Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Pauze:

Zara: Voor nu genieten van wat wel is en oriënteren op mogelijkheden

Roestvlek:

Sab: Nog niet uit over wel of niet doorgaan....

Tool: we gaan op eigen houtje verder met prednisolon 10 mg/dag en intralipidinfuus iom dr. Pf. en Dhea 75mg/dag.

Voortraject

Sylvino: acupunctuur, afvallen, gezond leven, man moet ook. Vitamines slikken.

Ceeke: vitamine D, omega 3 en ijzerpreparaat als voorbereiding voor de cryo poging (met prednisolon en intralipid) in april 2012.

Behandeling

Guusje: vrijdag 25 mei 1e echo (cryo's)

Wachtweken

Witje: 16-5 tp van 1 8-cellig embryootje. Bloedtest 29-5. (stiekum samen al thuistesten op 26-5)

Henne: icsi7 met prednisolon, 19 mei tp twee 8-celligen, testen rond 30 mei

Wen72: icsi 5 met intrallipid, heparine, prednisolon. 21 mei tp 3 goede embryootjes . Bloedtest op 4-6, maar ga starten met vroegtesten rond 31 mei.

Zwanger:

Miki: uitger. datum 9-6-2012

S€N: uitger. datum 24-08-2012

EDR (Esther): uitger. datum eind december

Geboren:

Simba: bevallen 18 juli 2011 van dochter Sanne Jasmijn

Ursela: bevallen 2 augustus 2011 van zoon Storm

Sandra: bevallen 5 augustus 2011 van zoon Ruben

Babeth: bevallen 8 augustus 2011 van dochter Imke

Laika: bevallen 16 oktober 2011 van zoon Jim

Dublin: bevallen op 9 dec 2011 van dochter Caitlin

Ivfsh: bevallen op 13 januari 2012 van dochter "Catootje"

Fren: bevallen op 14 februari van dochter Fiene

Caro: bevallen op 14 februari van dochter Kaat en zoon Bram

Nieuw hoofdstuk na mmm:

Eef: Verder met ons leven.

Rubster: Verwerken is begonnen. Nu verder met ons leven

Kaartje: We gaan verder met ons leven, het wordt spontaan of niet.

Spaatje:

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Es, zie nu pas jouw berichtje! Pas goed op jezelf en de kleine!!! De komende dagen even extra rustig aan doen, hoor!

Succes morgen bij de VK!

Geplaatst

Wen, heb gebeld met de immunoloog in m'tricht en een en ander zou dan weer via gyn. moeten gaan. Had n naam doorgekregen, maar die ko ik nergens op de site vinden, dus we laten t zo en doen t via dd. Alleen kijken of ik t infuus mss. toch via de interne kan laten doen of mss. wel thuis.

Es', rustig aan meid! Belangrijke vracht aan boord. Was je bloeddruk dan wel in orde? Of wordt dat morgen pas gecheckt?

Ga ook naar bedje toe.

Welterusten allemaal

Geplaatst

Enne die 8 follikels. Ik neem aan dat er maar eentje gaat domineren, maar ja, one is enough zeggen ze. Hihihi.

Geplaatst

Zo hier weer thuis van mijn late dienst. Heerlijk nu 4 dagen vrij. Mooie vrije dagen om mezelf gek te maken. Het broekloeren is hier nu echt begonnen. Denk constant te iets te voelen lopen tussen mijn benen, ben in een uur tijd wel 4x naar de wc geweest. Rare krampen gehad vanmiddag die zijn nu weer weg en nu pijnlijke voorgevel. Om gek van te worden.......

Zo dat was ik nu de rest.

Kaartje lekker paardgereden. Daar vond ik het al snel te warm voor. Ik heb het zowiezo al snel warm en zwete ook altijd goed op de paardjes.

Henne meis je hebt het echt zwaar he? Je hebt je gevoel heel duidelijk verwoord zeg!!! Maar je bent eraan begonnen omdat je nog hoop had dus hop hop dat gevoel moet terug komen!!!!!

Verder ben ik een zeef dus weet het ff niet meer.

Oja Esther meisje kijk aub uit. Je hebt zo'n ontzettend wonder in je groeien daar moet je heel zuinig op zijn en ook op de verpakking eromheen ;)) Hou je goed!! Lekker slapen en hopelijk weet de vk waar het vandaan komt.

Miki binkie is nog aan bord, je maakt het wel spannend hoor!!

Mijn geheugen en mijn type kunst is weer net zo knudde als bij zw van R dus wie weet...... Moet soms woorden 3 keer opnieuw intikken ander kunnen jullie er geen touw aan vast knopen.

Welterusten dames!!!!

Geplaatst

San, dat klinkt echt wel hoopgevend, zeg! Ik blijf nog even flink doorduimen voor een speelkameraadje voor R.!

Succes en sterkte de komende dagen!

Geplaatst

Kalimera!

Hoe hebben jullie geslapen, dames? Ikheb zulke rare nachtmerrie-achtige dromen gehad, niet leuk gewoon. Weet al niet meer waarover ze gingen, maar heb paar keer zo'n verlamd gevoel gehad. Bah

San, overmorgen testen, als ik t zo lees, dan klinkt t hoopvol! Ik duim voor je!

Henne en wen, jullie de week erna. Spannend!

Geplaatst

Heerlijk geslapen hoor Tool!! Jammer dat je nachtmerries gehad hebt bah!!

Hier nu kotsmisselijk.........en vreselijk emo, want ja dit hebben we wel eens eerder gehad..... en toen kregen we ook de deksel op ons neus. Misselijk kan ook van de spanning komen en wat willen we nu juist als we zw zijn?? Precies, misselijk zijn. ZUCHT. ja ja overmorgen testen maar de drang om het eerder te doen is zooooooo groot. Vandaag zou het dezelfde dag zijn als bij R, maar dat waren er toen 2 en nu is het er 1!! Willen het graag samen doen en zaterdag zijn we samen vrij....

P en R zijn net vertrokken en mama zit hier te grienen achter de laptop. Voel me rot nu zo alleen thuis, ik had moeten werken vandaar dat R op de opvang zit vandaag. Vanmiddag met P mee naar de reumatoloog. Spannend!! Ben al een week bezig om hem een lijstje te laten maken met zijn klachten, want als je daar zit ben je de helft vergeten te vertellen achteraf, maar het is een man en een hele eigenwijze. Heeft ie nog steeds niet gedaan....

Geplaatst

Hé tool naar dromen...heel irritant hé! Het is ook warm...misschien daardoor?

Och san wat rot dat je je zo voelt meis! Als je zoveel onrust hebt zou je dan toch niet eerder een test doen? Dikke knuffel voor jou!

Geplaatst

Ester stel nou dat het nog te vroeg is voor testen??? wordt ik nog onrustiger, omdat het nog te vroeg zou kunnen zijn.....Oh dillema's altijd weer. Nee ik moet nog even volhouden.... komt allemaal goed.

Geplaatst

San, dan duimen we voor n positieve test zaterdag! Volg je gevoel! En ik hoop dat je de dag n beetje doorkomt. Succes straks bij de reumatoloog!!

Geplaatst

thanks..

Tool wat staat er voor jou op het programma vandaag???

Eshter hoe voel jij je vandaag??? Nog duizelig???

Geplaatst

O ja, vriend heeft waarschijnlijk hielspoor. Loopt al een tijdje met pijn in zijn hak, maar wil nooit naar dr gaan. Hopelijk gaat ie gauw, want hij heeft er echt veel last van, mn in de ochtend als ie net is opgestaan en t gaat ook ons knuffelleven zo op deze manier niet ten goede komen, omdat ie zo'n pijn heeft.

Geplaatst

Dat is idd een risico van vroeg testen ja...oh baht was het maar vast zaterdag hé!!!

Ga even wat voor jezelf doen...lekker douchen. de tuin in boek erbij...even san tijd

Geplaatst

Urm wat staat er bij mij op t programma. Op de fiets ovutesten halen en wat boodschapjes doen en ik denk in de Zon zitten, wat wasjes draaien voor pp en morgen mezelf betermelden en weer werken om vrijdag weer vrij te zijn. Want als ik ziek gemeld sta kan ik geen pp vieren voor mijn gevoel en er zijn ook genoeg collega's op t festival.

Geplaatst

Ja t begint langzaam te komen en het weEr gaat ook meewerken. Gaan net als vorig te voet ernaar toe. Ongeveer driekwartier tot n uurtje wandelen. Goed voor de calorietjes al gaan we die daar wel weer bij drinken. Hoop alleen niet dat iemand gaat vragen hoe t is, zeker niet bals de dag en t alcohollevel vordert en stijgt. En....tussendoor natuurlijk watertjes drinken! En thuis knuffelmomentjes want dan zal t zo tegen m'n vruchtbare periode aangaan, lol

Geplaatst

We gaan idd om ons te relaxen en gezellig samen zijn met vrienden. Fototoestel gaat mee dus die komen op fb te staan (nadat ze zijn gescand uiteraard ;-)).

Vochtgehalte moet op peil blijven hihihi, maar zal t nie overdrijven, want heb al heel lan geen alcohol mee gehad.

Hoelaat heb je de afspraak bij de vk?

Geplaatst

Oh hielspoor bah. Tool idd lekkere plannen!!!! Het schijnt heel mooi weer te worden dus laat je lekker vollopen, dans en zing al je frustraties eruit en lekker wipje maken als je thuis bent hihi. Dat klinkt niet verkeerd!!

Ik ga zo maar even lekker boodschapjes doen. Ga een tomatensoepje maken voor vanavond met stokbrood erbij en gerookte paling. Daar hadden we zomaar zin in. Vanmiddag na het ziekenhuisbezoek trouwens mijn nieuwe fiets halen. Het is een stukje terug naar huis is het best wel, maar dan kan ik er aan wennen, want het stuurt wel wat anders zo'n moederstuur, althans dat vind ik.

Ik ga bij de supermarkt ook iets lekkers meenemen voor bij de koffie voor mezelf straks. lekker fout maar ik vind dat ik dat best mag hebben!!

Geplaatst

Half 11. Heb al weer de zenuwen...muts ben ik toch.

Gisteren moest ik trouwens op de weegschaal bij de internist. ik weet al vijf jaar niet wat ik weeg. ben wel echt geschrokken!!! Wil niet ondankbaar zijn hoor!!!

Geplaatst

Oh dat gewicht Es daar moet je nu niet druk om maken. Gezond eten en niet teveel snoepen. Van die snoepvreetbuien kom je het meeste aan wat er niet meer af gaat als je zw bent. Aankomen doe je toch wel en 13 kg is het gemiddelde. Ik ben de eerste 6 maanden flink gegroeid maar amper wat aangekomen, toen ging het snel en na de bevalling was er gelijk weer heel veel van af en na 14 dagen mijn vocht uitpiesen nog lichter.

Zenuwachtig zijn voor elke afspraak had ik ook. Gezonde spanning toch??? Hoop dat je een echootje krijgt;)

Geplaatst

San, lekker. Dat lekkertje voor bij de koffie en ie tomatensoep. En straks onderweg met je nieuwe fiets! Veel plezier!

Es, hihihi, geeft toch niets. Zolang t binnen de perken blijft tijdens je zwangerschap! Ik moet er weer aan geloven. T is bij mij alweer richting 90 aan t gaan en als we spontaan willen, dan moeten er wat kg van af. Maar vanaf 7 juni ga ik ook,weer de subagenten dus dan zal tabel weer it sneller gaan. Hoop ik dan, hihihi.

Vriend zal er ook aan moeten geloven want hielspoor kan ook door overgewicht komen.

Geplaatst

Mijn zussen komen allemaal rond de 20 kilo aan dus ik vermoed dat dat mijn voorland zal zijn. het maakt me niet uit dat ik aan ga komen straks maar ik had gewoon niet door dat ik nu zoveel weeg. want dit weegt ik ws al wel een poosje. mutserig hé!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden