Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zowee, net voor de bui binnen. het komt hier met bakken naar beneden.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hier een rustig dagje. Man is "ziek" heeft hoofdpijn en last van z'n maag!!!!!! Een kater heet dat geloof ik! Tja, dat heb je als je denkt nog 18 te zijn!!!!!!! :happy:

Geplaatst

Hier net ook zeg, ach Guus mooie dag voor lui zijn. Ik ga ook nog even snel tukken voor de visite komt :)

Geplaatst
oh lekker syl die broodjes! jammie, k kom langs hoor,is maar 10 minuutjes hahaen ik word weer mezelf, uhm...baseer je dat ergens op of omdat...? haha
Je klinkt wat luchtiger na de punctie want het waren zo te horen zware dagen voor je, de laatste loodjes. Verder kreeg ik zelf pijn in mijn buik als ik je hoorde praten over je volle buik, dat is zo'n klote gevoel.Ben over 1 uurtje weg dus zie je wel verschijnen voor de broodjes ;-)
Geplaatst
Je klinkt wat luchtiger na de punctie want het waren zo te horen zware dagen voor je, de laatste loodjes. Verder kreeg ik zelf pijn in mijn buik als ik je hoorde praten over je volle buik, dat is zo'n klote gevoel.Ben over 1 uurtje weg dus zie je wel verschijnen voor de broodjes ;-)

Mag morgwn ook? Nu ff rukken :))

Geplaatst

Sab, rukken is voor de punctie, heeft in de wachtweken niet veel zin meer. Of het moet als alternatief voor zijn? ;-))))

Eef alvast een fijne vakantie, voor ik het toch vergeet. Heeft iemand eigenlijk caro's nummer? Die hadden we ook kunnen sms-en natuurlijk.

Geen idee wat weer volgende week gaat doen. Maar niet te warm is juist wel lekker, wan minder druk. Hier ook raar weer, ene moment zei regen, volgende moment zonnig en warm.

Lekker dagje gehad tot nu toe. Boodschappen, schoonmaken, wassen, toen kwamen m'n ouders. Gezellig samen naar behangwinkel geweest en geslaagd!! Hele winkel af en niet wat ik wilde. Wat ik op internet had gezien was in het echt niet mooi. En opeens zie ik het een opruimingsbak staan! de perfecte kleur groen, iets donkerder dan ik in gedachte had maar supermooi. Alleen....een rol te weinig, aaargghhh, gelukkig dacht de mevrouw van de winkel snel mee en nu besloten om de banen achter de boekenkast in de lengte te halveren. Wij hebben namelijk plafonds van 2.60 dus houden van elke rol nog een flink stuk over. Fren het is wel behang dat ik in moet lijmen, maar ach dat komt vast ook wel goed. Heb nu alleen niet genoeg om een baan te verpesten hihi. Heb er wel enorm veel zin in.

Nog wel bijna ruzie met m'n moeder. Die vond dat als ik zwanger blijk te zijn ik niet moet gaan behangen. Aan de ene kant kan ik me dat helemaal voorstellen, maar aan de andere kant: de keren dat het mis ging heb ik me zo kalm gehouden, dat is toch geen garantie. Ik schoot dus nogal uit m'n slof, beetje spijt van want juist mijn moeder is in al die jaren nog nooit onredelijk of onaardig of onnadenkend geweetst :-(

Inmiddels zijn ze weer vertrokken, ik lig op de bank toch wel wee beetje te malen: zou het wel, zou het niet....Zal ik morgen wel, of zal ik morgen niet... In de behangzaak met een half oog ook op hele andere behangetjes gelet ;-)

Geplaatst

Ruk ze Sab met een big smile.

Henne moederlijke bezorgdheid maar ik denk niet dat er een verband is tussen actief zijn of niets doen met het wel of niet slagen van een beginnende zw.

Ik zou wachten met testen, veels te vroeg. Wd 8 zei je toch. Maar jou beslissing g meid!

Geplaatst

Dat denk ik ook niet Sab. Tenzij het bij iemand is aangetoond dat bijv de baarmoeder zwak is oid, maar mijn baarmoeder moet volgens de gyn zelf een tweeling kunnen hebben;-) In de wachtweken let ik wel erg op wat ik doe, niet tillen enzo, maar als het eenmaal goed op z'n plek zit....

Ik denk nog even rustig na over morgen. Het is erg vroeg. Komt gewoon klote uit. Woensdag is 14 dagen na de punctie dus vanaf dinsda ga ik me sowieso opvreten van de zenuwen. Waar ik nu heel erg ban voor ben is weer een streepje-en-toch-ongesteld ervaring. Met alles van de laatste dagen denk ik wel dat er een innesteling is, maar is het goed genoeg... Vroeg testen is dan bes een risico, aan de andere kant ook fijn om te weten of het idd zo is. En zo kan ik nog rustig een halve dag door redeneren. Kijk morgenochtend wel, last minute beslissing ....

Geplaatst

Heerlijk gerukt haha, jeez ben nu alleen nog moeier...

Mare..beha winkel en klote..??? Wee nie hoor hihi.

Geplaatst

Ik heb caro 's nr misschien wel. Heb zakelijk ook contact met haar gehad nl. Weet alleen niet of ik die mail nog heb.

Eef, fijne vakantie!

Henne, behangen kan echt geen kwaad hoor!

Geplaatst

hai hai, wat een raar weer he benauwd en af en toe een bui...

Eef, sterkte met je enkel wat een verhaal zeg. Irritant he zo vlak voordat je op vakantie gaat. Maarja je gaat naar italie, dat maakt veel goed ;-).

Ik ga ook over zo'n 2,5 week dus misschien is het wel beter dat ik daarna pas naar het ziekenhuis ga want stel nou dat het chirurgisch moet dan kan ik nieteens effe lekker in de zee zwemmen ofzo. Ik heb niet erge pijn ofzo maar ik heb bijna geen kracht in mn duim het voelt heel raar aan, moeilijk te omschrijven. Alsof mn spier korter is geworden ofzo en mn duim doet dus niet wat ik wil snappen jullie het nog?

Laika, fijn dat je zo'n meelevende baas hebt. Doe rustig aan meis!

Kaartje, Iggy knokt weleens met een rivaliserende buurtkater maar het is geen abces het is denk ik een bult gevuld met vocht want het voelt als een kussentje. Er zit ook geen korstje ofzo. Hij zit nu alweer sinds gisteravond een paar km. verderop in de duinen. Waarschijnlijk komt hij vanavond weer thuis en dan ga ik kijken of de bult groter is geworden. Dan heb ik nog een vraag en dat is over één van de katten van mn buurvrouw. Ze heeft 6 katten en 2 honden en één van de katten is een beetje raar. Hij mauwt aan één stuk door en hij probeert de andere katten (m en v) te dekken en ook de hond (jack russel). Buurvrouw sluit hem vaak buiten en dan zit hij uren te jammeren. Heb er wat van gezegd vind het zo zielig maar ze zegt ik word gek van dat beest. Hij is 4 jaar oud en gecastreerd toen hij 1 jaar was. Ze zegt dat ze met hem bij de dierenarts is geweest en dat die zegt dat hij kerngezond is maar teveel vrouwelijke hormonen heeft. Maar volgens mij is er meer aan de hand... wat denk jij?

Geplaatst

Eef voor het geval ik je niet meer tref hier, alvast een hele fijne vakantie gewenst!!!

Die spellingscontroles hier, lachen hoor!

Henne goed dat je geslaagd bent, wel een spannende behangsessie zo zonder reserve hihi. Behángen lijkt me ook niet te zwaar, maar ik kan me de goedbedoelde adviezen ván je moeder ook voorstellen, erg hè, val je net tegen de verkeerde uit, herkenbaar....

Wat het testen betreft ... Lastig, moeilijk maar ik denk wel dat als je zwanger test voor jouw de eerste 13 weken sowieso extra spannend zijn.Succes morgen met je besluit!!

Pfff nergens zin in met eten, behalve soep en brood met een ei ofzo. Komt denk ik ook omdat ik weer 2 uur heb liggen slapen...wanneer zet het door?

Geplaatst
Ik heb caro 's nr misschien wel. Heb zakelijk ook contact met haar gehad nl. Weet alleen niet of ik die mail nog heb.Eef, fijne vakantie!Henne, behangen kan echt geen kwaad hoor!
Ik heb het telefoonnr van Caroline!
Geplaatst

Babeth nu mag het en dan gebeurt er niets. En als het morgen geboren gaat worden moet er toch iets gaan gebeuren.

S€N werkt dat gps systeem voor Iggy?

Frietje gegeten, lekker makkelijk.

Geplaatst

Oh lieve babeth, k hoop zo dat het nu snel gaat doorzetten voor je, blinft heel spannend! Nog heel eventjes en dan heb je je lieve meisje in je armen, zucht wat mooi!

Dit wordt even laatste berichtje denk k, gezien wat we allemaal moeten doen, dus ik wil jullie heel veel gezelligheid toewensen, en n hele lunch met elkaar! Geniet er van!!

Lieve wachters, sab en henne, heel veel succes en geluk, dat jullie emmy's zich maar voorspoedig mogen delen en groeien en innestellen en n prachtige zwangerschap tot resultaat mogen hebben!

Voor degene die straks spannende dingen hebben, guusje echo, zara gesprek, miki start echo, heel veel succes!

Voor. Degene die bevallen gaat, babeth, heel veel geluk gezondheid en voorspoed, dat je straks maar heel veel kan en mag gaan genieten, en dat het een mooi en goed moment zal zijn waar je jongens er mogen zijn voor hun zusje, dat het 1 mag zijn, jullie als gezin, k hoop dat je begrijpt waar k op doel, knuffel voor jou en je man!

Voor degene die net bevallen zijn, en druk leven tussen genieten, zorgen om gezondheid en luiers, voedingen en omkleden; ursela, simba, en san, heel veel liefs!

Vergeet vast wat mensen, maar ga tenslotte niet dood of zo, over 3 weekjes ben ik er weer, en wie weet tussendoor. Genoeg tijd om. De. Zwangeren, laika, fren en caro aan te moedigen ;-)

En het wel en wee van syl, tool, esther, spaatje, ruby en sen te blinven volgen... dus tot snel. Tot forums ;-) ;-) :-) /zij die de zon gaan opzoeken, groeten u ;-) ;-) ;-)

Geplaatst

Sta burgers te bakken en vind het toch stinken! Waar je al niet blij mee kunt zijn, sprankjes hoop door stinkend vlees ;-)

Eef, meis, geniet de komende weken. Het is je zo gegund!

Geplaatst

Een heeeeeeeele fijne vakantie Eef. Geniet er van samen met je lief!

Als er hier belangrijke dingen gebeuren laat ik het je per sms weten.

Liefs en een dikke X

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden