Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ruby, balen van je bongi en dat je niet weet hoe veel tijd ertussen zit.

Hoop dat de pijnstillers werken.

Goed dat je toch bent gaan sporten!

Take it easy vandaag, werk niet te hard!

Guusje, veel succes dadelijk met de echo! Hoop dat de eisprong eraan zit te komen en wie weet al snel de tp.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Getsie Ruby net ongesteld op de drukste dag van de week...bleeeghhh. Hoop dat je het redt met pijnstillers. Ben zelf altijd erg blij als de eerste dagen in het weekend vallen.

Syl onderweg, geniet ervan meis!

En wat een fanatieke sporters hier :-) Ik heb zelf wel spierpijn van gisteren, maar komt omdat ik weer aan het opbouwen ben.

Net even snel in mn werkmail gespiekt en twee rapporten zijn eindelijk goedgekeurd, dus als baas daar vanmiddag over begint kan ik m afkappen. Ben inmiddels meer nieuwsgierig dan bezorgd en dat geeft de haptonomie van gisteren toch maar mooi voor elkaar gekregen. Het is idd heel vaag Kaartje. Het klinkt ook zo raar als ik het ga vertellen, want uiteindelijk ben ik alleen maar een paar keer ergens anders gaan zitten hihi. Toch heeft dat kennelijk hel veel effecte als je je opeens realiseert waarom en hoe je dingen doet.

Guusje vandaag wel de echo. Veel succes! Benieuwd of er al zicht is op een tp. Wordt hier ook wel weer tijd voor een nieuwe zwangere.

Nico had je de mail nu verstuurd? Ja toch?

Hoef zelf alleen vanmiddag te werken, dus denk dat ik met een kruikje en boek nog lekker even in bed kruip.

Knuf!

Geplaatst

Henne, het klinkt idd vaag die haptonoom, maar ben van mening dat het werkt hoor. En die koffie afspraak met je baas. Die komt ook wel goed.

Verder had ik natuurlijk al de hele week ontzettende last van mijn darmen. Dus vandaar dat ik de link niet naar de bongi legde.

Guusje, succes met de echo.

Tool wachten op het antwoord van dokter S en P. Spannend.

Syl veel plezier bij Sissy.

Spaatje, las op hyves dat je snotterig bent en te vroeg wakker door zagen. Succes vandaag dan maar.

Kaatje, operatie van je mams goed gegaan. Nu jij nog lekker relaxed in je vel.

Caro, niet ziek geworden?

Simba, jij al je slaap ingehaald?

Esther, leuk huis. Wie weet kunnen jullie het realiseren.

Ceeke, zara en eef hoe is het met jullie.

Ellibellie, hoe is het aan de andere kant van het dorp?

Testr, alles oke?

Dikke knuffel voor iedereen

Geplaatst

ruby, balen! rustig aan vandaag.

Even snel; controle gyn was prima. Zij gaf inderdaad aan dat de bedrijfsarts moet aangeven of en hoe ik minder kan gaan werken, maar ik weet niet eens wie dat is voor ons. Net al tegen mn baas gezegd dat de balans werk/privé helemaal uit balans is en dat ik iedere avond voor pampus lig. ZIjn reactie: ik heb hetzelfde, lig iedere avond om 9 uur in bed... WAT MOET IK DAAR NOU WEER MEE???Zal het weekend anders toch maar even een mail opstellen. Las nl nmet wel dat de richtlijn van de vereniging van bedrijfsartsen is dat zwangeren va de 20e week aangepaste werkzaamheden of uren kunnen krijgen en dat wetenschappelijk is bewezen dat dat vroegtijdig uitval voorkomt én - veel belangrijker - veel beter is voor moeder en kind.

Nu snel aan het werk, ga gewoon lekker om half 1 weg, moet op mn zieke neefje passen straks, mn broer zat omhoog met opvang.

Geplaatst

Zojuist bericht van dr. Pf. gehad. Hij zat momenteel op een congres in Spanje en zou mijn mail beantwoorden in het weekend!

Henne, succes met het gesprek.

Ben ik dan de enige, maar ik vind het niet echt vaag klinken die haptonomie. Vind het wel interessant hoe dit in zijn werk gaat. dus volg je verhalen en ervaringen met veel interesse Henne!

Goed dat het jou nu in elk geval al zoveel meer bewuster maakt van alles en dat brengt dus ook meteen een stuk rust in je leventje, toch? Tuurlijk is dit nog niet het einde, maar steeds meer kom je dichterbij je doel! trots op je!!

Ceeke, ben je al begonnen met die hormonen idd?

Heb zo geen zin om te werken. Denk dat ik vanmiddag maar vrij neem. Vriend effe mailen dat ie me moet komen halen. Kan in het weekend altijd nog wel wat uurtjes werken of inhalen als vriend nog in bed ligt, hahahahaha.

liefs,

Tool

Geplaatst

Goeiemorgen,

Nu voel ik me ineens heel lui, nu ik zwemmen heb overgeslagen en de Zumba etc. me om de oren vliegt hier...

Tool jeetje dat hij uberhaupt antwoord geeft vanuit Spanje vind ik wel service!

Vannacht niet best geslapen, nog steeds keelpijn en af en toe pijnlijk hoesten, wil nog niet weggaan. Maar neusverkoudheid valt nog steeds mee. Nou ja, moet het er maar mee doen morgen want iedereen heeft zo'n zin in de Efteling! Heb besloten (samen met vriendin) toch maar voor de rolstoel te gaan, al is het maar om te kunnen zitten in de rij en de spullen op te leggen als ik loop. Zal me wel ongemakkelijk voelen in het begin denk ik...

Geplaatst

Caroline, wel verstandig van je om een rolstoel mee te nemen naar de efteling. Je hebt een behoorlijk belangrijke vracht mee te dragen. Veel plezier alvast.

Probeer rustig aan te doen. Heb al een ibuprofen ingenomen en die begint een beetje te werken. Maar ben daar meteen weer zo suf van.

Nu uitzoek werk en facturatie.

Geplaatst

Rubster, sterkte meid, ik hoop dat de pijnstillers zijn best gaan doen.

Kaartje, fijn dat de operatie van je moeder goed is gegaan, nu opknappen, maar dat komt van goed, ze is in goede handen :-)

Syl, heel veel plezier!

Caro, niet ziek worden hoor! En leuk, morgen naar de Efteling! Misschien wel verstandig een rolstoel mee te nemen.

Geplaatst

Net de echo gehad, waarschijnlijk is EI al gekomen. Ik had woensdag ineens enorme steken in mijn linker eierstok. Op de echo was die ene grote al niet meer te zien, en de andere die er zaten zijn al kleiner. Vanmiddag hoor ik of het klopt, en wanneer ze TP hopelijk zal zijn.

Ik kreeg het vanmorgen ineens ook erg benauwd, ik realiseerde me dat in het ergste geval de 6 cryo's niet goed ontdooien, dat zou betekenen dat het over zal zijn voor ons!!!! Gatver! Ik ben er onbewust van uit gegaan dat het ontdooien gewoon goed zal gaan, net als bij de vorige poging, maar dat zegt natuurlijk helemaal niets.

HEnne, kreeg er zelfs even tranen van in mijn ogen dat jij zegt: het is weer tijd voor een nieuwe zwangere.

Wat een emotionele elende is dit toch allemaal!

Geplaatst

ah Guusje, balen dat je grote ei waarschijnlijk al weg is. Hopelijk is het toch goed genoeg voor die andere kleinere om een tp te kunnen krijgen. En ik gooi alle positieve energie die ik heb richting je cryo's (maar wel voorzichtig zodat ze niet breken!).

toi toi!

Caro, niet ziekjes worden. Goed idee van de rolstoel. Zal in het begin idd even wennen zijn, maar denk wel dat je er blij mee zult zijn ;-). Je hebt een kostebare vracht bij je (twee zelfs!).

en niet schuldig of lui voelen als je hier allerlei sporrtactiviteiten voorbij ziet komen. wij sporten wel voor je, hihihi

liefs,

Tool

Geplaatst

haha tool, speak for yourself... ik doe ook vrij weinig (lees: niks) aan sport sinds ik zwanger ben (vandaag overigens exact een half jaar, gek!).

Guusje, die cryo's blijven een raadsel voor me hoor, maar hoop dat het nog niet te laat is voor een tp!

Geplaatst

Tja... te laat. Belde net met de Efteling en alle rolstoelen voor morgen zijn gereserveerd! Ze geven ze vrij die om 13.00 uur nog niet zijn opgehaald dus ik zal me dan maar op de lijst laten zetten. Ze had het over de Thuiszorg maar dat vind ik zo'n gedoe. Dan maar veel zitten tussendoor.

Ze hadden trouwens verwacht (net als wij) dat het rustig zou zijn ivm intocht Sinterklaas maar het schijnt toch heel druk te worden, balen... Maar ja, uitstellen gaat ook niet lukken de komende weken en daarna heb ik echt geen zin meer.

Geplaatst

Guusje dat is wel even balen, die onzekerheid nu weer. Wel typisch dat ze dan urine opvangen omdat dit nauwkeuriger zou zijn en dan mis je alsnog je eisprong :-S Gelukkig kan een cryo een paar dagen na, dus hopelijk komt het alemaal nog goed uit. En dat ontdooien....dat is gewoon killing. Wij hadden ook altijd een tp tot die laatste cryo's. Hadden er ook niet echt meer op gerekend dat het mis kon gaan, al weet je het natuurlijk wel. Het worden spannende dagen... sterkte!

Caro een rolstoel is idd even wennen, maar als je zelf doet alsof het normaal is, is het heel erg fijn. In mijn erg moeie tijd heb ik op schiphol wel rolstoel service gebruikt. Je voelt je in het begin heel stom, maar ..... je kunt er ook gebruik van maken want ik mocht overal voor hihi. Kan me nog een breuk lachen als ik eraan denk dat mijn zus me klem had gereden bij de tax free. Dus wat doe ik: ik sta op, draai de rolstoel en ga weer zitten. Je had iedereen moeten zien kijken joh...hilarisch. Alsof er een wonder voor hun ogen gebeurde. M.a.w.: lekker een rolstoel gebruiken en ervan genieten ;-)

Fren wat een horkerige opmerking van je baas. We heel herkenbaar. Na mijn bbz gaf ik aan dat ik nog leefde op 4x2 paracetamol op een dag en werken niet zag zitten. Ach, hij slikte zeker ook vier keer per dag paracetamol, dus dat was op zich geen reden... SORRY???? Volgens mij moet je via P&O een afspraak kunnen maken met de arbo arts. In ieder geval moeten zij je kunnen vertellen bij welke arbo dienst jullie zitten. Ik blijf het lastig vinden hoe dat nu werkt, want toen ik na de laatste miskraam aangaf het via de arbo te willen regelen, kon ik zelf geen afspraak maken. Heel vreemd. Maar zou iig even met P&O overleggen. Je hebt het nu aangegeven bij je baas, maar zou het verder langs hem heen proberen te regelen. Wel zeggend dat je een afspraak met de arbo wilt, maar niet met je baas in onderhandeling gaan. En idd lekker vanmiddag vroeg weg. Veel plezier!!

Ik wissel je af, want ga zo naar kantoor. Groetjes!

Geplaatst
Tja... te laat. Belde net met de Efteling en alle rolstoelen voor morgen zijn gereserveerd! Ze geven ze vrij die om 13.00 uur nog niet zijn opgehaald dus ik zal me dan maar op de lijst laten zetten. Ze had het over de Thuiszorg maar dat vind ik zo'n gedoe. Dan maar veel zitten tussendoor.

Ze hadden trouwens verwacht (net als wij) dat het rustig zou zijn ivm intocht Sinterklaas maar het schijnt toch heel druk te worden, balen... Maar ja, uitstellen gaat ook niet lukken de komende weken en daarna heb ik echt geen zin meer.

Caro ik weet niet hoe het met rosltoelen is, maar krukken heb je bij een thuiszorgwinkel en zo gehaald. Zou toch overwegen het even te proberen. Zonde als je morgen niet kunt genieten of het daarna moet bezuren.

Geplaatst

Henne fijn dat hapto zijn vruchten al direct afwerkt!

Tool, wel netjes dat dr. P dat ff laat weten. Ik heb hem ook net gemaild met mijn wekelijkse bloeduitslagen, dus ben benieuwd wanneer ik zijn reactie verwachten kan.

Fren, sja die bazen. Ik zou het argument van eerder uitval zeker laten vallen. Iedere manager zou langer termijn moeten denken. Maar in the end, boeien met die vent. Eigen plan trekken, jij hebt een heerlijke frummel in je buik!

Caro, kun je niet je eigen rolstoel meenemen? :) Beterschap, het heerst zo! Ik zie overal bacteriën, maar probeer er subtiel langs te dansen.

Guusje, hopelijk kan de tp nog doorgaan en ontdooit er in ieder geval 1 super emmie, we duimen! You're next!

Rubby, irritant die darmen. Herkenbaar. Dan ongi extra pijnlijk, sterkte.

Wie vroeg naar meer echo plaatjes en verhalen? Heeeeel lief, maar denk dat het voor sommigen echt te heftig is om hier te posten. Ik mail het met liefde naar geïnteresseerden! Die mogen zich per mail melden. :)

Babeth, blij dat je een goed gesprek bij de gyn had en dat het van binnen schoon was! Hoe gaat het verder met jullie?

Witje, lekker aan de keuvel met Ruben? Komisch die fiets met buggy erop. Valt dat niet om? Leek bijna topzwaar.

Syl, wat ben jij voor een spannends doen allemaal? Even gemist. Enjoy!

Ik duik weer de radiostilte in.... :-) xxxxxxxxxx!

Geplaatst
Fren wat een horkerige opmerking van je baas. We heel herkenbaar. Na mijn bbz gaf ik aan dat ik nog leefde op 4x2 paracetamol op een dag en werken niet zag zitten. Ach, hij slikte zeker ook vier keer per dag paracetamol, dus dat was op zich geen reden... SORRY???? Volgens mij moet je via P&O een afspraak kunnen maken met de arbo arts. In ieder geval moeten zij je kunnen vertellen bij welke arbo dienst jullie zitten. Ik blijf het lastig vinden hoe dat nu werkt, want toen ik na de laatste miskraam aangaf het via de arbo te willen regelen, kon ik zelf geen afspraak maken. Heel vreemd. Maar zou iig even met P&O overleggen. Je hebt het nu aangegeven bij je baas, maar zou het verder langs hem heen proberen te regelen. Wel zeggend dat je een afspraak met de arbo wilt, maar niet met je baas in onderhandeling gaan. En idd lekker vanmiddag vroeg weg. Veel plezier!!!

Henne, we hebben geen P&O... een van de frutraties van een klein bedrijf. En gevoelsmatigf strijk ik iedereen tegen de haren in als ik met de arbo binnenkom. Eerst dit weekend maar even een en ander op een rij zetten. An sich is mn baas wel meewerkend over het algemeen, dus fingers crossed. Ik werk op vrijdag altijd een halve dag, dus dat komt goed uit...

Geplaatst

Geen zorgen wat betreft de eisprong hoor! Want dat ik niet erg. Afgelopen dinsdag was deze er nog niet (urine en bloed) Als blijkt dat deze woensdag wel was kunnen ze de piek in urine zien, en ook van het bloed van vandaag. Het zou alleen maar betekenen dat de TP eerder is dan gedacht. En dat ik geen Pregnyl hoef te zetten. Ik ben dus niet te laat voor een TP ;-)

Geplaatst

hoi meiden

Guusje je eisprong gemist? sjonge net nu maar wat Henne zegt, de tp is altijd later....poeh wat spannend weer, het moet gaan lukken meid! heel veel succes, de komende weken voor jouw erg spannend en niet omdat Sinterklaas in het land komt ;-)

Fren, ik herken het wel een beetje, ik moet zeggen dat ik zowel bij de zwangerschap van de jongens als van Imke niet eerst een bedrijfsarts/arbo-arts heb gezien hoor. Gewoon aangegeven bij mijn manager dat ik minder moest gaan weken vanwege de zwangerschapsklachten. Ik had een formulier vanhet uwg gedownload, met werkgever ingevuld en ingestuurd vanwege de Wazo-regeling (uitkering wet arbeid en zorg). De uren dat ik minder werkte werden voor 75% aan de werkgever gecompenseerd.

Afspraak met bedrijfsarts inderdaad niet op eigen houtje maken, dan krijgt je baas een (gepeperde) rekening en kwaaie zin ;-)

de reactie van je baas is inderdaad waardeloos, oh en Henne die van jou zeg, jeetje!!!

Tool wat fijn dat je al een reactoe van dr. P hebt, wat fijn die betrokkenheid, tenminste zo komt dat wel over nietwaar? Heb je je haar trouwens al zwart geverfd???

Testr het gaat goed hier, alleen Imke is of hangerig of slaapt. Ze heeft woensdag weer haar inentingen gehad en dat is wel merkbaar, zowel woensdag als gisteren een voeding overgeslagen (kan ze wel missen hoor ) en ook nu heeft ze nog maar een fles op vanmorgen om 08.00 uur.

Zo sneu, en ik moet echt dadelijk als ze wakker is en een fles gehad heeft even naar mijn werk....was mijn mobiel vergeten.

Maar verder alles goed. Fijn dat het met jou (jullie)ook zo goed gaat zeg en dat het verouwen met de dag groeit.

Henne ik las volgens mij dat jij volgende week niet kunt he? erg jammer maar snap het goed, wie weet een andere keer, kijk maar, je bent welkom! iedereen trouwens maar dat weten jullie wel.

Succes met je gesprek vanmiddag!

Syl, ik had je niet meer op tijd een fijne trip naar Wenen kunnen wensen maar bij deze, ik hoop dat je even lekker kan ontspannen en genieten, gelukkig gaat het met Kayla goed.

Kaartje jouw moeder heeft de operatie weer achter de rug, wat fijn om te horen dat het goed gegaan is! Nu bijkomen en verder aansterken.Hoe lang blijft ze in NL om te revalideren?

Dublin jij sterkte met de laatste loodjes, wat eng he als het een tijd zo rustig blijft in je buik, bah toen ik het las,ohhh dat angstige gevoel...gelukkig alles in orde, vermaak je je een beetje thuis? geen last van poets-of opruimwoede.

Ruby sterkte met je bongi nu, dat de pijnstilllers maar hun werk doen, goh meid wat een ellende is dat toch!!!! Heb met je te doen.

Over bongi gesproken, hier nog steeds geen verlies.....het kuurtje blijft dus lekker in de badkamerkast liggen en we kijken wel wanneer het weer komt. Misschien is alles nu weer wat in balans.

Ceeke hoe gaat het met jou?

liefs Babeth

Geplaatst

Ik snap niks meer van mij lijf! Net het zkh gesproken. Er was nog geen enkele piek te zien! Het kan 2 dingen betekenen,

1. Toch nog geen eisprong gehad, en komt deze nog.

of

2. Wel eisprong gehad, maar is dit niet terug te zien in de urine en bloed. Dit blijkt een hele enkele keer wel eens voor te komen.

Maandag moet ik weer voor een echo, en jawel, doorgaan met urine sparen :( Als de waarde in bloed en urine geen stijging van (...) of piek te zien is, gaat het deze maand niet door! Hoe raar is dat dan????

Maandag maar weer afwachten.

Geplaatst

Huh Guusje? Nou dat is ook vreemd, misschien te vroeg geweest, ? Maar was die grote dan?

Doe je ook nog zelf ovulatietesten? Nou hopen dat het maandag duidelijk is, pffff

Geplaatst

Ik doe geen ovu testen, dat doet het zlh met mijn gespaarde urine. En het lijkt me sterk dat het te vroeg is, ik zit nu op CD 16, alhoewel, het zou kunnen. We horen het maandag wel weer. Maar ik ga er gevoelgsmatig wel vanuit dat we 'm gemist hebben.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden