Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

TOOLTJE!!!!!!! Kom even kijken en wat zie ik, een plus! Echt wel te zien. Ik dacht wat zit ze nou te klooien met ovutesten, doe een zwangerschapstest mens! :-) En een stukje later lees ik dat je dat inderdaad gedaan had. Toptopic hier!

Esther lekker doorgaan met je tour langs de familie, wat moeten dit heerlijke dagen voor jullie zijn. Hoefde je niet te werken vandaag of heb je vrij genomen?

Miki balen nu die uitslag, hoop dat het allemaal meevalt!

Oh, Kaat miauwt... honger!

Geplaatst

Tool, joepie ook jij nu een positieve test. (Caro, ik zat ook al op deze test te wachten hoor haha). Hoop zo dat de test steeds duidelijker gaat worden. Ga je morgenochtend weer testen? Nu lekker eerst even je mannetje knuffelen.

Es, hoeveel dagen heb je nog nodig om de hele familie langs te gaan ;-) LOL. Wat zal iedereen blij zijn. Echt super.

Mik, wat een domper dat je nu toch opeens extra controles nodig hebt terwijl het nu juist lekker leek te gaan. Gauw dus laatste voorbereidingen treffen en misschien al heel snel jullie mannetje bij jullie. Spannend.

Geplaatst

## Breek ff in##

Dik en dun topic: Ja inderdaad de dames in deze topic worden steeds dikker met alle zwangerschappen hier!!

Tool en Esther van harte! Geniet van elke moment!

Hoop dat jullie zwangerschap voorspoedig zal verlopen.

##Breekt weer uit##

Geplaatst

De chaos blijft hier nog wel even aanhouden..........................Tooltje, meid.......superdepuper.....laat deze vibe voortzetten voor alle andere dames hier.

Je bent zwanger, hoe dan ook....nog pril....maar die plus staat er! Van mij een voorzichtige felicitatie. Whaaaa, het zonnetje schijnt hier nu ondanks de regenbuien en bewolking ;)

Geplaatst

vriend moest evven drie keer kijken. hij ziet een heeeeeeeeeeeeel licht plusje en had het natuurlijk veel liever dikker gezien. we hebben dus nog maar wat testen gekocht, voor morgen, overmorgen en de andere dagen, hahahaha.

hij zal wel te glimlachen in de auto. we konden het nog niet meteen erover hebben, want we hadden nog een passagier erbij.

dus morgenochtend gaat er nog een testje tegenaan.

Allemaal heel erg bedankt voor jullie lieve reacties!!! we durven er nog niet aan toe te geven, juist omdat het nog zo pril is en nog voor de officiële testdatum is gedaan.

Geplaatst

Zat ook al aan Sab te denken Fren! Leest ze ook niet meer mee dat ze gesms't moet worden met het blije nieuws? Denk dat als ze weer begint, ze dat ook zonder ons doet... Kan me herinneren dat ze vaker tijdelijk afscheid neemt om meer rust te hebben en logisch ook, voor sommigen werkt dat en anderen willen juist iedere stap delen...

Geplaatst

Sab sms-te me gisteren dat ze nog niet weten of ze door willen en het steeds voor zich uit schuiven. Had haar ook voor de Bbq gevraagd maar ze kunnen dan helaas niet. ze was nu wel weer getriggerd om mee te lezen :-)

Kom net van kraamvisite vriendin, poppetje van nog geen 1,5 week oud, geboren met net geen 37 weken, maatje 44.... Och meiden... En de mams helemaal hormonaal en moe en onzeker. En dat wil ik ook? Ja toch wel :-)

Geplaatst

Fren als je hierheen komt kan het volgende week! ;-) Maar das niet eerlijk he. Ik ben nog helemaal niet met de auto weg geweest en wil dat eerst eens rustig gaan uitproberen met man erbij, dus als jullie ook nog naar Lesbos gaan gaat dat inderdaad niet lukken.

Een keer in het weekend dan maar? Trouwens, hoe ouder hoe leuker denk ik dus wat mij betreft wachten we nog even, dat ze echt op elkaar kunnen reageren?

Geplaatst

TOOL :happydance: joepie!!!!!

Gefeliciflapstaart met je mooie posi test!!!! Eindelijk...... spannend he en dan gelijk weer onzeker. Die achtbaan gaat nog wel even duren, maar dat heb je er echt voor over!!

Geplaatst

had zojuist weer wat bruinig erbij. niet veel. beetje maar. heb echt t gevoel alsof ik ongi moet worden. hoop dat de test morgenvroeg iets duidelijker is. die onzekerheid, pffff

Geplaatst

ohhh Tool wat zenuwslopend, ik leef met je mee meid. Bruinig is oud bloed dus kan evt. van innesteling zijn

Geplaatst

wouw TOOL

maar wat maakt het je onzeker he

maar ikzelf had op dag 10 ook zo,n lichte test

en 2x licht bruin verlies

maar uiteindelijk wel een tweeling!!!

gefeliciteerd meid,en duimen draaien hier

Geplaatst

Net viel ik midden in het programma over draagmoederschap. Sven en Jeroen, zijn dat niet 'onze' IVF vaders? Ik ga eens even zoeken, want we horen nooit meer wat van ze toch?

Geplaatst

Heb het opgezocht en ze zijn het inderdaad! Heb even kort hun blog gelezen: ze hebben zoontje Joris en dochtertje Eva gekregen en hebben de bevalling gemist omdat ze te laat waren! Of verklap ik nu te veel? Sorry dan...

Het was Sven die op het forum zat maar waarom hij nooit meer komt? Te druk?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden