Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

He Fren ben je er? Hoe is het? Al gestopt met regenen? Zag net op het journaal inderdaad veel regen in die contreien... Leuke foto op FB van Fientje!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hey meiden,

even snel bijgelezen, heel de middag bijgekletst met een vriendin die ik al een paar maanden niet had gezien.

Wen, wow zeg wat een topscore! boven verwachting. Gelukkig viel de punctie mee. Hopelijk morgen zoveel mogelijk bevruchtingen. Draag nu een paar uur per dag de bekkenband en ik moet zeggen het helpt echt wel. Haalt natuurlijk niet alles weg maar het voelt een stuk minder pijnlijk aan allemaal.

Fren, hopelijk schijnt morgen het zonnetje daar en kan je lekker van je vakantie genieten. Wat knap dat Fientje het zo goed doet! Leuke foto op FB

Syl, ik heb ook geen idee wat curry inhoudt?! iets pikants waarschijnlijk? ik ken alleen currysaus maar dat zal het wel niet zijn hahaha

Geplaatst

oja Syl, snap heel goed hoe je je voelt hoor vwb dat jongste neefje. Ik heb heel wat jongere neefjes/nichtjes die ondertussen ook bijna allemaal al kindjes hebben en dat was iedere keer weer zo confronterend en frustrerend. Knuffel voor jou

Geplaatst

Een Thaise curry met kokosmelk.

Ivfsh heeft toen eens een verse gemaakt volgens mij. Je hebt rode, groene en gele curry. Lekker en pittig.

Geplaatst

Mijn hoogzwangere overbuur heeft een fotosessie gedaan (prima, leuk echt waar) en plaatst dus zelfs de buikfoto's waarop ze verder in dr niksie staat op fb.... :-s geweldig, voor al je vrienden en hun partners in je blote kont. En toch raak ik er nog sjagrijnig van ook, want als zal ik zulle foto's niet op fb zetten IK WIL OOK ZO'N BUIK! Zo, hèhè..Dat moest ik een kwijt. En dan nu nog even wat drinken p, een paracetamol nemen en gaan slapen. Morgen hoop ik een betere dag.

Syl knuf, is allemaal niet leuk. En al helemaal niet omdat jullie door externe omstandigheden moeten wachten.

Caro volgens mij schreef Fren dat ze op plaats van bestemming was. F. was al een hit :-)

Sen fijn dat de bekkenband steun geeft, toch een beetje minder pijn hoop ik. Hoe gaat het nu trouwens op je werk?

Esther een beetje tot rust gekomen?

Ruby lekker genieten op de camping, ver we van de badkamerperikelen. Hoop dat je beetje uitrust.

Tool, denk aan je...zo lief reageren naar wen en mij terwijl je zelf weer met lege handen staat. Ik schaamde me opeens echt een beetje....

Lieverds ik ga naar bed. Tot morgen.

Geplaatst

Henne, jij bent de volgende buur die haar mooie buikfoto plaatst, alleen en verder niet zo bloot waarschijnlijk... ;)

Net gecorrigeerd, buikfoto werd buikpotig ...

Geplaatst

Hee meiden!

Inderdaad: mjammie: curry! Je hebt Thaise en Indiase en vast nog wel meer. Ik vindt zelf de Thaise zalig. Deze week nog Indiase gemaakt voor ar. Liefde van de man fastfood de maag, haha. En hij vindt Indiaas heerlijk, dus hopelijk houdt ie weer heel veel van me :-)

Bizar hè Henne. De vrouw van m'n neefje staat zo op het geboortekaartje van hun kind!!! Te bizar: meest ordinaire geboortekaartje ooit. Net wat teveel naakt, heel ongemakkelijk. Lieverd, hopelijk komt die dikke buik heel snel bij jou!!! Het is tijd voor positief nieuws bij jullie. X!

Wen: wat een goed nieuws! Super! Wat een mooi aantal.

Syl: hoe was de verjaardag van je schoonmoeder? Zal niet makkelijk zijn geweest...

Tool: nog even dikke knuffel voor jou!!

Geniet van jullie weekend meiden!

X

Geplaatst

Wen, zo doen ze het in Brussel ook ja maar om de punctie in je uppie te doen is verre van "prettig", fijn dan zo'n meelevende arts.

Syl, die ik ga maken is Korma, maar moet bekennen....voor het eerst proberen en is uit een potje waar ik het eea aan toe moet voegen.

Tool ging het sporten een beetje?

Geplaatst

Henne, staat ze verder in dr naakie op die foto's dan???? lekker exhibitionistisch wijf zeg :-P Nee maar heeeeel logisch dat het steekt, zou gek zijn als dat niet zo was.

Over mn werk kan ik nog niet zoveel zeggen op dit moment, was een rare week. Maandag natuurlijk bij arbo en vk geweest en telefonisch gesprek met uwv gehad, dinsdag thuis gewerkt, woensdag wezen werken maar manager was er niet, en gisteren en vandaag vrij. Even komende week aankijken dus...

oja succes morgen met de tp!!!

Geplaatst

We waren met zijn viertjes, behalve jongste broertje, vriendin en kleinkind die waren er niet. Was gezellig maar raar.

Henne FRUSTREREND!!! Van de zw D&D is het wel leuk!

Heel veel succes morgen.

De curry was ook kant en klaar hoor van Blue Eliphant, verkopen ze bij de AH en erg lekker. Indiaans curry nooit geprobeerd.

Geplaatst

Gaat niet goed met onze kleine muts, dierenarts is met vakantie. J had afspraak voor prednison spuit maar zou 15 min later kunnen maar dan waren ze dicht? Eigen arts is met vakantie. Heb contact met Kaartje. Als we ze moeten laten inslapen dan liever bij iemand die we kunnen en vertrouwen.

Geplaatst

Henne succes morgen met de tp!!!

of het door de prednisolon komt?? dan zou ik er toch ook wellicht meer moeten hebben gehad??? of ik ben door mijn eireserves heen.

Het doet me wel wat, jullie berichtjes. niet dat ik niet meeleef met jullie, maar we hadden nu gewoon 6 weken kunnen zijn en dan dinsdag wrs een kloppend hartje hebben kunnen zien en ja, nu zitten we idd weer met lege handen.

als het nu in een keer niet gelukt was, dan had ik daar meer vrede mee kunnen hebben dan met deze situatie, even zwanger zijn. ik weet nu dat mijn lichaam het met deze combinatie dus wel accepteert en dan is het dus dubbel zuur als het toch nog mis gaat. en ja, kun je wat doen aan een beter eicelkwaliteit??? dhea verhogen (en nog meer 'baardgroei')? denk dat ecd nog een beter optie is. jongere eicel en dus wellicht ook van betere kwaliteit.

en de waarom-vraag, tja, die kunnen we toch niet beantwoorden.

lesgeven ging wel, was wel weer even wennen. 3 weken niets gedaan. op de sportschool weet men het natuurlijk niet, tenminste, niet de leden, wel een aantal collegaatjes (4 in totaal). Het liefst deed ik niets meer, maar ja, dat komt mijn figuur niet ten goede en daar zou ik uiteindelijk ook aan onderdoor gaan. heb het sporten nodig.

over een paar weken ga ikde zumba/shape weer erbij geven.

het liefst wil ik meteen verder en van de andere kant ook weer niet.

zit met mezelf in de knoop en vind het moeilijk om het een plekje te geven.

het vloeien is ook niet dat je zegt, wow, wat veel. zul je zien dat het vruchtje er nog zit dinsdag, net als de vorige keer. maar dan vraag ik woensdag meteen of ik donderdag of vrijdag gecurreteerd kan worden.

lief dat jullie aan ons denken, en wegblijven kan ik ook niet. daarvoor heb ik jullie te lief. mss dat ik wat minder zal reageren, ik weet het niet.

tis gewoon sjit met een grote letter S

Geplaatst

Meiden, lig al lekker in bed met een kruik.

Hebben vandaag ook weer veel gelopen op het strand en in de stad.

Morgen naar rennesse en eten bij een pannenkoekrnhuis als afsluiting.

Zondag moet ik vroeg weg naae vught voor de taptoe. a breekt dan samen met mijn tante de tent af. dikke knuffel allemaal.

Geplaatst
Gaat niet goed met onze kleine muts, dierenarts is met vakantie. J had afspraak voor prednison spuit maar zou 15 min later kunnen maar dan waren ze dicht? Eigen arts is met vakantie. Heb contact met Kaartje. Als we ze moeten laten inslapen dan liever bij iemand die we kunnen en vertrouwen.

ah Syl,wat erg!! hoop niet dat het zover komt!!! sterkte meid!!!!

Geplaatst

Lieve tool, wat een moeilijke tijd hè meid, het is zo ontzettend hard en je zit met zoveel vragen, onzekerheden, emoties ....misschien nog een gesprek in DD aangaan over zijn advies? En bespreken ecd?

wat het vloeien betreft je hoeft niet persé heel veel te vloeien, bij mij was het net als bij een menstruatie al ging het ongeveer 1.5 uur gepaard met rugweeën, dát had ik juist niet verwacht.

Sterkte om weer in balans te komen en alles op een rijtje te zetten!

Syl, het gaat dus zo beroerd met die kleine Kayla?Sterkte meis!!

Geplaatst

lieve Tool, vind het zo rot voor jullie. Ik hoop dat je het snel een plekje kunt geven en weer verder kunt met wat jullie dan ook beslissen. Voor nu een warme omhelzing

Syl, ik hoop dat het niet zover komt met Kayla. Sterkte meis, dikke knuffel

Geplaatst

Tool wat zeur is het toch meid. Zucht :-(

Wat moet je er nu mee, er is hoop maar zoveel verdriet, wat is nu beter. X

Blijft moeilijk met mutsje, geen pijn maar ook niet meer gelukkig vooral door dementie, ze is anders. Hoesten is weer minder geworden. Ze ligt nu langs me als te snurken, hopelijk houdt ze het droog.

Welterusten meiden.

Geplaatst

Moeilijk Syl, sterkte met haar!!

Tool doe waar je je goed bij voelt, of je nu wel of niet reageert, het is altijd goed hè !

Ik ga maar eens de douche en mijn bed opzoeken....

Geplaatst

Syl, sterkte met je lieve Kayla, wat moet dat moeilijk zijn...

Tool wel herkenbaar jouw verhaal, ook al is het allemaal anders. Wie weet wat er nog op jullie pad gaat komen. Je vecht er keihard voor en dan staan je met lege handen. Heel erg begrijpelijk na deze poging dat je niet in 1x zegt, dat was het dan. Hele dikke knuffel voor jou en je mannetje, rustig laten bezinken allemaal, nu eerst bijkomen xxx

Wen voor jou zo'n geweldig succes ook !! Heel veel succes voor jou en Henne aanstaande terugplaatsing, leuk met zijn twee op de wachtbank ; -)

Es jij helemaal gerustgesteld weer, goed! lekker dat je weer een hartje hebt zien kloppen ; -)

Hier morgen nog 1 dagje fietsen en dan weer richting huis. Super vakantie met veel en lekker zon, eten, relaxen en.. mijn opdracht afgemaakt en ingeleverd ; -) trots op mezelf!slaap lekker allemaal en tot schrijfs weer, maar dan met snellere wifi ; -) Fren, superfoto van Fiene! wat een schatje!

Geplaatst

Eef wat is jullie vakantie omgevlogen zeg, fijn dat ie in alle opzichten geslaagd is!veilige terugreis!

Henne voel je je iets beter en kijk je wat meer uit naar de tp? Iig heel veel succes.

Wen op naar een mooi bericht, ook weer een erg spannende stap.

San, over een weekje al testen, hoe gaat het? Ik kan me voorstellen dat de tijd nu sneller gaat met R om je heen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden