Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Als je Wordfeud opent, soepkip! :)

Na puncties en operaties is j ook wel lief en zorgzaam. Maar dan kan ik zelf aangeven wat ik wil en dan doet ie dat wel. Nu weet ik niet wat ik wil eten bijvoorbeeld en dan is hij ook helemaal "lost". Gelukkig heb ik nog twee dozen kippensoep in de diepvries ;-) vooruitziende blik.Miki waar zie ik het als je me uinodigd? Ik snap er echt geen bal van, digibeet die ik ben :-)
Geplaatst

ik heb geen iphone of android dus kan het niet downloaden en me er niet aan ergeren hihi.

Henne dus op de bank geweest met J.. Jullie aan het kibbelen en hij maar schrijven. Ach doet ie ook wat, hopelijk hebben julllie er veel aan.

Balen dat J niet voor je zorgt nu. Zo te horen dus een echte man.

Syl jou J is wel lief geweest hoor voor je vrijdag.....

Geplaatst

Nou lekker verslapen NOT, gebeurt nooit en dadelijk richting Utrecht voor de echo.

Kayla ligt al met een schuin oog naar mij te kijken want ze heeft iets in de gaten.

Tot later.

Miki succes!!!

Geplaatst

Mogge! J is om vijf uur vertrokken en ik zit dus vier daagjes alleen (zondag rekenen we voor het gemak niet mee). Vind dat nooit leuk, maar we komen ze wel door. Zo lang is het nou ook weer niet. Buik rommelt nog en ook nog behoorlijk verkouden. Heb het duidelijk flink te pakken. Wordt dus nog een dagje bed/bank, vanmiddag misschien ff naar buiten...zie wel.

Caro, het is gewoon scrabble, maar dan via de telefoon/ipad tegen elkaar dus op afstand. Ik heb vroeger veel scrabble gespeeld, dus erg leuk en ook wel soort van verslavend. Zeker als je wilt winnen hihi. Maar Angry birds was in het begin ook heel erg verslavend en nu speel ik het af en toe nog maar.

Kaartje als je weet onder welke naam/email mensen spelen kun je ze uitnodigen, duurde ff voor ik het doorhad hoor ;-)

Miki heeeeeel veel succes vandaag. Hoe laat hoor je definitief iets?

Syl ook veel succes en sterkte. Je krijgt neem ik aan gelijk de uitslag? Dieren hebben altijd door als er iets is hoor, net als kinderen die kun je ook niks wijsmaken.

Geplaatst

Ik ken het Henne, lees net en bericht van een vriendin op FB dat ze heeft afgesproken: "na 23.00 uur geen Wordfeud meer en zeker niet in bed!" Het gaat via internet neem ik aan? Ik heb wel een smartphone maar niet onbeperkt internet dus dan ben ik snel door mijn 15 minuten per maand heen... kan er maar beter niet aan beginnen. Ben een paar maanden geleden gestopt met Farmville op FB, was toch ook erg verslavend en Scrabble vind ik erg leuk!

Hoop dat je je snel beter voelt.

Syl, succes met Kayla!

Geplaatst

Kom je gewoon een keer live scrabblen Caro! Ik speel het ook niet op mn mobiel, wil daarmee niet op internet want dan is het einde zoek. Op de iPad kan ik onbeperkt, da's wel lekker :-)

Geplaatst

Ik las van de week dat Beyonce al een miljoen (!) dollar had uitgegeven aan haar baby/de zwangerschap (dus zichzelf). Een dietiste, massages etc. (daar is jouw schoonmoeder dus nog niks bij Fren hihi). Toen dacht ik wel gelijk "hoeveel ivf behandelingen zou ze daarvan hebben kunnen betalen voor mensen die niet zwanger worden.." Kijk, ze heeft het geld en alle recht om het uit te geven, maar toch...

Geplaatst

Tja als we zo gaan beginnen... is het eind zoek. Ik denk ook wel eens zulke dingen maar ja, het is niet eerlijk verdeeld in de wereld. Maar als ik zoiets denk, komt er gelijk een gedachte van mensen die het veel slechter hebben achteraan... dus wat hebben we het eigenlijk goed.

Geplaatst

Syl, succes in utrecht.

Henne, ik heb je net een invite gestuurd voor wordfued. Wie is op welke naam ingelogd? Weet die van mij niet eens.

Fren, heb je gisteren de afspraak nog af kunnen zeggen of moest je echt nog naar den haag.

Kaartje, kan begrijpen dat dit erg frusterend is.

Bij ons een andere situatie. We wilde de wasmachine niet in de badkamer. Maar op advies van de aannemer gaat dit wel gebeuren. Maar dan moet eerst de standleiding vervangen worden, want die lekt. Kunnen ze er meteen een T-stuk tussen zetten, hoeven we dat niet opnieuw te doen.

Wel wordt de badkamer dan vergroot. En kunnen we wel de inloopdouche creeeren.

kwam gisteravond thuis, had A al een stuk van de kleine kamermuurtje eruit gesloopt. Nu moet al het sloopafval nog naar beneden. Maar je moet er wat voor over hebben.

Ook nog even is mijn kledingkast uit elkaar gedonderd. Dus hebben we ook maar een andere kast gekocht. Ik vind het een sport om het via marktplaats te doen. dus zaterdagochtend gaan we de kast ophalen.

Zo, nu weer even aan de bak.

allemaal een dikke knuffel.

Geplaatst

Is ook zo Caro, we hebben het hartstikke goed. Maar soms irriteert zoiets me gewoon. Dat zinloze met geld smijten omdat je er teveel van hebt. Ach, misschien geeft ze wel tien keer meer aan goede doelen zonder dat het bekend is.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden