Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ruby, goed bezig! Ik ben gister nog wel naar Den haag geweest, viel reuze mee, niks van prinsjesdag gemerkt zels. Enige nadeel was dat degene met wie ik de afspraak had ineens besloten had naar de troonrede te gaan, en mij dus een uur liet wachten in een winkel waar geen stoel te vinden was. Ik was gesloopt gisteravond, lag om half 9 in bed...

Henne, een miljoen aan jezelf uitgeven? Zelfs als ik het had, zou ik niet weten hoe. En het is waar dat het oneerlijk is, maar zoals Caro al zegt, daar moet je niet naar kijken, want dan wordt je heel depressief...

Heb - mede dankzij Laika - een zw.cursus gevonden die door de gemeente gesubsidieert wordt en dus gratis is. Viel me weer mee, zie je niet vaak, want alles waar baby voorstaat is gemiddeld een keer zo duur...

Oja, en helemaal vergeten; volgens mij voelde ik ons meiske eergisteren vlak voordat ik in slaap viel!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Jaaa, we hebben een TP!!! Vanmiddag om 13:30u... Dan horen we hoe en wat.

Hopelijk worden we niet alsnog afgebeld, heb ik wel eens gelezen dat het toch niet door ontwikkelde na het groene licht belletje in de ochtend....

Had net wel een traantje voor het belletje, gelukkig veel afleiding want anders.... poeh!

Geplaatst

Rubster toch handig een aanemer. Die kan je wijzen op andere ideeën waar jezelf niet opgekomen zou zijn. Dus het wordt echt je droombadkamer zo te lezen.

Syl succes met Kayla vandaag. Ben benieuwd naar de uitslag, jullie niet minder natuurlijk. Geef muts maar een hele dikke knuffel van mij en Ruben!!

Zo te lezen hebben een aantal dames een online verslaving???? en dan doel ik niet op dit forum. Dit is noodzakelijk kwaad en tijdverdrijf geen verslaving;))

Hier lekker geslapen, wel weer voor het eerst sinds tijden migraine achtige hoofdpijn. Hmmm zou mijn cylus weer op gang zijn/komen????

Geplaatst

Fren dat was niet zo netjes van je afspraak zeg!! Hopelijk heeft je afspraak wel wat opgeleverd en heb je daar niet voor niks rondgehangen??

Geplaatst

Jeeh Miki!!! Tuurlijk gaan ze niet afbellen, doe niet zo raar! Positief blijven hoor!! Succes en plezier vanmiddag!

Jeeh Fren! Dat je haar gevoeld hebt en niet dat je een uur moest wachten, belachelijk zeg! Wel honderd keer sorry gezegd neem ik aan? Pfff... moet er niet aan denken.

Geplaatst

Dat is zwaar niet netjes fren, je zolang laten wachten. Fren, ik denk dat je mijn pleegzoon erg gelukkig gaat maken met het boek dat je gestuurd hebt. Dank je wel daarvoor.

Zal de situatie eens uitleggen. De ex van mijn broer, daar weer een zoon van. Die komt af en toe lekker bij ons bij tanken. Hij is al een puber, maar kan goed met hem opschieten en hij is gek op A. Dus komt allemaal goed.

Miki, succes vanmiddag ik ga voor je duimen en dan lekker broeden.

San, de badkamer wordt nu eigenlijk weer heel anders dan ik in mij hoofd heb. Maar nu ws wel een inloopdouche zo vanuit de gang de douche inspringen. De radiator mag weer terug op zijn plek. Tsja dan de standleiding nog. Dan kunnen wij verder.

Succes en dikke knuffel.

Geplaatst

Joehoe Miki! Geen gekke gedachtes nu, je gaat voor twee mooie predni-cryootjes :-)

Ruby goed bezig met die badkamer! Pas wel op met de inloopdouche. Wij hebben dat ook, eigenlijkmdoor een foutje, de douchedeur paste niet...maar de radiator hangt eigenlijk te dichtbij en begint nu dus al flink te roesten. Het wordt wel flink natter met een inloop dan met een deur.

Ga nu echt nog maar even proberen te slapen. Nadeel van een iPad, ook in bed alles bij de hand. Buik rommelt nog flink, niet fijn!

Geplaatst

Kom straks uitgebreider terug, maar voor nu: joehoe voor miki!!! Super meid! Ben heel erg blij voor jullie! Weer een meisje in de race!

Zo, nu eerst lekker ontbijten :-)

Geplaatst

Henne, 4 dagen alleen. Ik kan me voorstellen dat dat niet leuk is! Maar zo te horen ietsies minder ziek? Misschien is frisse lucht even goed.

Testr, goed nieuws!!! Probeer positief te blijven voor vanmiddag (makkelijk gezegd, ik weet het)

Sylvino, heel veel succes met Kayla!

Kaartje, ik heb even met een heerlijk gevoel je foto’s zitten kijken op Hyves……. De herinneringen kwamen weer naar boven J

Heb je nog met dolfijnen gezwommen? Had ik toen niet gedaan, maar wel spijt van. Een goede rede om er nog eens heen te gaan.

Rubster, nog last van je blaas?

Geplaatst

Yes Mik!! Fantastisch nieuws! Nu positief denken, tuurlijk gaat het door vanmiddag. Soannende tijden weer. En alleen maar goed dat je zoveel afleiding hebt, gaat de tijd lekker snel!

Henne, Ipad in de gang leggen en lekker slapen!

Geplaatst

Help even mee duimen voor mijn Noorse vriendin... Na het eerste fiasco van na 6 dagen stoppen een maand geleden, is ze nu bezig met een poging met 450 GonalF (eerste keer 150...). Vanmorgen heeft ze de punctie gehad, krijg net een berichtje dat ze maar 1 eitje had! Helemaal teleurgesteld en heel bang nu dat ze gebeld wordt dat het ene eitje niet bevrucht is. Kan ze weer naar huis. Ik heb geprobeerd haar moed in te spreken maar kan me voorstellen dat als je vol goede moed begint met een driedubbele dosis Gonal, dit wel een domper is...

Geplaatst

Wat erg voor je vriendin Caro! Had ze wel voldoende eiblaasjes? Omdat ze de punctie wel door hebben laten gaan?

Jeetje zeg, ik zal ook voor haar duimen gaan draaien.

Geplaatst

Caro wat erg zeg!!!! Ik zal zeker duimen dat het ene eitje bevrucht gaat worden en uitgroeid tot een mooi mensje......

Fren ik ga zaterdag mijn eerste appeltaart bakken!!!!!!!! We beginnen bij het eerste recept. Hmmm hopelijk vind de visite het lekker en komen ze terug voor de volgende proeverij hihi

Geplaatst

haha, succes sandra!

Caro, heftig `zeg... vind toch dat ze een beetje vreemde regels en protocollen hebben daar.

Zie trouwens net mn nieuwe plaatje; helemaal van toepassing, want mevrouw lag zaterdag inderdaad alleen maar te duimen en was niet echt genegen te bewegen, sliep veel te lekker :-)

Geplaatst

guusje, de pijn in mijn blaas is zo goed als over. alleen de plasbuis en het uiteinde om te zitten doet nog wel zeer. Fietsen was nog niet echt prettig. Maar beweging is nodig. Drink veel thee en water.

De inloop douche is een idee. We willen naast de wasmachine ook een wand met glasblokken maken. en de wasmachine een ombouw geven met kastruimte voor wasmiddel e.d. Die heb ik bij ikea gezien. dan heb je nog ruim een meter om binnen te komen. Dat deel wil ik een mooi douchegordijn hebben denk ik.

zo denken we maar weer verder toch??

Henne even lekker slapen en vanmiddag even een luchtje scheppen buiten. Ws knap je daar wel van op.

Geplaatst

Guusje gelukkig is de pijn al minder.

Ruby ideeën zijn er om weer vervangen te worden door andere ideeën hihi. Wij hadden tijdens de verbouwing zo vaak dat we iets dachten en uiteindelijk komt er iets heel anders uit. Dat geeft niks zo kom je op de leukste dingen.

Geplaatst

Miki joehoe en natuurlijk gaat het goed komen met de tp, elke minuut groeien ze door nu en worden ze sterker, zo denk ik dan maar!

Guusje hoe bevalt het werken, lukt het met de 2 uur of ben je al weer meer bezig.

Henne welterusten.

Hier alles achter de rug met muts en we wisten het eigenlijk al ze heeft dus uitzaaingen in de longen, hij heeft 1 tumor kunnen vinden van 1,3 cm en er kunnen er meer zitten, 2 is wel zeker.

Nu is de vraag is dit gaan groeien nadat ze de andere tumor bij haar kaak weggehaald hebben in okt 2009, dan groeit hij dus langzaam of is het een nieuwe tumor dan groeit deze snel.

Dat weten we niet en we moeten afwachten, zoalang ze goed vooruitkan en niet kortademig is gaat het goed. Ze heeft geen pijn maar ze kunnen er niets aan doen.

Ook goed nieuws wbt het hart dat valt uiteindelijk allemaal wel mee, het lekkende hartklepje is minimaal en medicijnen zijn niet nodig.

We hopen op het beste!

Geplaatst

Mijn vriendin had bij de laatste meting een follikel van 17 en 1 van 19mm. Maar die meting was in Noorwegen. Nu zit ze in Denemarken en ze heeft geen idee waar dat andere eitje gebleven is. Ze zegt dat ze wel goed Deens verstaat maar dat ze het idee had dat ze haar niet altijd verstonden, ze zeiden bijna niks bij de punctie. En ze noemde het een 'strange place' waar ze was... Als het niet Scandinavie was, zou ik er enge gedachten bij krijgen. Pfff wat een gedoe!

Geplaatst

typefoutje san?

Kom even langs om Miki heel veel geluk en succes te wensen, kan me zo voorstellen dat het zo spannend is nu met een andere aanpak, vind het wel altijd heel bijzonder, hoe die cryo's dat toch doen, de techniek, Het is allemaal al zo'n verschrikkelijk groot wonder, maar zo'n diepvries behandeling...wauw wat ongelofelijk mooi dat dit kan en er is.

Iedereen fijne dag!

lees net het berichtje van Syl, gedverderrie! toch niet zo'n goed nieuws, sterkte, hoop dat ze het lang uithoudt

Geplaatst

Syl inderdaad goed van het hartje maar de rest, mmm... Hopen op het beste en dat ze nog effe bij jullie mag blijven! Ik moet altijd lachen dat je haar 'muts' noemt terwijl je duidelijk zo gek op haar bent...

Geplaatst

Hee syl,

Dubbel nieuws dus... Goed, maar ook minder goed nieuws. Hoop dat kayla nog lekker doorgaat zonder klachten! Hoe voel je je bij het nieuws?

Caroline: gek inderdaad die behandeling van je vriendin. Sneu ook dat ze het alleen moet ondergaan. Ga hard duimen dat dat ene eitje goed bevrucht wordt.

Miki: ben nog steeds blij met jou nieuws! Laat je snel wat horen als je in het ziekenhuis bent geweest? Hoop voor jou ook op een cryo wonder in je buik! Catootje (ook cryo) is op dit moment volop aan het schoppen in mijn buik. Erg grappig, ik lig hier in bikini en je ziet mijn buik zachtjes bewegen.

Geplaatst

ivfsh grappig he, je buik zien bewegen. Geniet er maar lekker van.

Miki kwaliteiten van cryo's zegt helemaal niks. Alleen op hoe ze er op het oog uit zien. Onze emmy's waren bijna allemaal "perfect" betere kwaliteit was er niet. Helaas hebben 14 emmy's het niet gehaald en die ene ligt nu heel hard te brullen in de box..... Lekker genieten hoor van je tp en je daarna schandalig laten verwennen, je hebt tenslotte een kostbaar vrachtje in je buik..

Geplaatst

Nou van dat slapen komt ook niet veel als je terlkens je neus moet snuiten. Bah, 't is vandaag weer beetje een rotdag zeg. Om vier uur de wekker is natuurlijk ook niks als je ziek bent.

Syl wat een rotnieuws. Laten we hopen dat het langzaam groeit en jullie mutsie nog heel lang zonder klachten vooruit kan.

Caroline ik sta er toch een beetje versteld van....het zijn toch ontwikkelde landen en dan zo'n vaag gedoe. Wij hadden de eerste punctie maar één eitje en een prima embryo, dus ik ga voor haar hard duimen dat het goed gaat en dat ze dit niet nog een keer hoeft door te maken.

Ivfsh ik moest ff denken, bikini in Cork? Maar je bent in Spanje natuurlijk, lekker wakker Henne.

Miki nog een uurtje.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden