Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Guusje, graag gedaan ; - )

Nico, het is dinsdagavond, woensdag hebben we het afsluitingsgesprek in VU. Via een ander forum nu wat meer info gekregen, en een tijdschrift over pleegzorg. Mij spreekt het aan, maar manlief zeg maar voorzichtig, behoorlijk wat minder. Ook wat meer info over opleidingen nu binnen. Merk dat ik niet zo de behoefte heb om bij te komen van alles of lang stil te staan bij wat nu duidelijk is. Niet dat ik nu opgelucht ben of zo, maar ook niet behoefte aan rouwperiode. Toe aan een nieuw hoofdstuk, optimisme en positieve ervaringen op doen en kinderen in ons (in ieder geval dan mijn) leven betrekken. Gek genoeg heb ik binnen mn opleiding nooit aan kinderverpleegkunde gedacht, en dat nu dus ook niet, dan zie ik mezelf toch meer met gastouderschap bezig zijn of pleegzorg. Maar goed, niet te snel beslissen ondanks m'n voelbare haast om er mee aan de slag te gaan.

Zara, wat fijn dat je gereageerd hebt, en goed te lezen dat er ontwikkelingen zijn en je steun krijgt. Wat een verhaal, ben het even aan het verwerken, en dan jij, je bent opeens beland in een nachtmerrie. Heel veel sterkte, en denk vooral aan jezelf en je mannetje nu. Dikke knuffel en wens jullie allebei heel veel liefde en kracht toe xxx

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Zara...wat fijn dat je je even weer laat horen...en wat fijn dat jullie weer met elkaar praten...heb je verhaal twee keer moeten lezen, om het goed op te nemen...meid, ben echt bij dat hij uit zichzelf contact heeft genomen en begrijp ook heel goed dat het moeilijk is voor jou om hem die ruimte te geven, terwijl je het liefst zo dicht mogelijk bij hem wil zijn, zeker in deze situatie...

Hoop dat jullie door de week toch ook contact met elkaar blijven houden en in het weekend dan fysiek bij elkaar kunnen zijn....

heel veel sterkte, en meissie..blijf toch ook goed voor jezelf zorgen...ondanks je grote verdriet...heel fijn overigens dat je meteen bij je ha en en psy terecht kon!!!

liefs,

Nico

Geplaatst

Zara, fijn om van je te horen! Geen tijd om uitgebreid te reageren maar wat goed dat de deur weer op een kiertje staat. Kleine stapjes en blijven praten, maar heb zo het idee dat jullie er wel uit gaan komen zo.

hou je taai xx

Geplaatst

Meiden, ben op bladzijde 21 met lezen. Tussentijdse post dus. Reageer later op het meest recente nieuws. Noem dus niet iedereen nu maar wil wel jullie allemaal een dikke knuffel geven.....

Ceeke, wat een ontzettend naar nieuws bij jullie. Ik zie dat je 4 juli een echo hebt. Is er nog hoop of is alle hoop al vervlogen? Wou zo dat het anders zou zijn voor jullie!

Hoe is het met je schoonmoeder?

Guusje, wat een goede resultaten voor jou! Goed en slecht nieuws wisselen elkaar hier wel af. Nu "lekker" broeden en op naar weer een positieve test. En succes met je "Mutsenbollen" hihi....

Babeth, jeetje, jij hebt ook weer de schrik te pakken gehad. Voor dit moment gelukkig goed maar toch even een bericht voor baby aan board: "Kleine meid, papa en mama niet meer zo laten schrikken!"

Sab, bah wat een tegenvaller. Doe je zo je best, krijg je zulk piepnieuws. Maar wacht je echt twee weken tot je die leuke arts weer ziet? Geloof dat ik hem gelijk op het matje zou roepen en wat caloriën op hem zou verbranden. Grrr......

Eef, ik val in herhalingen. Maar nogmaals wat kom jij toch steeds krachtig over. Waar haal je het vandaan meid? (Ga ik daar namelijk ook even zoeken om te zien of er nog een restje ligt...)

Ga me nu weer met mijn mannetje bezig houden hoor! Denk morgen een leuk dagje weg plannen met picknick??? Jee, lijk wel zo pril verliefd. Krijg er helemaal de zenuwen van...

Geplaatst

Zara, fijn om weer van je te horen. Zoals je al gemerkt hebt was iedereen bezorgd om je. Jullie hebben nog een lange weg te gaan, maar zo te horen is er toch wel weer wat hoop. Hoop dat jullie een heel fijn weekend samen hebben en weer een beetje dichter naar elkaar kunnen komen.

Geplaatst

Poeh, wat een dag met tegenstellingen hier weer.....

Guusjes, wat een geweldig nieuws zeg, wat een mooi resultaat!

Henne, wat een k-nieuws....Tuurlijk weet je dat er een flinke kans bestaat dat je cryo's niet goed ontdooien maar als het dan ook echt gebeurt is dat een klap. Wel fijn dat je al heel snel weer verder mag en kan maar het wordt er niet minder zwaar op. Ik bewonder je veerkracht!

Zara, een dikke knuffel voor jou, wat een ontzettend moeilijke tijd maak jij nu door. Goed om te lezen dat jullie weer praten, ik hoop dat jullie er samen uitkomen. Fijne dag morgen!

Liefs, Laika

Geplaatst

Zara, bedankt voor je lieve woorden hier, zo in de knoei en dan nog dergelijke berichten plaatsen!

Echt ik ben enorm blij iets van je te horen/lezen, ik maakte me ook wel ongerust....Zo te lezen zijn er stappen gemaakt door je man en jou, hij door langs te komen en te praten en jij door hem de ruimte te geven die hij nodig heeft, knap. Het stelt me ook wel gerust dat je goede mensen om je heen hebt die je kunnen begeleiden.

Sjonge jonge, alles bij elkaar is er heel wat losgemaakt maar de eerste opening is een feit, moeilijk hoor als ik je verhaal lees (ook na 2x lezen...)

Ik hoop uit de grond van mijn hart dat jullie er uit gaan komen maar als ik je bericht lees is er ook heel wat liefde tussen julle en dat is toch een van de belangrijkste behoeftes en onderdeel van een goede basis. Lieve meid, heel veel sterkte, kracht, vertrouwen en wederzijds begrip en geduld!

liefs

Babeth

Geplaatst

Zara wat fijn wat van je te horen. Er wordt weer gepraat en hoe moeilijk is het wel niet... Pfff heel veel sterkte, kracht en liefde voor jullie. Dat jullie er samen maar heel sterk als eenheid weer uitkomen. Dikke knuf..

Verder houd ik het kort. Zitten is echt een crime en liggend typen is niet echt handig vind ik. Hopelijk gaat het morgen beter hier en anders maandag wel......

Geplaatst

Lieve Zara, blij even van je te horen. Wat ben jij een moedige vrouw! Ondanks alle ellende, toch ook een woordje voor ons.

Ik ben blij te lezen dat je je mannetje een aantal keer hebt gesproken, en dat jullie elkaar de ruimte geven. Alle respect daarvoor.

Ik wil jullie heel veel kracht en liefde toewensen.

Liefs Guus

Geplaatst

Ursela, je begon gelukkig met zal ik eens iets grappigs vertellen want bij het lezen dacht ik even oei oei... gelukkig goed afgelopen en jullie zullen er nog lang om kunnen blijven lachen denk ik, inmiddels ben je toch wel weer opgewarmd he?

Nico Nico toch.....ik moest zo om je "tiet"massage lachen.....en wat verbaasd dat het niet direct tot een uitgebreide vrijpartij geleid heeft haha, je kan het zo mooi vertellen!

Hoe voel je je nu, zo de 2de dag na jullie gesprek in DD, heb je er weer wat zin en vertrouwen in?

Henne, ook jullie kunnen weer wat humor er doorheen gooien, super!!! ook al is de situatie behoorlijk klote. Het is al pijnlijk genoeg wat jullie hebben meegemaakt en dan is het zo frustrerend erbij dat je afhankelijk bent van welwillende artsen, een dosis geluk, de kracht om door te gaan etc.

Gelukkig hebben ze in Voorburg voor jou het juiste recept samen weten te stellen en zit J. weer aan de supplementen, het moet goed komen meid, jullie hebben alle scenario´s nu wel gehad!!!

Syl, wat fijn te horen dat het je zo geniet in Frankrijk en die ontspanningsknop nu niet meer verliezen hoor, markeer ´m maar goed ;-))

hier verder geen nieuws, Simba hoe gaat het met jou?

Geplaatst

Hier alles goed.

Ben vooral erg blij om te lezen dat Zara weer voorzichtig contact heeft... Rustig aan meid.... praten en dan hoop ik dat jullie er samen uit komen!!!

Hier filmavondje.... begonnen met daddy day care, en nu mib... Allebei al gezien, maar ach..

Straks lekker mijn bedje in...

Geplaatst

Hi meiden, ben ik de eerste zondagochtend? Was ook vreselijk vroeg wakker met het gevoe dat er iets naars ging gebeuren......oh nee, dat is al gebeurd...zucht. Gisteren vooral bezig geweest, 'gewoon doorgaan', maa het blijft een enorme domper. Merk dat ik het nu veel moeilijker vind om het vertrouwen vast te houden. Zelfs na die miskramen wist ik zeker dat het goed ging komen....eigenlijk juist na die miskramen want toen was ik zwanger geweest. En nu hebben we de al time low bereikt van geen terugplaatsing, wat bij een cryo natuurlijk ook weer niet uitzonderlijk is....remember Caro.... Maar goed, ben nu vooral heel onrustig, moe, verdrietig en lamgeslagen. We proberen met humor en hoop wel door te gaan maar het vreet je van binnen op. Moet morgen ook op werk gaan zeggen dat ik dus een week eerder vrij wil hebben, een week met een dikke deadline...loop ik ook nu al voor te stressen. We zijn hard toe aan vakantie en in plaats daarvan krijgen we weer een ivf, bleeeghh. En een maand wachten is voor ons op het moment geen optie, dat voelt ook niet goed.

Genoeg over mezelf...

Zara wat fijn weer van je te horen. Heftige situatie. Krijgt je vriend ook psychologische hulp? Want zo te lezen is het ook wel heel veel dat hij op z'n bordje heeft liggen. Ik hoop dat jullie er samen uit komen en beiden ook weer echt gelukkig worden en lekker in je vel zitten. Houden van is soms het moeilijkste dat er is.....

Sandra ik heb met je te doen, ben een rugklachten mens maar langer dan twee weken heb ik nooit hoeven liggen en dat vond ik al vreselijk. Je kunt idd niet veel als je echt plat moet. Hoop maar dat het vandaag iets beter gaat. Maar nu echt niet meer van die volle dagen draaien he meis, het is niet goed voor je!

Nico ik ga idd na de tp maar niet roeien. Twijfelde er al over dus dat zegt genoeg. De komende drie weken er nog even flink tegenaan dan maar ;-) Ga ook Caroline haar wandelvoorbeeld volgen, nou ja een beetje dan. Streven wordt drie keer per week een half uur. Wil de tegenslag nu maar gebruiken om toch wat fitter de volgende poging in te gaan.

Kaartje hoe is het vanochtend? Heb je het testen kunnen weerstaan? Je wilt het weten maar toch ook niet, zo moeilijk.

Caro en Fren lekker misselijk? Ivfsh van de vakantie aan het genieten?

Babeth is alles rustig gebleven na die ene nacht?

Simba voor jou is het nu echt aftellen, lijkt me heel raar.

Sab hoe is het met de onsjes? Laat je niet gek maken he!

Voor alle andere meiden geldt dat natuurlijk ook :-) we zijn al gek genoeg dat we dit allemaal doen.

Geplaatst

Weer niet zwanger? Hoe nou verder? Blijven we in het radboud of gaan we naar brussel voor poging4. De tranen lopen alleen maar. Ben kapot

Bedankt voor je bericht Witje

Geplaatst

Raba, sterkte. Neem de tijd om eea te verwerken. Geef je verdriet ook de ruimte.

De eerste 2 dagen na onze laatste icsi kon ik pas weer echt helder nadenken.

Vervolgens de stap genomen om naar DD te gaan.

Nogmaals sterkte.

Geplaatst

Raba ik lees dat je negatief hebt getest? Klote zeg! Veel sterkte!

Henne kan me voorstellen dat je heen en weer geslingerd wordt en de neiging hebt om terug te kijken naar hoe het had moeten zijn. Ik doe dat ook, maar heb wel eens gehoord dat je eigenlijk alleen vooruit moet kijken, zeker bij dit soort dingen. Je vechtlust komt zeker terug! En J is toch alweer een tijd aan de vitamines? Die van mij had ook weer goed genoeg zaad, net als de keer ervoor, het maakt echt wel uit, dus dat komt wel weer goed!

Ben nog niet misselijk geweest trouwens hoor, alleen opgeblazen gevoel maar dat valt nu erg mee en nog steeds elke dag lichte hoofdpijn. Heb nog geen paracetamol genomen, doe ik pas als het echt erger wordt...

Kaartje goed geslapen, nog niet getest?

Fijne zondag allemaal!

Geplaatst

Het gatver Raba... prober dit eerst even een plekje te geven, en ga dan eens denken wat je verder wilt en waar je verder wilt.. Pas dan kun je je goed gaan orienteren denk ik.

Henne, hoe begrijpelijk..... even rustig de knop weer gaan omdraaien. Maar probeer niet nu al in de stress te gaan voor over een maand.. Dat vreet alleen maar energie.

Hier een redelijke nacht gehad, maar lag er ook heeeeel laat in.

Geplaatst

Vanmorgen toch al een keer getest, maar negatief. Vandaag is wd 10, maar tp is in DD twee dagen na punctie, dus zou in NL vandaag wd 9 zijn. Ik weet dus dat ik gewoon moet afwachten, maar wil zo graag weten waar ik aan toe ben. Voel me toch echt anders dan andere keren, maar ben ook bang dat mijn lijf me toch voor de gek zit te houden. Sinds gisteren af en toe steekjes/krampjes en dat heb ik nooit eerder gehad. Zucht, geduld is een schone zaak ;-)

Geplaatst

Raba, wat ontzettend kl... Neem de tijd om deze klap een plekje te geven en te bezinnen over hoe verder. Sterkte.

Zara, wat fijn om even weer wat van je te horen en te lezen dat de deur op een kier staat! En heel positief dat je man zelf contact opgenomen heeft. Sterkte en wijsheid!

Henne, hou je taai, j en jij zijn zo sterk samen, dat moet goed komen. Maar snap dat je je even knockout in de hoek gezet voelt.

Caro, goed bezig hoor, me dat gewandel! Vin en ik deden het vorig jaar ook, na hè eten blokje van zo'n 3 kwartier. Nu doen we dat helaas niet meer en alleen vind ik ook zo saai. Misschien toch maar weer gaa doen, maar na het eten wil ik alleen nog maar liggen, zo moe. Maar het is wel een goede manier om in beweging te blijven nu, want sport helemaal niet.

Gister met 3 vriendinnetjes gegeten, erg leuk! Allemaal cadeautjes gekregen, bijzonder hoor. Werd met de cabriolet van een vriendinnetje opgehaald, moeste naar vriendinnetje in enkhuizen. Voor het eten ineens enorm misselijk, maar was gewapend met crackers! Heerlijke avond gehad, maar om 10 uur helemaal kapot. Vond het wel lullig, maar we zaten dus om 22.45 in de auto terug. Nou ja, ze snapten het wel hoor. Direct naar bed, ne wakker en ben njog steeds stuk. Kennelijk heeft m'n lichaam de energie hard nodig!

Geplaatst

Raba, wat balen. Hoop dat je toch verrast wordt door de bloedtest.

Henne, knop moet weer even om. Heel begrijpelijk. Straks met goede moed verse poging in. Ga heel hard voor je duimen.

Geplaatst

Kaartje, toch maar een test gedaan! Ik kan het wel begrijpen, je wilt weten waar je aan toe bent. Maar negatief zegt nog niks he! Hou dat voor ogen.

Ik weet nog niet wat ik zal gaan doen, ik zie het dan wel. Ik heb wel 2 testen in huis. Wel al last van de (.)(.) maar dat is natuurlijk van de bollen.

Geplaatst

goeiemorgen dames,

Raba...balen meid van je negatieve test....sterkte!!1

Kaartje...owjee...toch maar een testje er tegenaan gegooid....maar zoals je zelf al zegt, nog vroeg, dus wie weet wat er dinsdag op de test staat....hou vol!!!

San...wat rot dat je zoveel pijn hebt...kon ik het maar van je overnemen, zodat je in elk geval de laatste paar weken pijnloos kon zijn...maar dat kan helaas niet...zucht...hoop dat het vandaag beter gaat!!!

babeth...tja...dat snap ik ook niet...het was onder het koken...dus mss daarom niet...hahahahah....macaroni stond op het vuur te pruttelen, denk dat vriendlief even iets anders wilde dan naar Macaroni kijken...hihihi...

voel me na het gesprek in DD eigenlijk wel goed....heb er weer zin in en ben ook blij dat we pas in september/oktober gaan starten met alles....nog even de laatste puntjes op de 'i' zetten...

vandaag verjaardagsfeestje en dan is het even een week flink sporten om dan zaterdag weer naar een feestje te gaan van mijn neef die 25 jaar getrouwd is...altijd gezellig...en we kunnen met mijn ouders meerijden, dus ikkan ook een wijntje drinken...hihihi...

Syl...wat heerlijk om te lezen dat je de ontspanningsknop hebt gevonden...nu vastzetten en niet meer laten gaan...geniet er verder van...

Henne...je gevoelens zijn zo herkenbaar en begrijpelijk....is het niet mss mogelijk om al voor te werken in de week dat jullie die deadline hebben??? dan is er mss minder stress en ga je met een geruster gevoel aan de ivf beginnen...heel begrijpelijk dat je er tegen op ziet, maar probeer niet al vantevoren te gaan stressen...

Geloof dat ik hier maar weer een stukje RET moet gaan geven: Rationele EffectiviteitsTraining....met het ABC...A= Activating Event, B=Belemmerende gedachten, C= Conclusie/Consequences.

Als je ergens tegenop kijkt, zul je waarschijnlijk al in je hoofd eenheel scenario hebben laten afspelen, wat er kan gebeuren als dit en dat....dus je gaat jezelf helemaal gek lopen maken en al stress veroorzaken...maar dat moet je juist niet doen...weet dat het moeilijk is...heb er zelf ook heel veel last van, maar probeer op te schrijven wat er kan gebeuren, wat je er tegen kunt doen en waarom je juist deze belemmerende gedachten hebt....en probeer het los te laten...stel je zit in de auto op weg naar een afspraak en je weet dat je ruim op tijd bent vertrokken en opeens gebeurt er iets, waardoor je reistijdplanning in de knoop komt...het heeft geen zin om dan te gaan stressen en harder te gaan rijden, dit is overmacht en daar kun je niets aan doen...dus gewoon op je eigen tempo blijven doorrijden en dan zul je zien dat je toch nog (redelijk) op tijd zult komen...dit heeft onze trainster destijds gezegd en daaraan moet ik altijd denken als ik in de auto zit en ik ben aan het stressen om op tijd te komen...hihih...

meissie...het komt allemaal goed....ben ik van overtuigd..en J. is nu ook al zijn suplementen aan het slikken dus dat is ook al voorzien....lekker nu nog een paar weekjes aan je conditie werken en je bent er weer helemaal klaar voor!!! knuffel!!!z

zo....dat was mijn peptalk voor deze ochtend weer...hihihi...

nu kan ik met een grust hart gaan douchen...hahahahahaha

liefs,

Nico

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden