Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Heb ieder uur van de nacht langs zien komen. Pff, ben kapot! Nu aan t wachten tot de mannetjes van de garage aankomen, auto moet grote beurt, Ojee...

Kaartje, wat balen, weer negatief. Snap dat je m een beetje begint te knijpen. Succes!

Sab, wel gezellig toch met je meisje op stap? Gingen jullie ook nog weg? Is me even ontschoten.

San, gezellig weekendje dus. Nu maar even rustig aandoen en straks spieken naar spruitje!

Misselijkheid valt mee, zolang ik maar zorg dat m'n maag niet leeg raakt.

Henne, succes vandaag met het rondbreien Vd planning. Hoop dat t lukt, scheelt een hoop stress.

Zara, zijn jullie het weekend een beetje doorgekomen? Vind het heel knap van hè dat je in deze moeilijke situatie ook oog houdt voor de rest van ons!

Eef, wat goed dat je ook een ander forum hebt gevonden. Denk dat dat inderdaad goed is.

Hmm, nog steeds geen mannetjes...

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sab wat ben je al lekker actief zo op de vroege morgen. Maar ja dat ben je ook wel met een stuiterbal als dochter natuurlijk 's morgens.

Kaartje getver nog geen bevestiging. Is morgen je urine testdag of bloedtestdag. Ze zeggen dat het in het bloed 2 dagen eerder te zien is dan in urine........ Blijft dus nog steeds spannend.

Hier net nog paar uurtjes geslapen, nu natuurlijk brak maar goed er zijn ergere dingen. Zit ook aan de koffie om wakker te worden en dan aankleden en naar het "werk" Oh vandaag nog en donderdag of vrijdag en dan heb ik verlof!!!!!!!

Geplaatst

Hier prut. Ik merk dat de tegenslag gelijk invloed heeft op de vermoeidheid en op mn mentale weerstand. Denk erover ziekenhuis te vragen naar psycholoog, maar ben erg bang dat ze zegen dat ik dan nog niet mag starten. En wachten gaat helemaal niet helpen. Ja, een half jaar pauze misschien wel, maar dat kunnen we ons echt niet veroorloven met mijn ruim 36 jaar (en j. 43). Klote gedoe.

Eerst maar werken en bedenken hoe ik het ga formuleren... kan het ook via de huisarts doen. Of de psychologe bellen waar ik drie jaar geleden ben geweest. Weet het nog niet.

Tot later meiden, dikke knuffel speciaal voor Kaartje!!

Geplaatst

Oooh, Kaartje, hou de moed er in hoor!!!

Ik ga maar weer eens naar werk, wel weer zin in. De pijn is gelukkig minder, maar ben nog altijd bang dat het weer terug komt.

Henne, hoe is het met je? Moet de hele tijd aan je denken.

Sab, succes bij de HA. Het moet nu maar eens over gaan.

Geplaatst

Guusje goed teken dat je zin hebt om weer te werken. Ook ik hoop dat de pijn wegblijft, liefst voor altijd....

Henne logisch dat deze tegenslag zijn weerslag heeft. Gewoon je psyg bellen van 3 jaar geleden, wij hebben toen zelf aan 1 gesprek zo veel gehad dat we niet meer terug hoefden. Kan je even lekker spuien en met "frisse" moed weer verder. Sterkte op je werk met het door elkaar gooien van de planning!!!!

Ik ga zo eerst ff naar de Lidl, bij ons hebben ze vanaf vandaag een bijzettafeltje in de aanbieding die wel handig kan zijn als ik weer eens een beddag heb of tijdens de kraamtijd hihi, heb ik alles bij de hand en wordt ik helemaal vertroeteld!!

Geplaatst

Pffttt... lag ik vanochtend net in een houding die ik heel goed kon hebben. Dus ik hoopte op eindelijk weer eens langer slapen dan kwart voor 9, gaan ze om 8.00 weer bij de buren aan de slag met hamers en zagen...

Ik zat dus om 8.15 maar weer op de rand van mijn bed.. grmbl..

Ach vanmiddag nog even tukken.

Vandaag niks op de planning... Ik zie wel..

Kaartje, ik snap dat je hem begint te knijpen....hou vol meis...

Sab.. eerste vakantiedag.... lijkt me altijd even wennen... was ze er erg aan toe?

Fren, jij nu ook al bij de nachtbrakers? hm... idee voor nieuw topic..... de nachtbrakers.....

San... ja, ik ben heel erg nieuwsgierig naar Frummel... zeker omdat we natuurlijk niet weten wat het wordt/is.

Henne.. doe wat je goed dunkt.... als jij een goed gevoel hebt bij d psych van 3 jaar terug, kun je altijd nog eens een gesprek aanvragen. Baat het niet dan schaadt het niet.

Nou ik ga maar eens verder met rustig wakker worden...

Geplaatst

Oh Kaartje wat jammer! Kan me voorstellen dat je 'm begint te knijpen nu... wat doe je, morgen weer testen of nog een dag extra wachten? Succes in ieder geval!

Hier net ook garage afgesproken, gelukkig voor een kleine beurt, heb de auto nu een jaar en APK hoeft nog niet. Ben wel altijd bang wat ze vinden want veel kosten zit ik niet op te wachten natuurlijk.

Geplaatst

WAAROM..... gaat een kat altijd over zijn kanaal, op een plek waar je niet bij kunt??? Zeker niet met een bolle buik??????

Zucht......nou, dat was iig de ochtend yoga en gymnastiek in ene....

Geplaatst

goeiemorgen meiden,

Kaartje....he getsie...weer negatief...maar hou moed....zoals ik al eerder heb gemeld, ik ken iemand die had een dag voor de officiële testdag negatief en was toch zwanger! en een ander had zelfs een week eerder negatief en was ook zwanger! ik blijf voor je duimen...

Fren...rot zeg...ieder uur zien voorbij komen...weet er alles van...had er weliswaar vannacht geen last van (was verdoofd door de alcohol), maar I hear you, girl!!! en ieks...de grote beurt voor de auto...altijd zo'n leuke (NOT) kostenpost...hoop dat de schade zal meevallen!!! Op naar een goeie dag, zonder al te veel misselijkheid...

Sab...gezellig met je meissie boodschappen doen...gelukkig dat je vandaag dan niet hoeft te werken..hihihi...en ook nog langs de ha...sterkte!!!

bij mij is die kilo ook alweer erbij...hahaha...had ik maar niet die roseetjes moeten drinken...ben ik zo goed door de week bezig en verpest ik het eigenlijk in een keer in het weekend...toch maar even afwegen of ik zaterdag tijdens het 25-jarig huwelijksfeestje van mijn neef wel of niet zal drinken...we rijden in elk geval met mijn ouders mee...dilemma dilemma...hahahaha...

San...gezellig weekendje gehad...lekker...en deze week nog 2 daagjes werken en dan je verlof...je schreef al eerder dat je hier een beetje tegenop zag, in die zin dat je dan niet echt iets had om voor op te staan...zou gewoon de wekker zetten en een ritme proberen te vinden...koffie drinken, ontbijten, krantje lezen, ons lastig vallen, proberen te kijken hoe het met de bouw staat...wasjes draaien, tv kijken...je zult verbaasd zijn hoe je dag zal omvliegen..hihihi...

Eef...heel begrijpelijk meid dat je je toch meer en meer afsluit voor de behandelberichtjes. Vind het knap en super dat je ondanks je eigen verdriet ons toch steeds weer een bemoedigend woordje weet toe te spelen...en fijn dat je een ander forum hebt gevonden waarin je je verhaal ook kwijt kunt en met anderen over jullie verdriet kunt praten...zal ook zeker helpen in het verwerkingsproces...maar ook als ik het goed lees, gaat het al beetje bij beetje steeds beter met je...goed om te lezen!!!

Zara...hoop dat je een heel fijn weekend met je mannetje hebt gehad...nu een weekje dan zonder hem, maar kom ons gerust hier verblijden met je gezelschap...

gisteren dus niet veel online geweest...waren namelijk op het grote-mensenfeest van mijn nichtje (was 6 geworden) en ik ben daarna roseetjes gaan drinken...was wel lekker...'s avonds nog lekker spaghetti met salade gegeten...mmm...was een beetje lichtjes aangeschoten...thuis ben ik ook eigenlijk meteen het bed ingedoken...half 6 vanochtend ging de wekker weer...nu zit ik met een kleffe bek en een beetje moe achter de pc...eigen schuld...en ook dus een kilo weer erbij die ik dus vorige week kwijt was...heb m dus weer gevonden...hahahaha....

Henne...hoe gaat ie vandaag??? Rot dat je je zo verdrietig voelde toen je wakker werd...het had gewoon anders moeten zijn...

liefs,

Nico

Geplaatst

Oh Nico die kilo is er zo weer af joh!!!!!

Ja zag eerder nog op tegen mijn verlof, maar nu door meer en langer pijn kijk ik er toch naar uit. En idd gewoon wekkertje zetten, moet toch ook op tijd mijn meds innemen en ik weet dat de dagen voorbij vliegen soms met alleen maar niksdoen. Zal tegenvaller zijn als ik weer echt aan het werk ga straks. Nu maar even 2 uurtjes me nuttig maken met de bestelling en koffie drinken en dan nog maar 1 dagje!!!!!

Oh jee autodingen bij sommige, succes!!

tot later!!

Geplaatst

Ach Simba....dat doen ze om ons te pesten......heb je wel al je beweging gehad voor vandaag..misschien niet de leukste en fijnste bewegingen, maar toch...

errug vervelend dat de buren zo vroeg begonnen...bij ons was laatst op zondag feest van de schutterij...beginnen die toepjoepen al om half (!) op zondagochtend nota bene met de fanfare de wijk wakker te maken..echt niet normaal...bah bah...

Geplaatst

succes caro met het inlopen van je nieuwe schoenen.

Nico, jij hebt een leuk weekend gehad geloof ik.

Simba, vervelend dat men zo vroeg begint.

Ik zat om 8 uur bij de ha. Inloopspreekuur. Heb een slijmbeursonsteking in mijn rechterschouder. Dat wist ik eigenlijk al. Enkelt zocht nog de bevestiging. Rustig aan. Koel houden en als hetniet meer gaat een pijnstiller.

Verde 2 injecties lucrin erbij gekregen. Anders kom ik niet uit met de afspraak bij de gyneacoloog.

Druk weekend gehad. Alwin heeft gisteren een kledingkast weggehaald. En planken in de andere kast gemaakt. Nu heeft hij daar al mijn shirts op kleur opgeruimd. WAt is het een schatje he!!! Ik was in de hobbykamer bezig om labels te maken van mijn inkt. Dan kan ik dat meenemen naar de beurs en weet ik welke ik nog moet hebben. Wil ook zo iets maken voor mijn stempels. Dus voorlopig nog druk zat

Verder wil ik van de week nog 3 notitieblokjes maken of 2 doosjes waar de meiden hun voorbeeldjes van Beados ( soort strijkkralen, alleen zonder strijken) in kunnen doen. De 1 met iets van zeedieren en de andere iets van huisdieren. Moet alleen de maat weten van die kaartjes. Maar dat sms ik wel even met hun mams.

Hun gingen gister nog op kraamvisite. Dat steekt dan wel een beetje. Maar meiden, voor degene die zwanger zijn en gaan bevallen. Ik kom echt langs hoor. Al is het de andere kant van nederland.

Ursula, bij wil ik ook wel langskomen, maar je woont iets te ver weg. Misschien volgend jaar combineren met een vakantie.

henne, ik leef ontzettend met jullie mee, wat is het toch klote. in je achterhoofd weet je dat de ontdooing ook verkeerd kan gaan en toch blijft het een klap. Heel veel sterkte meis.

kaartje, hou vol he!!! Ook al was de test nu negatief. het zegt idd niet zoveel.

Voor iedereen een dikke knuffel.

wil nog even zeggen dat ik wel alles meelees, maar net als eef het soms wel moeilijk vind. maar blijf schrijven hoor meiden.

Geplaatst

Weet.niet.mee wie t vfoeg, maar wij gaan niet weg in de zomer. Kunnen nog buiten de vakantie om, dus we gaan in september nog 2 weken naar spanje, nog wat om naar uit te kijk en. Nu de hele vakantie dus lekker thuis;)

Oooooooh nico, slechtte vrouw haha, erg hee dat die wijn wer gewoon aan zit,ik word er wel moedeloos van hoor,zo snel aankomen.....

Geplaatst

Nico, das ook een lekker tijdstip op een zondag...

Lijkt wel luilak ;-) Al wordt daar niet meer zoveel aan gedaan.

Dit jaar de bel vergeten uit te zetten, maar dat maakte niet uit;-)

Ik hoop dat je wandelschoenen lekker lopen Caro..Scheelt toch een hoop in het doorzettingsvermogen.

He bah Ruby, een slijmbeursontteking, das niet echt wat je graag wil horen. Hoop dat de pijn snel wegtrekt.

Hoe ist het trouwens met de schouder van je man Caro?

Geplaatst

caro...toppie...hoop dat je wandelschoenen lekker zitten en dat je geen blaar krijgt...je hebt me overigens aangestoken...ga vanaf volgende week ook na het eten een blokje om...heb al gezegd aan mijn vriend dat we na het eten een avondwandelingetje maken...als hij niet mee wil, ook prima...ga ik gewoon lekker alleen...maar heb er reuze zin in om te wandelen...hihihi...

Ruby...ai...balen van je slijmbeursontsteking in je schouder....goed bezig overigens met het in en opruimen van je spulletjes...dat zal ook rust brengen in je hoofd...mij helpt het meestal ook wel als ik op aan het ruimen ben...heb ik ook meteen mijn hoofd weer op orde...de gedachten dan...

en idd heel lief van A. dat hij je shirts op kleur heeft gelegd!

liefs,

Nico

Geplaatst

aaaaarrrrggghhhh net een heel bericht getypt en nu is die FOETSIE.... gewoon helemaal weg in een keer;-( En ik zit op m'n werk nu dus geen tijd voor een nieuw lang bericht dus nu dan maar even kort:

Henne, wat een teleurstelling voor jullie... Je bent stoer en dapper dat je door wilt gaan maar ik kan me voorstellen dat dit er inhakt. Neem de tijd en ben lief voor jezelf!

Zara, hoop dat jullie een fijn weekend samen hebben gehad?

Nico, starten in sept/okt maar eerst genieten van tijd samen! En dan... nieuwe kansen voor jullie!

Ruby, pijnlijk een slijmbeursontsteking! Heb je er geen prik in gekregen van doc? Die krijg ik meestal wel en dat helpt vrij snel.

Caro, fijn gewandeld met je nieuwe schoenen?

Hier verrassend nieuws. Vanochtend echo... met een kloppend hartje:happy7: Totaal niet meer op gerekend. Wel kleiner als verwacht (althans volgens de telling sinds laatste menst.) want ik zou nu 6w1d zijn. Volgende week weer terug voor een echo. Nog steeds stomverbaasd maar uiteraard ook een beetje blij.

Lieve meiden, vanavond moet ik werken dus weinig tijd voor forum. Ik spiek straks nog even en anders wordt het morgen!

Liefs,

Geplaatst

he Ceeke...ooh super...wat geweldig mooi dat jullie een kloppend hartje hebben gezien...kan me voorstellen dat jullie verbaasd waren, zeker na de uitslag van de hcg van vorige week...je bent gewoon iets minder lang zwanger...volgende week weer een echo...vasthouden!!!!

liefs,

Nico

Geplaatst

Ceeke, wat een goed nieuws!!! Echt fantastisch!

Geplaatst

hoi dames

Eef, ik las je bericht over een lotgenoten site die je gevonden hebt en dat je mertk dat je behoefte hebt om ook daar actief te zijn, ik kan het me goed voorstellen, zij zitten immers in dezelde situatie als jij en ondanks het vele medeleven dat je hier krijgt, met mensen praten en nadenken die hetzelfde meemaken is net weer anders.

Ik vind het sowieso knap (ook van Rubster en Liz) dat jullie hier nog meelezen en als het gaat ook meeschrijven!!!!

Doe het zolang het goed voelt maar als het je teveel energie kost of wat dan ook dan echt aan jezelf denken hoor!!!!

Ruby wat ellendig van je schouder, en pijnlijk!!! Sterkte en beterschap, die man van je verdient met zijn goede acties wel de titel man van de week nietwaar?

Sab, hier gaat het wel hoor, wordt spannend......toevallig zei gisterenochtend eerst mijn man dat mijn buik lager zit, en mijn vriendin viel het ook al op, dat verklaart wellicht ook wel de steken bij mijn schaambot, we wachten af.

Kaartje wat rot, nog wel moed blijven houden, het is niet voor niets dat de officiele datum pas later is.....en niet iedereen test vroeg positief hoor, echt niet!!!

Henne succes vandaag, ik hoop dat je je planning rond krijgt! wat de psych betreft, ik zou denk ik bellen, juist omdat je zelf al aankaart dat het wellicht goed zal zijn.

Dat je niet een half jaar wil wachten met je poging en dat je ook niet rust opgelegd wil krijgen van Voorburg is logisch! inderdaad via je huisarts spelen? je hebt het over de psych van 3 jaar geleden...ik meende dat je daar niet zo´n goede ervaring mee had? misschien verwar ik je met een ander hoor.

Simba al weer 38 weken jeetje meid, ik vond het zo ontzettend spannend!!!!

Gisteren heeft mijn man de babaykamer echt afgemaakt (ik had het zo op mijn heupen gekregen na ons avontuur in het zkh) het enige waar ik nog op wacht is een decoratiestuk voor aan de muur maar dat pakket is al sind 14-6 onderweg en zoek! we zijn nu in conclaaf met DHL (zucht) , nou ja is maar een detail maar zat er wel op te kijken.....

Bij het ophangen van de vlinders in de kamer barstte ik toch echt wel weer in tranen uit, zal deze tijd ook wel extra zijn, vandaag een jaar geleden was de uitgerekende datum van Lars* en Nick*, die datum blijft gevoelig, dat blijkt wel......

Voor vandaag geen plannen (hihi net als anders eigenlijk), mooi zonnig weer hier, een blije hond omdat is voor zijn gevoel iemand van de deur gejaagd heeft en dus als erfbewaker een goede prestatie geleverd heeft ;-)

Geplaatst

wow Ceeke,

wat een goed nieuws!!! ohhhh ik heb er kippevel van gekregen, wat geweldig! en dit was echt niet wat je nog verwachte natuurlijk, hebben ze ook nog bloed afgenomen?

wat een kanjer zeg!! dat je minder ver bent zou natuurlijk kunnen, hij-zij heeft zich even schuil gehouden vanwege de ingreep......wat een wonder!!!

Geplaatst

Ceeke wow, wat een geweldig nieuws!!

Ruby wat vervelend, jij ook al. Mijn vriend gaat nog niet goed, heeft nu last van beide schouders dus wil toch vragen of hij een spuit krijgt, weet niet of dat in 2 tegelijk kan? Belde hij vanmorgen: huisartsenpraktijk tot woensdag dicht...

Schoenen lopen lekker maar moet er toch sokjes in. Ik heb niet van die halve sneakersokjes dus vanmiddag maar even halen.

Hebben bezoek en die vroegen waar de baby komt te liggen... Net de indeling van het huis en de mogelijkheden doorgenomen maar dat is wel raar hoor, omdat met nauwelijks 5 weken al te bespreken...

Geplaatst

jCeeke wat een verrassend nieuws. Helemaal top!!!!!!! Een kloppend hartje!!!! volgende week terug, spannend hoor allemaal.

Caro fijn dat je nieuwe schoenen lekker lopen!! Geeft weer moed nietwaar. Balen van de 2 schouders van je vriend, bah bah hopelijk gaat het snel beter daarmee.

Ruby ook al slijmbeurs ontsteking. Hmm hangt het in de lucht?? Hopelijk bij jou ook snel verbetering.

Babeth dit zal idd een gevoelige datum zijn altijd. Maar bekijk het zo: De jongens betekenen zo veel voor je/jullie dat het ook mag he? Tranen nu van verdriet, straks van vreugde. Ze zijn en blijven de grote broers van jullie dochter straks.

Hier weer naar het werk geweest, ging goed vandaag. Erg gezellig, wat dingen afgerond. Vrijdag de laatste keer!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden