Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Caro dus je vriendin had uiteindelijk maar 1 eicel, pfff dat wordt nog heel spannend voor haar. Ik ga duimen en ik hoop dat het helpt. Toch een ander land en ook nog alleen dat maakt het dan toch moeilijker. Wens haar maar veel succes van ons!

Ivfsh dat zal best grappig zijn, het blijven natuurlijk alien praktijken, hihi!

Henne je moet door die rotverkoudheid heen met veel kippensoep. Als je iets anders wilt eten gebruik je http://www.thuisbezorgd.nl.

Muts is een koosnasmpje, zoals plopje, pluisje, slet, oude doos en ga maar door. Ze is lief en ligt knockout nu.

Ze is oud en ze heeft het nog goed volgehouden zolang. Sterke hond. Ik probeer het een beetje weg te stoppen en genieten zolang ze het nog goed doet.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Haha leuke koosnaampjes! Die hebben wij ook voor de kat, iedereen doet dat volgens mij. Ook voor dochterlief natuurlijk...

Het sneue is dat ze juist omdat ze alleen is naar het buitenland moet, als ze het met partner deed, kon het gewoon in Noorwegen... maar daar doen ze dus geen alleenstaanden. Gelukkig is toevallig die ene vriendin die ervan weet voor haar werk nog tot morgen in Denemarken dus nu is ze niet alleen. Bij de punctie wel. Ze is 43 dus ze heeft natuurlijk spijt dat ze zo lang heeft gewacht maar ja, je hoopt toch dat je nog een leuke man tegenkomt...

Geplaatst

Haha henne, nog niet helemaal erbij inderdaad: ik moet de dag nog meemaken dat ik in Cork een bikini aankan :-). Over bikini's gesproken: voel me echt pamela nu. Mijn borsten ploppen bijna uit mijn bikini. Heb de vulling eruit gehaald en nu gaat het net.... Vond het zonde voor drie dagen zwembad een nieuwe te kopen.

Hoop dat je je snel beter voelt henne! Misschien morgen toch je mams even langs laten komen?

Caroline: echt balen voor je vriendin. Ik duim hard door voor haar.

Sylvie: grappig die koosnaampjes: slet, hahah

Geplaatst

Nou ladies... Ze zijn allebei goed ontdooit en door ontwikkeld.

Ukkie was een compactie op dag 5 voor de vriezer, nu een blastocyst. Pukkie was een 8 cellige op dag 5, nu een (bijna) compactie. Ukkie is echt een hele goeie gaf de arts aan, en Pukkie dan wel een stuk minder maar goed genoeg en geen risico voor benadelen van Ukkie.

De arts vond mijn baarmoedesilijm perfect, de positie van TP ook... en gaf aan dat ze er een goed gevoel bij had. Wow! Dat is wel anders dan die sippe koppen van artsen die we gewend zijn!

Nu hopen, dromen, bidden, duimen, zwijmelen en... met de voetjes op de vloer blijven. Het zal wel niet, maar er is zeker een mooie kans! Nu voor het eerst een TP zonder punctie (waar ik altijd veel last van had) met goeie emmies (nog nooit gehad) en mijn allergieën enigszins onder controle met prednison.

Lieverds, ik kan al jullie positieve vibes hierbij goed gebruiken. Dan daarvoor!!!

Geplaatst

Testr, alle positieve vibes gaan jou kant op. Wat super allemaal!

Toi toi toi met de ww.

Geplaatst

Hihi wij zijn okk erg hè, de tp is nog niet achter de rug of we hebben het al over testen. Netjes over twee weken dan toch, nietwaar Miki?

Dat wisselen: bij het gewone borsdspel mag je een blanco gelegde letter inwisselen voor de letter waar deze voor staat, Odat je dan zelf een blanco letter hebt. Je moet m alleen wel gelijk weer uitleggen. Maar hier kan dat dus niet, helaas. Moet ik iets anders gaan verzinnen ;-)

Met trouwens even buiten geweest en gelijk een gloeikop en ja hoor 37.7....kan duidelijk nog niet veel hebben.

Geplaatst

Miki gefeliciteerd!!! Het is zo'n mooie eerste en veelbelovende stap, hoop dat je een beetje rustig kunt gaan genieten van dit idee en deze ontwikkeling, ga ook voor je duimen en heel veel positieve vibes je kant uitzenden!

je kan die blanco wel nog wisselen, maar alleen als je nog geen punten hebt gehad, dus....het is in een bepaalde tijdszone mogelijk.

Geplaatst

Dus direct in de volgende beurt Eef? Jammer. Wat wij dan thuis niet deden was vervoegingen van werkwoorden, dat mag hier weer wel. Ach, het is erg leuk en zeker nu ik afleiding nodig heb.

Geplaatst

Mik, mijn positieve vibes gaan jouw kant op! Ukkepuk go!

Caroline, wat een enorme domper voor je vriendin. Storm huilt nu en ga hem voeden, hoop vanavond tijd te vinden om haar te mailen. Weet je al of ze een tp heeft?

Geplaatst

Ja dat testen, ik realiseerde me dat men ons geen formulier met datum voor bloedprikken had gegeven. Toch maar ff gebeld, 3 oktober (12e dag) bloedtest. Ver nog!

Ik heb voor volgende week dinsdag een formulier van de huisarta om infecties te monitoren (ivm prednisolon). Daat ook beta hcg op laten aanvinken. Als ik dat dan al durf!

Heb ook een formulier nog zonder hcg. Wil geen blijheid met dode mus(sen) omdat ik nog pregnyl in bloed had. Hoeveel dagen na 10.000 eenheden achten jullie veilig?

Maar ehh inderdaad: braaf wachten, wat is dat?

Geplaatst

Ursela, in principe staat voor vrijdagmiddag een TP gepland en ze bellen haar (ze weet niet wanneer, word je toch gek van) als er GEEN bevruchting heeft plaatsgevonden, anders moet ze gewoon komen. Maar ze heeft vanmorgen pas de punctie gehad dus geen idee wanneer ze dan gebeld zou kunnen worden?

Mail haar maar even als je wilt, ze kan alle steun gebruiken nu!!!

Geplaatst

Mik, ik heb nooit 10.000 eenheden gespoten, altijd de helft. Ik ben nie zo van het vroeg testen, hoewel ik deze keer een beetje valsgespeeld heb met temperaturen. Zou je ook kunnen doen. Je temp moet hoog blijven als je zwanger bent en tempen voordat je je bed uitgaat 's morgens. Maar het is hoe dan ook hels...

Geplaatst

volgens mij is volgende week echt te vroeg : ( het verminderd met de helft per +- 24 uur, maar ja, ik ben echt een slechte raadgever, laten we maar veel wordfeub gaan spelen met elkaar haha. Meis, ik blijf het goed nieuws vinden en allemaal heel bijzonder, dikke knuffel voor jou en je 2 ini mini wondertjes, keep growing!

Geplaatst

Nou dan moet ik maar geduld zien te vinden ergens. Inderdaad wie weet in Wordfeud Eef! Spelen wij nu met elkaar al dan? Met al die nicknames, weet ik nooit wie. :)

Temperaturen is een goeie Fren, ook al vergeet ik dat vaak en word ik er gestresst van (heb ik koorts?). Misschien juist deze keer maar niet teveel doen. We zien het wel.

Fijne avond meiden! Allemaal gegeten? Ik zo, trrrek.

Geplaatst

Kippensoep (uit de diepvries) en daar een kop rijst in gekookt. Dus hele dikke soep die makkelijk te verteren is....hoop ik.

Miki er staat tien dagen voor pregnyl, maar we weten beiden hoe lang het kan blijven hangen. Je kunt wel de hcg laten doen en dan vergelijken met die van het ziekenhuis? Weet je gelijk of er een redelijke stijging is.

Enne Fren.......was jij niet ook met ovukatietesten in de weer naast het tempen? ;-)

Ga nog eens een paar woorden leggen, heerlijk. Ben gek op spelletjes en mij ega helemaal niet dus dit is een uitkomst!

Geplaatst

Nou die pregnyl kan lang nazingen en ik wil niet (nooit) weer zo'n achtbaan.

Kijken of ik het kan aanzien dit keer. Mogelijk wel die bloedtest via ha idd Henne. Misschien smokkel ik een dag langer tot woensdag as. Dan is 12 dagen na de pregnyl. VU bloedtest dan 5 dagen daarna, ter vergelijking.

Ahh, ik haat wachten!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden