Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wat een gedoe Wen, maar uiteindelijk goed gekomen. En 3 stuks, woooow. Nu voor 3 duimen draaien :)

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wow Wen you go girl!!!! 3 ommy's in je buik en nu maar broeden!!!! Succes en houdt ons maar goed vast. We slepen elkaar er wel doorheen, maar dat is niet moeilijk hier, met al die kanjers hier om ons heen ;))

Geplaatst
Ha ha!!! Jullie zou ik het sowieso vertellen hoor!!! Ik zou het heel graag willen weten, gerard liever niet (kent mij ws goed genoeg om te weten dat ik mijn mond niet kan houden). Lijkt me veel leuker wat aankleding van badkamer betreft als we het weten.
Hahaha Esther ik zie deze nu pas. Ga je serieus de badkamer aanpassen op het geslacht van jullie kindje? ;-) hihi.... Overigens is het wel precies zoals bij ons. Ik wil het graag weten, vooral vanwege inrichting de babykamer. J weet het liever niet.
Geplaatst

Zo Wen wat een dag joh! Maar je hebt ze veilig in je buik en nu is het broeden geblazen. En rusten hè, als je nog zon last van je buik hebt!!!! Merk het hier ook, fysio was kennelijk toch wat veel want buik staat weer strakker. Goh, wel gezellig zo op het wachtbankje met z'n drietjes. Ik doe niet meer aan wachtbankje topics, te vaak eraf gedonderd, maar zo hier met de D&D meisjes durf ik het wel ;-) Tool ik heb niet meer geslapen, wel hypno gedaan dus ontspannen. fysio zei vandaag ook nog dat ik goed naar m'n lijf moet luisteren en niet denken dat ik toch van alles moet als ik moe ben. Euh.... Kent hij me ofzo?

Geplaatst
Hahaha Esther ik zie deze nu pas. Ga je serieus de badkamer aanpassen op het geslacht van jullie kindje? ;-) hihi.... Overigens is het wel precies zoals bij ons. Ik wil het graag weten, vooral vanwege inrichting de babykamer. J weet het liever niet.

Oh ik had het helemaal niet gezien hoor! Nou neuh...badkamer is net drie jaar nieuw, lekker basic die laten we zo :)! Gaat me idd mn om de babykamer, niet dat ik de muren nou ga laten knallen hoor...maar kan dan meer kanten op met accesoires

Leuk dat jij er net zo over denkt!

Wen wat heb jij een pittige dag achter de rug! Heftig om dit soort dingen in een half uurtje te moeten beslissen! Maar helemaal fijn dat je ze on board hebt! En nu jullie drietjes je rustig houden hé!!!

Geplaatst

heel bericht getypt..weg.. nou ja even kort, even de meiden op het wachtbankje aanmoedigen,wat een mooie resultaten weer, go go go!

gefeliciteerd met de eerste stappen!!

geen bericht van testr..

Tool, groot gelijk, succes en goeie keus!

EDR weet je het al qua kadootje? Zou er gewoon lekker van genieten, je hebt het gewoon goed gedaan, en iemand wil dat extra aandacht geven, geniet er van, en weet dat er vast wel meer mensen zijn die je iets liefs zouden willen schenken, nu komt het gewoon zo, je hebt het verdiend xxx

Hier eindelijk terug van vakantie, gister in de moeder aller files gestaan in Duitsland, en pas om 3 u thuis, vandaag vol aan de bak op het werk en nu even helemaal klaar voor de bank ; -) was fijne vakantie. Wel zaternacht in bed liggen schudden van de aardbeving, dat was wel echt ENG maar niks geks in vergelijking met elders, bizar om mee te maken. goede vakantie gehad, Fren, de zon is jullie kant op!!!

lieverds iedereen xxx ook voor Ruby, hoop dat je snel wat duidelijkheid krijgt over je gezondheid en iets verder er mee kan xx

Syl wat een bijzonder verhaal over Kayla! Kaartje je bent super!!! lieve syl en manlief, gecondoleerd, zwaar, jullie hebben haar een fantastisch leven gegeven, hoop dat jullie trooost vinden in de gedachte aan haar, dikke knuffel

Simba? waar ben jij in de race of zo??

Iedereen een knuf van Eef ciao bella's xxx

Geplaatst

Eef welkom thuis! Wat eng zeg die aardbeving, brrr, moet er niet aan denken. En gelijk weer vol aan de bak, hoop dat je het vakantiegevoel ondanks dat nog een tijdje vast kunt houden.

Geplaatst

..hee wen!

goede beslissing!! en je hebt ze lekker aan boord, fijn dat jullie met z'n drietjes samen zijn aan het wachten. Volop steun aan elkaar en aan ons!

Even ego....Meiden, hier is het ook spannend: we komen weer in nederland wonen! Ben hard op zoek naar werk, gesolliciteerd op een hele leuke functie, net een half uur aan de telefoon gehangen, soort telefonisch sollicitatiegesprek. Hopelijk in juni echt op gesprek als ik een weekje in NL ben. Duim voor me! Nog een kleine zes weken en dan staat er weer een verhuiswagen voor de deur, poeh... Leuk, maar ik ga .ook maar eens een to do lijstje maken :-)

Hele andere vraag: iemand ervaring met opslag? wij moeten een deel van onze spullen in opslag doen, we hebben inmiddels twee huisraden bij elkaar verzameld en dat past niet allemaal in 1 appartement. Iemand ervaring met opslag huren?

Geplaatst

Ruby, ik hoop ook dat je inderdaad binnenkort wat duidelijkheid krijg over je gezondheid. Het is even allemaal niet niets! Voor jou even een extra knuffel, meis!

Syl, hoe is het met jou vandaag? Ook voor jou een extra knuffel.

San, jij dus zaterdag al (vroeg thuis) testen. Spannend, met al die vage klachten. Ik duim ontzettend hard voor jullie mee dat R. over 8 maanden een broertje of zusje kan verwelkomen! Ik snap dat je volop aan het balanceren bent tussen hoop en angst, maar wij gaan je door die laatste dagen heen slepen, hoor.

Guusje, voor jou komen ook de spannende tijden er weer aan. Vrijdag de eerste echo. Toi, toi, toi!

Tool, heb je een pb-tje terug gestuurd mbt de infuusnaalden etc. Jij dus morgen ook een echo (helaas....). Ik hoop in ieder geval dat alles schoon is zodat je geen curratage hoeft te ondergaan. Zal best nog wel even moeilijk voor jullie zijn, die echo morgen. Het had zo anders moeten zijn.

Wel fijn dat dr. pf zo snel heeft terug gemaild en dat de prednisolon en de intrallipid ook in een natuurlijke cyclus kan. Ik gun jou net zo'n mooi wondertje als Es!

Es, rustig aan doen, hoor met die duizeligheid. Groot gelijk dat G jou vandaag heeft thuis gehouden! Zal idd wel te maken hebben met de lage bloeddruk en ijzertekort, maar werken kan altijd nog. In ieder geval veel plezier met de dropjes......mmmmmmmmm.

Sen, fijne manager zeg, dat zij er nog niet op is teruggekomen. Maar een compliment voor jou dat je het nu wel wat meer rustiger aan doet. Hoe is het nu met je rug en bekken? En de misselijkheid?

Henne, bah dat ellendige wachtbankje. Het zou idd fijn zijn, dat je gewoon 2 weken gaat slapen en pas wakker wordt als het zover is. Scheelt een hoop emoties en angsten.

Lieverd, succes en sterkte!!!

Geplaatst

ivfsh, Alvast een voorzichtige felecitatie met je toekomstige nieuwe baan! Althans: dat moet hem gewoon gaan worden, hoor! Als ze al zoveel tijd nemen om een soort telefonisch sollicitatiegesprek te doen, dan lijkt mij dat best positief! Wanneer gan je horen of je echt bent aangenomen?

Wat gaat dat ineens snel, zeg! Over een paar weken ben je al gewoon hier.

Wat betreft de opslag: je hebt vaak van die boxen, iets van shurgard en vergelijkbaar. ik heb er geen ervaring mee en ook geen idee wat het kost.

Geplaatst

Ivfsh wat leuk dat jullie weer in nl komen wonen! In t midden van t land of zuiden? Succes met je soll. Gesprek!

Eef, wat eng hè die aardbeving. Gelukkig dat jullie ongedeerd zijn en welkom terug!

Geplaatst

Wauw ivfsh wat gaat het nu opeens hard zeg, over zes weken al terug naar Nederland! Heb persoonlijk geen ervaring met opslag (wij misbruikten allemaal de garage en zolder van mijn ouders haha) maar op mijn werk hadden ze wel zo'n citybox/shurgard ruimte voor archief e.d. Is volgens mij vrij rechttoe rechtaan http://www.shurgard.nl/ http://www.citybox.nl/

Geplaatst

IVF, wat leuk dat jullie terugkomen! Snel ook al! Is er een kansje dat je erbij bent met de bbq?

Wbt opslag: toen vin en ik gingen samenwonen 6 jaar geleden is hij eerst bij mij ingetrokken met een koffer kleding, z'n computer dn koffie apparaat. De rest stond in een opslag van 3x3x3 bij shurgard. Kostte toen iets van 90 euro per maand, maar was ook erg groot. Op hun site staat wel wat de prijzen nu zijn. Voordeel daar is dat je 24/7 bij je spullen kunt, je krijgt een code om nasr binnen te kunnen.

Wen, spannend! Begreep niet helemaal of je er nu 2 of 3 aan boord hebt?

Geplaatst

Wen pffff wat een vermoeiende dag voor jou! maar je hebt je trio opgehaald :-) goede beslissing die je hebt genomen! stel nou dat ze alle drie blijven zitten joh hihihi nou dan kan je wel een XXL buikband gaan halen jij hahaha

Henne, heb mezelf laatste keer ook niet meer op het wachtbankje gezet. Sterker nog, niemand wist van onze behandeling alleen wij en de artsen. Moet zeggen dat dat behoorlijk wat rust in mn hoofd heeft gegeven en het heeft de ww ook een stuk draaglijker gemaakt.

Vanmiddag na het plaatsen van mijn bericht ben ik toch een partij beroerd geworden. Misselijk en ontzettend last van mn darmen. Had bij thuiskomst een bord left-over pasta van gisteravond op maar is dus helemaal verkeerd gevallen. Ben even mn bed ingedoken om bij te komen. Na anderhalf uur er weer uit want stiefdochter stond voor de deur met gebak, die is vandaag 21 jaar geworden. Die staat te popelen om straks op te passen :-)

Geplaatst

oh ik zie nu dat ik de laatste pagina nog helemaal niet had gelezen lekker suf

Ivfsh, wat leuk jullie komen weer naar NL! veel succes met de sollicitatie, hoop dat je de baan zult krijgen. Qua opslag inderdaad citybox/shurgard maar vind hen wel prijzig. Beter is een familielid/kennis te vinden die nog ruimte overheeft. Maarja, dat moet maar net zo zijn natuurlijk.

Tool, morgen de echo... ik hoop dat alles nu schoon is en een curretage niet hoeft. Het is wel weer genoeg geweest zo. Sterkte meis

Es, als je ijzertekort hebt kan je roosvicée ferro halen of floradix. Appelstroop is een lastige. Het schijnt dat als je er bijv. melk bij drink het de werking teniet doet en je er juist jus d'orange bij moet drinken. Of was het nou andersom? weet het niet meer

Wen, ik was vanmiddag wel weer misselijk na een bord pasta maar ben alweer opgeknapt :-) rug en bekken zijn nog steeds snel overbelast. Gisteren even naar c1000 gelopen en had halverwege alweer spijt. Maar wil toch wel een beetje in beweging blijven. Maar ik leek wel een hijgend paard zeg.. en ik liep helemaal niet snel. H. zei nog als ik nog iets langzamer ga lopen val ik om :-))))

Geplaatst

oh nog wat vergeten.. Eef, waar zaten jullie precies dan zaterdag nacht? zal eens aan mn familie vragen of zij er ook iets van hebben gemerkt. Heb zelf weleens hele lichte schokjes ervaren daarzo maar dan zag je zegmaar alleen de hanglampen trillen meer niet

Geplaatst

Wat leuk dat jullie terugkomen IVFSH! Hoop dat het wat wordt met je sollicitatie!

De rest: sterkte met alles, even geen puf om overal op te reageren, was een vermoeiende dag en nu nog twee huilertjes... Bram ligt nu bij zijn zus in bed want die vroeg: heeft hij geen liefde nodig? Wat schattig. Eigenlijk moet ze slapen maar ja dat lukt toch niet met een huilende broer en hij schijnt het wel leuk te vinden...

Geplaatst

Ijzer kan wel met vit c., anders zou appelstroop of andijvie oid zijn eigen effect enige doen ;-) Calcium kan de opname van ijzer verstoren, dus idd minder handig als je er melk bij drinkt.

Sen heb je nog iets van fysio ofzo?

Lieve Tool heel erg veel sterkte en succes morgen xxx

Geplaatst
Wen pffff wat een vermoeiende dag voor jou! maar je hebt je trio opgehaald :-) goede beslissing die je hebt genomen! stel nou dat ze alle drie blijven zitten joh hihihi nou dan kan je wel een XXL buikband gaan halen jij hahaha

Dat zou inderdaad wat zijn. Dan mag ik wel een bekkenband laten maken want volgens mij hebben ze die nogeneneens in zulke grote maten...ha,ha.

Uiteraard heeft de prof wel met ons gesproken over de risico's van 3 tp, maar gezien mn leeftijd is de kans dat ze allemaal blijven zitten wel heeeeeel erg klein. En als ik dan terug denk dat van alle in totaal 11 teruggeplaatste bevruchte eicellen tot nu toe, er uiteindelijk maar 1 is blijven zitten. Dan durf ik die 3 wel aan.

Wat vervelend dat je toch weer (of nog) die vlagen van misselijkheid blijft houden. Bah!

Mocht je onderweg van de C1000 richting huis, eens even willen bijrusten dan kan je altijd even aanbellen, hoor.

Geplaatst

Caro wat lief!!!!

Wen, thx voor het aanbod. Heb ook een oom, een vriendin en nog andere vrienden op de parallelweg wonen en H. zei nog als het straks opeens gaat storten (want ze hadden regen aangegeven) dan gaan we gewoon bij één van hen aanbellen hihihi. Ben je gisteren trouwens nog bij "Bij ons" wezen eten?

Henne, ik heb 1x per week fysio. Morgenmiddag weer... oefeningen doen en aanhechtingen onderin mn rug losmasseren

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden