Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ceeke dikke knuffel terug. Voelt het verder goed voor jullie met hoe alles gaat?

Tool begrijpelijk dat jullie doorgaan, de aanhouder wint maar je ziet het hier dat dit idd zo is. Hoop ook voor jullie.

Sandra we gaan echt snel afspreken, ben nu meer flexibel en wil snel knuffelen met R.

Geplaatst

Aww Syl, wat verdrietig :-( maar gelukkig dat kaartje jullie hierin heeft kunnen bijstaan. Wat zal je haar missen je mutsie. Een heeeele dikke knuffel

Geplaatst

Ohhh Syl en J, wat ontzettend verdrietig, maar ook erg liefdevol tegelijk, jullie hebben haar een geweldig leven gegeven. Wat bijzonder mooi dat Kaartje jullie bijgestaan heeft, sterkte lieverd!!

Moest echt even slikken bij de foto's, hee erg waardevol.

Geplaatst

RIP Kayla. Sterkte met dit verlies Syl. Jullie zijn goed voor haar geweest.

Kaartje, heel lief van je.

Ceeke, jij ook een knuf.

Geplaatst

Syl,, wat een groot gemis en verdriet. |Heel veel sterkte.

Geplaatst

Oh Ja Syl R knuffelen, hoewel het niet echt een schootjongetje is hoor. Zit geen moment stil.

Mooie foto's. Ze heeft bij jullie idd een heel mooi leven gehad.

Sen hoop dat er geen fam van je betrokken was bij de aardbeving!!

Eef zou volgens mij idd vandaag weer naar huis komen.

Geplaatst

Even kort meiden, vandaag de hele dag geholpen bij de Leidsche Marathon, en ben op.

Henne, bongi is weer geweest, en vrijdag 1e echo al weer.

Pauze:

Zara: Voor nu genieten van wat wel is en oriënteren op mogelijkheden

Roestvlek:

Sab: Nog niet uit over wel of niet doorgaan....

Tool: geen idee wat nu

Voortraject

Sylvino: acupunctuur, afvallen, gezond leven, man moet ook. Vitamines slikken.

Ceeke: vitamine D, omega 3 en ijzerpreparaat als voorbereiding voor de cryo poging (met prednisolon en intralipid) in april 2012.

Behandeling

Guusje: vrijdag 25 mei 1e echo (cryo's)

Wen72: icsi 5 met intrallipid, heparine, pipelle (en prednisolon?). 1e fm 14 mei.

Wachtweken

Witje: 16-5 tp van 1 8-cellig embryootje. Bloedtest 29-5. (stiekum samen al thuistesten op 26-5)

Henne: icsi7 met prednisolon, 19 mei tp twee 8-celligen, testen rond 30 mei

Zwanger:

Miki: uitger. datum 9-6-2012

S€N: uitger. datum 24-08-2012

EDR (Esther): uitger. datum eind december

Geboren:

Simba: bevallen 18 juli 2011 van dochter Sanne Jasmijn

Ursela: bevallen 2 augustus 2011 van zoon Storm

Sandra: bevallen 5 augustus 2011 van zoon Ruben

Babeth: bevallen 8 augustus 2011 van dochter Imke

Laika: bevallen 16 oktober 2011 van zoon Jim

Dublin: bevallen op 9 dec 2011 van dochter Caitlin

Ivfsh: bevallen op 13 januari 2012 van dochter "Catootje"

Fren: bevallen op 14 februari van dochter Fiene

Caro: bevallen op 14 februari van dochter Kaat en zoon Bram

Nieuw hoofdstuk na mmm:

Eef: Verder met ons leven.

Rubster: Verwerken is begonnen. Nu verder met ons leven

Kaartje: We gaan verder met ons leven, het wordt spontaan of niet.

Spaatje:

Geplaatst
Getver, een aardbeving in noord Italië! Sen toch geen familie getroffen hoop ik? In Eef zal toch wel al in Nl zijn?

erg hè.. er zijn meerdere doden waaronder de meeste fabrieksarbeiders :-( is in Sant'agostino bij Ferrara in Emilia Romagna dat is ongeveer 100km ten ZuidWesten van waar mijn familie woont (Padova). Eef is volgens mij al onderweg naar huis maar zat ook niet in die buurt dacht ik

Geplaatst

Och syl wat verdrietig! Heel veel sterkte meis! Je was zo gehecht aan het lieve beest...moet echt een gemis voor jullie zijn!

Ceeke fijn wat van je te horen. Trekken jullie het samen een beetje? Zware tijd voor jullie!

Hé bah wat een nare berichten hier zo hé?!

Wen voor ik het vergeet, heel veel succes morgen!

Henne jouw buik weer wat rustiger? Beetje kunnen genieten van het mooie weer?

Sen dit zijn de oorbellen http://www.trendjuwelier.nl/ti-sento-sieraden/creeer-je-eigen-look/

De hangers zijn in het zachtrose ipv deze kleur

[ATTACH=CONFIG]4073[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4074[/ATTACH]

Geplaatst

serieus Sen? Lachen! Ja, ze zijn ook echt wel heel erg leuk...dat vond ik al toen zij ze in had afgelopen winter. De leerling van wie ik ze kreeg heeft zelf een stuk of zes verschillende hangertjes in verschillende kleuren.

Babeth ik durf nog niet :( Ik denk na woensdag, dan heb ik weer een echo gehad en ben ik negen weken geloof ik.

Ik weet trouwens ook niet zo goed hoe ik dat moet doen...

Geplaatst

ja echt, je hebt er ook bijpassende ringen bij :-)

eng hè een ticker maken, heb er ook behoorlijk tijdje mee gewacht. Durfde het gewoon niet. Als je er eentje wilt maken kan je op mijn ticker klikken of op die link eronder dan kom je op de pagina van babybites waar je er zelf eentje kan maken

Geplaatst

Ze zijn wel leuk Es ;-)

Guusje vrijdag de eerste echo, mooie estafette zo.

San, zou het niet bizar zijn als we straks samen (met Wen en misschien nog net Guusje)in uitgerekend in februari kunnen schrijven. J bekende net dat hij er een heel goed gevoel over heeft. Ik weet het zelf niet zo goed. Vandaag twee keer spontaan zitten huilen omdat ik gewoon zo graag wil dat het gaat lukken. Buik gaat gelukkig beter, net ook een tweeling-wandeling gemaakt ;-) ondertussen jongensnamen verzinnend die we allebei gelijk afkeuren, blijf grappig. Durf te wedden dat we twee jongens krijgen, al is het alleen al daarom.

Wen morgen vroeg op pad om jouw wondertjes op te halen. Ga je ook nog een keer intralipid doen?

Tool wat fijn om weer een plan hebben, ik geef jullie echt groot gelijk en ook fijn dat Pf zo snel reageert weer.

Ceeke en Syl nogmaal beiden heel veel sterkte.

Geplaatst

Oh guusje ik heb helemaal over jouw bericht heen gelezen! Jij dus ook weer binnenkort in de race. Hoe sta je erin?

Henne wat leuk dat jullie samen zo durven te visualiseren...ik vind dat stoer. Ik durfde dat nooit.

Fijn dat je je weer wat beter voelt!

Geplaatst

Syl, heel veel sterkte voor jou en J. Het verlies van jullie lieverd Kayla. Tranen staan in mijn ogen.

Maar kan op het moment wel overal om janken.

Ceekem, jij ook veel sterkte in deze moeilijke tijd.

Tool, jij in je eigen cyclus nog een poging. Ik vind het knap.

Caro, gaat het goed met de twin. Wat vind je oudste er nu van. Nu ze een aantal maandjes zijn?

Kaartje, wat lief dat je Syl en J hebt begeleid met kayla. Je bent een kanjer.

Sen en EDR, dit zijn hele mooie oorbellen.

Guusje, helemaal kapot door de marathon van leiden. Heb gelezen dat daar wel iemand is overleden.

Hoe is het hier. Heb net de bloeduitslagen zitten lezen die ik binnen heb gekregen. En ja hoor nog meer te verstouwen. Ga als het rapport van de cardioloog binnen is een goed gesprek met de huisarts aan. Wil wel even weten hoe het nu allemaal zit. En anders zit er niets anders op dat de medische molen weer in te gaan wat mijn hart, vaten e.d. betreft.

Ik baal hier zo van. Enorme domper op mijn heerlijke korte vakantie gevoel.

San, zag een mooie blauwe plek bij ruben? Gevallen met lopen?

Dikke knuffel voor iedereen...

Geplaatst

Lieve Syl, heel veel sterkte de komende tijd, Kayla was toch zo belangrijk voor jullie, moeilijke beslissing. Kaartje wat lief dat jij het hebt willen doen, bijzonder hoor!

Ruby het gaat goed hoor, dank je! De oudste is dol op ze maar als ze even geen zin heeft in babies gaat ze haar eigen gang en zo hoort het ook. Sterkte, hoop niet dat je weer de medische molen in gaat.

"net ook een tweeling-wandeling gemaakt ;-)" Haha goed zo Henne!

Hoorde net op het journaal dat het de komende dagen warm gaat worden! Af en toe regen maar dat mag de pret niet drukken dan! Straks is het hier even warm als op Lesbos, is het in ieder geval niet zo'n overgang voor je Fren!

Geplaatst

Meiden door jullie lieve berichtjes over mijn hulp aan Syl word ik gewoon een beetje emo. Syl, ik ben 'blij' dat ik jullie kon helpen en voel me eigenlijk vereerd dat jullie het afscheid van jullie Kayla aan mij hebben toevertrouwd.

Geplaatst

Het is ook wel erg bijzonder hoor kaartje dat jij via deze weg syl tegen bent gekomen en haar nu bij hebt gestaan in 1 van de moeilijkste momenten w.s.!!! Bijzonder stel hierzo!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden