Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hee meiden,

Even met wifi vanaf het zwembad :-). Het is zalig in Spanje! Heb altijd al gezegd dat ik er graag eens wil wonen, maar dat is bij deze bevestigd! Wat heerlijk hier. Hebben paar dagen Sevilla bekeken, mooie stad, heerlijk eten, relaxt ritme. Nu zitten we een paar dagen aan zee in een leuk klein resortje, lig nu nog buiten te lezen.

Esther: gefeliciteerd! Hoop dat je een leuke dag hebt vandaag. Vond zelf verjaardagen niet zo heel geslaagd de laatste jaren, vond het best confronterend. Hoop dat jij een goede dag hebt. Hoe is het met je zus en met je moeder?

Henne: ziek.... Meis, volgens mij komt het allemaal weer een beetje naar buiten bij jou. Je hebt zoveel op je bordje gehad de laatste tijd. Heel goed dat je een hulp zoekt: scheelt veel! Heb het zelf altijd heerlijk gevonden en laat er graag wat anders voor staan. Nog even een tip als je wel een 'zwarte' werkster neemt. Vraag gewoon even een kopie van haar paspoort. Dat hebben wij altijd gedaan. Wat wij ook deden was haar eens in de twee weken het dubbele aantal uren laten komen. Dat vonden wij effectiever. Dan had ze ook tijd om te strijken enzo. Die tussenliggende week hielden we gewoon zelf ff toilet enzo bij. Maar ja, mijn schoonmaakstandarden zijn dan ook niet uper hoog, haha. Op het oog schoon is prima voor ons. Heel goed dat je eerste gesprek gepland is! Hoop dat et jullie beiden goed zal doen!

Sylvie: jullie morgen gesprek als ik het goed heb. Jammer te lezen dat jullie elkaar de laatste tijd even niet 'vindrn'. Hoe gaat het met jullie goede voornemens? Afvallen respectievelijk minder roken/drinken?

Fren: wat leuk dat jullie weten wat het wordt! En wat leuk dat je voorgevoel klopte. Geniet er maar lekker van!

Groetjes voor alle andere meiden, ik morgen eens rustig wat bijlezen, het is nu niet allemaal blijven hangen: EN zwanger EN op vakantie: is een niet al te beste combi voor mijn geheugen geloof ik :-)

Geplaatst

Sandra, Ruben goed gegroeid dus! helemaal goed :-) Het was fijn weer even op werk te zijn, maar kon me niet echt concentreren. Alleen wat mail gelezen en bijkletsen. Morgen weer 2 uurtjes.

Ivfsh, lekker genieten in Spain! Ik ben jaloers .......

Spaatje, ik ben nu wel erg nieuwsgierig!!! Ik heb je niet op FB ;-(

Geplaatst

Lekker IVFspanje :=)

Caro...niet zo hard hoor, 60/70 geen idee was het was

Al ik jullie zo hoor wil ik ook wel een werkster paar uur per week badkamer keuken en toilet en dan ga ik in de tijd die over is lekker sporten leren en leuke dingen doen! Zit momenteel erg in het opwaarderen van de kwaliteit van leven, voor je het weet is het om ;-)

Geplaatst

Fren, ik werk zelf ook maa, di do en vrijdag, en dat bevalt mij heel goed, hoop dit zo te kunnen houden. Fijn dat je die dagen hebt!

Henne, beterschap, klinkt niet geweldig, hoop dat je je snel wat beter voelt!

Syl, wat een fijn werkoverleg, zo'n baan is het toch helemaal ; -)

Laika, wat fijn dat het zo goed gaat, ook met Dublin, fijn dat jullie blijven schrijven, we leven mee!

Verder heb ik het niet zo goed bijgehouden, iedereen een knuffel! Hier alles goed, ben lekker aan het schilderen. Spannende week voor manlief en mij, we horen hoe het met zijn baan mogelijk gaat lopen en dus of in de toekomst gaan verhuizen of in onze eigen regio kunnen blijven. Stiekem best wel spannend, wil aan de ene kant graag mijn baan en stadje houden met familie en vrienden in de buurt, aan de andere kant zou ik het heel fijn voor hem vinden als hij mogelijk een nieuwe uitdaging krijgt. (dat zou het dan worden) We vinden het allebei best een beetje eng ook ; -)

Lekker geschilderd met dat slechte weer, crea bea geweest, en tada, gelijk aan de muur hier gehangen, best wel happy mee ; -)

Geplaatst

ik zal effe kijken of ik m op facebook kan en (wil) zetten ; - )))))

het doekje past gewoon goed bij de interieurkleuren, en ben zelf nogal bezig met monochrome tinten en vooral textuur en uitzoeken hoe ik abstract kan gaan, dus schrik niet als het doekje zelf je niet veel zegt oke? niet teveel commentaar please! het is fb en nogal openbaar ; - ))))

Geplaatst

haha, denk dat we dan beter ivfsh kunnen vragen een paar mooie foto's te posten van Sevilla ; - ) en het luxe resort, gaan we allemaal voor OOHS en de Aahs!

Geplaatst

Ik ga zo eens kijken op fb!

Eef: spannend hoor! Ben erg benieuwd wat het gaat worden op het werk van je man. Het kan voor jou ook enorme kansen bieden! Je hebt het al vaker gehad over een eventuele carrière switch, dit zal je hoe dan ook aan het denken zetten. Is het ver weg voor jullie?

Guusje: weer gestart met werken: mooi zo: eerste stap is weer gezet, nu rustig opbouwen zodat je lijf ook kan wennen.

Wij gaan zo eten, wr passen ons braaf aan aan hetspaanse ritme :-)

Geplaatst

uhhh ja Spaatje...nu wel....best wel shocking die foto van dat autoruitje.....gelijk even gekeken natuurlijk, hoezo nieuwsgierig...fijn dat het goed gaat met je en je heel bent...

Geplaatst

Weet je toch niet Spaatje, ooit met een plamuurmes, en een pot witte, gele,grijze verf en een pot zand gestaan? Nou dan ; -) zeg nooit nooit. Ik zou het wel iedereen kunnen aanraden, los of het resultaat nou mooi te noemen is....het is gewoon lekker om te doen zeg maar.....uitleven en zo ; -)

Geplaatst

hmmm zou het bijna gaan proberen...en idd nee nog nooit gedaan kan wel goed kozijnen schilderen behangen, zelfs laminaat en vinyl leggen, dus verf en plamuurmes zo moeten gaan..dan het zand nog,ik voel een creatief moment opborrelen :-)

Geplaatst

hihi, kijk, dat bedoel ik nou ; - ) advies is wel de vloer en je nette spullen even af te dekken, zeg maar alsof je een kozijntje gaat schilderen....

Geplaatst

Ik heb een keer met drie vriendinnen staat klodderen op Canvas doeken. Het idee was om iets voor aan de muur van ons nieuwe huis te maken, maar zover is het nooit gekomen hihi. Toch was het idd wel erg leuk en relaxed om te doen. Wil binnenkort eens met m'n neefjes twee kleine doeken gaan schilderen, iets maken voor zowel het huis van pappa als dat van mamma, nu ze twee huizen hebben.

Spaatje was het nu echt die snelwegschutter???? Of iets anders, nog steeds er genoeg trouwens, om je lam te schrikken!

Meiden welterusten, ik ga proberen te slapen met m'n snotkop en rommeldarmen en hopen dat het morgen wat beter gaat.

Geplaatst

Leuk idee Henne, zullen de neefjes vast leuk vinden, goed idee! Slaap lekker, en hopelijk morgen weer wat fitter, knuffel voor jou,

Ivsh, misschien dat we dan richting midden van land of echt zuiden, gaan, mogelijk dat het werk richting Zeeland of ri België verhuist....pfff moet er nu even niet aan denken, heb het naar m'n zin op het werk. Aan de andere kant zou de uitdaging voor hem zodanig zijn dat het verkeerd zou zijn om vast te blijven houden aan mijn werk, en idd, wie wat wat de verandering ons allebei kan brengen...blijft heel onzeker allemaal hoor, helemaal voor zo'n honkvast figuur als ik.. brrrr!

Geplaatst

Mogge meiden! Hier lijkt (met nadruk op lijkt) het iets beter, afwachten of dat ook idd zo is. Buik rommelt nog wel, maar hoofd doet minder pijn. Net ontbeten, zo even stomen en dan weer naar bed. Vervelende is dat J. de komende dagen (wo t/m zo) we is. Vind ik sowieso al nooit zo leuk, maar als ik ziek ben al helemaal niet. Gewoon werken enzo is dan toch het fijnste.

Eef, dat zou idd wel een stap zijn. Zeeland/Belgie. Aan de andere kant ook wel weer een uitdaging, een frisse nieuwe start... Maar ik zou het ook niet snel doen hoor, haha. Hoewel nog eerder dan J. anders hadden we wel in Gelderland gezeten en niet in Rotjeknor.

Geplaatst

Eef niks mis met Zeeland hoor hihi. Ik ben er vanuit Den Haag naar toe verhuisd. En de afstanden in Ned. zijn nou niet dat je zegt dat je dagen moet reizen om een bezoek hier of daar af te leggen.

Ik zou nooit meer weg willen uit Zeeland.

Henne fijn dat je je ietsje beter voeld. Hopelijk vanmiddag weer beetje beter en morgen helemaal!!

Geplaatst

Henne, fijn dat je je iets beter voelt. Ik vind het ook nooit leuk als Vin weg is. De eerste avond nog wel, lekker mn eigen gang gaan, maar daarna wordt het zo stil in huis...

San, leuke nieuwe banner!

Spaatje, heftig zeg! Is me even ontgaan of het nou idd die snelwegschutter was?

IVF, lekker genieten in Spanje! Wij zaten ook direct in het spaanse ritme, heerlijk!

Dank trouwens voor de reacties op mijn plan om op woe niet te werken. Het begint als een steeds beter plan te klinken! Zit nu alleen nog te twijfelen of ik het vast zal leggen bij het kdv en het later mee te delen aan mn baas, of dat ik het eerst zal overleggen (maar dan moet ik het ook over salaris en dergelijke hebben, en dat wil ik eerst ff goed voorbereiden.). Kdv vroeg of ik snel iets kon laten weten, dus misschien doe ik dat maar gewoon.

Ik heb een slimme afspraak gemaakt voor vanmiddag, not! Moet om half 1 middenin Den Haag zijn... Niet zo'n goed idee op Prinsjesdag...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden