Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ja, we zijn weer lekker emo met z'n allen ;-). Fijn toch dat we zo met elkaar meeleven.

Es, wat een goede stap om het huis te koop te zetten. Je lekker richten op een nieuw project samen met G. Leuk jullie eigen droomhuisje uitzoeken en inrichten. Ik vind het zelf ook altijd fijn om een project te hebben.

Tool, ik heb ook zo'n kamertje hoor. Daar kan ik alleen maar een kinderkamer bedenken. Voor iets anders is er (nog) geen plek. Op dit moment is het logeerkamer, dus mijn ouders gebruiken die kamer nu ze bij ons zijn. Met mijn moeder gaat het trouwens goed. Ze is sinds maandag weer thuis. Elk uur verplicht een rondje door de woonkamer lopen. Ze is zelf fysio, dus dat scheelt met oefenen.

Syl, hoe gaat het nu met je schoonvader?

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ellie, wie zal het zeggen. Ik ben ook heel nuchter en overtuigd van het niet meer doorgaan met behandelen. Dacht eerst ook er niet zoveel moeite mee te hebben. Merk nu toch steeds meer dat er wel degelijk een heleboel gevoel bij komt kijken. Kan heel goed over onze onvervulde kinderwens praten, maar merk toch dat ik nu meer dan eerst mijn emoties op voel komen tijdens zo'n gesprek. Ben ik ook alleen maar blij om. Voelde me eerst soms een beetje een robot, maar ik blijk toch gevoel te hebben :happy: haha. Maar Ellie, misschien ben jij wel een echte bikkel. Ik begin nu meer bij de emo-muts-kant te horen...:misc_expressions-wh

Geplaatst

one day at a time, hou ik mezelf steeds voor. Vandaag heb ik er vrede mee en wat er morgen gebeurt, zie ik dan wel. De praktische kanten van het stoppen met de behandeling, daar ben ik iedere dag nog blij mee. Over de langetermijnimplicaties...tja.

Geplaatst

Ik leef ook dag bij dag met alles...

Kaartje moeizaam, schoonmoeder dus op vakantie en schoonvader dus ziek met huisarts bezoeken en zkh bezoeken. Voorhoofd en bijholteontsteking diagnose. Maar hij is helder en alert, jammer van debijzaken, heb er nog steeds hard hoofd in hoe lang het nog duurt.

En je moeder, weer een beetje aan het herstellen. Zal wel lang revalidatie zijn toch?

Geplaatst

Jeetje....veel geschreven, wil ook veel zeggen maar ben kapot na hele middag relatie event van werk. morgen weer haptonomie. Denk dat ik veel van wat hier vandaag gezegd is mee ga nemen. Jullie zijn toppers, stuk voor stuk. Liefs xxx

Geplaatst

Nieuwe dag nieuwe kansen!!!!!

We gooien even alle zorgen van ons af en stappen zo lekker onder de douche, nu de kleine man weer even ligt te slapen. Dan begint het klaarzetten voor de volksverhuizing morgen. Er moet natuurlijk van alles mee voor het ene nachtje slapen bij opa en oma. Syl het plan is hier nog steeds om uiterlijk 9 uur te vertrekken vanuit hier, berichtje volgt bij vertrek;). Je valt deze week wel in de prijzen met babyknuffelen. Vandaag met Imke en morgen met Ruben. Jij boffert!!

En ik wil dan altijd weer dat het spik en span is als ik niet thuis ben een weekend. Pff wat doe ik mezelf toch weer aan. Alsof de was wegloopt van het weekend, nou ja als het nou eens net als in de reclame gestreken uit de droger komt, dat zou ik nou eens handig vinden.

Ik ga nu maar snel onder de douche voor ik weer een opera van de kleine krijg hihi.

Geplaatst

Kalimera,

geloof dat Sab de naam had bedacht? Of niet? Doet er ook niet toe, het klopt gewoon als een bus!

Meiden, blij dat ik jullie ken!

Vannacht heeft dr. P ons gemaild. Het komt erop neer dat het zeker zinvol is om mijn immuunsysteem te laten onderzoeken, gezien de ziektes die in mijn familie voorkomen (suiker, trombose, antifo_sfo_lip_ide_sy_drom, kort het even af met afl-syndrom). Hierdoor "is it very clear that my immun system is surely partly activated".

Wil mijn hoop niet al te hoog weer krijgen.

We gaan in elk geval een afspraak maken in DD met dr. P en het laten onderzoeken.

het is idd een gedoe met alle cv's. Die van ons heeft ook al jaren kuren, slaat soms gewoon uit en met de winter is dat niet echt handig.

Katten die in en uit de woonkamer lopen en een deur dan op een kier laten staan (of gewoon wagenwijd open, omdat ze waarschijnlijk denken dat ze veel ruimte nodig hebben, hahaha), zorgen ervoor dat de woonkamer niet altijd lekker warm is. dus we denken er nu aan een kattenluikje in de deur te maken. kan de deur dichtblijven, wij hoeven niet meer op te staan om de katten naar boven te laten gaan of ze de deur open te maken. every body heppie.

Ursela, ga in het weekend een programmaatje voor je opstellen! is er deze week niet van gekomen ivm ziekte! Gaat ie verder goed met conditie opbouwen?

Syl, voldoening krijgen uit het verzorgen van je schoonvader, dat is mooi!

ben het effe kwijt.

vandaag nog werken en dan gelukkig weekend. half 6 ging de wekker, maar uiteindelijk pas om 10 over 6 opgestaan.

Vriend heeft me gebracht. gaat op bezoek bij uitzendbureau. hopelijk zit er iets voor hem tussen.

henne, goeie sessie vandaag bij de hapto!

Geplaatst

Syl, Sandra en Babeth heel veel plezier vandaag! Jammer dat ik niet mee kan naar Babeth, maar er komt wel een andere gelegenheid :-) Ik moet ook nog steeds een uitnodiging voor een nieuwe meeting versturen! Ik zat te denken...een winterbbq is natuurlijk leuk, maar als we nu ergens jan/feb nog weer een een lunch/tea oid doen en dan doen we in de zomer een bbq met ook de mannen (voor zover die willen) en kids erbij? Dat is wat losser en vrijer omdat je buiten bent (als het goed is) en de mannen kunnen zich met de bbq bezighouden enz... Lijkt me wel ontspannen voor iets dat toch wel beetje moeilijk kan zijn voor sommigen (met kindjes erbij). Ideetje?

Moet nu even rennen, de hulp komt vanochtend en wie vroeg dat laatst toch ook alweer.....of je dan voor die tijd schoonmaakt? Nee dat niet, maar ik ruim wel alles op zodat zij overal makkelijk bij kunnen. Mijn moto is: hoe minder zij hoeven te verschuiven/op te tillen, hoe meer zij schoon kunnen maken :-D Dus alle vuilnisbakken leeg, nergens afwas, tijdschriften op stapels, boeken in de kast, bed opgemaakt, was op zolder (die doen ze niet) etc.

Tot later!!!

Geplaatst

haha henne, alsof ik mn eigen routine lees op woensdagavond :-) Hoewel ik deze week niks gedaan heb en de werkster dus ook alle was gedaan heeft. Normaal gesproken vind ik dat zonde van haar tijd, nu was ik wel erg blij toen ik de deur opentrok en de droogtrommel hoorde draaien en de rest al gevouwen in de kast lag...

Vind het plan van een winterthee en een zomer-bbq erg leuk!! Weet niet of ik de volgende editie erbij kan zijn, maar dat zien we op het laatste moment wel. Misschien heeft Es tegen die tijd haar vrijstaande huisje met enorme lap grond wel, is er in ieder geval ruimte zat!!

Geplaatst

Je hebt van die dagen dat je liever in bed blijft en vandaag heb ik er zo een en dat vindt ik zoooooo erg. Wat een ontspannen dagje had moeten worden loopt nu in het honderd, grrrrrrr!

Babeth tegen de tijd dat ik bij jou ben staan mijn vrolijke muts op :-)

Sandra prima ik hoor het wel, ben thuis dus.

Geplaatst

Goedemorgen allemaal,

Een ontroerende avond gister. Weinig woorden, maar het zegt genoeg. We mogen best trots op ons zelf zijn ;-) Iedereen is een andere fase van het leven, de een met meer (of ander) verdriet dan de ander. Het is voor ieder op hun eigen manier zo moeilijk, maar wat hebben we een steun aan elkaar. Een PLUIM vor iedereen!

Ik ga zo de pc wegbrengen, want hij valt iedere keer uit. Hoop dat ik 'm vanmiddag weer terug heb, ander pas na het weekend. Gelukkig kan ik op de foon we meelezen, maar reageren vind ik via de foon niet handig.

Iedereen een fijne dag, en een knuffel voor alle kids ;-)

Geplaatst

dames, veel knuffel plezier!!

Henne, goed en leuk idee!! ik sta er wel open voor. Denk ook dat ik alleen kom, maar wie weet heb ik tzt mijn vriend ook wel al om, hahahahaha.

Viel me op dat in het DD-topic ook al iemand zo vroeg mag testen. Heeft gisteren een tp van 2 cryo's gehad en mag volgende week zondag al testen, toch een ruime week, volgens mij hanteren ze in Maastricht een termijn van 3 weken. Wel lang he?

liefs,

Tool

Geplaatst

Syl en Babeth have fun!!!!!!! Maar dat zal vast wel lukken.

Tool dat is idd vroeg testen na ruim een week. Het is echt overal weer anders.

Caro hoe is het met jou en je lijf??? Al van de verkoudheid af??

Hier heerlijk de hele bovenverdieping gedaan. Alle wasjes zijn weg, op gedene na die nog aan het drogen is. Bedden verschoond, gestofzuigt, kind in bad. Over anderhalf uur de pad op met de kleine richting afdeling röntgen. Hopelijk zijn ze tegen mijn manneke wel beetje lief, ik heb niet zulke fijne ervaringen met die afdeling.... we zullen zien, straks weten we het.

Geplaatst

Hihi ik heb net zes koekvormpjes besteld op die Zweedse site. Hoop maar dat het goed gaat :-)

Hapto was weer confronterend. Maar toch voelt het wel goed denk ik, moet het elke keer echt even laten bezinken. Kaartje 'aaien' is er nog niet aan te pas gekomen hihi. Vandaag kreeg ik opeens een stuk of wat balletjes toegegooid. Die ik dus braaf allemala opving. Of in ieder geval dat probeerde. Riep wel 'hoeveel komen er nog?'. Ja, waarom riep ik niet 'stop'. Waarom gooide ik ze niet terug. Waarom liet ik er niet gewoon een paar vallen. Kortom: waarom reageer ik op alle prikkels? Weer een inzicht om verder mee te gaan.

Fren, de was doen wij idd zelf wel, maar kan me voorstellen dat jij er dit keer enorm blij mee was!

Meisjes, ik ga even lunchen en dan wat mailtjes e.d. verwerken dus hopelijk ook de uitnodigingen voor de winterthee en zomerbbq ;-) Krijg er al helemaal zin in. Noemde Ivfsh laatst niet iets in Bunnik dat geschikt zou zijn voor de winterthee?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden