Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goedemorgen meiden

goh, het valt me op dat er deze nacht of zeer vroege ochtend nog geen berichtjes geplaatst zijn....iedereen een beetje geslapen?

Kaartje, dus toch een vroege test er tegenaan gegooid?? je bent vroeg, houd goede moed hoor!!!

Raba ik las dat het bij jullie wederom niet gelukt is, verdorie meid het is zo pijnlijk...... mocht je vragen hebben over Brussel misschien kan ik je wat op weg helpen.

voor nu vooral veel sterkte!!!

Henne, ik weet zeker dat jullie vertrouwen weer terugkomt, echt waar!!!!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Kaartje je houdt het spannend hoor!!!!! Nog even geduld, het blijft spannend...

Henne vervelend he, wakker worden en dan weer terug moeten denken aan de verdrietige dag gister. Hopelijk gaat het elke dag een beetje beter en dat het met de planning op je werk nu weer in de soep loopt, jammer dan. Dit is voor jullie veel belangrijker. Hoewel ik ook je gevoel voor je werk wel begrijp. Wie weet haal je de deadline al een weekje eerder of in ieder geval dat je op het laatst niet zo veel meer hoeft te doen.

Hier lijkt het vandaag al wat beter te starten. We zullen zien wat de dag verder gaat brengen.... Wil er wel even uit, zit komende week (weken) ook al aan huis gekluisterd als P aan het werk is. En het is mooi en lekker weer momenteel dus even wat zon, Vit D, meepakken.

Hopelijk heeft iedereen hier verder een rustige gezellige zondag.

Raba nogmaals bah bah bah, dit ontzettende oneerlijke gevoel kennen we allemaal helaas. Nogmaals sterkte.

Guusje de pijnlijke (.)(.) kunnen idd van de toverballen komen, testen zou voor jou nu zeker nog veeeeeeel te vroeg zijn. Maar de verleiding is zo groot nietwaar??

Geplaatst

Hoi meiden,

Ik wil even inbreken om Henne sterkte te wensen. Zag in het medicijnen-topic het slechte nieuws, maar wilde dat topic niet 'vervuilen'.

Henne: Wat ontzettend balen voor jullie zeg, wat een tegenvaller. Nu dus weer moed verzamelen en opladen voor een nieuwe poging. Ik weet niet wat voor schema je gaat doen, rond welke datum verwacht je de punctie? Als alles goed gaat, zal ik ergens tussen 27 en 30 juli m'n punctie hebben, wellicht kunnen we elkaar supporten op het augustus wachtbankje? (of via een andere weg als je niet op een wachtbankje wilt)

Ik ben trouwens weer begonnen om naar de positieve affirmatie (waar ik toen dat topic over geopend had) te luisteren, hopelijk helpt het me weer om positief te worden en te blijven. En jij? Weer aan de Zita West, en misschien ook de affirmatie weer?

Sterkte!

Kaartje, zie nu meteen toevallig dat je getest hebt. Hopelijk was het nog gewoon te vroeg en heb je snel positief resultaat in handen. Succes nog even met wachten!!

Liefs, Dee

Geplaatst

Hier nog geen stress hoor. Ik wacht het 'rustig' af ;-). Kan er toch niks aan veranderen, maar ik wil het wel graag weten.

Rustig hier vandaag. Iedereen van het mooie weer aan het genieten?

Geplaatst

Wij waren even naar een lokaal vliegveld hier in de buurt en daarna naar het bos met reataurant + speeltuin... Wat heb je toch een asociale mensen!! Ik had de auto geparkeerd op het terrein toen het nog rustig was, we moeten een uur wachten op de lunch omdat het zo druk was, dus toen we ruim 2 uur later weg wilden, was ik helemaal omsingeld door fietsen!! Manlief heeft letterlijk 20 fietsen moeten verplaatsen zodat ik er uit kon rijden, wat een aso's zijn mensen toch, bah! Enige waar we om in ons vuistje lachten was dat die mensen straks allemaal hun fiets niet meer kunnen vinden, eigen schuld dikke bult!

En we zaten ook naast een stel domme ouderen die het maar steeds hadden over die buitenlanders en ww'ers en de politiek, pfff. Vragen ons soms af wat we hier nog doen...

Voelde me eigenlijk prima maar omdat ik zo lang op mijn uitsmijter moest wachten had ik zo'n honger dat ik te snel heb gegeten dus nu weer... pfff. Ga zo even lekker een tukje doen...

Geplaatst

Jeetje, inderdaad wel heel rustig hier! Heb getukt en alles, is er nog niemand geweest! Nou ja des te beter, hopelijk is iedereen iets leuks aan het doen, zal vanavond wel weer drukker worden...

Geplaatst

Ik heb ook getukt, en vriendje lief heeft de ramen gewassen.

Plus alle lamellen in bad gedaan. al heb ik daar enigzins mee geholpen.

Jeetje, we kunnen weer naar buiten kijken!!!

Onze schoonmaakster is al een paar maanden ziek, en ramen wassen is voor mij eigenlijk te zwaar. (ook zonder Frummel in mijn buik)

Dus die waren al een heeeele tijd niet meer gedaan.

Volgens mij heeft JW ook wat last van nesteldrang :-)

Geplaatst

hahah, ja zoiets...

Nou, met een weekje ben ik accoord....

nu nog twee en en halve week, dat vind ik wat vroeg....

Geplaatst

Simba, Carolijn is ook geboren met 37w5. 3650gram en kant en klaar, zij wel, papa en mama nog niet helemaal ;-), zelfs haar naam was nog niet definitief, daar hebben we het nog regelmatig over haha. Frummel blijft vast nog wel even zitten, hoewel ze wel zeggen dat wanneer alles klaar is, het kind dat aan voelt, nou ja de moeder zal het wel 'doorgeven' ;-)

Voor de rest meld ik me af meiden, net een tukkie gedaan want we zijn ontzettend brak van het avondje TE gezellig eten en ook teveel drinken haha. Te laat naar bed en te vroeg er weer uit.

Ik ben er morgen weer en ik hoop dat ik niet teveel hoef bij te lezen ;-)

fijne zondag nog en welterusten voor straks meisjes.

Liefs Sab xx

Geplaatst

Dachten we dat iedereen lekker buiten aan het spelen was, lagen we gewoon met z'n allen te tukken! Sjonge jonge... de rest ook? Nog wat leuks gedaan?

Geplaatst

net even geteld... 74 lamellen gebadderd... en aan 2 kanten geschrobt..

Klaar zijn we op zich wel, op wat klein ophangwerk na. plankje boven de commode enzo.

Namen zijn we al een hele tijd uit. Al twijfelde JW laatst even, maar dat mag..... en ach.. totdat Frummel er is, kan daar nog verandering in komen zeg mar...

Geplaatst

Hier druk geweest. Stapelbed in elkaar gezet dat we gisteravond nog hebben gekocht. Nee, we gaan er zelf niet in slapen. ;-), is voor onze neefjes. De jongste van vier sliep hier nog altijd in een ledikant, wel een grotere dan gemiddeld hoor, maar het kon echt niet meer. En aangezien ze hie best vaak logeren.... Enige wat nog moet zijn de bodems, je blijkt alle latjes er los in te moeten timmeren.....32 stuks.... Dat doet j. dus van de week wel stukje bij beetje.

Verder bezig geweest met de planning, IVF, vakantie, wel of niet stucen en schilderen. En m'n wekelijkse nieuwe recept uitgeprobeerd, wat geen succes was. Was risotto met garnalen, op zich prima...maar er moest citroenrasp door en we hadden beiden het idee dat we dubro zaten te vreten :-D volgende keer dus zonder.

Ben nog wel erg labiel en moe, maar dat zal ook wel weer bijtrekken. Geen dutje gedaan vanmiddag, dus ga straks vroeg naar bed. Morgen op werk de planning door elkaar gooien, na de aanvaring van vorige week zie ik daar wel tegenop maar zorg gewoon dat ik het zelf eerst rond heb en dan komt het wel goed. Hoop ik....

Rabat veel sterkte, echt k****. Kaartje, hoop voor je dat je gewoon te vroeg bent, 't is net kielekiele zo twee dagen voor je nod.... Spannend.

Nico dank voor de peptalk. Voor mezelf kan ik altijd oed relativeren, dingen schrappen etc. Maar als er anderen, lees baas, bij betrokken zijn vind ik dat moeilijker. Voel me dan snel schuldig en te verantwoordelijk. Hebben meer dames hier volgens mij last van :-)

Dee ook bedankt voor je berichtje! Ik verwacht de punctie morgen over drie weken, de 25e is dat geloof ik? Wachtbankjes doe ik idd niet meer, maar we vinden elkaar wel :-)

Ik moet gaan strijken, zo geen zin in.

Geplaatst

Hier geen tukkie gedaan hoor!!! Even naar Kaag Eiland geweest, allemaal bandjes, was gezellig. Nu even een bakkie doen bij familie en dan vroeg naar bed. Morgen ga ik weer werken, ben vorige week amper op werk geweest.

Fijne avond allemaal!

Geplaatst

"we hadden beiden het idee dat we dubro zaten te vreten" je bent toch altijd weer grappig Henne, hoe je stemming verder ook is... Jammer, het klonk lekker. Goed dat je jezelf alweer zo snel oppept.

Straks The full Monty, ook zo'n film die ik al 3 keer heb gezien maar blijft leuk...

Geplaatst

zit ook lekker full monty te kijken...derde keer......hahah blijft lachen ; - )

Hier heel rustig aan gedaan, merk dat het wel beter gaat met verdrietig en boos zijn, maar het heeft wel energie gekost, dus er komt weinig uit handen. Wilde bijv. heel creatief met kurk met schilderen wat dingen doen, maar niet aan toe gekomen. Probeer me er niet te druk om te maken.

Verder is de eerste eisprong na het stoppen met behandelen weer geweest. Heb er even naar gezwaaid ; - )

Ook aangemeld bij een forum voor mensen die gestopt zijn met behandelen (http://www.zeerherkenbaar.nl). Merk dat ik met jullie meiden meeleef, maar eigenlijk me afsluit voor de behandelverhalen. Daar inmiddels veel dingen gelezen waar ik me in herken en dit helpt weer, altijd goed ; -)

Blijf jullie wel volgen meiden, en aanmoedigen, maarre merk dat ik wel de behoefte heb om een stapje terug te doen.

Zara, hoop dat je een goed weekend met je mannetje hebt gehad en jullie goed hebben kunnen praten, veel liefs vanuit hier,

Iedereen een dikke knuffel vanuit hier. Morgen weer gewoon werken....merk dat ik de afgelopen weken er wel was, maar ook niet. Hoop me wat beter te kunnen concentreren.,,

Geplaatst

Zo ik ben het nachtspook vandaag hihi.

Rustig geweest hier, maar ja het was dan ook lekker weer gister.

Simba de lamellen en de ramen weer schoon, laat de kleine maar komen. Bevallen tussen 37 weken en 42 is "normaal" dus als alles klaar is waarom niet????? Ben je niet nieuwsgierig???

Henne een stapelbed?? Moest gelijk denken aan een stukje wat Youp van 't Hek deed over stapelbedden van Ikea. Wens J maar succes met de lattenbodem....

Eef begrijpelijk dat je je afsluit van behandelingsverhalen hier. Doe waar jij je goed bij voelt, dat is het allerbelangrijkste!!

Hier gister lekker weg geweest. Even in Breskens bij de zondagsmarkt geweest en een mega softijsje gegeten. Daarna nog naar Cadzand-bad en bij een strandtentje wat gedronken. Was voor het gemoed wel even lekker zo de deur uit. Gisteravond natuurlijk weer uitgeblust op de bank. Nu weer wakker...... vanmiddag naar de gyn, ben benieuwd wat hij gaat zeggen van mijn onrustige buik van dit weekend.

Geplaatst

Klinkt gezellig San, nog een paar weken en dan staat de kinderwagen naast jullie o t terras.:) Spannend he?

LekkerRustig geest hier gisteren, scheelt een boel bijlezen hihi.

Hier de eerste school vakantie dag, dus geen relax dagje voor mij haha. Maar wel gezellig samen mey Carolijn boodschappen doen hot, duurt allen 2x zolang ;).

Om 11 uur naar de h.a want oor doet nog pijn.

hKaartje als je gaat testen, heel veeeeeeeel succes!!!!!!

Tot later, nu ff aan de koffie, gaaaaaaaaaap

Geplaatst

Net weer een negatieve test. Begin hem nu wel een beetje te knijpen... Morgen 14 dagen na punctie, dus zou je nu eigenlijk wel wat moeten zien toch?. Hoeveel dagen na innesteling zou test normaal positief moeten zijn? Had vrijdag behoorlijk steekjes/krampjes en dat heb ik nooit eerder gehad.

Geplaatst

he Kaartje bah, hoewel het natuurlijk nog niets zegt wil je gewoon geen negatieve test in je handen hebben. Het ene lijf is het andere niet en zoals je wel vaker hier leest, geen bloed is goed. Dus hou nog hoop hoor! Ik heb natuurlijk niet veel ervaring maar ik werd op deze dag ongesteld ondanks de bollen dus zo zie je maar dat het ene lijf anders reageert.

Geplaatst

ja idd misschien de kno-arts, tis alleen niet mijn eigen h.a. Die is 4!! weken vrij zei hij 2 weken geleden, dus ik weet niet of ik dat krijg van een andere h.a.

Geplaatst

Henne, hoe voel je je vandaag? Hoe is het met je?

Fren en met jou en je misselijkheid?

Caro, met jouw hoofdpijn?

Babeth, laatste loodjes toch wel, gaat het nog een beetje?

Eef, goed dat je je op een ander forum hebt aangemeld, ik kan me voorstellen dat het lastig is hier en ver van je bed. Ik vind je erg stoer dat je hier nog zo regelmatig bent en ook nog eens een lief woord voor een ander hebt.

Zara, pfff wat een verhaal zeg, jouw leven staat op zijn kop. Kan je alleen maar veel sterkte wensen en hopen dat jullie een toekomst hebben. Hou je ons op de hoogte...?

Nico, lekkere tietmassage haha, grappig ben je. En wat goed dat er wat af is! Hier is er natuurlijk bij na zo'n weekend lekker uit eten en drinken, dus vandaag de knop weer om, gister eigenlijk al maar maandag is wat makkelijker haha.

Ben de helft vergeten, sorry..maar zit met mijn hoofd bij de boodschappen die we nu moeten doen.

Net de appie geinstalleerd, eens kijken of dat ook werkt in de winkel.

Beetje jammer dat hij 1 ons prei niet kan sorteren in de looproute, schiet lekker op dan....

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden