo)

Punctie::toothy4:

23 Juli Eer

eind juli? Sab

begin augustus essieislief

Begin augustus:marlijnne

Begin augustus: Daisydoo

Terugplaatsing: :goodluck1:

21 juli Samluc

26 juli Eer

1e/2e week augustus Essieislief

1e week augustus marlijnne

1e/2e week augustus: Daisydoo

3e week augustus: Breden (cryo)

Testdatum :gekruiste vingers 3.gif

3e week augustus Essieislief

Geplaatst

ja hilde hoe was t bij jou ?

essieislief, je kan mij toevoegen bij kopje testdatum , de test datum is 7-8 en misschien dat nikki ook al wat weet, die heeft immer tp al gehad.

Geplaatst

@Eer. Kan me je tranen zo voorstellen, maar blijf nu even positief meis ... je hebt inderdaad maar 1 plakker nodig! Het gaat om de kwaliteit en niet om de kwantiteit.

Geplaatst

18 juni Nikkie start deca

30 juni (deca)marlijnne

3 juli Hildever

3 juli Dee

5 juli Nikkie start Puregon + deca

11 juli Eer

12 juli Tineke1983

13 juli Daisydoo

15 juli Sab start deca

5 juli Nikkie

16 juli Essieislief echo

17 juli Sab uitgangsecho

18 juli Eer 1e FM

21 juli Hildever 1e FM

24 juli San 1e FM

27 Juli Mariek 1e FM

1 aug Tineke 1e FM

20 juli Nikkie

23 Juli Eer

eind juli? Sab

21 juli Samluc

23 juli Nikkie

26 juli Eer

Testdatum :gekruiste%20vingers%203.gif

3 augustus Nikkie

Geplaatst

hallo allemaal,

Vandaag voor 2de follikel meting geweest,zat rond de achtien follikels, en een hoop kleintjes, gelukkig geen over stimulatie, moet nog wel een dag extra spuiten,want ze waren nog net wat te klein!

Zoals het er nu naar uit ziet zondag 24 juli de punctie.Net nog even me bed verschoond enz, dat hoef ik dan na de punctie niet meer te doen,blijft toch altijd gehannes met dat grote dekbed.

Een klein probleempje is wel dat ik vrij moet nemen van me werk, en er zijn er al zoveel op vakantie,voelde me wel schuldig toen ik af belde, maar ja valt niet te plannen. Hebben jullie daar nooit last van????

Iedereen een fijne avond, Miepie

Geplaatst

30 juni (deca)marlijnne

3 juli Hildever

3 juli Dee

11 juli Eer

12 juli Tineke1983

13 juli Daisydoo

15 juli Sab start deca

5 juli Nikkie

16 juli Essieislief echo

17 juli Sab uitgangsecho

18 juli Eer 1e FM

21 juli Hildever 1e FM

21 juli Suzz 1e FM

24 juli San 1e FM

27 Juli Mariek 1e FM

1 aug Tineke 1e FM

20 juli Nikkie

23 Juli Eer

eind juli? Sab

21 juli Samluc

22 juli Suzz (sorry, alleen IUI)

23 juli Nikkie

26 juli Eer

Testdatum ::gekruiste vingers 3

3 augustus Nikkie

7 augustus Suzz

Hey Dames, ik heb net jullie verhalen gelezen.

Toch wel een heel gedoe hoor dat prikken.

Ik vind het heel knap dat het zo goed gaat (op de blauwe plekken en hoofdpijn na dan)

Ikzelf heb het nu wel heel relaxed. Vandaag FM gehad, mijn eitje is al 24mm!

Dus pregnyl gekregen, morgen de inseminatie.

En ondanks dat dit wel heel veel relaxter is dan de ICSI,

voelt dit wel een beetje passief zwanger worden.

Heeeeeeel erg veel succes meisjes! Dat de moeite maar heeeeeel snel beloond wordt!!

Liefs Suzz

Geplaatst

@Eer ik heb je testdatum erin gezet hoor

30 juni (deca)marlijnne

3 juli Hildever

3 juli Dee

11 juli Eer

12 juli Tineke1983

13 juli Daisydoo

15 juli Sab start deca

5 juli Nikkie

16 juli Essieislief echo

17 juli Sab uitgangsecho

18 juli Eer 1e FM

21 juli Hildever 1e FM

24 juli San 1e FM

27 Juli Mariek 1e FM

1 aug Tineke 1e FM

20 juli Nikkie

23 Juli Eer

eind juli? Sab

21 juli Samluc

23 juli Nikkie

26 juli Eer

3 augustus Nikkie

7 Augustus Eer

Geplaatst

@miepie

Spannend en wat een score zeg 18 stuks.

Ik heb met mijn werk een hele goede regeling.

De dag van de punctie ben ik vrij en de rest werk ik die week thuis zodat ik na de tp ook even rust heb.

Geplaatst

Oh Eer, dat is inderdaad een domper... maar houd vast aan de gedachte dat 1 genoeg kan zijn. Hoeveel meiden ik inmiddels ken die met 1 gewoon zwanger zijn geraakt... En trouwens, die 2 wat kleinere, daar kunnen ook nog wel eitjes uit komen. Ik had bij mijn punctie maar 2-3 echt grote follikels en heel heel veel kleintjes. Mij waarschuwde ze direct na de punctie al dat er maar weinig grote follikels tussen hadden gezeten... maar uiteindelijk hebben we toch ook uit al die kleintjes nog veel eitjes kunnen halen. Afwachten dus, wie weet vinden ze toch nog 2 of 3. Hoop het voor je!

En inderdaad, wat een tijd, 1 uur 's nachts... succes!

Hilde, sauna was heerlijk! Zo genieten. Vooral als je weet/hoopt dat het misschien voor een poosje de laatste keer was. Klopt van drinken. Heb er wel op gelet en veel gedronken, maar heb het afkoelen niet consequent elke keer goed gedaan. Merk dat dat ook zorgt voor hoofdpijn.

CD 8 al, schiet al op! Spannend! Morgen de follikelmeting, duim voor je dat er een goed aantal follikels meegroeien!

Sab, hoe gaat het met de hoofdpijn? Vroeg naar bed voor jou!

Geplaatst

Heb mijn prikdata er ook even in gezet

30 juni (deca)marlijnne

3 juli Hildever

3 juli Dee

11 juli Eer

12 juli Tineke1983

13 juli Daisydoo

15 juli Sab start deca

22 juli Mariek start Gonal-f

5 juli Nikkie

16 juli Essieislief echo

17 juli Sab uitgangsecho

18 juli Eer 1e FM

21 juli Hildever 1e FM

24 juli San 1e FM

27 Juli Mariek 1e FM

1 aug Tineke 1e FM

20 juli Nikkie

23 Juli Eer

Eind juli? Sab

Begin augustus essieislief

Begin augustus: Mariek

21 juli Samluc

23 juli Nikkie

26 juli Eer

3 augustus Nikkie

7 Augustus Eer

Geplaatst

Hee meiden,

Eer wat een tegenvaller, 1 grote follikel. Maar wie weet.... we duimen voor je!

Miepie, jij daarentegen heel veel follikels, dat gaat lekker! Hopelijk komen er ook mooie rijpe eitjes uit. Doe maar rustig aan en veel drinken zodat je hopelijk overstimulatie kunt voorkomen.

Suzz, het klinkt wel lekker moet ik zeggen: 'passief zwanger worden' ;-). Hoop voor je dat jullie met deze IUI alsnog een hele goede kans hebben. Dat je eitje trouwens nog niet gesprongen was, met 24 mm! Heeft netjes gewacht op de fm denk ik, nu al een voorbeeldig kind in spé.

Hier ook bij vlagen erge hoofdpijn. Maar even later is het dan weer weg, probeer erop te letten dat ik voldoende drink. Maandag eerste fm, hoop zo dat er wat moois groeit... we zullen zien.

Tot snel weer,

Dee

Geplaatst

Hee dames,

Ik meld me ook even aan hiero. Heb zaterdag de Tp van eén of twee cryos. Testdatum 6 augustus.

Wil iemand me op t lijstje zetten? Dat gaat helaas niet zo heel handig met een ipad :S

Over relaxed gesproken : niks spuiten, niks slikken en omdat ik een andere arts had deze keer wél utrogestan, anders dat ook niet. Super relaxed, maar ook de laatste kans. Hierna gaan we stoppen, eind station giga maffe trein die ivf/icsi heet

Geplaatst

Hey hoi....

Oepsie, heb ik de foute datum in mijn handtekening staan? Solly!!! Ik moet morgenvroeg, 8.30 .... Dus morgen weer nieuws van mij. Al moet ik zeggen dat er wrs. al wel wat aan de gang is. Ik moet veel vaker naar het toilet.

En eh, die 5 weekjes werken wordt hem niet... Ze hadden toch al iemand anders gevonden... Tja, ook goed....

Eer, wat balen dat die andere 2 niet hard genoeg mee groeien! Kan me voorstellen dat het balen is! Maar misschien is dit wel HET eitje!!!! Ik duim heel hard voor je!

Groetjessssssssssssss

Geplaatst

bedankt meiden voor de lieve woorden, ik vind dit forum echt helpen (lees, jullie meiden helpen me echt door de "rot" dagen heen)

hilderver en marlijne suc6 morgen met fm , sab wanneer mag jij weer?

welterusten allemaal

Geplaatst

Eer gelukkig heb je wat aan ons, fijn dat we wat voot je kunnen betekenen

Hilde en Marlijnne, heel veeeeeeeel succes straks.

Ik zondag weer, hoofdpijn is weg en voel me beter alleen errug errug moe...

Ff eten en dan werken.

Fijne dag meiden.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden