Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Tool wat een begrijpbare actie, ik kan me goed voorstellen dat het je nu juist meer de drang heeft gegeven om op te geven, toen ik hoorde dat het me was gegaan zei ik dat ook tegen mijn man, dit zou de laatste keer zijn maar stoppen lijkt me nu juist helemaal moeilijk.ik ben erg benieuwd naar de reactie van dr p.

Henne kan me niet voorstellen dat de spierpijngevoel van je zwaardere borsten komt, vanwege aanspannen bij de punctie lijkt me aannemelijker.hoe dan ook irritant ;)

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wen hoe is het met jou vandaag?

Guusje ik ben telkens kwijt waar jullie nu staan, maar je was toch bongi geweest? Dus dan komt de Tp er denk ik ook al snel aan?

Simba is idd erg stil, op Fb ook... Hoop dat alles goed is.

En hoe staat het met de strijk dames? Hier ook een aardige mand vol en totaal geen zin.

Geplaatst

Ach Tool je bent een jonge blom!!

Simba was wel op FB vandaag toch?

Irritant Henne! Maar ik weet dat je heel snel spierpijn kunt krijgen van een rare beweging dus dat gespannene bij de punctie klinkt niet zo gek. Heb een keer een paar takken gesnoeid boven mijn hoofd en had de volgende dag last van mijn arm! Snapte er eerst niks van wat het kon zijn... En om maar niet te spreken waar ik momenteel allemaal spierpijn heb van wieg in wieg uit, box in box uit etc...

Geplaatst

tool, wat een bijzonder beslissing. ik kan mij het helemaal voorstellen dat je het nu nog niet kan afsluiten en accepteren. je lichaam heeft immers laten zien dat het wel een bevruchte eicel accepteerd. En de leeftijd: onzin! (zegt een bijna 40 jarige) de huidige veertigers zijn de dertigers van nu.....ha,ha. zonder dollen: als je leest hoe vaak het op het 40+ forum goed gaat dan heb ik alle vertrouwen in ruime dertigers. Ben benieuwd wat dr. Pf gaat terug mailen.

Henne, hoe is het met jou en de tweeling? vervelend die steken. hopelijk gaan ze snel weer weg. hoe is het verder met je buik?

ego. Gisterenavond gezellig naar vrienden geweest op daar te eten. in onze omgeving weet niemand van onze behandeling dus ik kon niet laten merkrn dat mn buik erg van slag was. aan het einde vd avond bleek het toch teveel te zijn geweest waardoor ik vannacht bijna dubbel hebt gelegen van de pijn. ik lig nu ook nog even op de bank maar door te rusten is de pijn gelukkig weer minder. ik zit nu alleen met het feit dat ik vanavond met 2 vriendinnen uit eten zou gaan. zit mij nu af te vragen hoe ik dat ga oplossen. Nu mn buik werr rustiger is, durf ik het wel aan maar ben zo bang dat het toch weer teveel wordt en morgen moeten wij weer on 6 uur in de auto zitten voor de evt tp. sorry voor mn egobericht en geklaag

Geplaatst

Mooi gezegd wen over de huidige veertigers! Balen dat je zo'n last van je buik had, misschieN nog even afkijken, nu rust houden en echt niet te laat maken? De afleiding is natuurlijk ook wel fijn.

Hihi Henne, de mijne is klaar! Was gelukkig niet veel....nu Imke nog even op bed leggen (gooit de planning in de war) en dadelijk even naar kennissen, lekker op het fietske, hier is het nu ook lekker weer!

Geplaatst

hey meiden,

Tool, goede beslissing. Doen waar jullie je goed bij voelen en de rest lekker laten lullen. Iedereen heeft toch wel een andere mening en je zit op niemands goedkeuring te wachten.

Henne, jij bent toch ook hypermobiel? dan heb je toch altijd wel ergens spierpijn.. ik vraag me allang niet meer af waar het vandaan komt. Ik weet niet beter.

Wen, ik zou effe gas terug nemen als ik jou was. Uit eten kan altijd nog! je ziet het, je lichaam fluit je nu al terug. Maar doe waar je je zelf goed bij voelt natuurlijk

Syl, hoe is het nu met Kayla???

Es, heb je een foto van de oorbellen of een link? je hebt me nieuwsgierig gemaakt ;-)

Geplaatst
En de leeftijd: onzin! (zegt een bijna 40 jarige) de huidige veertigers zijn de dertigers van nu.....

precies! het zijn meestal die meiden in de twintig die "ons" oud vinden... wacht maar tot ze zelf zo oud zijn. Kijken of ze 40 dan ook zo oud vinden :-P Je bent zo oud als je je voelt.. das bij mij de ene keer 18 en de andere keer 100 ;-) maar meestal 18 hoor hihihi

Geplaatst

henne, kan heel goed nog van de punctie zijn, zeker als je toen toch (onbewust) veel spanning hebt gehad op je armen/schouders/borst

Geplaatst

Strijk gedaan, nu buiten....vind ik het te warm....aarrrgghhh

Wen doe rustig aan hoor, misschien beter om vanavond het etentje af te zeggen of het kort te houden. Rust is nu heel erg belangrijk, zeker met het oog op de tp. Slik je wel paracetamol? Zeker doen hoor! En veeeeeel drinken.

Sen ik ben in sommige gewrichten hyper, maar niet op alle. Nou ja, het zal wel weer over gaan. Caro, ik zal vast gaan trainen ;-)

Tool, leeftijd is maar 1 factor in het geheel hoor. En die lijkt me op dit moment niet de reden om te stoppen toch?

Meiden geniet van het zonnetje, heerlijk, maakt het allemaal net wat makkelijker.

Geplaatst

nou het zonnetje zit hier achter de wolken.. weet niet of hij nog tevoorschijn gaat komen. Gisteren was het lekkerder...

en strijken.. doe ik zelden. Gelukkig draagt mn vriend bijna nooit overhemden en ik nooit blousjes(alleen als ze strijkvrij of van die kreukdingen zijn) en de rest sla ik uit en hoppaaaaa klaar :-) als je het een half uur aan hebt, zitten er toch alweer kreukels in. Ik haat strijken en ik kan het ook voor geen meter. Bepaalde dingetjes die wel gestreken moeten worden, hou ik apart en spaar ik op.

Geplaatst

tussen oplossing gevonden. ik heb mn vriendinnen uitgelegd dat ik mij niet fit voel en gevraagd of zij mijn kant willen op komen ipv dat ik zelf bijna een uur in de auto moet zitten (zouden nl in leiden uit eten gaan). nu komen ze deze kant op en doen wij een hapje in een strandtent. daarna gaan ze weer naar huis. Lig ik toch weer bijtijds op bed en wordt het niet laat.

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]4067[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4068[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4069[/ATTACH]

Hoi lieve meiden,

vanmiddag hebben wij Kayla laten inslapen, het was een moeilijke beslissing en tot vanmorgen had ik tijwfels.

Ons lieve forumvriendinnetje Kaartje is naar ons toegekomen en heeft ervoor gezorgd dat Kayla op een vredige manier is ingeslapen.

Mijn eigen dierenarts was met vakantie daarom had ik Kaartje gevraagd. Ik ben haar heel dankbaar. We hadden al een paar dagen contact met elkaar maar gisteren de knoop doorgehakt dat het niet meer langer kon.

Het is leeg in huis, en we zijn verdrietig dat we weer ergens afscheid van moesten nemen. We hebben ze zelf naar het crematorium gebracht. Met een goed gevoel kijken we erop terug.

Gisteravond nog naar Simpel geweest waar ze schandalig verwend is met vlees, koekjes en slagroom toe. Gelukkig hebben we daarna samen goed geslapen, laatste keer Muts in bed.

Geplaatst

Tool top zeg dat je doorgaat!! En wat betreft leeftijd, niemand heeft daar wat over te zeggen. Je voelt zelf echt wel dat je nog heel jong van lichaam en geest bent!!!!

Henne weer andere lichamelijke kwaaltjes. Het ene vloeit over in het andere. tijd dat daar meer rust in komt. Lijdt je wel weer af van buikrommeltjes of niet?

Wen prima oplossing!! Veel plezier en eet smakelijk!!

Hier weer lekker thuis van mijn werk. Was druk dus lekker geen tijd om na te denken, komt gelijk weer net als ik thuis was natuurlijk, dag 5 (dag 1 is tp dag) is al weer ver voorbij!! wat gaat het toch snel....

Geplaatst

Syl wat ontzettend verdrietig. Heel veel sterkte en fijn dat "ons" Kaartje haar op een vredige menier heeft kunnen verlossen.

Heel begrijpelijk dat het huis leeg is.

Zwaar is dit afscheid en groot het verdriet, mooi de herrineringen die ze achterliet.

Rust zacht lieve Kayla....

Geplaatst

Och lieve Syl en J, wat ontzettend verdrietig.... Bij alles wat jullie te verstouwen hebben en hebben gehad nu ook nog dit afscheid van jullie lieve mutsie. Wat fijn dat Kaartje jullie erbij heeft kunnen helpen en dat je er dan toch met een goed gevoel op terugkijkt..... Veel sterkte, dikke knuffel!

Geplaatst

lieve syl, toch de moeilijke beslissing genomen mbt kayla! lief dat kaartje jullie heeft kunnen bijstaan. heb de tranen in mn ogen staan. begrijpelijk dat t huis nu leeg voelt. willen jullie haar weer thuis hebben na de crematie? heel veel sterkte lieverd, ook voor j.

Geplaatst

we hebbeb trouwens al bericht van dr. pf. gehad. is idd mogelijk om t in eigen cyclus te doen. verhogen naar 10mg/dag . 10 dgn voor ovu beginnen. 3dgn voor en 3 dgn na ovu het infuus. we hebben onder t genot van t zonnetje en n heerlijke wandeling besloten om na de volgende bongi ermee te beginnen. dan ben ik ook alweer wat langer met de dhea bezig. zal ook nog ns vragen voor dat ene wen, dat eigenlijk gelijk is aan fraxapine. meen ergens gelezen te hebben dag aspirine en predn niet samen kon.

Geplaatst

Ohhhhhhh lieve Syl, wat verdrietig maar ook dapper dat jullie dit besluit hebben kunnen nemen. Sterkte en een dikke knuffel!

Henne en Wen, goed broeden hé!!

Tool, ik gebruik aspirine en prednisolon. Kan samen maar wel met maagbeschermer!

Lieve meiden, bedankt voor jullie lieve reacties in deze verdrietige dagen. Ze betekenen veel voor ons! Nu ff thuis, zo eten bij mijn ouders en morgen weer terug. Liefs voor allen.

Ceeke

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden