Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Foei Caroline!

Fren heb een boekje van het voedingscentrum waar ook veel in staat en uiteindelijk weet ik waar het probleem ligt maar extra tips zijn altijd welkom vooral omdat jij het voorbeeld daarvan bent.

Dus ik hou mij ook aanbevolen.

Sandra zaterdag gaat wat mij betreft nog door, weet jij hoelaat als het rond de lunch is maak ik wel wat lekkers, haha haha.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hmm lunch hihi.

We wilden wel lekker vroeg vertrekken, dan zijn we ook nog lekker bijtijds bij mijn ouders 's middags. Dus ik weet niet hoelaat jullie wakker zijn........

caro marktplaats???

Geplaatst

we sturen wel ff berichtje als we vertrekken van huis Syl.

Ik denk dat Fren op haar werk zit dus geen email adressen van ons bij de hand heeft??

Geplaatst

Fren, ben ook wel geïnteresseerd. Weet wel hoe het allemaal moet, maar mss staat in dit boekje juist wel een zinnetje dat mij echt kan overhalen om het ook te doen.

pb je wel even mijn mailadres.

Geplaatst

Caro, zie dat bij de Makro een diepvrieskast (tafelmodel) in de aanbieding is als winstpakker: 118,99 incl. BTW.

Weet niet of er bij jullie een makro in de buurt is?

Of bij mediamarkt wellicht en idd marktplaats

Geplaatst

ladies,

meet the new black bjoetie:

[ATTACH=CONFIG]2856[/ATTACH]

was wel effe schrikken toen het zo donker was, maar ben er nu al aan gewend, hihihi. A. vond het erg cool en erg zwart, hahahahahaha

Geplaatst

Heb het al gezegd maar staat je echt goed joh! Zat het me van tevoren af te vragen hoe het zou worden maar echt mooi!

Goeie tip van de Makro: bij mij ruim een half uur maar bij mijn ouders vlakbij. Ik heb ook de krantjes per mail ontvangen maar nog niet bekeken. Ga ik zo doen.

En ik heb de tweelingwagen gekocht! Alleen was ze er zelf niet... echt raar, we waren er om 7 minuten over 2, is ze weg, nadat ze eerst al de afspraak had verzet. Maar goed, er was een buurvrouw ofzo en die pakte alles bij elkaar. Ik zag dat er geen regenhoezen bij zaten, stond wel op Marktplaats dus gebeld. Oh ja, was ze vergeten te vertellen. Ik heb dus 50 euro minder gegeven, om zelf regenhoezen te kopen en dan krijgt ze het verschil alsnog wel terug. Daar ging ze gelukkig mee akkoord. Mooi, hier en daar wat vlekken maar ziet er goed uit verder. Wel wennen aan de breedte natuurlijk, hij pas door onze deuren maar kan niet in de gang staan. Weet nog niet hoe we dat gaan oplossen: garage te koud en vochtig, woonkamer? Nou ja, we zien wel.

Morgen komt mijn schoonvader en gaan ze verder met de vloer en als klap op de vuurpijl wilde vriendlief ineens namen gaan verzinnen! Het wordt nog wat met ons. Hebben er een paar opgeschreven, denk dat we uit 1 (dubbele) meisjesnaam zijn nu... pfff.

Geplaatst

he girls,

thanx!!! al voel ik me nog wel blond. Iedere keer als ik in de spiegel kijk, denk ik, oja, ben zwart, hahahahaha. niet dat ik nu zo vaak in de spiegel kijk, hahahaha.

caro, graag gedaan met de makrotip! hoop dat het wat wordt! En de tweelingwagen is eindelijk binnen. Raar dat ze er uiteindelijk toch niet was. jullie vinden wel een plekje!

heb nog niets van dr. P. gehoord. we wachten rustig af.

ga mijn boekje induiken. voor het eerst weer een beetje zin om te lezen.

liefs,

Tool

Geplaatst

Tool, staat je super! Ik vond het blonde korte ook leuk, maar gekke is dat ik toch het gevoel heb dat dit meer in harmonie is met je huid, mooi! Maar moeilijk te beoordelen, want die vette lach die jij hebt, die maakt vele kleuren mooi! ; -)))

Verder beetje te moe om te reageren maar was benieuwd hoe het met Guusje ging, liefs voor iederee

Geplaatst

Tool, staat super, ben het me Eef eens, dit lijkt bijna natuurlijker en beter bij je te passen.

Ik heb vandaag de hele dag in vergadering gezeten, zal morgen het bestand naar de meiden die hè willen mailen. Gelieve het niet verder te sturen overigens...

Net met vin naar Ikea geweest, even daar gegeten en daarna leuke dingen uitgezocht: kast definíief uitgezocht, mooi gordijnophangsysteem, plafondlamp en staande lamp. Vooral die lampen is echt een unicum, omdat we hè daar normaal nie snel eens over worden. Vin heeft helemaal de geest ineens, wil het kamertje nu snel afmaken!

Caro, rare situatie me die wagen, maar wel fijn dat het gelukt is. Pastte hij een beetje soepel in de auto, of moest de bank plat?

Geplaatst

hoi meiden

nog niet alles kunnen bijlezen.....

Tool je nieuwe kleurtje staat je super!!!

Fren, wat schiet het ineens op bij jullie, ben erg benieuwd naar het eindresultaat!!! wat Zeeman betreft, hebben ze echt wel wat leuke dingen hangen.

Ik heb ook interesse in je mail......bij mij gaat het nu ook wel lekker, kan het lekkers laten staan, gewoon verantwoord eten, goed groenten, niet teveel brood/pasta, mager beleg.

Fruit voor mij maximaal 2, vanwege de aanwezigheid van vruchtensuikers en ik zit echt weer lekkerder in mijn vel.

Sandra wat een leuek foto´s en dat Ruben al gedraaid is....Imke doet dat niet hoor, denk dat ze meer last heeft van de zwaartekracht?

ze gooit wel als ze op haar rug ligt op de commode of in bed haar billen omhoog en zet zich dan af waardoor ze al eens met haar hoofdje in bed tegen het hoofdeinde lag ehhh rugkruipen?

Simba wij hebben ook net een autospiegel besteld (en kinderstoel) bij babypark zijn de spiegels nu 22,45, wij hebben voor een lieveheersbeestje gekozen, ook online te bestellen.

Eef wat ontzettend leuk om van die kinderschildermiddag te lezen, ik kreeg er helemaal een blij gevoel van, ben benieuwd naar het kunstwerk!

Fijn dat het zo lekker gaat met je man en jou, emoties kunnen zoveel doen en dan is het juist zo belangrijk dat je elkaar ten alle tijden op kan vangen, top!!!

erg ben het nu al weer kwijt zeg....

hier een kind dat ontregeld is, sinds haar spuitjes van woensdag drinkt ze iedere dag 1 fles minder, ze meldt zich wel als ze honger heeft maar het is opvallend.....

Caro fijn dat je geslaagd bent, de manier waarop is wel apart.....welke is het geworden? lukt het ook in de auto?

Geplaatst

Caro is dat de eerste grote aankoop, behalve de verbouwing dan? Schoonmoeder weer opgeknapt gelukkig.

Ruby las je verhaal bij de afvallers, wat klinkt dat pijnlijk. Heb er echt geen voorstelling van maar wat frustrerend dat het een beetje een puinhoop is bij jou binnen. Was je nog afgevallen???

Geplaatst

Het is een Koelstra flexxo twin in pistache groen geworden... En nee, hij paste bij lange na niet in de auto dus de banken moesten allebei plat... maar nu hadden we alles bij ons en normaal is dat natuurlijk of de reiswiegen of de zitjes. Het was ook niet handig dat die vrouw er niet was want ze kon ons niet laten zien hoe alles werkte en hoe je alles het beste in de auto kunt doen enzo. Daar had ik wel op gerekend. Nou ja we moeten het zelf gaan uitvogelen, voorlopig gaat ie naar zolder...

Geplaatst

He meiden,

ruim 1,2 kg afgevallen. Het truitje wat ik aan had woog ookjal 0,6 kg. Dus eigenlijk bijna 2 kilo eraf.

Ben daar zo blij mee. Had zelf niet het idee.

Ga nu slapen, net terug van de muziek

Weltrusten allemaal

Geplaatst

ruby toppie hoor, dat motiveerd weer verder!!!

Caro met weer omwegen toch nog gelukt met de wagen. Gewoon op je gemakje alles uitproberen en ook het in de auto zetten. Er moet een manier zijn of toch een andere auto hihi. Fijn dat je moeder weer beter is.

Babeth Imke nog ontregeld. Ja Ruben heeft ook regelmatig nog zijn flessen niet helemaal leeg sinds de prikken. Hij krijgt wel genoeg binnen gelukkig. Het "rugkruipen" doet hij ook al een tijdje. Daarom slaapt hij ook in zijn slaapzakje anders ligt hij boven in bed niet onder de dekens. Wat hij ook doet met luier verschonen is een hoepeltje van zichzelf maken en zo de luier weer onder hem vandaan schuiven. Het schavuitje.

Ben het verder ff kwijt weer al. Moet nu voort gaan maken. Ik moet me nog aankleden en dan Ruben verzorgen en eten geven. Over uurtje richting kdv want mama heeft cursus vandaag. Zo geen zin in. Nu de datum dat ik weer moet gaan werken over 2 weken weer dichterbij komt krijg ik er steeds minder zin in. Nou mag ik niet zeuren natuurlijk met mijn 4 weken vakantie na mijn verlof, maar de bongi is weer in alle hevigheid terug en zo pijnlijk sinds de geboorte van ons manneke. Hopelijk wordt dat nog beter??? Het doet me overal pijn, het enige wat ik nu nog niet gehad heb is migraine en soms vraag ik me af wat minder erg is. Die verschrikkelijke buikpijn/rugpijn of migraine.

Zo genoeg geklaagt en op naar weer een gezonde dag, de koffie koek die we bij de cursus krijgen ga ik heel dapper laten liggen en neem mijn eigen mandarijntjes mee. En natuurlijk Ruben op de fiets wegbrengen en op de fiets naar cursus.

Tot later!!!!

Geplaatst

Tool succes met je nagesprek vandaag of gaat het telefonisch???

Bedenk me nu ook net dat ik eind van de middag uitslag van bloeddruk meting krijg.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden