Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Fren, ik sluit me graag bij jou aan. Kan het niet beter formuleren!

Syl, lekker in pyama. Wij gister ook een latertje gemaakt al.

Knuffel meis, jij ook Ceeke. En iedereen natuurlijk!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Goeiemorgen meiden!

Ook ik sluit me bij Fren aan, zou het niet beter kunnen verwoorden!

En ik word nu al gek van dat geknal hier en vriend is chagrijnig, kan niet tegen de rotzooi boven... hoop dat het beter wordt zo.

Geplaatst

Ceeke veel plezier in jullie vliegtuig :-)

wat zijn die momenten toch hard als je je zo alleen voelt in een huis vol mensen.

Gisteren ook wat tijd (5 min) doorgebracht met mijn neefje, als schoonmoeder hem niet bij mij neer had gezet had ik er weer alleen naar kunnen " kijken".

Schoonmoeder zei later dat ze chagrijnig thuis kwam na het kopen van een kinderstoeltje omdat het voor ons kind had moeten zijn en niet voor hun kind, ze heeft er samen met mijn schoonvader veel moeite mee dat wij geen kinderen hebben en haar jongste zoon wel en dat ze hun enige kleinkind eigenlijk nooit zien.

Best hard om dat dan te zeggen op die manier.

Geplaatst

En toch is het goed dat die schoonmoeder van jou eerlijk is in haar gevoel, en t uitspreekt, maar idd. Wel hard.....

we zitten heerlijk hier in mtricht, vanavond gezellig etenrje. We gaan het gezellig maken! Nanlief en ik hebben het gevoel dat het verdriet en gemis altijd zal blijven, maar hebben de hoop dat er mooie en nieuwe ontwikkelingen komen waarin we geluk kunnen ervaren. Ik sluit me ook aan bij woorden van fren, kan t niet mooier formuleren!

Iedereen fijne dag en rustige jaarwisseling, dank voor al jullie support lieve meiden, het was heel fijn om hier t afgelopen jaar lief en leed te kunnen delen xxc

Geplaatst

Voor een ieder een fijne jaarwisseling gewenst. Ieder op zijn of haar manier, met hopelijk de mensen om zich heen waar men van houdt. Voor sommige een jaar om snel af te sluiten, voor andere een jaar om met vreugde op terug te kijken. Ik hoop dat 2012 voor een ieder geluk, gezondheid en liefde brengt (of voor sommige de broodnodige rust). Hoe divers dit topic is blijkt wel uit de reacties die gegeven worden en ik blijf met verbazing meelezen hoe een ieder steun vindt bij elkaar. Ondanks de verschillende fases waar iedereen in zit. Meiden TOP!

Hier een oud en nieuw waarin wij gezellig met zijn 3-tjes, plus hond blijven. De mogelijkheid om vroeg op bed te gaan liggen, wat tv te kijken en elkaar een gelukkig nieuwjaar te wensen. Voor het eerst geen vuurwerk, dus daar hoeven we niet voor naar buiten.

Heel veel plezier vanavond!

Geplaatst

Lieve meiden!

Wil jullie allemaal een fijne (en vooral veilige) jaarwisseling wensen en natuurlijk een goed 2012!

Groetjes en een hele dikke knuffel

Spaatje

Geplaatst

Ook ik wil jullie allemaal een heel gezond, liefdevol en goed 2012 alvast toewensen. En dat alle dromen uit mogen komen.

Liefs Guus

Geplaatst

lieve meiden!!!

dank jullie wel voor jullie steun, support, lieve woorden en brede schouders!! Ik heb genoten van onze lunches dit jaar en ben blij dat ik jullie heb leren kennen!!

Ik wil iedereen een heel mooi, bijzonder en gelukkig 2012 wensen en dat de paden waarop wij ons nu bevinden ons brengen waar we naar op weg zijn, een plekje van geluk met veel liefde en blijdschap!

gisteravond doorgezakt bij het verjaardagsfeestje, lekker witte wijn gedronken met ijsklontjes erin...mmm...ze vielen goed, had nergens last van, rond half 4 lagen we in ons nestje. was gezellig. benieuwd hoe lang we dit vandaag nog volhouden, hahaha. gaan steengrillen en hopelijk 12 uur halen, hahahaha.

fijne en veilige jaarwisseling iedereen.

ik stuur jullie nu alvast een lieve nieuwjaarsknuffel!!!

liefs,

Tool

Geplaatst

Voor het nieuwe jaar wens ik jullie

Tijd om van de kleine dingen te genieten

Rust om stil te staan bij mooie momenten

Sterkte om tegenslagen te overwinnen

Vriendschap om je hart te verwarmen

Humor om wat somber is te kleuren

Een glimlach om elke dag mee te beginnen

Een fantastisch Nieuw jaar meiden!

Geplaatst

Hallo meiden.

Ik lees eigenlijk elke dag wel bij jullie mee..

Ik wil jullie dan ook allemaal het beste toe wensen voor t jaar 2012!

Dat iedereen zich een weg kan banen/vinden op welke plek je je ook bevind in het hele proces..

Hopelijk mag 2012 in ieder geval een liefdevol jaar zijn!!

Liefs Naomi

@ zara, mocht je meelezen... Ik denk nog steeds veel aan je/jullie meis. Hopelijk gaat het je goed. X

Geplaatst

Ik lees ook veel bij jullie mee omdat ik jullie bijzondere vrouwen vind, veel in jullie verhalen herken en erg meeleef. Daarom wil ik jullie ook een heel mooi 2012 wensen dat je brengt wat je wenst en nodig hebt.

Liz, wat een prachtige nieuwjaarswens. Zelf geschreven? Ik zou hem graag op facebook willen plaatsen. Vind je dat oke?

Geplaatst

Wat kan ik hieraan nog toevoegen? Lieve meiden, alle goeds voor 2012 en ik hoop toch ook een hele mooie avond. Wensen en geluk zijn niet gebonden aan 31 december tenslotte.....

Geplaatst

Meiden ik sluit me aan bij alles wat er al gezegd is voor mij. wens jullie ongelooflijk veel geluk en goeds toe voor 2012. en dank voor alles het afgelopen jaar. dikke knuffel voor jullie allemaal.

Geplaatst

Dag lieve meiden,

Voor de aanstaande moeders, de behandelaars, de stoppers en de twijfelaars: Ik wens jullie zielerust. Dat jullie op een dag maar innig tevreden mogen zijn met waar jullie je bevinden in het leven: Achter de kinderwagen, aan 't prikken of werken aan een leven zonder kinderen, dat ook heel waardevol kan zijn. xx

Geplaatst
Ik lees ook veel bij jullie mee omdat ik jullie bijzondere vrouwen vind, veel in jullie verhalen herken en erg meeleef. Daarom wil ik jullie ook een heel mooi 2012 wensen dat je brengt wat je wenst en nodig hebt.

Liz, wat een prachtige nieuwjaarswens. Zelf geschreven? Ik zou hem graag op facebook willen plaatsen. Vind je dat oke?

Is prima hoor en hij is niet van mezelf maar vond m erg toepasselijk:-)

Geplaatst

Ben sinds dinsdag weer in het land. Meteen druk met werk en nu net dus pas bijgelezen.

Lieve meiden, een heel goed 2012! Ben blij dat jullie er zijn.

Geplaatst

Gelukkig nieuwjaar lieve door dik en dun meiden (en alle meelezers!)

Mijn broer en schoonzus zijn hier een aangezien die ook een rotjaar hebben gehad, hebben we om 12 uur met veel genoegen 2011 achter ons gelaten en afgesproken dat 2012 stukken beter gaat worden :-) Ik begin alvast met een fikse verkoudheid en te laat naar bed gaan hihi. Oh en tien euro in de loterij. Als dat geen mazzel is. Maar ook: een doos met eieren waar allemaal twee dooiers in zaten en gisteren een prachtige dubbele regenboog.......over symboliek gesproken.

Maak er wat moois van!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden