Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

meiden, ik ben er weer hoor! Nou, we hebben 2 eerste klas embryootjes (8 cellig allebei geloof ik, was beetje afgeleid hihi) teruggekregen. Nu leert onze ervaring dat dat niet veel betekent. Carolijn was 2de klas namelijk en de andere 2 keren hebben we ook eerste klas teruggeplaatst gekregen.

Nog even met de arts gesproken en die zei, vond ik fijn om te horen, dat de toekomst van de 2 emmies al bepaald is en dat je er zelf weinig aan kunt doen behalve, goed eten, niet roken, drinken, ja duhuh haha. Nou ja, het wachten is begonnen en ik moet eerlijk zeggen dat we blij zijn maar we zijn ook een beetje terughoudend omdat onze eerdere verse poging niet gelukt is.

Maar voor nu hebben we lekker een dag of 10 hoop op een baby, is dat leuk of niet? haha

De tp ging trouwens voor het eerst lekker vlot en niet lastig, beter hoor!

Oh ja, wat dan wel weer een mooie bijkomstigheid is: we hadden maar liefst 12!!!! embryootjes. En daar zitten er zeker een paar bij die cryo achter hun naam hebben staan zei de laborante, jihoeeeeeeee, hier moet gewoon een kindje uit komen, uit deze bunch :-)

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

haha Gaat lekker Henne ;-)

Ken je m nog? 'Voowal doowgaan' moet jij ook doen nu, het komt vast goed met je!

duim duim duim

Geplaatst

gOED ZO sAB, ALS IK TERUGKOM DAN WEET JIJ HET AL, SPANNEND!!! (Oh, in mijn enthousiasme Caps lock aangezet)

Henne jeetje, dat je dat durft te zeggen. Even advocaat van de duivel spelen: had je bij de vorige zwangerschap gelige afscheiding? Zegt nog niks hoor, maar dacht ik opeens aan, kun jij wel hebben he...

Geplaatst

Caro, heeeeeeeeerlijk op vakantie, met z'n 5-en!!!!! jeetje, hoe voel je je? Ik denk elke dag aan je en hoe het met je gaat hoor. Vind het zo leuk voor je/jullie. En zo bijzonder gewoon, 2 man!!! hihi. Geniet je er lekker van!! Als ik zwanger ben wil ik je wel sms-en hoor haha, met alle liefde :-)

Henne, wat betreft die bollen. Jij als expert ;-) Al die klachtjes die kunnen toch niet van de bollen komen??? Oke oke, ik ben niet zwanger geweest met bollen, dus weet alleen hoe ik me voelde toen ik zonder bollen zwanger was. Misselijk etc..

Ik was trouwens ook misselijk bij de laatste cryo poging en niet zwanger, was vast stress.

Maar lunchtjes en zo, dat krijg je toch niet van de bollen??

Ik vind dat helemaal geen lichamelijke klacht, snap je..

hoop t voor je hoor!

Geplaatst

henne, wil je ook niet nog zenuwachtiger maken, maar die gele afscheiding heb ik dus ook...

Sab, toppertje! Alle prikken en depri buien dus niet voor niets. Lekker broeden, Henne heeft het stokkie al met haar pinknagel vast en geeft m graag door!

Geplaatst

Wow Sab, dat klinkt goed. Nu gezellig samen verder broeden :-)

Caro de vorige zwangerschappen had ik dit niet. Dus wat dat betreft... Enne...ik durf het ook helemaal niet te zeggen, maar ik die het gewoon lekker toch. Het is natuurlijk vooral de wens die de vader van de gedachte is, maar toch...ergens stiekem heel diep van binnen....weet niet, het voelt zo. Maar ook dát kan misleidend zijn. Kijk en ik heb niet echt krampen, dat had ik de vorige keer juist. Dus het zegt geen bal, dat weet ik ook wel. Het is alleen een gevoel.

Sab, niet alles kan misschien direct van de bollen komen. Maar bijvoorbeeld beter ruiken, dat heb ik elke cyclus na m'n ovulatie, dus misschien hangt het wel samen met je progesteron niveau? Wat van hcg komt, heb je alleen als je zwanger bent in principe. Maar ik weet echt niet wat dan van hcg en wat van progesteron komt. Van dat laatste kun je ook misselijk zijn. Kortom: ik ben lekker precies aan het doen wat ik elke keer weer niet wil doen haha: mezelf gek maken en overal op letten. Laten we het er maar op houden dat er wel iets gebeurt in m'n lijf.

Geplaatst

Sab wat een goed bericht zeg, en nog cryo's wauw!!

Ohh wat spannend nu ook voor jullie, succes.

Henne afscheiding heb ik ook, moet alleen zeggen dat ik me niet meer kan herinneren wanneer het begon ;-))

Syl hoe is het met Kayla?

Geplaatst

Caro had ik jou nou al een fijne vakantie gewenst? Weet het niet meer, dus voor de zekerheid:heeeeele fijnen vakantie, lekker geniete, vooral uitrusten en gezond wee met z'n vijven terugkomen :-)

Geplaatst

Nee had je nog niet geloof ik Henne, haha. Jeetje echt spannend, als ik niet inlog tussentijds en over 14 dagen kijk zijn er in ieder geval 2 baby's geboren en hopelijk 2 zwangeren bij!

Succes allemaal meiden, ik ga eens afsluiten zo en mijn toilettas nog inpakken en dan gaan we zo zoetjes aan richting mijn ouders...

Drink er 1 op mij de 13e in Scheveningen, veel plezier!!

xxx

Geplaatst

Wij gaan bbqen en het regent....zucht.

Kayla heeft niets gebroken/gescheurd. De bijtwonden hoefde net niet gehecht te worden maar ze staat wel op pijnstilling en antibiotica.

Dierenarts was geschokt door het gedrag van de hond en zei dat we daar iets aan moeten doen. Een reu hoort geen teef te pakken. Dus dat zal leuk worden met schoonbroer die discussie. Niet vanavond!

Nu haasten ben er later weer.

Geplaatst

Caro, heel veel plezier!!

Henne, ik wist ook zeker da ik zwanger was. En ja, natuurlijk zeg je tegen jezelf dat dat de wens is. Maar ik wíst het gewoon. Ik voelde het, ik weet niet, gewoon instinct denk ik. Dus wie weet is dat bij jou ook wel zo!

Geplaatst

Sab, geweldig zeg! en daar moeten zeker wat cryo's bij zitten. Nu lekker warm houden en over twee weken testen, you go girl!

henne, ik hoop het zo voor je!!!

Caro, waarschijnlijk ben ik net te laat, maar toch wil ik je nog een hele fijne vakantie wensen, geniet ervan, lekker met zijn 5-jes!!! en kom weer gezond en wel terug!. Dat drinken op de 13e zal wel lukken, hihihi.

Syl, gelukkig dat er niets gebroken is en dat de wonden niet gehecht hoeven te worden. Denk idd dat er een goed gesprek moet komen met de schoonbroer. Vervelend dat dit gebeurd is.

Ruby,vervelend. Hoop dat je je gauw weer beter voelt!

San, nog een nachtje slapen met de kleine in je buik en morgen is het zover! heel veel succes. Dat je een beetje baalt dat het geen natuurlijke bevalling wordt, begrijpelijk. Ik denk dat het bij deze zwangerschap hoort, als je ziet hoeveel moeite het jullie gekost heeft en wat er allemaal gebeurd is tijdens de zwangerschap, van begin tot nu het einde. Leuk is het natuurlijk niet, maar helaas is het niet anders. Had het graag wel anders voor jullie gezien!

Hoe zou het met ursula zijn? Zal ze het al druk met Storm hebben?

Ceeke? kaartje, Zara? what's up girls???

ga dadelijk naar mijn les. hoop dat ik het enigszins goed doorkom. Hier is het flink benauwd, maar nog geen regen.

Voor het lijstje: schnitzel uit de grill, met sla/tomaat. eigenlijk te weinig, maar goed. Niet zo'n honger vandaag.

Morgen lekker vrij.

tot later meiden!

liefs,

Tool

Geplaatst

Haai meiden!

San...morgen mammaSan! spannend hoor ennuh laat je niet opjagen door de mensen om je heen, hoe lief het ook bedoeld is..denk aan jezelf de kleine!

Babeth jij ook morgen??

Henne ik hoop het voor je..ennuh lekker stoofflees hoe laat...;-)

Ruby, alles goed met je meis?

Sab wat goed zeg! dit moet hem echt worden

Caro fijne vakantie!

Ursula hoe is het met je..en met Storm?

Syl arme K...hoop dat ze snel opknapt..ennuh bbq...hier regen (en heel slecht FRIET)

Tool ben idd blij dat het nu weet..sport ze voor straks.

Soo schattig..man krijgt net een foto van werkgever..breng een kadootje mee van zijn vakantie omdat die van ons een beetje mislukt is.

Geplaatst

Lekker, nou ja ging wel gegeten. Zaten buiten droog maar vermoeiende avond.

Ik werd voor gek verklaard voor mijn gevoel over mijn tattoo door schoonvader, en dan zie ik dat wiegje weer staan, begint bij mij het bloed te koken. En nog een paar dingen dus was vervelend aan het worden. Had iets gekregen van schoonvader dn die zei dus, nou vergeet je speeldoos dadelijk niet, dus ik zeg speeldoos speeldoos welke dan ik heb er meerdere, nou dat viel dus niet goed. Jammer dan sommige dingen vielen bij mij ook niet goed.

Topavond dus....not!

Rustig verder hier, wat een weertje, weer lekker nat.

Geplaatst

Hè bah Syl, da's niet leuk zo. Gek toch dat een tattoo, wat toch een persoonlijke keuze is, voor zoveel afkeuring kan zorgen. Erg jammer. Hoop dat de rest van de avond knus en warm en gezelliger is.

Spaatje lief van je man z'n baas!

Ik ga maar weer vroeg naar bed. Wat zijn die wachtweken toch vreselijk. Niks boeit me ook, tv niet, boek nauwelijks. Wil liefst een winterslaap, t is er nog haast weer voor ook ;-)

Geplaatst

Succes met je winterslaap Henne!

Sandra misschien dat je dadelijk nog komt, over 1 uurtje denk ik. Ik hoop niet dat ik je vannacht tegen komt. Probeer lekker te slapen. Hele dikke knuffel voor jou en P.

Geplaatst

Syl, ik ben blij dat je niet alles voor zoete koek slikt, en geen mooi weer speler bent, het is soms moeilijk om zo'n situatie ten goede te keren, heel herkenbaar, hoe je dat beschrijft! Liever de halve waarheid, dan alleen maar mooi weer spelen ; - ) Geef Kayla maar een dikke knuffel namens mij, en hoop dat je dit van je af kan zetten!

San, jij heel veel succes morgen! Wens jullie veel liefde en een bijzondere dag toe, en veel gezondheid, kus!

Caro, jij een hele fijne vakantie met zn vijven, : - )

Sab, toppie terugplaatsing, en dan dat resultaat! wauw! echt fantastisch! Ik ga, net als voor Henne duimen ;- )

Hier heel druk met klussen, het gaat redelijk, maar de vochtstrepen, zijn zoals door Fren gewaarschuwd, aanwezig, helaas, dus we gaan morgen een muurtje overdoen : - ( de vloer schuren komt na de vakantie, en die tuindeuren geloven we ook wel, je leeft maar 1x, en zondag gaan we dus weg. Waarheen is nog even een vraagteken, we wachten de weersvoorspelling af, we hopen een noord italie, maar als het niet goed is, dus zuidelijker,

Iedereen, ik hoop dat jullie net zo'n leuke dag hadden als ik heb gehad ; - ) maar ik hoop ook dat anderen het klussen beter afgaat als wij deze week ; - ))))

Geplaatst

Syl, snap nu je reactie bij het topic Tattoo. vervelend dat de avond zo is gelopen, grmblllll. Probeer het naast je neer te leggen, misschien makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het. Wat een tattoo niet allemaal teweeg kan brengen, sjonge.

Eef, oei, opdroogstrepen, geloof dat ik dat stukje van Fren gemist heb, waarin ze je hiervoor waarschuwde. morgen dus nog maar een laagje erover heen. Wij hebben een muur in de woonkamer bordeaux-rood, iets lichter eigenlijk, maar ik geloof dat mijn vriend m 4-5 x heeft geverfd (of 3 x, dat kan ook), in elk geval meer dan 2 x. Lekker zondag vertrekken naar een mooi plekje met mooi weer! geniet ervan!!! heerlijk!

San, slaap lekker vannacht, hoop niet dat je hier komt spoken en nogmaals, succes morgen en ik denk aan je!

Henne, jij ook alvast welterusten. Die rotte tweede wachtweek ook. Waarom kan het niet gewoon overgeslagen worden of kan het niet meteen zo geregeld worden bij de tp dat ie al meteen ingenesteld zit en daar dan ook blijft zitten totdat ie volgroeid is.

Spaatje, aardige baas van je man!

ga me douchen, leuke les gehad en ook een openbarend groepsgesprekje gehad over mijn situatie (dat ik dus niet makkelijk kinderen kan krijgen). Wel heel lief, ze gaan allemaal voor me duimen als ik er dus een tijdje niet zal zijn tijdens de wachtweken, hihihi. Gaan ze allemaal kaarsjes branden tijdens de les, lief hè?

ben er vandoor! meld me morgen weer!

liefs,

Tool

Geplaatst

Ben een hotel aan het zoeken in Gent...in het kader van rust creeren ipv stressen in de file. Nuttige met het aangename verenigen noemen ze dat toch?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden