Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

via die site heb je ook gewoon garantie hoor en dat heb je bij dure merkbrillen zoiezo altijd ook via de fabrikant dus dat zit wel goed ze moet niet gaan zeiken die verkoopster want jij hoeft als je niet wilt helemaal geen reden op te geven dus terug die centen :)))

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sen, die gold moet je echt in tweeën eten hoor, het is een soort vloeibaar goud, maar weegt als een baksteen in je maag ; - ) wel leuke goudkleurige lippen na je hap ; - )

Ursela sterkte daar, je hebt er niets over te zeggen inderdaad. Het zinloze is alles wat ik er van kan bedenken. Trouwens ook van de dood van Amy, in het begin was het allemaal zo bijzonder en mooi en hip, wat een stem, wat een muziek, en de klote drugs er over heen, en het was dus wachten op dit nieuws.

Ga toch wat proberen te maken van deze avond met mannetje lief, lekker op de bank met een filmpje van de harde schijf inderdaad ; - ) iedereen een forumknuffel ; - ))))

Geplaatst

te laat Eef, ik had hem allang achter mn kiezen :-) viel inderdaad als een baksteen op mn maag was helemaal misselijk bleh. Had er heel wat anders van verwacht, veel meer caramel ipv wit vet boterachtig ijs. Ik hoef ze niet meer vind ze niet lekker geef mij maar een nepmagnum van de lidl met chocolade ijs erin die zijn pas lekker

Syl lig je al?

Geplaatst

Hoi dames,

Sab, Henne en Sandra veel succes morgen bij de fm 's en de controle!!

Sab jij bent wel heel optimistisch om met dut herfstweer toch een nieuwe zonnebril aan te schaffen.... Haha

Ursela wat een drama toch, ik schrok me rot toen ik ineens het enorme aantal slachtoffers hoorde en toen de beelden, ook hier tranen Sab, zo verschrikkelijk.

Wij zijn net weer terug uit het zkh....sinds vandaag rond 12.00 had ik de kleine niet meer gevoeld, nu raak ik niet direct in paniek maar na een uur liggen op de bank en duwen en doen geen enkele reactie.om 20.00 uur waren we in het zkh, direct aan de ctg gegaanen ohhh daar was het hartje, mijn god zeg, mijn man en ik hielden ins tot dan groot maar toen kwamen de emoties eruit. Mijn bloeddruk en hartslag waren hoog ( niet vreemd) maar na een minuut of 15 weer gemeten en toen was het Goed...pas toen we ruim 3 kwartier aan de ctg lagen kwam ons madammeke in beweging....tevens lichte weeën / harde buiken nu nog zo om de 30-45 minuten...even afwachten hoe het zich zal ontwikkelen. Toen we weer in de auto stapten sprak mijn man haar nog streng toe om ons niet meer zo te laten schrikken....nu Jan ik wel weer lachen maar het was een angstig moment , ook voor mijn man. Die hoopt van harte dat het zich doorzet maar ik verwacht het echt niet. ...

Pff ben op nu, dadelijk naar bed

Slaap lekker allemaal !

Nou ik kan weer wat lachen, we zijn weer in het zkh

Geplaatst

Babeth en hubby, wat een schrik, nou moe, het klinkt allemaal als ontzettend stressvol, hoop dat die harde buiken daar vandaan komen en je nu wat geruster, echt gerust bent voor zover mogelijk en je buik daar ook weer relaxter op wordt, ga je dus welterusten wensen en hoop dat er een goede nacht voor jullie komt... maar das nou echt weer iets voor jou he babeth, hop weer attent als altijd aan anderen denken! Geeft mij ook de kans om henne, sab en san succes toe te wensen voor morgen ;-) ;-) ;-)

Geplaatst

Jeetje Babeth...wat moeten jullie een stress gehad hebben...die pauzebaby's hebben een missie..de dikdun meiden af en toe wakker schudden...nu gewoon nog even in de pauzestand beebjes jullie mogen bijna komen kijken!

Geplaatst

oh babeth kan me voorstellen dat jullie angstig waren, dat is weer schrikken zeg! gelukkig is alles goed met jullie meisje. Nu lekker uitrusten.

Henne en Sab, succes morgen!

oja, de film was best spannend. Vriend is moe en gaat naar bed, ik ben klaarwakker

Geplaatst

Oh Bebeth wat een avontuur zeg. Gelukkig alles goed. De kleintjes kunnen zich goed stil houden he??? Had ik afgelopen dinsdag ook al vanaf de avond ervoor. Zo laten de kleintjes ons alvast voelen hoe het straks is in de verschillende fases van de opvoeding, dan kunnen ze je ook zo laten schrikken. Hopelijk kunnen julllie een beetje slapen zeg en zet het niet door voor de cerclage verwijderd is.

ik kan al weer niet slapen, pfff maar goed dat er internet is hihi.

Geplaatst

Schrikken Babeth, de kleine vond de Ikea gewoon niet leuk.

Wat een spanningen weer voor jullie.

Sandra nu wel slapen hoop ik, over 3 uurtjes weten jullie meer.

Henne en Sab succes met fm.

Henne gisteren niet gezien volgens mij.

Wat een klote weer zeg, lijkt wel herfst en hier veels te vroeg wakker.

Geplaatst

Babeth, dat was schrikken. Soms wens ik dat hij even wat minder actief is, vanwege dat het een beetje zeer doet al dat gedans, maar zodra ik hem dan een paar uur niet gevoeld heb verwens ik mezelf... en ga ik zitten duwen en prikken en koud sap drinken om hem wakker te maken. Wat helaas niet altijd werkt, soms slaapt hij gewoon er door heen. Goed dat je het hebt laten controleren, zo'n hoge bloeddruk van de spanning is niet goed. En jeetje, al zo vaak oefenweeen. Spannend zeg. Zal mij niets verbazen als na de verwijdering van de cerclage de echte weeen op gang gaan komen en je binnenkort met jullie meisje in je armen ligt.

Sandra, veel succes vandaag. Ben benieuwd wat ze zeggen (jij natuurlijk helemaal).

Sylvie...veels te vroeg wakker jij!

Sluit me bij jouw wensen aan,

veel succes vandaag henne en sab.

Geplaatst

San succes mey de controle straks.

Henne jij succes met der fm.

Babeth, dat is schrikkem maar zoooo herkenbaar, ik lag der laatste 3 weken om de 2a 3 dagen aan t ctg omdat mevrouw zo stil lag. gelukkig bem je weer lekker thuis. doe rustig aan, doe je natuurlijk ook maar toch hihi

Geplaatst

Pfff ben op van de zenuwen. Heb toch maar gewoon wat gegeten want ik had echt honger. Hoop zo dat we vandaag te horen krijgen hoe of wat, dit is killing zo. Alhoewel ik er heel erg rekening mee houd dat we gewoon weer onverichte zake naar huis mogen. bloeddruk is sinds gistermiddag weer ietsje hoger, maar de onderdruk nog steeds onder de 100. Van mijn mag het vandaag gebeuren, stress is ook niet goed toch?????

Maar goed, ga zo nog even lekker douchen als ik mijn kopje thee op heb. De koffer staat weer klaar om mee te nemen. Ik zal Henne op de hoogte houden mocht ik moeten blijven en kan geen internet krijgen gelijk om jullie op de hoogte te houden.

Henne en Sab ook succes met de fm vandaag. Jullie hebben op dezelfde tijd een afspraak toch??? Wel bijzonder.

Geplaatst

Babeth, dat is ff schrikken maar super fijn dat alles oké is met jullie kleine dame!

Sandra, sterkte zo weer. Blijft enorm spannend en enerverend zo voor jullie!

Henne & Sab, echo's straks weer. Ik hoop zo dat het er goed uitziet!!

Caro, twee hartjes... Wat super om te zien! Gefeliciteerd!!

En de rest, gewoon een knuffel!

Geplaatst

San heeeeel veel succes. Ik herken het gevoel denk ik een beetje van die tijd dat we zaten te wachten dat ze in gingen grijpen met de bbz. Het is heel wat anders natuurlijk, maar die onzekerheid: je weet dat het eraan komt, elke keer als je naar het ziekenhuis gaat hou je er rekening mee, koffertje mee etc. en dan sta je een paar uur later toch gewoon weer thuis om je heen te kijken. Maar ook niet opgelucht of rustig want met een waslijst aan waarschuwingen waar je op moet letten etc. Nee, dat is echt geen leuke laatste tijd van je zwangerschap. En ik hoop echt heel erg dat jullie kraamtijd alles wordt wat de zwangerschap niet geweest is, eindelijk wel die roze (blauwe) wolk. Hoe is het ondertussen met je rug/bekken?

Ik heb m'n mobiel altijd bij me, dus hou me maar op de hoogte. Dikke knuffel, ook veel sterkte en liefs voor P. natuurlijk!

Henne

Geplaatst

Babeth dat is wel even schrikken ja, poehee, die ukkies hier weten er wel en stress toestand van te maken. Gelukkig alles goed en nu hopen dat het rustig blijft tot de cerclage verwijderd is. Doe je kalm aan?!

Hier de film gisteren niet afgekeken, te moe. Vanochtend alweer op tijd op voor de spuit. Nu ontbeten en nog een uurtje terug naar bed. Sab en ik zijn er niet op dezelfde tijd hoor, dat was dinsdag. Maar punctie na elkaarkan nog steeds ;-)

Geplaatst

P is ook nerveus. Het is slopend om te moeten afwachten tot het juiste moment en idd met een waslijst aan waarschuwingen waar je op moet letten. Zo bang dat het dan misschien wel te laat is. Maar tussen 15 weken, toen de bloedingen gestop waren en week 33 toen dit ontdekt werd hebben we wel kunnen genieten hoor.

Bekken gaat op en af. Nu natuurlijk weer 2 nachten slecht en onrustig geslapen dus dan heb ik er ook meer last van. We blijven afwachten, over een half uurtje lig ik aan de CTG weer een boekje te lezen en te wachten op de bloeduitslagen.

Waar je ook op moet wachten in welke situatie dan ook, onzekerheid is zo erg.

Nou dan de punctie maar na elkaar hihi. Hebben jullie nog wat te kletsen ook of lig je alleen op een uitrustkamertje?

Geplaatst

Spannende dag vandaag!

Henne en sab, succes met de eerste fm. Ik hoop dat er een mooie hoeveelheid follikels aan hè rijpen is!

San, voor jou natuurlijk ook super veel succes, wellicht dat je nu al wat meer weet. Kan me voorstellen dat die onzekerheid killing is.

Babeth, jullie hebben weer een spannend avondje achter de rug. Eigenwijze dame hoor, die dochter van jullie! Morgen cerclage eraf toch? Succes daarmee!

Ceeke, hoe is het me jou? Hou je het mentaal allemaal nog vol? Lichamelijk al tekenen van de op handen zijnde mk? Wat een verschrikkelijke situatie zit je in. Heel veel sterkte!

Hier is het echt donker en nat herfstweer. Zi me een trui op de bank en twijfel of ik een lampje aan zal doen. Vandaag maar eens wat zon opzoeken dmv het zoeken (en hopelijk vinden) van een leuke vakantie voor eind volgende maand. Hebben jullie nokt tips waarop te letten? Ben dan 4mnd, dan hoef ik toch nergens speciaal rekening mee te houden?

Fijne dag meisjes!

Geplaatst

Fren, goed idee vakantie uitzoeken met dit weer ;-)

kan mn zomerjurk dus niet aan en zit nog in mn huispak..

straks lekker sporten, vraag me af hoe vaak ik zal gaan inloggen voor san gepost heeft.... spannend...!

Fren ik roep altijd gewoon Italië, ondanks berlusconi mijn favo vakantieland, meiden fijn dagje zal wel regelmatig komen kijken naar nieuws van de DAmes met perikelen, babeth hoop dat je beetje geslapen hebt, sab en henne succes strakssen, heb je de magnum gold al beetje verteerd? Ga een keertje die nepperd bin de lidl halen, benieuwd ;-)

Geplaatst

Leuk Fren vakantie plannen, en waar moet je rekening mee houden, geen flauw idee. Niet te warm misschien.

Eef kom hier ook telkens spieken voor Sandra.

Hier een kantoordag, blehhhhhh!

Geplaatst

san hoop dat jullie gerustgesteld zijn en dat jullie menneke nog even blijft zitten. babeth n enerverend dagje gister. doe maar rustig aan! sab en henne veel succes met jullie eerste fm. hoop op n mooi aantal follikels! zit op mijn foon en weet ff niet hoe ik naar n andere regel moet vandaar alles achter elkaar aan. ga zometeen naar yogalesl harry potter was goed!! tot later! liefs nico

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden