Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Oei Fren, ja dat is idd minder. Misschien kun je de gouden koets gewoon volgen haha. Wbt kdv: zou het gewoon vastleggen daar. Is dan ook duidelijk naar je werk: op die dagen kun je opvang krijgen. Tenzij er op woensdag altijd bepaalde overleggen zijn kunnen ze daar toch redelijkerwijs niets op tegen hebben?

San wat een leuke banner en foto! Zo vrolijk en licht!

Ruby las op fb dat onderzoek een crime was. Viel de uitslag ook tegen dan?

Ik lig me nu in bed te vervelen. Te rot om iets te doen, te goed om alleen maar te maffen. En lezen wil ook nog niet echt. Fren ik vind het idd ook erg stil. J komt vanavond nog gewoon thuis maar het idee om dan daarna tot donderdag (acu) niemand te zien of spreken...krijg er nu al de kriebels van. Hoop echt dat ik er morgen op z'n minst even uit kan naar een buurvrouw of desnoods de appie ofzo. Liefst werk, dat je daar dan toch naar kunt verlangen hè ;-) maar denk niet dat t al gaat lukken. Ach, we slaan ons er wel weer doorheen, die paar dagen zijn uiteindelijk ook zo om. Vind mezelf dan ook zo'n zeikerd, hopen mensen wonen altijd alleen.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Toen ik alleen woonde vond ik het heerlijk. Nu zou ik het ook wel raar vinden als ik alleen zou zijn vooral de avonden en nachten. Overdag ben ik gewent om alleen te zijn, draai wisselende diensten en vind het dan heerlijk om zelf te keutelen. Nu is het anders natuurlijk, ben nooit meer alleen.. maar die praat nog niet terug. Ik zou P ontzettend missen als praatpaal/klaagpaal.

Hmm Henne jezelf lekker verwennen onder de douche?? Of ben je daar ook te gammel voor. Iemand uitnodigen bij jou op de thee??

Geplaatst

Henne balen, ik ken dat gevoel: eigenlijk wil je in bed liggen maar net niet beroerd genoeg, lamlendig gevoel. Sterkte.

Ik ga maar eens wandelen en me geestelijk voorbereiden op donderdag: mijn ex-schoonmoeder is overleden en donderdag is de begrafenis, op dezelfde begraafplaats als waar de man van mijn vriendin ligt. Sterker nog: ze komen heel dicht bij elkaar te liggen. Zal een emotionele dag worden, heb altijd een hele goede band gehad met haar en haar dochter, mijn ex-schoonzusje, is 6 maanden zwanger dus waarschijnlijk ga ik al brullen als ik haar uit de verte zie... Hoe oneerlijk weer.

Geplaatst

Sandra, dat is het stomme: toen ik alleen woonde vond ik het ook prima! En ik ben nu ook geregeld een avond alleen. Hè is vooral het idee. En de nachten, ben nu zo gewend aan die arm om me heen, samen wakker worden etc. Ik mis dat fysieke, even die zoen en die knuffel. En daarnaast ben ik als ik ziek/niet lekker ben altijd toch nog bang om echt ziek en afhankelijk te worden, zoals in m'n erge ME tijd. Maar dan nog zijn er genoeg mensen om te bellen en kan J met een dag weer thuis zijn. Kortom: ik stel me lekker aan. Zoals elke keer en altijd valt het achteraf mee.

Geplaatst

Hoi meiden,

Ja hier ben ik dan weer even. Zijn zo druk met het huis. En is mijn kledingkast ook nog eens ingestord. Maar op marktplaats alweer een nieuwe gekocht. Zaterdag ophalen en is redelijk in de buurt.

het onderzoek was echt niet fijn. Ben geen zeikerd, maar doe mij maar een punctie om te vergelijken.

ze hebben een verdikking gezien en daar zaten donkere puntjes op. Men vermoed endometrioseplek in de blaas. Maar de uroloog die er bij zou zijn was er dus niet. nu moet hij huiswerk maken zoals ze bij het VU zeggen.

Het wordt besproken door het endometriose team en heb op 29 september gesprek met de gyneacoloog. Misschien kan ik dan ook een gesprek met de uroloog hebben. Zal eens gaan bellen. De buis die er in ging was echt groot. maar wel mooi om op het scherm allemaal te zien. Werdt ook goed uitgelegd. Nu veel pijn bij het plassen. en moet goed drinken.

De weegschaal was ook de verkeerde kant op. Maar heb besloten er weer goed tegen aan te gaan.

Fren, hoop dat je de afspraak kan verzetten. Want het is nu echt niet leuk in den haag.

Henne, jij veel vitamintjes drinken en lekker rustig aan doen. Snap echt dat je aanspraak wil.

Sandra, ik moet er ook niet aandenken om alleen te zijn hoor. Als A niet naast me ligt dan slaap ik ook niet. En gewoon even een prietpraatje maken.

Nou, nu weer aan de bak. Lees wel mee, maar reageer niet zo veel. Ben veel te druk in mijn hoofd.

Dikke knuffel voor iedereen.

Geplaatst

Rubster, wat balen dat het zo is tegen gevallen. Pijnlijk en ook plekken gezien! Bah!

Dus nu de 29e afwachten, ik ga duimen voor je!

Geplaatst

Goedemorgen dames!

Caro heel veel sterkte vandaag

Henne, ik ben vrij tot donderdag ik kom wel voor je zorgen, lees theeleuten en kletsen ;-)

Fren..gaat hem niet worden vandaag hoop dat die afspraak verzet kan worden

Hotel Gent is eindelijk geregeld, plan was dat we dat nog even in bed gingen boeken...man heeft maar geboekt ik hoorde hem wel vragen deze doen dan, maar ik was al onderweg naar dromeland.

Geplaatst

Ruby rot dat het zo'n pijn deed en doet. Het zijn echt onderzoeken waar je niet op zit te wachten, brrrr....en dan nu weer geduld opbrengen tot de 29e...

Spaatje da's lief, misschien hou ik je er nog wel aan ;-) hoewel ik op moment eigenlijk nog niet eens iemand om me heen kan hebben. Ja, alleen m'n mannetje dan hè. Maar mijn moeder vroeg gisteren ook of ze zou komen en toen heb ik nee gezegd want veel te vermoeiend om nu gezellig te moeten doen. Een mens is toch ook zo'n vat vol tegenstrijdigheden.

Geplaatst

kalimera allemaal!!!

wat is het toch een straf om hier te zijn. ze hebben voor morgen regen voorspeld, maar volgens ons gaat dat niet gebeuren, vaste land zal het wel zijn.

heb begrepen dat het bij jullie iets minder warm is. Zal zeer zeker warmte meenemen als we vrijdag naar huis komen!

Es, heb begrepen dat het bij jou niet zo lekker loopt. balen meid. en een lieve dikke warme knuffel voor jou!!!

voor de poll:

ivfsh: jongen

caro: meisje + meisje

fren: jongen

ben ik nog iemand vergeten?

heb dus nog niet bijgelezen. moet vanaf pagina 297 bijlezen. heb het in mijn agenda gezet.

Syl, knuffel voor Laika, heb begrepen dat het met haar ook niet zo denderend ging/gaat?

Kaartje? weer terug in nederland???

ik reageer na vrijdag weer op de rest. Ik denk aan jullie en zal straks ene (of meer) op jullie drinken!

lieve warme en zonnige knuffels van Tool en A!

mwah!!!

Geplaatst

Ruby vervelend zeg, zo'n pijnlijk onderzoek en dan nog eens wachten omdat de arts er niet bij was?? Grrrr.... altijd maar dat wachten.

Caro wat erg zeg. Sterkte, zal een heftige en verdrietige dag worden..

Tool jullie genieten dus?? Mooi zo en neem idd maar beetje warmte mee naar huis.

Net hier de boel maar aan kant gemaakt, krijg vanmiddag wat collega's op bezoek. Nu is de benedenverdieping weer toegankelijk voor anderen hihi. Viel wel even tegen weer stofzuigen. Ga zo maar even lekker onder de douche voor mijn manneke weer wakker wordt voor zijn flesje.

Trouwens ik dacht dat ik stroopwafels gekocht had, blijken het honing-stroopwafels te zijn.. Zit geen smaak aan zeg, koop nog eens een koekje, hopelijk willen mijn collega's er allemaal 1 dan zijn we er snel vanaf hihi.

Maar weer eens voor kookhoekje: wokgroente met kip en woksaus en rijst.

Geplaatst

Tooltje!!!! Lekker genieten meis :-)

Van het ene uiterste in het andere....Caro gecondoleerd. Het zal zeker wel een emotionele dag worden, sterkte.

Sandra, honingwafels....die at ik toen ik geen suiker meer mocht haha. Vond ze best lekker maar ze zijn idd veeeeeel minder zoet. Nu eet ik Spelt-honing-wafels, de zullen de meeste mensen wel helemaal niet te vreten vinden ;-) Veel plezier vanmiddag!

Ik rommel een beetje in huis vandaag, verkoudheid lijkt echt een stuk minder, maar buik rommelt en krampt nog gemeen. Eten ga ik nog maar niet over nadenken dus. Zal wel rijst worden met iets simpels.

Geplaatst

Tool vanaf Lesbos! Heerlijk! Ik moet lachen om je poll: je hebt inderdaad niet bijgelezen, dan hoef je bij Fren niet meer te raden hoor! Geniet er nog van en een paar druppels: ach...

Eten vanavond: burrito's, altijd als ik geen inspiratie heb...

Geplaatst

Caro heel veel sterkte, verdrietig.

Ruby geen goed nieuws dus en pijnlijk voor je. Heb weinig verstand van endo maar kunnen ze daar dan iets mee?

Sandra leuke foto en jou tip dat Henne zich maar lekker moet verwennen onder de douche, ja sorry ik denk dan door ;-)

Henne alweer iets beter gelukkig maar wel alleen, dvd box optie?

Fren is het gelukt, volgens mij zag ik je achter de gouden koets lopen.

Bedankt voor het boek.

Hier een off day, blehhh, J heeft vanmorgen op de loopband gestaan in zijn sportkleding om 07.00......

De werled moet niet gekker worden.

Geplaatst

Tool ach een paar druppeltjes als je toch al in het zwembad ligt.....luxe probleem!

Ik ben gemarineerde kippenvleugels aan het maken met curry, ketjap, knoflooksambal en nog meer lekkere dingen met sla en stokbrood.

Geplaatst

Syl beter in zijn sportkleren dan in een pak toch? Sorry, flauw, komt ervan als je geen aanspraak en geen puf hebt.

En jouw dirty mind is ook wel weer in actie haha!!!

Geplaatst

Moet nog wel wennen hoor aan het weer thuis zijn :-(. Twee weken lang geen horloge om gehad, 12 uur per nacht geslapen en de hele dag relaxt met mijn mannetje in de zon (nou ja, schaduw, want ik ben niet zo'n zonligger hihi). Moet echt weer wennen aan het weer, drukte en meteen weer de volle agenda. Merk dat ik ook gelijk weer slechter slaap. Mijn conclusie is dat ik dus toch nog beter de balans tussen werk en ontspanning moet gaan vinden. Tja, weer even met mijn neus op de feiten gedrukt.

Vakantie was wel echt super. Zal straks nog wel even wat foto's plaatsen op hyves.

Gisteren meteen heftige dag op het werk. Spoedoperatie die prima verliep, maar patient overleed plotseling tijdens de operatie. Zo frustrerend. Ik weet dat ik absoluut geen fouten heb gemaakt, maar dat maakt het niet minder frustrerend. Zit dus wel meteen weer helemaal in het werk. Gelukkig vandaag vrij.

Henne, hopelijk knap je gauw weer op. Altijd vervelend om er zo tussen te hangen. Te beroerd om te werken en om iets te doen, maar ook niet beroerd genoeg om alleen maar te slapen en zo. Niet gezellig dat J. nou precies weg is straks.

Ruby, weer wachten op de uitslag dus. Hoop dat je dan volgende week ook gelijk echt weet waar je aan toe bent. Hoop dat de pijn gauw wegtrekt.

Ivfsh en Tool, gaan jullie nog maar lekker vakantie vieren. Geniet ervan!

Caro, jij ook weer een heftige dag voor de boeg. Sterkte alvast.

Geplaatst

Meiden, ik heb het lab gebeld bij het VU. Dat nummer ooit op de site gevonden. Mogen eigenlijk pas morgen met de verpleging bellen, of er een tp is.

Maar ik weet nu alvast dat ontdooien goed is gegaan en dat is alvast goed nieuws! Ik ga vannacht over ze dromen. Het was 1 Atje en 1 B/Ctje, dus ik ben altijd uitgegaan van 1. Als zij/hij of beide nu eens doormogen groeien, dat zou wel iets heel bijzonder zijn.

Onze 1e cryo('s) ooit. Ben zo klaar voor jullie!

Geplaatst

(Meiden sorry voor ego bericht hoor! Vandaag ook de webshop lanceren en daarmee zo druk, dus even geen rust en ruimte voor echt meedoen/lezen)

Geplaatst

Wauw Miki dat is een heel mooi vooruitzicht voor jullie.

Succes morgen!

Henne sportkleding was een beetje overbodig omdat erbij te zetten alhoewel je dat met J nooit weet.

Dat was natuurlijk een inkoppertje van Sandra!

Kaartje wat heftig zeg en dan ook nog het nieuws vertellen aan de eigenaren. Alle vakantie rust is dan meteen weg.

Pittig.

Geplaatst

Testr, wow, wat goed zeg, morgen dus een tp, spannend!!!

Kaartje, heftig zeg, gestorven tijdens operatie. brrrr. nooit leuk om mee te maken.

hihihi, ja, heb echt niet bijgelezen, wist niet dat frens beeb al bekend was, hihihi.

syl, het moet niet gekker worden, nee...hihihi. J. op de loopband, hoe staat het met zijn niet roken? of stoppen?

de druppeltjes regen zijn nog niet gevallen, volgens weeronline gaat dat ook niet gebeuren, wel bewolkt, jammer genoeg, maar ach, als dat het enige is. hahahahahah.

vriend is nu douchen. dadelijk lekker naar het dorpje om te eten. Lekker, grilled chicken, mmmm...smelt gewoon in je mond...

ga ook eens terug om me te douchen, oja, met de banga zit het weer goed, hihihi. vriend was vanochtend aan het dromen over ons twee en werd dus scherp wakker, hahahahah, wat vond ik dat erg, hahahahahaha

ladies, wens jullie een fijne avond en tot later!!

liefs,

Tool

Geplaatst

Miki dat is super! Nu duimen dat ze mooi doordelen.... Ga zo erg voor jullie hopen deze ronde!

Kaartje dat is wel direct volle confrontatie zeg, poeh. Kun je dat na werk wel van je af zetten? Lijkt me moeilijk.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden