Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

*Breek even in:*

@Henne: heel veel succes vandaag! Ga voor je duimen! Voel je je al weer wat beter?

@Wen: Super score meid! Duim voor jou voor een mooi aantal bevruchtingen en een goed bericht vandaag!

*Breek weer uit*

Liefs, Beanie

Geplaatst

Wen wat een mooi aantal!!!!! Op naar een mooie tp!!

Henne hopelijk ben je nu weer in het bezit van een of twee mooie emmy's in je buik en kunnen we elkaar goed vasthouden op het bankje.....

Eef een heerlijke vakantie achter de rug, jammer dat je dan al weer terug moet he?

Ruby las ergens dat je al 1 boek hebt uitgelezen, lekker he. Veel plezier op de taptoe!! Ik hoorde mijn broer ook over erheen gaan met zijn meisje. Wie weet is het wel dezelfde!!

Syl hoe zijn jullie de nacht een beetje doorgekomen met jullie Mutsie??? Oh het beestje toch, is een deel van je leven, jullie "kindje" zo ontzettend verdrietig dat het zo slecht met haar gaat. Dikke knuffel voor haar en jullie!!!! Hoop dat we snel tijd hebben voor een klaagbijeenkomst!! hihi. Komende weekenden hebben we het druk, dat wil zeggen ik, ik moet nog 2 weekenden werken en dan gaan we mijn eerst komende vrije weekend maar weer eens naar mijn ouders, zijn we al lang niet meer geweest.

Babeth de tijd kruipt, juist omdat mijn lichaam nu al een loopje met me neemt. Ik ben met vlagen ontzettend misselijk, opgezette onderbuik, heel moe en het "rommelt" van binnen. Net als toendertijd met R. Het is nog veel te vroeg voor allemaal erg frustie!!! En ik ben alleen maar aan het werk nu dus zie R helaas niet veel de komende dagen.

Tool je klinkt al weer krachtig zeg. Neem de tijd voor de verwerking en hopelijk lost je lichaam het deze keer zelf op zodat je niet ook nog een langdurige nasleep hebt. Dikke knuffel voor jou ook!

Geplaatst

Even snel, gaan zo weg (tp 12 ur). Buik wat minder pijnlijk, gewicht vanochtend 3 ons minder dus goed teken. Nog wel wat verhoging en snotterig, voel me zeker niet fit. Maar toch wel wat beter dan gisteren geloof ik. Als eerst die tp maar achter de rug is. Weet niet wat het is, maar heb enorm het gevoel dat ik ze bij me moet hebben om me beter te voelen.

San nog een weekje...de zwaarste week.

Wen nog even en dan heb jij ook het verlossende telefoontje.

Syl sterkte met jullie kleine mutsie.

Tot later!

Geplaatst

Wen, hoe is het gegaan?? hoeeveel zijn er bevrucht???

Henne, nu goed warm houden en samen met San op t wachtbankje, we slepen je er wel doorheen!

Geplaatst

pfffff.....nog niets gehoord. stresslevel erg hoog. Ik heb manlief nu net naar gent laten bellen en de telefoniste vertelde dat men nog druk bezig is met rondbellen en dat ik voor 2 uur de uitslag kan verwachten........

Geplaatst

Wen wat zenuwslopend zeg!

Wij zijn thuis, twee mooie achtcellige embryo's meegekregen. Rest zag er ook goed uit, alleen nog niet allemaal even ver doorgedeeld. Maar ze verwachtte wel een aantal cryo's. We wachten af.

Buik zag er redelijk rustig uit. Temp. in gaten houden, rustig aan, paracetamol en veel drinken. Wat ik al deed dus. En ja, dan zijn de wachtweken dus weer begonnen hè.... Trek het nu al niet meer haha.

Meiden geniet van de zon, ondanks alles....

Geplaatst

Super Henne!! Heel blij te lezen dat je twee goede embryo's bij je draagt! Hou E goed warm, ze zitten heerlijk bij jou!

X

Geplaatst

Henne, joepie! 2 mooie emmy's in je buik! En waarschijnlijk ook meerdere cryo's. Heel veel succes!

ego: zojuist gebeld door Gent. Van de 19 eicellen waren er 15 rijp. Hiervan zijn er 9 stuks gaan doordelen!!!!. Sinds 2007 nooit meer zo'n hoog aantal bevruchtingen gehad. (de laatste keer in DD namelijk maar 2 stuks en meer als de helft onrijpe eicellen.)

Ben helemaal blij. Aangezien wij precies op de grens zaten van dag 3 of dag 5 tp, mochten wij nu zelf kiezen wat wij wilde gaan doen. Uhhh......daar had ik helemaal nooit over nagedacht. Ik heb nu kunnen afspreken dat ik aankomende maandag (dag 3) in principe voor een tp gaat, maar als maandag mocht blijken dat er nog behoorlijk veel mooie emmy's aan het doordelen zijn, ik dan alsnog mag kiezen om de tp nog 2 dagen uit te stellen. Dit gebeurd dus maandag nog in overleg met de arts en het lab.

Maandag dus naar Gent en mogelijk dus een tp (of nog niet......ha,ha)

Geplaatst

Super Wen!! Weer een mooie stap gezet, echt goed nieuws.

Ik ben hier weer aan het stressen of de emmies er niet uitrollen met al die utro prut mee. Weet dat het niet kan, maak mezelf even lekker gek :-) ga Zita maar eens opzetten. En een lijstje met huishoudklussen maken voor J ;-) want ik doe de komende dagen niks.

Geplaatst

Henne, wauw 2 8-cellige Emmy's terug geplaatst!! Nu lekker broeden!! :-)

Witje, las dat je last hebt v vlagen misselijkheid. Heb jij ook pregnyl moeten prikken voor de eisprong?

Ik was hier nl de eerste week heel misselijk van..

Wen, wau, wat een goede score! En goed opgelost zo met de tp!

Tool, hoe gaat t met jou/jullie?

Geplaatst

Oh ja, simba, hoe gaat t met jou? Al zo lang niets van je gehoord... Ook niet in t uitgerekend in juli 2011 topic..

Is er trouwens iemand die nog privecontact heeft met zara? Ben zo benieuwd hoe het met haar gaat...

Geplaatst

Henne wat een mooi nieuws zeg...ws ook nog een paar cryo's!!!helemaal super maar die gaan jullie niet nodig hebben. oh wat zou het mooi zijn als het dit x eens goed zou gaan bij jullie!!!

En wen ook al zulke mooie berichten!!! serieus waar ik ben er gewoon blij van vandaag. op naar maandag meis!

Geplaatst

Ja...heel erg blij mee!!! Ik merk ook dat ik nu wat meer gedachten toe durf te laten. het komt wat meer binnen nu geloof ik.

Geplaatst

Henne!! Gefeliciteerd met je mooie kindjes-to-be!

Laat ze allebei maar blijven zitten, je hebt nu toch even je handen vrij en dan ben je gelijk gesteld! :-)

Heel veel succes tijdens de wachtweken. En veel wandelen he, net als Caroline destijds. Draag krijg je mooie tweelingen van heb ik geleerd!

liefs

Geplaatst

Henne,, wat super, 2 mooie emmy's aan boord. Zorg goed voor ze ;)

Wen,, wat een goed bericht zeg! Echt super.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden