Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Elliebellie, dankjewel voor je prachtige mooie berichtje!!! Helemaal geweldig, het is ook zoals ik het voel. Ik zat gistermiddag met de kleintjes te schuren aan speksteen en te kleien, heel gezellig, knus en fijn, en zoveel plezier!! Het is zo'n klein dingetje in de week, maar het doet me zo goed, merk ook aan mezelf dat het me steeds weer triggerd om creatief te blijven, ook in mijn werk ( niet te veel stug doorgaan op een oud bijna verlaten pad) en nieuwe wegen in te slaan.

Hiernaast merk ik ook dat relatie beter is geworden, idd was de mmm een klap. Maar om af te sluiten: als er ook maar 1 eerlijke kans was, dan zou ik m pakken!! (wij ook kaartje ; -) de natuur heeft de beslissing gemaakt, maar laat nu zien via een omweg dat het leven zo de moeite waard is, en zo veelzijdig kan zijn, het gemis van moederschap blijft, van een gezinnetje, maar het is niet die alles opslokkende put waarvan ik dacht dat het was. Het is een andere weg. Anders niet. Henne, jij hebt het ook mooi verwoord, huilen als je huilen kan, en ondertussen energie herpakken en je richten op nieuwe kansen (had niet anders gedacht) Mocht je het overwegen, zou ik zeker kijken of er een kliniek is waar je eerder terecht kan (dermicis heeft meerdere vestigingen in het land en biedt vooral snelle zorg).

Syl, wat ben je toch een kanjer!! Goed dat je 1 koers vaart. Heel veel sterkte de komende dagen/ tijd met je schoonvader en familie, xxx

Lieverds, hier net uit het werk langs cerimacos gegaan, en nu dus in het bezit van een flink stuk speksteen en bijbehorend slijpmateriaal, beiteltjes, en schuurpapier. Je kan me niet gelukkiger zien op dit moment hahaha. Knuffel voor iedereen!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Fran, hoe gaat het met jou? Klinkt niet echt fijn daar...sterkte hoor!!! rustig aan xxx Hoe is het met de kleine Fiene?

Geplaatst

Ik doe rustig aan, koorts lijkt iets te zakken maar ben er nog lang niet. Zit nu in dubio of ik wel of niet zal kolven straks. Volgens m'n afbouwschema hoeft t niet nl, maar ik lees overal dat t verstandig is t juist wel te doen.

Kleine Fiene doet t ondertussen top. Ze eet goed, is vrolijk, kortom een heerlijk wijfie!

Geplaatst

Dat klinkt beter. Wil me er niet mee bemoeien...maarre hou je die onderkant ; -) ook in de gaten? als je die hechting niet vertrouwd naar laten kijken OK...; -) jaja wij bemoeien ons hier overal mee ; -) Als je maar snel beter wordt, alles voor de goeie zaak ; -)

Geplaatst

Meiden mooie woorden hier.

Ik schrijf zelden hier mee maar ken inmiddels aardig wat namen.

We hebben net onze laatste cryo tp gekregen vandaag was de bloedtest en die was negatief.

Dit was alweer de 4de poging. En voorlopig of misschien wel de laatste. Het is oneerlijk waarom kost alles zo duur. Waarom krijg je geen zekerheid. We hebben besloten om ons verder te richten op adoptie. En we zien wel of we het op kunnen brengen om volgende jaar nog een poging te doen als we geld hebben of als we het weer aan kunnen. Wat is het leven k en oneerlijk.

Meiden vinden jullie het goed als ik hier mee schrijf.

Geplaatst

Raba, welkom hier! Gewoon lekker meeschrijven, het is n fijne plek, kan je wel gebruiken nu, wat n rotbericht! Sterkte meis xx

Geplaatst

Via bovenin gebruikersinstellingen in de linkerkolom

Bij je handtekening die regel verwijderen die je toen dr tijd copy paste heb gedaan van babybytes om de ticker te maken.

Je gaat weer naar bijvoorbeeld babybytes maakt daar een ticker die je hebben wilt copy paste en plak in je handtekening.

Geplaatst

hallo Raba

welkom hier, schrijf lekker mee!! als oud Brusselgangster volgde ik je uiteraard , vind het ontzettend klote voor je dat het niet gelukt is!!! sterkte.

liefs Babeth

Geplaatst

Henne hier een virtuele knuffel van mij!!! hoop dat je wat slaapt en je je met de dag weer wat sterker en stabieler gaat voelen zodat je ook de afwezigheid van J straks wat beter kan hebben. de afleiding van een bruiloft zou juist leuk moeten zijn maar kan me voorstellen dat je het nu niet ziet zitten!!!

Geplaatst

Hoi dames,

Mmmmhhh, net een berichtje gepost, te vroeg op enter gedrukt en kan het berichtje dus niet meer vinden.

Was de hele avond weggeweest, maar wilde toch nog even melden dat er ontzettend mooie woorden zijn geschreven! Respect!

Fren, toen ik een borstontsteking had moest ik om de 20 minuten, 5 minuten kolven. Beterschap.

Ga hier eindelijk mn bedje in. Morgen vroeg weer op vanwege mijn werk. Ga dan vast spijt krijgen van mijn afgelopen meiden eet avondje. Ach, bijna weekend.

Voor iedereen die het nodig heeft een hele dikke knuffel.

Geplaatst

kalimera meiden!!

Fren, hoe is het met je ontsteking? lijkt me heel vervelend hoor!! en wat Kaartje ook al zei, let je ook 'daar beneden' goed op???

Henne, vervelend dat J binnenkort weg is, terwijl je hem nu het liefst dicht bij je hebt. En geen zin in de bruiloft, kan ik me wel iets bij voorstellen dat je daar nu geen zin in hebt. Had ik met de kerst. Wie weet wordt het toch nog gezellig. en zondag een extra slaper/eter erbij. Gewoon lekker simpel doen en chinees halen! Doe rustig aan meid! heb je al een reactie van dr. Pf. gehad?

we verheugen ons op ons weekendje weg. Ik heb eerst nog acupunctuur, dus ik ga volledig relaxed het weekend in. Straks een lekker dinertje bij het hotel, kon je meteen erbij boeken en mss morgen wel naar de Beekse Bergen of zo, we zien wel wat we gaan doen. Of een lekkere boswandeling maken. effe tijd voor ons tweetjes.gelukkig ben ik niet meer bongi, dus we kunnen aan de banga, hahahahahaha.

Babeth en Ceeke, knuffel voor jullie dames!!!

Caro, hoe is het met de twin???

Guus, jij ook weer binnenkort weer in het traject? toi toi toi!!

Es, hoe is het met je enkel? Is G al begonnen aan/met zijn nieuwe taak?

moet nu snel weer verder met werken. niet veel zin, nam het liefste vrij, nog effe wat laatste dingen klaar maken voor dadelijk.

voor alle meiden een dikke Tool-knuffel

:aaaflowersmiley::hugs2:

Geplaatst

Henne wat vervelend dat J weg moet straks voor een week, in deze zware tijd. Sterkte meis en net wat Tool zegt, lekker chinees halen voor het weekend, je zei zelf al dat je geen indruk hoefde te maken op die vreemde.

Fren borstontsteking, dat lijkt me heel pijnlijk. Hopelijk slaat de AB snel aan. Ik heb met afbouwen helemaal geen schema aangehouden, ben er van het een op andere moment mee gestopt, kolfde nog wel als ze heel vol waren, maar dan idd nog maar om de druk eraf te halen. Bij vragen kun je natuurlijk een lactatiekundige inschakelen.

Ik heb wat foto's op facebook en hyves geplaatst van ons nieuwe paleis, maar voor degene die dat niet hebben hier ook een paar.

[ATTACH=CONFIG]3662[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3665[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3666[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3663[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3664[/ATTACH]

Geplaatst

Heel mooi Sandra.

Hadden jullie nog iets gehoord over de oorzaak van Sylvester (naam klopt toch?)

Tool veel plezier, als er iets gebeurt laat ik het weten.

Fren beterschap.

Geplaatst

He san, mooie foto's wat hebben jullie tegen de muur in de keuken zitten bij de kookplaat?

En een wijs kereltje hebben jullie hoor.

Nou muis is nog wel haar evenwicht kwijt. Eet als een paard en ze wordt door de arts ouder geschat. In plaats van 9 wordt ze een jaar of 12 of 13 geschat. Dus wel even een tegenvaller. Over 2 weken terug en dan bloed laten prikken op lever en nieren.

Wel weer ruim 200 euro armer maar ze is alweer lekker aan het knuffelen. Dus komt wel goed.

Caro gaat het goed bij jullie?

Verder iedereen een dikke knuffel.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden